@home is goedquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan ga ik ff wat foto's uitzoeken. Naar je @home mailadres of moet het ergens anders heen?
Hier gaat Ajax spijt van krijgenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn waarde collega's bij Omroep Zeeland weten te melden dat er vandaag overeenstemming tussen beide partijen wordt verwacht
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier gaat Ajax spijt van krijgen
Eurosport zal het ongetwijfeld nog wel herhalenquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier gaat Ajax spijt van krijgen
en Blindquote:
Voor het oude logoquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Blind
jij bent voor t nieuwe logo? of toch liever het oude ajax logo?
welkom terug Spuitkracht 11quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef DIGGER het volgende:
Ja, alles is goed gegaan. En een Karcher als in een hoge druk spuit. Ik pies de bast nu van de bomen, het glazuur van de pot.
Maak me gekquote:
Oef spannend! Maar zo te horen gaat dat vast lukken! Moet het ook nog beoordeeld worden of is dat allemaal al gepasseerd station en is de presentatie een aflsuiter? Succes!quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:43 schreef rubbereend het volgende:![]()
maar heb vanavond eerst presentatie van mijn onderzoek bij de stichting waar k mijn afstudeeropdracht heb gedaan, daarna etentje en dan meteen door naar vrienden voor PSV spannende avond. Maar k hoorde net al van mn begeleidster bij de stichting dat ze erg onder de indruk was van mn werk
nee heb nog een "kruisverhoor" op school, dat moet alleen nog gepland worden.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oef spannend! Maar zo te horen gaat dat vast lukken! Moet het ook nog beoordeeld worden of is dat allemaal al gepasseerd station en is de presentatie een aflsuiter? Succes!
Ow enne PSV gaat goedkomen vanavondDat voel ik!
Nee, daarvoor heb ik een vrouw.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
Digger ga je nu ook zelf de je huis schoon maken ipv met de hoge drukreiniger?
Kan ik eindelijk eens het huis schoonmaken!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
zondag Fok! waarschijnljik de hele dag offline, dus allemaal naar het stadion.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
zondag Fok! waarschijnljik de hele dag offline, dus allemaal naar het stadion.
ik heb nu mijn middag eten al weer opquote:
Daar ga ik zo aan beginnen, maar moest jij nog brood halen enzo?quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb nu mijn middag eten al weer op
Wat een lief kereltje... ik ben meestal niet fan van kleine kinderen, maar deze ziet er wel lief uitquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
Even een Glenn de mascotte foto-spam met allemaal foto's van afgelopen paar weken (in willekeurige volgorde).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je ziet, een aantal "basiselementen" worden er al ingestampt.
hehe helemaal vanuit de vriezer.. dat was toch wel snel 10 meter lopen... en dat 's ochtends vroeg...quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar ga ik zo aan beginnen, maar moest jij nog brood halen enzo?
Tis duidelijk dat je dat pleurisjong nog nooit in real life ontmoet hebtquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat een lief kereltje... ik ben meestal niet fan van kleine kinderen, maar deze ziet er wel lief uit![]()
Niet als je nog 3 kwartier in de apotheek moet wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe helemaal vanuit de vriezer.. dat was toch wel snel 10 meter lopen... en dat 's ochtends vroeg...
Maar jij had nu wel lekker vers brood!!
hahaha.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis duidelijk dat je dat pleurisjong nog nooit in real life ontmoet hebt
Al ligt dat waarschijnlijk meer aan zijn vader
Nu kan ik een opmerking maken in de trend van:"had je daar niet eerst naar toe kunnen gaan" maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet als je nog 3 kwartier in de apotheek moet wachten
en dat is de reden dat ik pertinent kinderloos wil blijven,ik ken mijzelfquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ik weet zeker dat als ik kinderen krijg (moet ik wel eerst een vrouw hebben), ze net zo erg worden als ik......
Volgens van Basten zit ie al op het randje van de voorselectie!quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:01 schreef clauwheee het volgende:
Digger wat een ontzettend leuk kereltje!
Ja nu je het zegt.. ik had verwacht dat het wel wat sneller zou gaan...quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu kan ik een opmerking maken in de trend van:"had je daar niet eerst naar toe kunnen gaan" maar dat doe ik nietdat zou namelijk stom zijn
dan kunnen we elkaar de hand schudden.... ik heb namelijk precies dezelfde gedachte gang...quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is de reden dat ik pertinent kinderloos wil blijven,ik ken mijzelf
Z'n hele kamer is groen-geel!quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:14 schreef Bjoro het volgende:Top kindje, DIG en EW natuurlijk !!!!!!
alleen een beetje weinig geel/groen
Oo oke idd nou ja je hebt tenminste een titel... wat voor een HBO doe je ?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:15 schreef rubbereend het volgende:
prachtig ventje Digger
En appelsientje ik wordt voglens mij gewoon bachelor want k hbo, beetje inhoudsloze titel maargoed.
Nou nou, je zoon niet te snel buitenspel zetten hoor! Als ie zich straks drie keer goed laat zien in de F-jes maakt ie zeker een kans denk ik!quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens van Basten zit ie al op het randje van de voorselectie!
(Maar als puntje bij paaltje komt kiest ie toch voor de Squadra Azzurra)
HEAOquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke idd nou ja je hebt tenminste een titel... wat voor een HBO doe je ?
Trouwens wat zei je nu over dat zondag Fok! down is ?? ik kan het ff niet zo snel terug vinden namelijk...quote:
Nieuwe Servers deel 3quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens wat zei je nu over dat zondag Fok! down is ?? ik kan het ff niet zo snel terug vinden namelijk...
nog 7 uur en 10 min
Kijk dat is nog eens goed nieuws en ik ben er zondag ook niet.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |