Aan je woorden te horen is ze vast geen Filipijnse (stof)zuigster?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moest![]()
Nou daar zou ik niet chagi van worden, én uitslapen én een huishoudster!quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moest![]()
en DD nog steeds trots op je Deco -award ?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Zenuwachtig!
Deco is een geweldige voetballerquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en DD nog steeds trots op je Deco -award ?
wat een prutser is dat joh !
Ik vind Deco een eikel maar hij is wel creatief, en daar gaat het om...quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en DD nog steeds trots op je Deco -award ?
wat een prutser is dat joh !
Dat is alles behalve uitslapenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou daar zou ik niet chagi van worden, én uitslapen én een huishoudster!
half 9.... dude dat is voor mij echt uitslapen...quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:31 schreef VoreG het volgende:
Een dag vrij en zo vroeg al je nest uit, het is toch wat
Ik ben een behoorlijk raspaard. Vertroetelt en geknuffelt en gevoertquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
half 9.... dude dat is voor mij echt uitslapen...
Ach je hebt werkpaarden en ras paarden![]()
FOKpiSCH danquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten
Kofschip dat klinkt boers, daar doe ik niet aan
ff denken hoe zat dat ook al weer.... als het er niet in zit dan is het een "d".... toch ?quote:
als je balverlies onder de noemer creativiteit schaart, ben ik ook uitermate creatief !quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Deco een eikel maar hij is wel creatief, en daar gaat het om...
Zat net zo iets te zoeken, maar je was me voorquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:13 schreef just me het volgende:
't kofschip
Gebruik de regel van 't kofschip om te weten of er te(n) of de(n) achter de stam komt: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee). Ja? Dan komt er te(n) achter de stam. Nee? Dan komt er de(n) achter de stam.
Of gebruik de regel van van 't kofschip om te weten wat de laatste letter van het voltooid deelwoord is: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee).
Ja? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een t.
Nee? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een d.
uit: http://www.learnonline.nl/taal/theorie/theorie_43.html
Dankje Juf JustMequote:Op woensdag 9 maart 2005 10:13 schreef just me het volgende:
't kofschip
Gebruik de regel van 't kofschip om te weten of er te(n) of de(n) achter de stam komt: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee). Ja? Dan komt er te(n) achter de stam. Nee? Dan komt er de(n) achter de stam.
Of gebruik de regel van van 't kofschip om te weten wat de laatste letter van het voltooid deelwoord is: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee).
Ja? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een t.
Nee? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een d.
uit: http://www.learnonline.nl/taal/theorie/theorie_43.html
waar ging je ook al weer heenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:24 schreef Blumchen het volgende:30 mei ga ik weg... Net even gebeld
Wel spannend allemaal...:Y T komt nu echt dicht bij...Goedemorgen!!
30 mei is een hele leuke dagquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:24 schreef Blumchen het volgende:30 mei ga ik weg... Net even gebeld
Wel spannend allemaal...:Y T komt nu echt dicht bij...Goedemorgen!!
Zou jij voor mij, tijdelijk (zeg een dag of wat) wat plaatjes (foto's van de mascotte) kunnen hosten, dan kan ik er toch hier eens een paar neerplantenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Zenuwachtig!
Hee Digger! Alles is dus helemaal goed gegaan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:48 schreef DIGGER het volgende:
Terug uit het ziekenhuis, met een echte Karcher
quote:
Tof.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou jij voor mij, tijdelijk (zeg een dag of wat) wat plaatjes (foto's van de mascotte) kunnen hosten, dan kan ik er toch hier eens een paar neerplanten
en heb je er alweer gevoel in ??quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:48 schreef DIGGER het volgende:
Terug uit het ziekenhuis, met een echte Karcher
Uitstekende voetbal avond.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Matige voetbalavond.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef DIGGER het volgende:
Ja, alles is goed gegaan. En een Karcher als in een hoge druk spuit. Ik pies de bast nu van de bomen, het glazuur van de pot.
Tuurlijk pielemans!quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou jij voor mij, tijdelijk (zeg een dag of wat) wat plaatjes (foto's van de mascotte) kunnen hosten, dan kan ik er toch hier eens een paar neerplanten
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef DIGGER het volgende:
En een Karcher als in een hoge druk spuit. Ik pies de bast nu van de bomen, het glazuur van de pot.
Dan ga ik ff wat foto's uitzoeken. Naar je @home mailadres of moet het ergens anders heen?quote:
Dan ga ik ff wat foto's uitzoeken. Naar je @home mailadres of moet het ergens anders heen? (via MSN kan ook)quote:
Condooms zijn altijd overbodig.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Een paar comdooms extra zijn vanaf nu ook geen overbodige luxe?
*bidt...."geef ons heden ons dagelijks brood".........quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:13 schreef VoreG het volgende:
Denk je lekker te ontbijten is er geen brood meer
Pardon ?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
Rondje op kosten van Danny Blind
Oh God, nee he!?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
Rondje op kosten van Danny Blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |