Daar hebben we het nu wel genoeg over gehadquote:Op zondag 27 februari 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Haloo Koeman is ontslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
oud nieuwsquote:Op zondag 27 februari 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Haloo Koeman is ontslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een PSV-er zegt dat ie moeite ermee heeft dat iemand zich laat vallen
quote:
quote:[b]Op zondag 27 februari 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ronald Koeman is ontslagen !!!!!!!!!
Studio-PSV
Wat ?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef kastanova het volgende:
Na de 1e keer was het al niet "grappig" meer tong.
nou prachtig.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Samen met Rosales, we hebben 19 mensen die kunnen scoren. Geweldig niet?
Mag ook wel, nu heeft dat spandoek eindelijk succesquote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
De aanhouder wint!
[afbeelding]
.. is eindelijk genoemd bij Studio Voetbal!!![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
De aanhouder wint!
[afbeelding]
.. is eindelijk genoemd bij Studio Voetbal!!![]()
Hij loopt stage bij Geert Wilders.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:
wehhe wat had Youri met zn haar gedaan
"dit weekend waren er een paar geweest MAAR DEZE MOCHTEN ER OOK WEZEN"quote:Op zondag 27 februari 2005 23:18 schreef Moreno het volgende:
LOL sluiten ze af met dat er deze week weer wat omhaal goals zijn gescoord. Krijg je haast alle omhaal goals te zien behalve die van Christiano en Ono van deze week![]()
Ja dat dacht ik dus ook, ach die Jack van Gelder wil alleen onrust stoken bij Feyenoordquote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
Hofs viel best mee hoor... van Persie had wel een echte
Maar ik dacht dat Kalou dat deed omdat ie juist blij was voor zijn vriend dat ie weer kon voetballen (terug van blessure) en aangezien dit pas weer de 1e keer is dat ie scoort deed ie het nu,
Dan zet je die van deze week er toch tussenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
"dit weekend waren er een paar geweest MAAR DEZE MOCHTEN ER OOK WEZEN"
Af en toe is het zo moeilijk...
Als hem dat lukt kan ik het alleen maar toejuichen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef Moreno het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, ach die Jack van Gelder wil alleen onrust stoken bij Feyenoord
Het is geen flinke, maar het is er een. Aangezien er dit weekend geen hele flinke waren, vermelden ze deze. Lastig hequote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, ach die Jack van Gelder wil alleen onrust stoken bij Feyenoord
Waarom Jack inzetten als je Gullit al hebt?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef Moreno het volgende:
En Kalouquote:Op zondag 27 februari 2005 23:26 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Waarom Jack inzetten als je Gullit al hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |