Wil het zeker niet afgeven op de scheids maar op zijn zachtst gezegd nam ie hoe meer we naar het einde kwamen vreemde beslissingen in ons nadeelquote:
op voorhand wel,ik neem Arsenal kwalijk dat ze te weinig gedrukt hebben in de 2e helft,daarnaast redt Kahn geweldig en vergeet,ik dacht Toure,een schot van Bergkamp aan te raken voor de 2-1 een paar minuten voor tijdquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:35 schreef popolon het volgende:
Te verwachten.
De grootste een minuut voor tijd hebben ze niet laten zien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Echte levensgrote kansen op een 2-0 hebben ze afgaande op de samenvatting niet gehad. (Na de goal van Henry)
offtopic!quote:
Lekker dan en die krijgen we niet eens te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De grootste een minuut voor tijd hebben ze niet laten zien.
Dennis schiet de bal hard de 16 in en Toure vergeet zijn voet er tegen aan te zetten,had een doelpunt moeten zijn
Dat is toch allang bekend? Nederlanders worden wat dat betrefd gedoogd door Nederlandse commentatoren,alleen daarom ben ik allang blij dat ik niet meer naar dat geneuzel van RTL 5 hoef te luisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:15 schreef zjroentje het volgende:
Wat een vieze overtreding van Bergkamp zeg. En die commentator ook: "Hij hield in". En bij een professionele overtreding op Bergkamp schreeuwt hij direct "Wat een nare overtreding".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |