Wat een dooddoener is dat toch zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Jammer voor het voetbal dat Arsenal er uit ligt
Maar dat "jammer voor het voetbal" vind ik dan zo'n klote opmerking.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Ik vind Bayern heus geen slechte ploeg zjroentje, maar ik zie liever Arsenal.
Als jij graag naar Ballack en Kahn kijkt...quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat "jammer voor het voetbal" vind ik dan zo'n klote opmerking.
Valt weinig op af te dingenquote:Na PSV heeft ook Arsenal een CL-syndroom
10/3/2005 12:41
Waar namens Nederland PSV zich jarenlang te pletter liep in de groepsfases van de Champions League, lukt het namens Engeland Arsenal maar niet om ver te komen in de grootste Europese clubcompetitie.
Arsenal in Premiership
1998/99 2e
1999/00 2e
2000/01 2e
2001/02 Kampioen
2002/03 2e
2003/04 Kampioen
2004/05 3e (na 29 duels)
Aan het begin van dit seizoen was het zelfvertrouwen nog zeer groot op Highbury. De fraai voetballende Gunners waren in de eerste maanden net zo onoverwinnelijk in het Premiership als het gehele vorige seizoen. Wéér riepen de Londenaren en de critici Arsenal uit tot dé grootste favoriet voor de winst van de Champions League. Maar nadat Manchester United op 24 oktober Arsenal van zijn ongeslagen status afhielp, verdween het zelfvertrouwen en bleek eens te meer dat de club in Europa nog steeds niet imponeert.
Sinds Arsène Wenger in augustus 1998 op Highbury begon als manager van Arsenal, kwam de Londense ploeg zeven keer uit in de Champions League. Slechts twee keer plaatste de club zich voor de kwartfinales. En daar sneuvelden The Gunners, zowel in 2001 tegen Valencia als in 2004 tegen Chelsea. Wél lukte het Arsenal om in 2000 de finale van het UEFA Cuptoernooi te bereiken, maar daarin bleek Galatasaray beter in het benutten van de strafschoppen.
In de aanloop naar het tweede duel met Bayern München herinnerde Thierry Henry aan het verleden. 'Soms is voetbal vreemd. Bij AS Monaco hadden we niet veel sterren, maar in dat seizoen bereikten we wel de halve finale', verwees Henry naar zijn laatste jaar bij Monaco, dat in 1998 in de halve finale verloor van Juventus. 'Met Arsenal proberen we het al vijf jaar en is het ons nog nooit gelukt.' Sinds woensdag staat dat aantal op zes mislukte missies van Henry met The Gunners.
Manager Wenger kent de cijfers: 'We kunnen niet zeggen dat we goed genoeg zijn om de Europa Cup te winnen, ómdat we die nog niet hebben gewonnen. Dat is een feit. We zullen het opnieuw proberen en volgens mij hebben we de juiste ingrediënten. Maar dat betekent nog niet dat we op dit moment de perfecte ploeg hebben om de Champions League te winnen. We hebben veel goede jonge spelers, maar ik kan niet zeggen dat we progressie hebben geboekt.'
Arsenal onder Arsène Wenger in Europa
Seizoen Kader Eindstation Gestrand op
2004/05 Champions League achtste finale Bayern München
2003/04 Champions League kwartfinale Chelsea
2002/03 Champions League derde in 2e groepsfase Valencia, Ajax
2001/02 Champions League derde in 2e groepsfase Bayer, Deportivo
2000/01 Champions League kwartfinale Valencia
1999/00 via CL in UEFA Cup finale Galatasaray
1998/99 Champions League tweede in groepsfase Dinamo Kiev
Ooit heb ik de hoop.....quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig zijn wij van dat syndroom af
zonder een EC1/CL in je prijzenkast is ie niet compleet eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ooit heb ik de hoop.....
Verder is het oud nieuws,roep ik al een paar jaar,wij zullen nooit de CL winnen
Absoluut mee eens.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zonder een EC1/CL in je prijzenkast is ie niet compleet eigenlijk
wie zijn dat ookalweer? Ajax, Juventus en?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut mee eens.
Mochten we hem ooit weleens toevallig winnen zijn we gelijk 1 van de weinige ploegen die alle 3 de EC's in de kast heeft staan
Barcelona,Bayernquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie zijn dat ookalweer? Ajax, Juventus en?
oke allemaal beetje kutclubs dusquote:
een reden te meer om niet in dat rijtje te willen horenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke allemaal beetje kutclubs dus
Sinds '98 3 kampioenschappen en 3 FAC's en dan nokken?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:01 schreef popolon het volgende:
9 jaar Wenger is ook wel mooi geweest, ondanks het best aardige voetbal, soms erg mooi, heeft ie niet kunen winnen wat ie wilde.
En laten we eerlijk zijn: Met zo'n selectie en voetbal had 't veel meer moeten zijn
Weg ermee, time for a change.
Denk niet dat Arsenal Wenger gaat dumpen. Hij had toch ook een contract tot 2009 ergens ( Of was dat de coach van Man u? )? Dan moeten ze een erg hoge afkoopsom betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinds '98 3 kampioenschappen en 3 FAC's en dan nokken?
Nee,absoluut niet.
Koeman is vrijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het wel een keer goed om een andere coach voor de groep te zetten. Maar er zijn niet veel coaches beter en ik zou zo niet een geschikte opvolger kunnen noemen. Dus laat hem maar zitten.
en dat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Een Franse bezem door de selectie zou niet misstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |