Afgelopen maanden? Sinds vrijdag pas.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:32 schreef Moody het volgende:
Niet gek, maar wel een uitgemolken onderwerp de afgelopen maanden
die heeft ook bijna een abonnement om der een paar keer per jaar komen zekerquote:Op zondag 6 maart 2005 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Henk Timmer vanavond te gast.
Je bedoelt vrouw denk ik, of neukt ie z'n zus?quote:
Volgens mij is hij niet met Marianne getrouwd. Toevallig heten ze alletwee Timmer van achteren.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouw denk ik, of neukt ie z'n zus?
Wat hij zegt... en dus voortaan niet zo eigenwijs meer doen cultheldquote:Op zondag 6 maart 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet met Marianne getrouwd. Toevallig heten ze alletwee Timmer van achteren.
Wel erg toevallig dan. Helderquote:Op zondag 6 maart 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet met Marianne getrouwd. Toevallig heten ze alletwee Timmer van achteren.
Nee, Glenn Helder is weer iemand anders.quote:
Ik moest ook lachenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verslaggevers die het woord "panna" gebruiken
het was dan ook geen normale tackle, op zn enkel trappen en doorduwen, maar hij kan geen extra straf krijgen want de scheids zag t.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
Nare gewoonte van SV om achteraf weer speler(s) een straf aan te naaien.
Nu weer bij Ricky Kruijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |