@home...quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).
Ik heb mijn Chello eindelijk opgezegd, met bevestiging van UPCquote:
Ik heb thuis chello.... maar niet op mijn kamerquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je Chello? Daar kun je veel wedstrijden nog terugzien (extended highlights, ongeveer 20 minuten samenvatting).
Is het weer de tijd van de maand, schat?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools.
Ik ben ontzettend chagerijnig vandaag![]()
Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moestquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand, schat?
Ik zou niet echt chagerijnig worden als er een huishoudster in mijn huis zou rondlopen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moest![]()
Aan je woorden te horen is ze vast geen Filipijnse (stof)zuigster?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee de huishoudster kwam vroeg vandaag waardoor ik om half 9 m'n mand uit moest![]()
Nou daar zou ik niet chagi van worden, én uitslapen én een huishoudster!quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef Vom het volgende:
[..]
en DD nog steeds trots op je Deco -award ?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Zenuwachtig!
Deco is een geweldige voetballerquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en DD nog steeds trots op je Deco -award ?
wat een prutser is dat joh !
Ik vind Deco een eikel maar hij is wel creatief, en daar gaat het om...quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en DD nog steeds trots op je Deco -award ?
wat een prutser is dat joh !
Dat is alles behalve uitslapenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou daar zou ik niet chagi van worden, én uitslapen én een huishoudster!
half 9.... dude dat is voor mij echt uitslapen...quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:31 schreef VoreG het volgende:
Een dag vrij en zo vroeg al je nest uit, het is toch wat
Ik ben een behoorlijk raspaard. Vertroetelt en geknuffelt en gevoertquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
half 9.... dude dat is voor mij echt uitslapen...
Ach je hebt werkpaarden en ras paarden![]()
FOKpiSCH danquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten
Kofschip dat klinkt boers, daar doe ik niet aan
ff denken hoe zat dat ook al weer.... als het er niet in zit dan is het een "d".... toch ?quote:
als je balverlies onder de noemer creativiteit schaart, ben ik ook uitermate creatief !quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Deco een eikel maar hij is wel creatief, en daar gaat het om...
Zat net zo iets te zoeken, maar je was me voorquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:13 schreef just me het volgende:
't kofschip
Gebruik de regel van 't kofschip om te weten of er te(n) of de(n) achter de stam komt: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee). Ja? Dan komt er te(n) achter de stam. Nee? Dan komt er de(n) achter de stam.
Of gebruik de regel van van 't kofschip om te weten wat de laatste letter van het voltooid deelwoord is: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee).
Ja? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een t.
Nee? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een d.
uit: http://www.learnonline.nl/taal/theorie/theorie_43.html
Dankje Juf JustMequote:Op woensdag 9 maart 2005 10:13 schreef just me het volgende:
't kofschip
Gebruik de regel van 't kofschip om te weten of er te(n) of de(n) achter de stam komt: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee). Ja? Dan komt er te(n) achter de stam. Nee? Dan komt er de(n) achter de stam.
Of gebruik de regel van van 't kofschip om te weten wat de laatste letter van het voltooid deelwoord is: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee).
Ja? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een t.
Nee? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een d.
uit: http://www.learnonline.nl/taal/theorie/theorie_43.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |