Tong jij bent mijn man ik ben ook anti Tanquote:Op maandag 7 maart 2005 00:24 schreef tong80 het volgende:
Jij hij was briljkant hij hield z'n bek
Moet ie vaker doen.
Nee kneus, hij was bij de Davis Cupquote:Op maandag 7 maart 2005 10:55 schreef RobinhoX het volgende:
waarom was jack er trouwens niet......omdat ajax niet speelde?
Ja, hij zat in Zwitserland.quote:Op maandag 7 maart 2005 16:43 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb gehoord dat ie bij de Davis Cup was. Kan iemand dat bevestigen?
quote:Neeskens zondag te gast bij Studio Voetbal
Vandaag werd in de media gemeld dat Johan Cruijff Ajax zou hebben geadviseerd Johan Neeskens aan te nemen als coach. Zondag kan hij daar mogelijk zelf meer duidelijkheid over geven. Hij is zondagavond te gast in het programma Studio Voetbal met Jack van Gelder, Youri Mulder en Hugo Borst.
Kasta kom een vaker langs in vbl zoals je de laatste tijd doet.quote:Op zondag 13 maart 2005 23:04 schreef kastanova het volgende:
10 tegen 1 dat Youri de winst van Schalke nog wel ff noemt.
Had ik die weddenschap nou maar met je aan gegaan, Kasta.quote:Op zondag 13 maart 2005 23:04 schreef kastanova het volgende:
10 tegen 1 dat Youri de winst van Schalke nog wel ff noemt.
want?quote:Op maandag 14 maart 2005 01:55 schreef cultheld het volgende:
Ik heb me weer enorm lopen ergeren aan Studio Voetbal. Wat is die Borst toch een walgelijke Sparta-neus
Het denigrerende toontje over PSV. Opperneus Jack was nog het meest positief over PSV... Die uitzending had voor mij de volgende lading: Ja jongens PSV is dóór naar de kwartfinale, waar zullen we het over gaan hebben. Johan, wie wordt de nieuwe trainer van Ajax? Johan, vind jij ook niet dat Maduro nog geen voorselectie verdient? Jongens, gaat het óóit nog goedkomen met Ajax? Dirk Kuyt heeft zijn contract verlengd, maar als er een topclub komt is ie weg hoor. En dan nu... de elleboog van de week. Johan, volgend jaar zit jij hier weer als trainer van een mooie club, dag.quote:
contractio in terminisquote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef One_conundrum het volgende:
Gezellig Ajax afbranden en PSV de hemel in prijzen.
Contractioquote:
Leuk dat je dat in dit topic plaatst.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:49 schreef C4D het volgende:
Prachtig dat die neuzen verloren hebben, erg jammer dan FCU ditzelfde resultaat boekt....
Contradictio. Wat eenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef Moreno het volgende:
Hoe zou Jack van Gelder het vanavond hebben over Ajax? Ik denk dat hij het er 15 a 20 minuten over wilt hebben, en dan zegt hij maar er werd nog meer gevoetbalt vandaag
Contradictio in terminis bedoelt u?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |