Koeman is vrijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het wel een keer goed om een andere coach voor de groep te zetten. Maar er zijn niet veel coaches beter en ik zou zo niet een geschikte opvolger kunnen noemen. Dus laat hem maar zitten.

en dat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Een Franse bezem door de selectie zou niet misstaan.

De halve voetbalwereld zit volgens mij achter die gast aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Essien is een middenvelder trouwens.

wat je zegt,lekker daar latenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ook in de samenvattingen op Eurosport zie ik hem nog regelmatig misgrijpen/ schutteren. Op het EK was hij ook niet altijd even zeker en tegen Feyenoord vond ik het ook niet wat in de thuiswedstrijd van Sporting.

inderdaad DG, hij speelde weer een ijzersterke wedstrijdquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
en mijn vertrouwen in Senderos groeit en groeit

7 out of 8quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:19 schreef fanneke het volgende:
Zo, gewoon weer in de halve finale van de FA Cup

en hoeveel FA cups hheeft dat in totaal opgeleverd?quote:

3quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoeveel FA cups hheeft dat in totaal opgeleverd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |