??quote:Op zondag 6 maart 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
Nare gewoonte
Ik vind het niet een taak van een voetbal-praatprogramma om aanklager te spelen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:09 schreef Woffel het volgende:
??
Ik vind 't een goede zaak dat ze deze onbsesuisde spelers aanpakken, in Zeist letten ze blijkbaar niet op.
Tan is geen lafaard met enkel f; Dat is juist die Jack van Gelder, die discussies probeert de bederven.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk Jack van Gerlder is er niet en Youri en Hugo kunnen minutenlang doorvechten zonder te worden onderbroken door de laffaard Tan.
Ga je de taalregisseur uithangen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tan is geen lafaard met enkel f; Dat is juist die Jack van Gelder, die discussies probeert de bederven.
Neen, dat ben je absoluut nietquote:Op zondag 6 maart 2005 23:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben ik de enige die Hugo Borst rete-irritant vind?
En dan is het nog de keus van de KNVB om er iets mee te doen of niet...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het niet een taak van een voetbal-praatprogramma om aanklager te spelen.
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
Blatter maakt zichzelf weer belachelijk met zijn nieuwe regeltjes en zijn idee om racisten aan te pakken.
Tan was OK,graag elke week,die laat mensen iig hun zinnen afmakenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk Jack van Gerlder is er niet en Youri en Hugo kunnen minutenlang doorvechten zonder te worden onderbroken door de laffaard Tan.
Humberto is juist tof.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Humberto Tan je bent gezakt voor je examen. Je was al een lul nu ben je een nog grotere lul.
Wat een kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |