hehe..de meeste voetballers zijn dat welquote:Op zondag 20 februari 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sneijder is wel erg slecht in grammatica zeg.Dat kunnen Maxwel, Boukhari en Charisteas vast beter.
Hugo : "Ajax-publiek is vervelend irritant en verwend publiek".quote:Op zondag 20 februari 2005 23:08 schreef cultheld het volgende:
Het is weer Studio Ajax, zó vermakelijk
Dat is ook niet zo heel lastigquote:Op zondag 20 februari 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sneijder zegt meer dan bijvoorbeeld een Heitinga laatst bij VI inderdaad.
Spandoek was coolquote:Op zondag 20 februari 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel lastig
Dat spandoek
Daar is inderdaad maar 1 smiley voor.quote:
En thuis tegen PSV jaquote:Op zondag 20 februari 2005 23:28 schreef BGN het volgende:
Feyenoord heeft alleen in het jar 1998/9 al meer van dat soort momenten gehad
't is een kwaliteit.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
ow ze hebben maar een paar fragmentjes uit de meters lucky ajax genomen
Inkoppertje. Overigens was het niet eens heel erg slecht ofzo hoor. Gaan er in de eerste helft 2 van die ballen wel in, hoor je niemand en is het gewoon een regelmatige overwinning.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:32 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Met kwaliteit had jullie wedstrijd van vandaag niet veel te maken
Als, als, alsquote:Op zondag 20 februari 2005 23:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inkoppertje. Overigens was het niet eens heel erg slecht ofzo hoor. Gaan er in de eerste helft 2 van die ballen wel in, hoor je niemand en is het gewoon een regelmatige overwinning.
Misschien een beetje jaloezie.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:44 schreef ferrarifreak het volgende:
Nee, maar dan vind ik dat gezeik op het voetbal dat PSV speelt ook een beetje zielig. PSV wint met uitslagen als 4-1 en krijgt alleen gezeik, en Ajax wint vaak met 1 doelpunt verschil/late doelpunten en dat is schijnbaar wel ok.
PSV speelt gewoon kut voetbal maar winnen wel alles makkelijk.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:44 schreef ferrarifreak het volgende:
Nee, maar dan vind ik dat gezeik op het voetbal dat PSV speelt ook een beetje zielig. PSV wint met uitslagen als 4-1 en krijgt alleen gezeik, en Ajax wint vaak met 1 doelpunt verschil/late doelpunten en dat is schijnbaar wel ok.
Mocht ie eindelijk, komt er zo'n kut-redenatiequote:Op maandag 21 februari 2005 00:56 schreef Woffel het volgende:
Ik vond 't wel een leuke uitzending, natuurlijk wel wat meer wrijving verwacht tussen bos en sneijder maarja.
Wat ook wel leuk was was die uitspatting van Youri die z'n zin weer 'ns niet kon afmaken, maarja die gozer brengt het ook alitijd zo saai
Jaja, PSV speelt degelijk en saai. Ik weet niet of je enkel samenvattingen ziet, wel eens hele wedstrijden kijkt of dat je alleen maar de pers en anderen napraat. Elke wedstrijd weer is PSV vanaf seconde 1 de ploeg met het initiatief, terwijl de tegenstander zich compleet terugtrekt. Ondanks dat weet PSV toch elke wedstrijd minimaal 7/8 kansen te creëren en daar gaan er dan vaak zo ongeveer de helft van in. Echt, waar iedereen het gezeik over kutvoetbal vandaan haalt is me een raadsel, want bij vlagen wordt er gewoon heel aardig gevoetbald.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon kut voetbal maar winnen wel alles makkelijk.
Vind je ??quote:Op maandag 21 februari 2005 10:43 schreef Bobu het volgende:
[..]
Jaja, PSV speelt degelijk en saai. Ik weet niet of je enkel samenvattingen ziet, wel eens hele wedstrijden kijkt of dat je alleen maar de pers en anderen napraat. Elke wedstrijd weer is PSV vanaf seconde 1 de ploeg met het initiatief, terwijl de tegenstander zich compleet terugtrekt. Ondanks dat weet PSV toch elke wedstrijd minimaal 7/8 kansen te creëren en daar gaan er dan vaak zo ongeveer de helft van in. Echt, waar iedereen het gezeik over kutvoetbal vandaan haalt is me een raadsel, want bij vlagen wordt er gewoon heel aardig gevoetbald.
Ik zeg niet dat ik 90 minuten geboeid wordt door magistraal voetbal, maar dat het feit dat heel Nederland het tegenwoordig "degelijk en saai" vindt gewoon zwaar overdreven is. Als ik alleen al kijk naar de eerste helft tegen NEC. Die domineer je van begin tot eind. Ik herinner me kansen voor Vogel, Vennegoor, Park en Farfan en dan gaan er naast die kansen ook nog 2 ballen in. Er wordt volop gebruik gemaakt van de "vleugels" Farfan en Park, waarbij Ooijer en vooral Lee er veelvuldig overheen komen. Verder wordt er niks weggegeven.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Vind je ??![]()
Ik zie de meeste wedstrijden van PSV ook maar er is meestal geen flikker aan...
Ze winnen wel vaak makkelijk maar het zijn gewoon klote wedstrijden hoor !!!
En goed en mooi voetballen doen ze al helemaal niet, het is heel degelijk en daar is ALLES mee gezegd !!!
Ik zeg niet dat ik 90 minuten geboeid wordt door magistraal voetbal, maar dat het feit dat heel Nederland het tegenwoordig "degelijk en saai" vindt gewoon zwaar overdreven is. Als ik alleen al kijk naar de eerste helft tegen NEC. Die domineer je van begin tot eind. Ik herinner me kansen voor Vogel, Vennegoor, Park en Farfan en dan gaan er naast die kansen ook nog 2 ballen in. Er wordt volop gebruik gemaakt van de "vleugels" Farfan en Park, waarbij Ooijer en vooral Lee er veelvuldig overheen komen. Verder wordt er niks weggegeven.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Vind je ??![]()
Ik zie de meeste wedstrijden van PSV ook maar er is meestal geen flikker aan...
Ze winnen wel vaak makkelijk maar het zijn gewoon klote wedstrijden hoor !!!
En goed en mooi voetballen doen ze al helemaal niet, het is heel degelijk en daar is ALLES mee gezegd !!!
Noem het gewoon een hype, zoals bijvoorbeeld AZ dat ook is.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:02 schreef Bobu het volgende:
[..]
Ik heb nogal eens het gevoel, dat iedereen elkaar maar napraat in plaat van gewoon eens naar een wedstrijd te kijken.
Beide kúnnen ook niet beter. Ajax draait een slecht seizoen, maar kan ook niet beter (dus ze doen het best goedquote:Op maandag 21 februari 2005 10:53 schreef gras het volgende:
Wesley Sneijder: 'AZ heeft een topseizoen en Ajax een héél slecht seizoen, toch staan we maar vier puntjes achter'.
Hoogstaande logica uit Groningen.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Beide kúnnen ook niet beter. Ajax draait een slecht seizoen, maar kan ook niet beter (dus ze doen het best goed). AZ een goed seizoen en kan ook niet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |