En toen speelde Crespo nog bij de mooiste club uit Milaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:14 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goal van Crespo, doet me een beetje herinneren aan die 2 goals tegen Ajax.
Das waar.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En toen speelde Crespo nog bij de mooiste club uit Milaan.
Ik hoop dat dat niet sarcastisch bedoeld was, want als er 1 ploeg oververdiend door gaat is het wel Milan hoor ... Nuja Cruijf is dan ook nooit objectief als het over het italiaanse voetbal gaat, Milan valt in beide wedstrijden aan nochtans ...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Johan Cruijf nadat hem werd gevraagd over het spel van Milan: 'Ja, ik houd van voetbal, ik houd van mooie dingen'
looooooooooooooooooolquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En toen speelde Crespo nog bij de mooiste club uit Milaan.
Je bent een sado-masochistische Real-supporter ?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:42 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hoop dat als Real verder gaat dat we dan tegen Chelsea loten.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent een sado-masochistische Real-supporter ?
Nope,er gaat geloot worden.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:00 schreef nikk het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de kwartfinales? Staan de schema's al vast of word er geloot?
Hij werd gehaakt en viel op de balquote:Op woensdag 9 maart 2005 03:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,er gaat geloot worden.
Wat een scheids trouwens bij Milan v manyoo.
Keane klemt de bal in de 16 met zijn handen en wat zegt de scheids?
Gewoon doorspelen
Wat betekend dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent een sado-masochistische Real-supporter ?
Zo'n sterk team heb je ook niet nodig om Manchester te verslaan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Milan heeft toch wel een erg sterk team hoor.
Dat cheslea dat lachwekkende elftal alle hoeken van het veld laat zienquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat cheslea dat lachwekkende elftal alle hoeken van het veld laat zien
Nee, dat Juve dat mag doenquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat chelsea dat lachwekkende elftal alle hoeken van het veld laat zien
vind je ik vind psv leuker en als ik dat zeg is het wel heel ergquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
0-0 bij Juve - Real.
Leuke wedstrijd.
Hoe speelt Real?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
0-0 bij Juve - Real.
Leuke wedstrijd.
Dat heb ik ook. Ik zeg het niet graag, maar zelfs PSV vind ik leuker om te zien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vind je ik vind psv leuker en als ik dat zeg is het wel heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |