noem je verlanglijstje eens (qua keepers)quote:Op maandag 28 februari 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hoogste prioriteit is een keeper die punten kan pakken!
voor 30 miljoen pond zijn die 2 wel te halen,alleen effe goed zoekenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
+ een goede verdediger die hongerig naar succes is. (dus geen uitgebluste vedette)
Lupoli en Owusu-Abeyie in de spits en Freddy daarachterquote:Op maandag 28 februari 2005 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de return in de FA cup krijgen we eens een andere voorhoede te zien. Reyes en Bergkamp zijn geschorst en Henry is geblesseerd. Ik denk dat Quincy en Freddy de voorhoede gaan vormen. Alliadiere is nog maar net hersteld en ik denk niet dat Lupoli in zo'n wedstrijd al gebracht wordt.
ook zoiets jah.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:05 schreef fanneke het volgende:
en Cygan krijgt voorkeur boven Touré
Buiten de penaltyserie was het allesbehalve zeker.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:13 schreef popolon het volgende:
Ach, zelfs een kutkeeper mag af en toe ook wel 'ns een paar ballen tegenhouden.
Ja die kant wou ik op ja. Maar eigenlijk niks nieuws, weer zo'n goochelaar op doel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Buiten de penaltyserie was het allesbehalve zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |