hehe..de meeste voetballers zijn dat welquote:Op zondag 20 februari 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sneijder is wel erg slecht in grammatica zeg.Dat kunnen Maxwel, Boukhari en Charisteas vast beter.
Hugo : "Ajax-publiek is vervelend irritant en verwend publiek".quote:Op zondag 20 februari 2005 23:08 schreef cultheld het volgende:
Het is weer Studio Ajax, zó vermakelijk
Dat is ook niet zo heel lastigquote:Op zondag 20 februari 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sneijder zegt meer dan bijvoorbeeld een Heitinga laatst bij VI inderdaad.
Spandoek was coolquote:Op zondag 20 februari 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel lastig
Dat spandoek
Daar is inderdaad maar 1 smiley voor.quote:
En thuis tegen PSV jaquote:Op zondag 20 februari 2005 23:28 schreef BGN het volgende:
Feyenoord heeft alleen in het jar 1998/9 al meer van dat soort momenten gehad
't is een kwaliteit.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
ow ze hebben maar een paar fragmentjes uit de meters lucky ajax genomen
Inkoppertje. Overigens was het niet eens heel erg slecht ofzo hoor. Gaan er in de eerste helft 2 van die ballen wel in, hoor je niemand en is het gewoon een regelmatige overwinning.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:32 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Met kwaliteit had jullie wedstrijd van vandaag niet veel te maken
Als, als, alsquote:Op zondag 20 februari 2005 23:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inkoppertje. Overigens was het niet eens heel erg slecht ofzo hoor. Gaan er in de eerste helft 2 van die ballen wel in, hoor je niemand en is het gewoon een regelmatige overwinning.
Misschien een beetje jaloezie.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:44 schreef ferrarifreak het volgende:
Nee, maar dan vind ik dat gezeik op het voetbal dat PSV speelt ook een beetje zielig. PSV wint met uitslagen als 4-1 en krijgt alleen gezeik, en Ajax wint vaak met 1 doelpunt verschil/late doelpunten en dat is schijnbaar wel ok.
PSV speelt gewoon kut voetbal maar winnen wel alles makkelijk.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:44 schreef ferrarifreak het volgende:
Nee, maar dan vind ik dat gezeik op het voetbal dat PSV speelt ook een beetje zielig. PSV wint met uitslagen als 4-1 en krijgt alleen gezeik, en Ajax wint vaak met 1 doelpunt verschil/late doelpunten en dat is schijnbaar wel ok.
Mocht ie eindelijk, komt er zo'n kut-redenatiequote:Op maandag 21 februari 2005 00:56 schreef Woffel het volgende:
Ik vond 't wel een leuke uitzending, natuurlijk wel wat meer wrijving verwacht tussen bos en sneijder maarja.
Wat ook wel leuk was was die uitspatting van Youri die z'n zin weer 'ns niet kon afmaken, maarja die gozer brengt het ook alitijd zo saai
Jaja, PSV speelt degelijk en saai. Ik weet niet of je enkel samenvattingen ziet, wel eens hele wedstrijden kijkt of dat je alleen maar de pers en anderen napraat. Elke wedstrijd weer is PSV vanaf seconde 1 de ploeg met het initiatief, terwijl de tegenstander zich compleet terugtrekt. Ondanks dat weet PSV toch elke wedstrijd minimaal 7/8 kansen te creëren en daar gaan er dan vaak zo ongeveer de helft van in. Echt, waar iedereen het gezeik over kutvoetbal vandaan haalt is me een raadsel, want bij vlagen wordt er gewoon heel aardig gevoetbald.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon kut voetbal maar winnen wel alles makkelijk.
Vind je ??quote:Op maandag 21 februari 2005 10:43 schreef Bobu het volgende:
[..]
Jaja, PSV speelt degelijk en saai. Ik weet niet of je enkel samenvattingen ziet, wel eens hele wedstrijden kijkt of dat je alleen maar de pers en anderen napraat. Elke wedstrijd weer is PSV vanaf seconde 1 de ploeg met het initiatief, terwijl de tegenstander zich compleet terugtrekt. Ondanks dat weet PSV toch elke wedstrijd minimaal 7/8 kansen te creëren en daar gaan er dan vaak zo ongeveer de helft van in. Echt, waar iedereen het gezeik over kutvoetbal vandaan haalt is me een raadsel, want bij vlagen wordt er gewoon heel aardig gevoetbald.
Ik zeg niet dat ik 90 minuten geboeid wordt door magistraal voetbal, maar dat het feit dat heel Nederland het tegenwoordig "degelijk en saai" vindt gewoon zwaar overdreven is. Als ik alleen al kijk naar de eerste helft tegen NEC. Die domineer je van begin tot eind. Ik herinner me kansen voor Vogel, Vennegoor, Park en Farfan en dan gaan er naast die kansen ook nog 2 ballen in. Er wordt volop gebruik gemaakt van de "vleugels" Farfan en Park, waarbij Ooijer en vooral Lee er veelvuldig overheen komen. Verder wordt er niks weggegeven.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Vind je ??![]()
Ik zie de meeste wedstrijden van PSV ook maar er is meestal geen flikker aan...
Ze winnen wel vaak makkelijk maar het zijn gewoon klote wedstrijden hoor !!!
En goed en mooi voetballen doen ze al helemaal niet, het is heel degelijk en daar is ALLES mee gezegd !!!
Ik zeg niet dat ik 90 minuten geboeid wordt door magistraal voetbal, maar dat het feit dat heel Nederland het tegenwoordig "degelijk en saai" vindt gewoon zwaar overdreven is. Als ik alleen al kijk naar de eerste helft tegen NEC. Die domineer je van begin tot eind. Ik herinner me kansen voor Vogel, Vennegoor, Park en Farfan en dan gaan er naast die kansen ook nog 2 ballen in. Er wordt volop gebruik gemaakt van de "vleugels" Farfan en Park, waarbij Ooijer en vooral Lee er veelvuldig overheen komen. Verder wordt er niks weggegeven.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Vind je ??![]()
Ik zie de meeste wedstrijden van PSV ook maar er is meestal geen flikker aan...
Ze winnen wel vaak makkelijk maar het zijn gewoon klote wedstrijden hoor !!!
En goed en mooi voetballen doen ze al helemaal niet, het is heel degelijk en daar is ALLES mee gezegd !!!
Noem het gewoon een hype, zoals bijvoorbeeld AZ dat ook is.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:02 schreef Bobu het volgende:
[..]
Ik heb nogal eens het gevoel, dat iedereen elkaar maar napraat in plaat van gewoon eens naar een wedstrijd te kijken.
Beide kúnnen ook niet beter. Ajax draait een slecht seizoen, maar kan ook niet beter (dus ze doen het best goedquote:Op maandag 21 februari 2005 10:53 schreef gras het volgende:
Wesley Sneijder: 'AZ heeft een topseizoen en Ajax een héél slecht seizoen, toch staan we maar vier puntjes achter'.
Hoogstaande logica uit Groningen.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Beide kúnnen ook niet beter. Ajax draait een slecht seizoen, maar kan ook niet beter (dus ze doen het best goed). AZ een goed seizoen en kan ook niet beter.
Toevallig komt Ooijer ook uit Amsterdamquote:Op zondag 27 februari 2005 19:29 schreef tong80 het volgende:
Ja wordt vast weer Studio-Ajax. Ze doen het erom.
Jack heeft Koeman donderdag vast gebeld dat hij vrijdag maar ontslag moest nemen, anders moesten ze het zondag met Ooijer wel over PSV hebben.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:29 schreef tong80 het volgende:
Ja wordt vast weer Studio-Ajax. Ze doen het erom.
Van Bommel komt uit Limburg. Dat is geen Nederland. Bouma is een kamper en ze hebben pas vd Vaart gehad. Sibon ? Wie is in hemelsnaam Sibon ?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:39 schreef JeroenV het volgende:
Ooijer komt uit de Ajax-opleiding. Ze zullen hem vast daarom inderdaad genomen hebben en geen van Bommel, Bouma of Sibon
v/d Vaart is een kamper, hoe kom je er bij dat Bouma dat is?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Bommel komt uit Limburg. Dat is geen Nederland. Bouma is een kamper en ze hebben pas vd Vaart gehad. Sibon ? Wie is in hemelsnaam Sibon ?
quote:Op zondag 27 februari 2005 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Bommel komt uit Limburg. Dat is geen Nederland. Bouma is een kamper en ze hebben pas vd Vaart gehad. Sibon ? Wie is in hemelsnaam Sibon ?
No shit Sherlockquote:
Je denkt even slecht als dat je leest.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:39 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat er een Feyenoorder zou komen...![]()
Komt Fredje van het kamp?
jack zei dat vorige week."Misschien wel een Feyenoorder...."quote:Op zondag 27 februari 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je denkt even slecht als dat je leest.
Reus in een praatprogrammaquote:Op zondag 27 februari 2005 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reus moet weer eens van stal gehaald worden
Daar hebben we het nu wel genoeg over gehadquote:Op zondag 27 februari 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Haloo Koeman is ontslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
oud nieuwsquote:Op zondag 27 februari 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Haloo Koeman is ontslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een PSV-er zegt dat ie moeite ermee heeft dat iemand zich laat vallen
quote:
quote:[b]Op zondag 27 februari 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ronald Koeman is ontslagen !!!!!!!!!
Studio-PSV
Wat ?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef kastanova het volgende:
Na de 1e keer was het al niet "grappig" meer tong.
nou prachtig.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Samen met Rosales, we hebben 19 mensen die kunnen scoren. Geweldig niet?
Mag ook wel, nu heeft dat spandoek eindelijk succesquote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
De aanhouder wint!
[afbeelding]
.. is eindelijk genoemd bij Studio Voetbal!!![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
De aanhouder wint!
[afbeelding]
.. is eindelijk genoemd bij Studio Voetbal!!![]()
Hij loopt stage bij Geert Wilders.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:
wehhe wat had Youri met zn haar gedaan
"dit weekend waren er een paar geweest MAAR DEZE MOCHTEN ER OOK WEZEN"quote:Op zondag 27 februari 2005 23:18 schreef Moreno het volgende:
LOL sluiten ze af met dat er deze week weer wat omhaal goals zijn gescoord. Krijg je haast alle omhaal goals te zien behalve die van Christiano en Ono van deze week![]()
Ja dat dacht ik dus ook, ach die Jack van Gelder wil alleen onrust stoken bij Feyenoordquote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
Hofs viel best mee hoor... van Persie had wel een echte
Maar ik dacht dat Kalou dat deed omdat ie juist blij was voor zijn vriend dat ie weer kon voetballen (terug van blessure) en aangezien dit pas weer de 1e keer is dat ie scoort deed ie het nu,
Dan zet je die van deze week er toch tussenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
"dit weekend waren er een paar geweest MAAR DEZE MOCHTEN ER OOK WEZEN"
Af en toe is het zo moeilijk...
Als hem dat lukt kan ik het alleen maar toejuichen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef Moreno het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, ach die Jack van Gelder wil alleen onrust stoken bij Feyenoord
Het is geen flinke, maar het is er een. Aangezien er dit weekend geen hele flinke waren, vermelden ze deze. Lastig hequote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, ach die Jack van Gelder wil alleen onrust stoken bij Feyenoord
Waarom Jack inzetten als je Gullit al hebt?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef Moreno het volgende:
En Kalouquote:Op zondag 27 februari 2005 23:26 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Waarom Jack inzetten als je Gullit al hebt?
die omhalen van Cocu en Gilhausquote:Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef trith het volgende:
Wat is die van Gelder toch een vreselijke neus. Van Gelder: "Wat een VRESELIJKE elleboog van Nicky Hofs", terwijl het niks was. Het Ajax gehalte is ook te hoog daar. Ze laten omhaals zien op het eind maar die van Ono vandaag niet....
Onder het mom van "we doen even snel dan kunnen we snel naar huis"quote:Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef RayMania het volgende:
Heb je ze commentaar op FCDB - Vitesse gehoord. Niet normaal slecht.
Als ik zo doe bij "Komt dat schot!" wordt ik grandioos afgekraakt, maar mr. Jack mag het wel.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef trith het volgende:
Wat is die van Gelder toch een vreselijke neus. Van Gelder: "Wat een VRESELIJKE elleboog van Nicky Hofs", terwijl het niks was. Het Ajax gehalte is ook te hoog daar. Ze laten omhaals zien op het eind maar die van Ono vandaag niet....
Jou grapjes zijn van het nivo van Jack van Gelderquote:Op zondag 27 februari 2005 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat Feyenoord eigenlijk door is naar de volgende ronde in de UEFA Cup? van Gelder en co. heeft zitten rommelen met de beelden![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
1.) Wie gelooft dat DG dat superspandoek heeft bedacht en in elkaar heeft gezet moet een kogel krijgen.
2.) Commentaar van Jack van Gelder bij FCDB - Vites was uitermate triest en amateuristisch.
3.) Ik vond het ook opvallend dat de omhalen van vandaag er niet bij waren.. en een mooie misser van Ax!
ALS ie zou schieten vang ik hem wel op.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik geloofde het, wanneer kan k de kogel verwachten en komt ie van links of van rechts?
Was volgens mij van Max Huiberts. Mistte die van Kuijt ook, en die van Ketting vorig jaar bij Haarlem-VVV.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Van wie was die omhaal bij AZ? miste ook de omhaal Kuyt bij Utrecht.
inderdaad, elke studio sport of sportjournaal uitzending van de afgelopen 3 dagen begon met nieuws over Ajax of ging iig voor de helft over Ajax.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Stelletje aanstellers met dat gezeik van "Studio Ajax".. als je er op gaat letten.. dan kun je er altijd wel iets uithalen wat pro of anti ajax, feyenoord, psv of welke andere focking club dan ook... rot toch op met die onzin..
Pino Canale tegen Den Haagquote:Op maandag 28 februari 2005 00:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was volgens mij van Max Huiberts. Mistte die van Kuijt ook, en die van Ketting vorig jaar bij Haarlem-VVV.
Afgelopen maanden? Sinds vrijdag pas.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:32 schreef Moody het volgende:
Niet gek, maar wel een uitgemolken onderwerp de afgelopen maanden
die heeft ook bijna een abonnement om der een paar keer per jaar komen zekerquote:Op zondag 6 maart 2005 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Henk Timmer vanavond te gast.
Je bedoelt vrouw denk ik, of neukt ie z'n zus?quote:
Volgens mij is hij niet met Marianne getrouwd. Toevallig heten ze alletwee Timmer van achteren.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouw denk ik, of neukt ie z'n zus?
Wat hij zegt... en dus voortaan niet zo eigenwijs meer doen cultheldquote:Op zondag 6 maart 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet met Marianne getrouwd. Toevallig heten ze alletwee Timmer van achteren.
Wel erg toevallig dan. Helderquote:Op zondag 6 maart 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet met Marianne getrouwd. Toevallig heten ze alletwee Timmer van achteren.
Nee, Glenn Helder is weer iemand anders.quote:
Ik moest ook lachenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verslaggevers die het woord "panna" gebruiken
het was dan ook geen normale tackle, op zn enkel trappen en doorduwen, maar hij kan geen extra straf krijgen want de scheids zag t.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
Nare gewoonte van SV om achteraf weer speler(s) een straf aan te naaien.
Nu weer bij Ricky Kruijs.
??quote:Op zondag 6 maart 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
Nare gewoonte
Ik vind het niet een taak van een voetbal-praatprogramma om aanklager te spelen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:09 schreef Woffel het volgende:
??
Ik vind 't een goede zaak dat ze deze onbsesuisde spelers aanpakken, in Zeist letten ze blijkbaar niet op.
Tan is geen lafaard met enkel f; Dat is juist die Jack van Gelder, die discussies probeert de bederven.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk Jack van Gerlder is er niet en Youri en Hugo kunnen minutenlang doorvechten zonder te worden onderbroken door de laffaard Tan.
Ga je de taalregisseur uithangen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tan is geen lafaard met enkel f; Dat is juist die Jack van Gelder, die discussies probeert de bederven.
Neen, dat ben je absoluut nietquote:Op zondag 6 maart 2005 23:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben ik de enige die Hugo Borst rete-irritant vind?
En dan is het nog de keus van de KNVB om er iets mee te doen of niet...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het niet een taak van een voetbal-praatprogramma om aanklager te spelen.
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
Blatter maakt zichzelf weer belachelijk met zijn nieuwe regeltjes en zijn idee om racisten aan te pakken.
Tan was OK,graag elke week,die laat mensen iig hun zinnen afmakenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk Jack van Gerlder is er niet en Youri en Hugo kunnen minutenlang doorvechten zonder te worden onderbroken door de laffaard Tan.
Humberto is juist tof.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Humberto Tan je bent gezakt voor je examen. Je was al een lul nu ben je een nog grotere lul.
Wat een kneus.
Humberto is niet het 'ouwe jongens-krentenbrood'-type dat Van Gelder wel heeft met zijn mede-presentatoren of gasten en houdt iets meer afstand als presentator, maar ik vind hem zeker geen onprettige presentator.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Humberto Tan je bent gezakt voor je examen. Je was al een lul nu ben je een nog grotere lul.
Wat een kneus.
tuurlijk,jij hebt natuurlijk veel liever Jackquote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Wat een kneus.
subtielquote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind het niet erg dat Van Gelder er niet was.
Discussies die al 3 x gevoerd zijn (over die ellebogen) zijn ook niet meer interessant. Die mag je onderbreken.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tan is geen lafaard met enkel f; Dat is juist die Jack van Gelder, die discussies probeert de bederven.
Dat weet je toch?quote:
Wellus! Maar niet als discussiepunt.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Opvallend dat het ontslag van Wisman niet even werd aangehaald.
Toch vreemd. Een elleboog van een paar weken geleden is dan interessanter. Maar oke, het gaat ook om Den Bosch. Laten ze weer duidelijk zien dat de kleine clubjes amper aandacht krijgen. Nu was het mooi de gelegenheid nu de bovenste 4 niet hebben gespeeld..quote:
Ik bedenk me trouwens dat Tan niet weet waar Casillas keept, hij wilde Barcelona gaan zeggen, maar verbeterde zich.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tan was OK,graag elke week,die laat mensen iig hun zinnen afmaken
Inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2005 23:03 schreef cultheld het volgende:
Erg saaie uitzending.
Popolon het is omdat ik Dione zo mis.quote:
Ik kan Tan normaal ook niet uitstaan in studio voetbal, maar vond dat hij het vanavond best goed deed.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dat ik Tan niet mag wil niet zeggen dat ik een fan van van Gelder ben.
Tan is niks, nada noppes. Het je ergeren aan hem is verspilling van letters.
Van Gelder is niks en nog minder maar bezorgt me op de radio menig kippenvelmoment.
Tan hoeft niet dood, maar langzaam in een zambonie meegzogen worden lijkt me wel een optie.
Idd en Jack zijn stopwoordje is altijd *Wordt vervolgd*quote:Op zondag 6 maart 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Humberto laat discussies tenminste doorgaan, is ook wel een keer fijn
Tong jij bent mijn man ik ben ook anti Tanquote:Op maandag 7 maart 2005 00:24 schreef tong80 het volgende:
Jij hij was briljkant hij hield z'n bek
Moet ie vaker doen.
Nee kneus, hij was bij de Davis Cupquote:Op maandag 7 maart 2005 10:55 schreef RobinhoX het volgende:
waarom was jack er trouwens niet......omdat ajax niet speelde?
Ja, hij zat in Zwitserland.quote:Op maandag 7 maart 2005 16:43 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb gehoord dat ie bij de Davis Cup was. Kan iemand dat bevestigen?
quote:Neeskens zondag te gast bij Studio Voetbal
Vandaag werd in de media gemeld dat Johan Cruijff Ajax zou hebben geadviseerd Johan Neeskens aan te nemen als coach. Zondag kan hij daar mogelijk zelf meer duidelijkheid over geven. Hij is zondagavond te gast in het programma Studio Voetbal met Jack van Gelder, Youri Mulder en Hugo Borst.
Kasta kom een vaker langs in vbl zoals je de laatste tijd doet.quote:Op zondag 13 maart 2005 23:04 schreef kastanova het volgende:
10 tegen 1 dat Youri de winst van Schalke nog wel ff noemt.
Had ik die weddenschap nou maar met je aan gegaan, Kasta.quote:Op zondag 13 maart 2005 23:04 schreef kastanova het volgende:
10 tegen 1 dat Youri de winst van Schalke nog wel ff noemt.
want?quote:Op maandag 14 maart 2005 01:55 schreef cultheld het volgende:
Ik heb me weer enorm lopen ergeren aan Studio Voetbal. Wat is die Borst toch een walgelijke Sparta-neus
Het denigrerende toontje over PSV. Opperneus Jack was nog het meest positief over PSV... Die uitzending had voor mij de volgende lading: Ja jongens PSV is dóór naar de kwartfinale, waar zullen we het over gaan hebben. Johan, wie wordt de nieuwe trainer van Ajax? Johan, vind jij ook niet dat Maduro nog geen voorselectie verdient? Jongens, gaat het óóit nog goedkomen met Ajax? Dirk Kuyt heeft zijn contract verlengd, maar als er een topclub komt is ie weg hoor. En dan nu... de elleboog van de week. Johan, volgend jaar zit jij hier weer als trainer van een mooie club, dag.quote:
contractio in terminisquote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef One_conundrum het volgende:
Gezellig Ajax afbranden en PSV de hemel in prijzen.
Contractioquote:
Leuk dat je dat in dit topic plaatst.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:49 schreef C4D het volgende:
Prachtig dat die neuzen verloren hebben, erg jammer dan FCU ditzelfde resultaat boekt....
Contradictio. Wat eenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef Moreno het volgende:
Hoe zou Jack van Gelder het vanavond hebben over Ajax? Ik denk dat hij het er 15 a 20 minuten over wilt hebben, en dan zegt hij maar er werd nog meer gevoetbalt vandaag
Contradictio in terminis bedoelt u?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |