die omhalen van Cocu en Gilhausquote:Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef trith het volgende:
Wat is die van Gelder toch een vreselijke neus. Van Gelder: "Wat een VRESELIJKE elleboog van Nicky Hofs", terwijl het niks was. Het Ajax gehalte is ook te hoog daar. Ze laten omhaals zien op het eind maar die van Ono vandaag niet....
Onder het mom van "we doen even snel dan kunnen we snel naar huis"quote:Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef RayMania het volgende:
Heb je ze commentaar op FCDB - Vitesse gehoord. Niet normaal slecht.
Als ik zo doe bij "Komt dat schot!" wordt ik grandioos afgekraakt, maar mr. Jack mag het wel.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef trith het volgende:
Wat is die van Gelder toch een vreselijke neus. Van Gelder: "Wat een VRESELIJKE elleboog van Nicky Hofs", terwijl het niks was. Het Ajax gehalte is ook te hoog daar. Ze laten omhaals zien op het eind maar die van Ono vandaag niet....
Jou grapjes zijn van het nivo van Jack van Gelderquote:Op zondag 27 februari 2005 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat Feyenoord eigenlijk door is naar de volgende ronde in de UEFA Cup? van Gelder en co. heeft zitten rommelen met de beelden![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
1.) Wie gelooft dat DG dat superspandoek heeft bedacht en in elkaar heeft gezet moet een kogel krijgen.
2.) Commentaar van Jack van Gelder bij FCDB - Vites was uitermate triest en amateuristisch.
3.) Ik vond het ook opvallend dat de omhalen van vandaag er niet bij waren.. en een mooie misser van Ax!
ALS ie zou schieten vang ik hem wel op.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik geloofde het, wanneer kan k de kogel verwachten en komt ie van links of van rechts?
Was volgens mij van Max Huiberts. Mistte die van Kuijt ook, en die van Ketting vorig jaar bij Haarlem-VVV.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Van wie was die omhaal bij AZ? miste ook de omhaal Kuyt bij Utrecht.
inderdaad, elke studio sport of sportjournaal uitzending van de afgelopen 3 dagen begon met nieuws over Ajax of ging iig voor de helft over Ajax.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Stelletje aanstellers met dat gezeik van "Studio Ajax".. als je er op gaat letten.. dan kun je er altijd wel iets uithalen wat pro of anti ajax, feyenoord, psv of welke andere focking club dan ook... rot toch op met die onzin..
Pino Canale tegen Den Haagquote:Op maandag 28 februari 2005 00:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was volgens mij van Max Huiberts. Mistte die van Kuijt ook, en die van Ketting vorig jaar bij Haarlem-VVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |