ik heb de eerste helft op bandquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Spideyman het volgende:
Goodmeurning
Die wedstrijd Chelsea-Barca he,,, wordt die nog herhaald?
Iemand?
Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:29 schreef Spideyman het volgende:
Goodmeurning
Die wedstrijd Chelsea-Barca he,,, wordt die nog herhaald?
Iemand?
@home...quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).
Ik heb mijn Chello eindelijk opgezegd, met bevestiging van UPCquote:
Ik heb thuis chello.... maar niet op mijn kamerquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).
Is het weer de tijd van de maand, schat?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools.
Ik ben ontzettend chagerijnig vandaag![]()
Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moestquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand, schat?
Ik zou niet echt chagerijnig worden als er een huishoudster in mijn huis zou rondlopen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |