quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was er 'toevallig' destijds ook bij en Anoukje had vooral een fles whisky bij zich om steeds dronkener steeds leuker te gaan zingen voordat die engerd van een Lenny met zijn gladde act begon.

ik heb de eerste helft op bandquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Spideyman het volgende:
Goodmeurning
Die wedstrijd Chelsea-Barca he,,, wordt die nog herhaald?
Iemand?

Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Spideyman het volgende:
Goodmeurning
Die wedstrijd Chelsea-Barca he,,, wordt die nog herhaald?
Iemand?

@home...quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).

Ik heb mijn Chello eindelijk opgezegd, met bevestiging van UPCquote:

Ik heb thuis chello.... maar niet op mijn kamerquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).

Is het weer de tijd van de maand, schat?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools.
Ik ben ontzettend chagerijnig vandaag![]()

Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moestquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand, schat?

Ik zou niet echt chagerijnig worden als er een huishoudster in mijn huis zou rondlopen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moest![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |