quote:Op zondag 20 februari 2005 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens: dit is toch geen OP om mij te laten happen ofzo he![]()
Maar desalnietteplus is het een goed en goed bedoeld aviesquote:Op zondag 20 februari 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dan zou die briljant gelukt zijn
![]()
Hmm ja.. word een ander verhaal als je er een motor naast hebquote:Op zondag 20 februari 2005 21:34 schreef Didiot het volgende:
M'n SV gaat volgend jaar in de winterstalling (d.w.z. bij een motorzaak afgeven, dan wordt motor schoongemaakt en lekker warm opgeborgen). Verzekering van Unive blijft gewoon van kracht hoorWordt alleen wat lastig om de SV te pakken in de winter
Nee hoor, ik heb ook de KLX (en dat is tenslotte m'n pekelfiets) en vind het zonde om dan de SV buiten te laten staan terwijl ik 'm in principe toch niet gebruik
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hier een paar foto's van het slachtoffer,nu fok weer werkt
[[url=http://img200.exs.cx/img200/7674/afb0248rg.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img200.exs.cx/img200/5231/afb0251qt.jpg]afbeelding][/URL]
volgens de zuster komt het wel goed![]()
Ik ben er wel blij mee hoor.quote:
En hier nog wat boeiende pic's.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
Ik wist dat Rietvaerder regelmatig teveel cola drinkt en vervolgens allemaal prut post,
maar jij nu ook al??
Schaamrandjes er afgereden vandaag? Zowel voor als achter? Dan neem je toch aardig wat risicoquote:Op zondag 20 februari 2005 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij zijn ook weer thuis van middagje rijden,
even de balans opmaken,
Schaamrandjes van VFR zijn eraf, qua snelheid ging het best vlot allemaal, maar 1 gewonde, 1 gebroken been, 1 uur in de kou wachten, 1 op intensive care,maar verder ging het lekker
![]()
Yo negert! Ik was lekker the Matrix aan het kijken voor de 12e keer ofzoquote:Op zondag 20 februari 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee P-Lo! Wassup y00 niggah !
Pitten?! Ik ga zo denk ik nog even kneedownen op klaverblad Badhoevedorp. Als het fout gaat staat daar een vangrail die de klap wel opvangtquote:Op zondag 20 februari 2005 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Met mij, rustig hèMet jou dan ?
De Matrix blijft wel ok hè?Vooral die negert
Mja..... idd een beetje vragen om ongelukken om nu je schaamrandjes eraf te gaan rijdenMisschien een plaat voor je kop van hier tot Hoofddorp?
![]()
Komen ze wel achter..... al is dat niet te hopen natuurlijk.
Maar ik ga pitten.... morgen vroeg op volgens mijTruste!
O ja, dat filmpje heb ik al weleens gezien. Die vangrail waar hij op landt breekt ook goed zijn val, niet dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Met mij, rustig hèMet jou dan ?
De Matrix blijft wel ok hè?Vooral die negert
Mja..... idd een beetje vragen om ongelukken om nu je schaamrandjes eraf te gaan rijdenMisschien een plaat voor je kop van hier tot Hoofddorp?
![]()
Dan krijg je zulke effectenhttp://www.blackfootonlin(...)rbike_Crash_002.mpeg
Het is echt verradelijk, het lijkt of je grip hebt en dan zomaar van het 1 op het andere moment is je grip weg en PATS daar lig je op je plaat
Komen ze wel achter..... al is dat niet te hopen natuurlijk.
Maar ik ga pitten.... morgen vroeg op volgens mijTruste!
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:07 schreef ploderus het volgende:
[..]
Pitten?! Ik ga zo denk ik nog even kneedownen op klaverblad Badhoevedorp. Als het fout gaat staat daar een vangrail die de klap wel opvangt![]()
![]()
![]()
Ik heb momenteel winterbanden gemonteerd. Met ingebouwde zoutdispenserquote:Op zondag 20 februari 2005 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Het is nu 1 graden, dus ja, kan makkelijk, zo vanaf -15 word het pas link
Hoe doen ze dat anders in Noorwegen enzo.....
Ah nee joh, wij zeggen dit alleen om de indruk te geven dat wij het allemaal veel beter weten toch?![]()
Raus zei gisteren ook al tijdens het posten de Z750 foto's dat Mercy plat door de bochten ging![]()
Even los van alle lolligheden hierboven.quote:Op donderdag 20 november 2003 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Stuntrijders mogen ver achter mij rijden.
Misschien een idee, diegene die hard willen >> achteraan.
Door het harmonica effect bij het optrekken mogen ze de voorhoede proberen bij te houden.
Misschien van tevoren een paar dingen afspreken :
1) In ieder geval een ervaren rijder voorop die de weg in kan schatten, en die niet de anderen los wil rijden.
2) Mekaar niet zomaar inhalen op dezelfde baan.
3) Geen "ik kan harder dan jij" competitie ervan maken.
3) Overige stuntpraktijken.
4) One_Punch op een FireBlade
Even saai, maar ik wil graag nog meer meetings meemaken.
Die regels alleen maar voor in het achterhoofd hoor..
Ik had gisteren ook "De eerste Fok! Motormeet " t/m "De Tweede Fok! Motormeet deel 10 geredenlezen"quote:Op zondag 20 februari 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:Uit de oude doos..
[..]
Even los van alle lolligheden hierboven.![]()
hier....quote:Op maandag 21 februari 2005 08:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar het sneeuwt hier... alles is wit
quote:Misschien van tevoren een paar dingen afspreken :
1) In ieder geval een ervaren rijder voorop die de weg in kan schatten, en die niet de anderen los wil rijden.
2) Mekaar niet zomaar inhalen op dezelfde baan.
3) Geen "ik kan harder dan jij" competitie ervan maken.
3) Overige stuntpraktijken.
4) One_Punch op een FireBlade
Van welk jaar is jouw zxr400 eigenlijk?quote:Op maandag 21 februari 2005 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen…..sneeuw
[..]
[/b]
Gheghegoeie, ouwe tijd
quote:Op zaterdag 24 januari 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
(voor mij dus geen knee-downs, ellelange wheelies en ellelange stoppies etc... etc...)
quote:Op zaterdag 24 januari 2004 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor mij echt welok, geen ellenlange wheelies en stoppies...wel korte wheelies
Volgens mij was er iets... maar ja, wat hèquote:Op maandag 21 februari 2005 08:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ojah, logisch idd als je vrij bent![]()
![]()
Wat wil ik er mee zeggen? Jij hebt het toch ook gelezen.quote:Op maandag 21 februari 2005 07:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had gisteren ook "De eerste Fok! Motormeet " t/m "De Tweede Fok! Motormeet deel 10 geredenlezen"
Maar wat wil je er mee zeggen?
Als je zo terug kijkt merk je toch in sommige posts van jezelf dat je weer een jaartje jonger was, zeg maar
Toen had ik nog van die ''kijk mij'' posts![]()
Hier niet.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar het sneeuwt hier... alles is wit
Ik weet ook nog een R1 in de aanbieding, met speciaal ram air systeem.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet ook nog een R1 in de aanbieding, met speciaal ram air systeem.![]()
Klik!
quote:Absoluut de Bandit 600S !!!!!!!!!!! Heb je veel meer plezier van, serieus, geloof me nou maar
Lol, echt goed, een K1100LT met een FJR vergelijkenquote:Ik dacht hier een clubje te vinden waar elkaars motorkeuze werd gerespecteerd... maar kennelijk telt hier alleen sport en supersport...
En hoe dan ook, die Yamaha FJR1300 blijft een toermotor...
Ketting heb ik hersteld in het verhaaltje, alhoewel ik primaire overbrenging nog steeds een beetje vaag vind, maar ja... BMW K1100LT heeft een dwarsgeplaatste 4 in lijn blok waardoor de krukas bijna direct op de cardan kan worden aangesloten... (primaire overbrenging door assen/tandwielen) net wat handiger en krijg je minder snel ellende mee dan ketting (maar dat is pas na een kilometertje of 100.000)
En ervaren jongens? Waar...? De enige ervaren persoon die hier rond huppelt is Patrick281 (vandaar dat ik zijn mening vele malen zwaarder doe laten wegen dan die van jou..., jij komt zelf tenslotte ook pas net kijken )
Maar ik vrees dat jullie mij op deze manier niet meer zien op een meet...
Die heb ik op mn eigen PC staan, ik zal ze vanmiddig uploaden, zit nu op de laptop benedenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Riet, als je toevallig pics tegenkomt van onze meet met Michiel (toen luc pech had) geef dan ff een seintje?
Onderuit op de bank, heeerlijk.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die heb ik op mn eigen PC staan, ik zal ze vanmiddig uploaden, zit nu op de laptop beneden
Jij hebt echt met een verslaving te kampenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Laatste week dat ik zo vaak kan fokkenvanaf maandag krijg ik een nieuwe werkplek waarbij iedereen altijd zicht heeft op beeldscherm
ik ben aan het uitvogelen op welke plek op het buro mijn scherm het 'beste' staat
En dat heeft dan nu zelf een SVquote:Leer oud-hollandse gezegdes goed te gebruiken...
'De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet...'
Zou het hier niet andersom zijn???
stelletje kneuzen... ach... ik kan me weldra begeven onder een stuk meer geciviliseerde en sophisticated mensen, welke geen puberale meningen er op nahouden... Links naar Van Dale toegevoegd zodat jullie weten wat het betekend, aangezien ik me niet aan de indruk kan ontrekken dat ik met een stelletje simpele zielen te maken heb...
ff serieus... eenBandit 600S
vs een
K1100LT
een lelijk eendje tegen een luxe bakbeest.... stelletje simpele zielen...
Maar goed.... nogmaals, veel plezier met elkaar en ik rij jullie nog wel eens voorbij op de snelweg...
stelletje kutkneuzen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Een BMW blijft een motor met het imago van een zak stront, bereden door mensen die de 50 ruimschoots voorbij zijn, en die stiekum leiver de auto pakken.
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij hebt echt met een verslaving te kampen
Dus binnenkort moeten we jou missen overdagquote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die heb ik op mn eigen PC staan, ik zal ze vanmiddig uploaden, zit nu op de laptop beneden
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Laatste week dat ik zo vaak kan fokkenvanaf maandag krijg ik een nieuwe werkplek waarbij iedereen altijd zicht heeft op beeldscherm
ik ben aan het uitvogelen op welke plek op het buro mijn scherm het 'beste' staat
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel op motor-meet.nl zetten he.
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus binnenkort moeten we jou missen overdag
Doe ik nu alquote:Er zijn wel oplossingen voor hoor.... je post in Word bijv typen, en dan snel hier plakken en weer minimaliseren
In dec had ik niet in de gaten dat mijn leiddinggevende zowat naast me zat…en opeens had hij een paar seconden zicht op ons topicquote:Op maandag 21 februari 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kreeg net ook een blik van de chef, wtf ben je aan het doen.
Ben gewoon hard aan het werk, en af en toe werp ik een blik hier, naarmate het werk even saai iszo tussendoor..
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus binnenkort moeten we jou missen overdag
Er zijn wel oplossingen voor hoor.... je post in Word bijv typen, en dan snel hier plakken en weer minimaliseren
Zo doe ik het:quote:Op maandag 21 februari 2005 10:07 schreef Patrick281 het volgende:Alleen lastig met quoten, je blijft switchen.
Gewoon meer met sneltoetsen werken
Eigenlijk zou je het gewoon in je CV moeten zetten he, dat je ernstig Fok! verslaafd bent maar dat je wel in therapie zit er voorquote:Op maandag 21 februari 2005 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In dec had ik niet in de gaten dat mijn leiddinggevende zowat naast me zat…en opeens had hij een paar seconden zicht op ons topicik balen, maar dacht ik ga hem nu niet snel wegklikken. Dus nog even doorgelezen en daarna nonchalant weer verder gegaan met mijn werk
nooit wat van gehoord maar hij weet het wel...
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zo doe ik het:
Quote knop aanklikken, Ctrl-A, Ctrl-X, in Word Ctrl-V, tekst typen, Ctrl-A, op Fok weer Ctrl-V, invoeren.
Tis onderhand een automatisme geworden
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Eigenlijk zou je het gewoon in je CV moeten zetten he, dat je ernstig Fok! verslaafd bent maar dat je wel in therapie zit er voor
Moest ik van pa zeggenquote:Op maandag 21 februari 2005 08:55 schreef Rietvaerder het volgende:
De uil zit in de oven maar nu in de kuip
Soms schiet ik wel eens in de lach (zachtjes, dat wel)quote:Op maandag 21 februari 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En vooral serieus blijven kijken ...![]()
![]()
Is dat zo vreemdquote:
Het klinkt jullie misschien gek in de oren, maar ook ik was ooit jong en naiefquote:Op maandag 21 februari 2005 09:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow Plo was daar nog niet ontspoord, heel serieus enzo
De tweede Fok!MotorMeet [deel 12]
Toen was je nog geen neger natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2005 10:41 schreef ploderus het volgende:
[..]
Het klinkt jullie misschien gek in de oren, maar ook ik was ooit jong en naief
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is een liedje... ik had verwacht dat jullie die wel kendeJullie lopen al een tijdje mee natuurlijk..
Ik probeer nog steeds af te kickenquote:Op maandag 21 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toen was je nog geen neger natuurlijk
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:41 schreef ploderus het volgende:
Het klinkt jullie misschien gek in de oren, maar ook ik was ooit jong en naief
Ach je doet het beter dan ik, mijn eerste les ging ik onderuit met de instructeur achterop.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:50 schreef Beaker het volgende:goedemorgen
Ik heb vorige jaar moterrijlessen genomen, maar kwam er achter het nogal eng te vinden! Ik ben niet zo groot (1.62) en stond dus te wiebelen op mijn tenen en hield dit motorfiets iederen keer maar net, omdat deze zo groot was (zwaar) en omdat die rijinstructeur achterop zat
erg jammer omdat ik wel erg leuk vondmaar werd eerlijk gezegt wel bank van het feit dat ik die motorfiets qua gewicht niet onder controle had!
Iemand tips, want eigenlijk wil ik graag afmaken waar ik aan begonnen ben
Waarom zat je rijinstructeur achterop dan? Dat is gewoon gemeen van hemquote:Op maandag 21 februari 2005 10:50 schreef Beaker het volgende:goedemorgen
Ik heb vorige jaar moterrijlessen genomen, maar kwam er achter het nogal eng te vinden! Ik ben niet zo groot (1.62) en stond dus te wiebelen op mijn tenen en hield dit motorfiets iederen keer maar net, omdat deze zo groot was (zwaar) en omdat die rijinstructeur achterop zat
erg jammer omdat ik wel erg leuk vondmaar werd eerlijk gezegt wel bank van het feit dat ik die motorfiets qua gewicht niet onder controle had!
Iemand tips, want eigenlijk wil ik graag afmaken waar ik aan begonnen ben
Het gebeurt idd wel vaker dat hij achterop gaatquote:Op maandag 21 februari 2005 10:59 schreef Beaker het volgende:
* Beaker zegt hoi tegen Roetvaerder in Dort
Nou ik kon niet eens normaal bij het stuurhing helemaal voorover zeg maar! En volgens de rij-instructeur was het heel normaal dat hij acherop ging!
Er zijn rijscholen die het altijd de eerste paar lessen doen.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:10 schreef ploderus het volgende:
Het gebeurt idd wel vaker dat hij achterop gaat![]()
Hij liet mij een keer voelen hoeveel invloed iemand kan hebben als hij achterop zit![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zijn rijscholen die het altijd de eerste paar lessen doen.
Jij woont natuurlijk in het veilige en rustige boerenland, waar alleen maar een trekker rijdt zo nu en dan, verder is het stil en verlaten.![]()
![]()
Hier in de randstad is de openbare weg een kwestie van overleven.![]()
Mijn rijschoolhouder doet ook altijd de eerste paar lessen iemand laten wennen aan schakelen, koppelen remmen door achterop mee te rijden met een dubbele bediening.
Onder het zadel aan de achterkant zit een koppeling en gashandle.![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 februari 2005 11:26 schreef ploderus het volgende:
[..]Wij moeten koeien ontwijken idd
![]()
Ik woon in de randstad hoor![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 21 februari 2005 11:28 schreef Beaker het volgende:
Misschien moest ik het maar bij brommerrijden houden
Centraal Nederland, dus randstad is Rotterdam he.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:26 schreef ploderus het volgende:
[..]Wij moeten koeien ontwijken idd
![]()
Ik woon in de randstad hoor![]()
![]()
![]()
Er bestaan ook hele gafe brommers hoor voor kleine meisjes die niet meer durve.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:28 schreef Beaker het volgende:
Bij ons in het dorp komen ze de poep nog ophalen thuis met paard en wagen![]()
Het rijden op de motor ging erg goedomdat ikhad geoefend op de schakelbrommer van mijn broer!
Misschien moest ik het maar bij brommerrijden houden
Mijn 1ste les was op een Yamaha R1quote:Op maandag 21 februari 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ja, moet je doen
![]()
Mijn 1e les heb ik gedaan op een 250cc chopper en die was heel erg laag, ik herinner me nog een andere lesser en die was 155 m. ofzo en dat ging hartstikke goed
En toen ben je meteen platgegaan en de schaamranden eraf geredenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn 1ste les was op een Yamaha R1rijschool wilde even kijken of ik wel aanleg had voor snelheid,
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
En toen ben je meteen platgegaan en de schaamranden eraf gereden![]()
??
quote:ik zit met een klein dillema, vind beide moto’s even knap, maar kan moeilijk kiezen...
dit word m’n eerste moto, ben 1.80 en 80kg, is een zwaarder model misschien geschikter[sv1000 of "bandit1200"].
hoe staan julie tegenover suzuki? iemand andere suggestie?
hoe zit het met bijzit, m’n vriendin weegt amper 45kg, blijft dat comfortabel?
bedankt...
quote:Een vriendin van 45 kg?
Een wandelend geraamte dus.
Doet gij u dan geen pijn aan die knoken?
D’er mag toch nog een klein beetje vlees aan zijn hé!
zit geen dubbele bediening op dan kan instructeur niet meer ingrijpen.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:58 schreef Beaker het volgende:
Lessen op je eigen motorfiets mag zeker niet?
wij hebben namelijk een hele leuke BSA met zijspan staat en een aantal Royal Enfield motorfietsenZe zien me aan komen
In Belgie mag je wel lessen met je eigen motorquote:Op maandag 21 februari 2005 11:58 schreef Beaker het volgende:
wij hebben namelijk een hele leuke BSA met zijspan staat en een aantal Royal Enfield motorfietsenZe zien me aan komen
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:58 schreef Beaker het volgende:
Vanavond post ik piccie's van een dame op een RS50.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met zo 1tje wel
[afbeelding]
Hier ook, als je verzekering het maar dektquote:Op maandag 21 februari 2005 12:04 schreef Romius het volgende:
[..]
In Belgie mag je wel lessen met je eigen motor![]()
Jij wou eerst toch een RGV250? Maar je oom raadde die af omdat je er te snel op uitgekeken zou zijn??quote:Op maandag 21 februari 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met zo 1tje wel
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Goede visie van iemand met een Harley.![]()
Uit beide motoren komt 60 pk ongeveer.
En uit een Harley die je nog moet aantrappen vast nog 20 pk minder dan een RGV.
quote:DYNA GLIDE
Ga een paar decennia terug en dan vind je de ruwe kiem waar de Dyna Glide uit voortkomt. Met een dynamische, maar rebelse geest. Het resultaat was het ontstaan van de eerste in de fabriek geproduceerde customs ter wereld. Machines als de Super Glide®. De Low Rider® en de Fat Bob®. Met chopper-profielen. Geen treeplanken. Geen windscherm. Gewoon ruwe machines met de bijpassende prestatie en positie. Vandaag zet de Dyna Glide deze traditie verder en komt op plaatsen waar anderen zich niet wagen. De Dyna Glide modellen gaan ver in het land van de custom, met een stretched benzinetank omringd met zoveel stijl dat elke doorwinterde motorrijder er warm van wordt. Hij heeft ook een elektronisch benzine-injectiesysteem (EFI). Nieuwe kleuren om uit te kiezen. Maar het allergrootste nieuws vind je op de volgende pagina. Laat je ogen glijden over de nieuwe Super Glide® Custom, en je ziet het wilde leven voor je.
heH een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he.quote:Op maandag 21 februari 2005 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
zegt iemand met een Harley bijbel naast de bank
![]()
Zal ik dat zielige figuur eens de internet rechten ontnemen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Helaas weer geen kans om te fokken op het werk. Er wordt hier nogal op het scherm gekeken en dat wordt dan aan het management doorgegeven door zielige klikspanen. Maar ja...
hehe, het wilde leven op een chopper.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zal ik dat zielige figuur eens de internet rechten ontnemen ?![]()
want dat zielige gedoe slaat nergens op natuurlijk,ge-Fokt moet er gewoon kunnen,
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
en voor maar 2500 euro's![]()
ik weet niet of dat zijn visie op die manier wasquote:Op maandag 21 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Goede visie van iemand met een Harley.![]()
Uit beide motoren komt 60 pk ongeveer.
En uit een Harley die je nog moet aantrappen vast nog 20 pk minder dan een RGV.
heeft ze ook, maar ze is nog voor 4 dagen mijn collega,quote:Op maandag 21 februari 2005 14:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dacht dat raus een eigen bedrijf had
dat dacht ik ook eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk speelfietsje voor weinig.
![]()
Maar verkoop nooit je VFR please![]()
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
Die ZXR is veeeeeeeeeeeel geiler.
Die zou ik veeel liever hebben.
![]()
Waarom heeft die gast nog een helm op?quote:Op maandag 21 februari 2005 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee of de link al voorbij gekomen is..... maar ik doe hem toch even.
http://www.joker-inc.com/view.php?link=skiing.wmv
waarom zijn die dingen zo lang ?quote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in slijtboutjes???
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die slijtboutjes komen van iemand met dit niveauquote:Op maandag 21 februari 2005 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom zijn die dingen zo lang ?![]()
is dat om te kunnen zeggen dat als ie de boutjes aan de grond rijd zoooooooooow schuin ga ik![]()
![]()
Hey die zijn handig man! Als je dan met droog weer (weinig grip..) gaat kneedownen en je gaat bijna onderuit, dan blijven die boutjes in het asfalt haken, waardoor je overeind blijft.. Een soort van anti-op-je-plaat-gaan-noppenquote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Waarom heeft die gast nog een helm op?
Volgens mij doet het minder pijn als ie onderuit gaat zonder helm
Misschien wel een idee om ze flexibel te maken, van rubberquote:Op maandag 21
februari 2005 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom zijn die dingen zo lang ?![]()
is dat om te kunnen zeggen dat als ie de boutjes aan de grond rijd
zoooooooooow schuin ga ik![]()
![]()
en dan via een sensor een naverbrander in de uitlaat activeren en dat er dan Raketten uit komen,quote:Op maandag 21 februari 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
Dit ging ik net op mijn werk posten voordat het forum zijn zeldzame downtim's meemaakte.
[..]
Misschien wel een idee om ze flexibel te maken, van rubber
bijvoorbeeld, en dan een sensor erin die een signaal geeft als je de limiet
gaat bereiken.Projectje voor Lars.
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 19:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
1. Strap these balloons to the car exaust from your motorcycle ....
2. Drive as fast as you can where ever, when ever...
3. See everyone around you getting a hartattack...
4. Tell the cop you think they are real...![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
Speciaal voor Pepijnhttp://freeman.supermot.free.fr/Videos/chutesguidon2005.rar
En het is hier al zo stilquote:Banmeldtopic:
Youssef mag een weekje nadenken over zijn taalgebruik en respectloosheid naar anderen toe. Het is de laatste tijd weer erg treurig.
Waar de neuk gaat dit overquote:Op maandag 21 februari 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Rijtestje van 50 cc brommers.![]()
[afbeelding]
Maar het was n.a.v. deze dame.![]()
[afbeelding]
Want zo is het toch net een motor?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor wie toch nog even de test wil lezen.
Pagina 1+2
Pagina 2+3
Pagina 4
Maar ontopic, ik geloof dat ik binnenkort m'n eerste motorrijles ga ondergaan.quote:
Jij bekijkt vanuit een andere kant: Vrouwen kennen maar 1 taal, horizontaalquote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Maar ontopic, ik geloof dat ik binnenkort m'n eerste motorrijles ga ondergaan.![]()
quote:
Als het maar geen zwart/paarse isquote:
iddquote:Vrouwen horen achter het aanrecht
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:27 schreef hicham het volgende:Youssef wil bij deze Ralf (RB) bedanken voor zijn mailtip
![]()
Een ZXR400 @ solomoto.nl![]()
Je moet je fantasie wat meer gebruiken.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bekijkt vanuit een andere kant: Vrouwen kennen maar 1 taal, horizontaal
Tja, het moest er maar eens van komen.quote:Goed dat je je eerste motorrijles gaat nemen![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
En het is hier al zo stilMaar dat komt ook omdat fok steeds down is denk ik
dan moeten we hem ook maar op motor-meet bannen anders is snapt ie het helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fok is zo traag, dat is gewoon niet leuk meer..
Goedemorgen trouwens.![]()
En wat moet arme Youssef nu doen, op Motor-Forum was hij ook al gebanned.
Supermotard forum Nederland dan maar.![]()
Opeens weet je het ..![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:04 schreef Rausdauwer het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik had zondag heerlijk gereden, maar iets nog niet verteld.
Nu heb ik het maar in mijn ondertitel gezet.![]()
Wanneer hadden jullie je eerste keer?
Ik vond het wel een bijzonder moment.
Ik hoop dat ik het topic een beetje in de gaten kan houden met al die collega's hier.
En fok is inderdaad aardig traag, beetje vervelend.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan moeten we hem ook maar op motor-meet bannen anders is snapt ie het helemaal niet meer![]()
nu kan ie wel lekker aan zijn huiswerk verder werken en op motorjacht
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat je dat nog niet wilde vertellen ??????![]()
ja je had beter kunnen wachten totdat je leer aanhad met kneesliders,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:30 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
Sorrymaar ik ben wel benieuwd over de andere verhalen over de eerste keer.
En ik moest het gewoon vertellen, anders komen de volgende meet vragen over die slijtplek op mijn motorbroek.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:34 schreef Rausdauwer het volgende:
En ik heb zin om met iedereen op Zolder te rijden.
Sorry, ben gewoon een beetje vrolijk vandaag.
Jij reed ook zo geweldig met die Z750, ik had eerst wat problemen met volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja je had beter kunnen wachten totdat je leer aanhad met kneesliders,![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb ineens de smaak te pakken he ? ik heb je zondag wat dingen geleerd en nu wil je gelijk cicuit op om het in praktijk te brengen ?
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:40 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
Jij reed ook zo geweldig met die Z750, ik had eerst wat problemen met volgen.
Maar na een uurtje ging het rijden toch ineens erg lekker ..en toen deed ik mijn knie een klein beetje naar buiten in een bocht.![]()
Ik wist niet dat het zo makkelijk was.![]()
-edit-quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:Hieronder het verhaal over mijn eerste knee down:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:Hieronder het verhaal over mijn eerste knee down:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:Jij rijdt al 14 jaar motor en nog nooit geknee-downed terwijl Raus nu zeker al een krap half jaartje rijd en gelijk een KD plant?
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeleek mij in 1994 al met Mick Doohan, angstige klim op de motor rijstijl.
Niet spectaculair naar buiten hangen zoals Kevin Schwantz, Wayne Rainey.
Alleen kreeg Mick nog wel de knie aan de grond.(maar het zag er niet uit zoals die man op de motor zat
)
Maar een knee down is niet nodig om snel te gaan, klop jullie allemaal ik word straks flink geklopt op Zolder.![]()
quote:
omdat jij niet gevallen benquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:06 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
Maar ik reed achter de Z750 dus dat was goed, en zondag ging het helemaal lekker toen had ik een wat beter gevoel met knee down. Maar ik heb toch de ondertitel aangepast.
![]()
Sorry beetje druk en eigenlijk moet ik niet posten met die muts hier aan het bureau die alles doorklikt aan anderen. Ze was trouwens wel jaloers over mijn verhaal van het rijden afgelopen weekend, snap je dat nou?
Hetzelfde verhaal over mijn eerste KD volgt hieronder:quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:44 schreef Patrick281 het volgende:Hieronder het verhaal over mijn eerste knee down:
Maar ik vertel gewoon een verhaal hoe het weekend was, en dan reageerd iemand er zo op.quote:
Ach er zijn zoveel van die trieste gefrustreerde figuren op de wereld,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:24 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
Maar ik vertel gewoon een verhaal hoe het weekend was, en dan reageerd iemand er zo op.![]()
mijn knieen zijn ook nog asfalt maagd hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal over mijn eerste KD volgt hieronder:
![]()
Maak je niet zo druk, het is maar een forum hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga nu een hele serieuze post maken die NIET aan Mercy en Raus gericht is maar aan de rest van de mensen hier in dit topic. Ik wil even weten hoe jullie het gedrag van Mercy en Raus zien naar mij toe...
Tuurlijk, het is een forum, voor je PLEZIER ja... heb dus echt geen zin om als ik hier telkens kom zwart gemaakt te worden... jammer dat je niet ziet hoe stiekem het allemaal gebeurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, het is maar een forum hoor.![]()
Verder zie ik het als: zij posten iets waar jij gelijk op reageerd en negatief veroordeelt. Niet anderom.![]()
die ziet er bekend uitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
hey daar ben ik donderdagavond,zal hem eens bekijken,
Het is een andere.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die ziet er bekend uitzie mijn sig...ik zou er niet eens gaan kijken, youssef...wat een ellende heb ik daarmee gehad
![]()
mocht ie wel goed zijn, zou t wel grappig zijn; hicham op riet zijn oude motor en youssef op de mijne
Andersom is lastiger.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Het is een andere.
jij had geen gepolijst frame. Deze wel.
zou je wat gegevens over jouw motor kunnen posten of mailen ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die ziet er bekend uitzie mijn sig...ik zou er niet eens gaan kijken, youssef...wat een ellende heb ik daarmee gehad
![]()
mocht ie wel goed zijn, zou t wel grappig zijn; hicham op riet zijn oude motor en youssef op de mijne
dat gaat er voor mij ws. niet in zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:34 schreef Rausdauwer het volgende:
En ik heb zin om met iedereen op Zolder te rijden.
dat zou wel erg jammer zijn, jij was toch wel een van de grondleggers van het Zolder idee volgens mij,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat gaat er voor mij ws. niet in zittendoor een financiele tegenslag kan ik niet de benodigde uitrusting aanschaffen om een circuit op te mogen
Klopt, maar als je achteraf nog wat (!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:OPM .. je hebt een fantastische baan en woont toch nog niet samen ..
Financiele tegenvallers krijg ik toch alleen maar?
er is een kloon aangemaakt om ons zwart te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik kan mijn rug hier ook niet keren he.![]()
Schandalig gewoon
![]()
Wil de nep-rausdAUwer zich even bij de echte Rausdouwer melden voor een flink pak billenkoek!
[afbeelding]
ik ga der even achteraan oke.....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik kan mijn rug hier ook niet keren he.![]()
Schandalig gewoon
![]()
Wil de nep-rausdAUwer zich even bij de echte Rausdouwer melden voor een flink pak billenkoek!
[afbeelding]
En nog 1 opmerking, als jij mij nog 1 keer in het openbaar muts noemt, dan ontzeg ik je een week de toegang tot mijn goddelijke lichaam.quote:
wat heb je nog allemaal nodig ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Klopt, maar als je achteraf nog wat (!!!) belasting moet betalen over ontvangen reiskosten over een heel jaar kun je sommige dingen niet meer doen. Zolder en aanschaf andere motor (ZX6R
) zijn dan minst belangrijke (en grote) uitgaven dus die gaan dan als 1e van de baan
Tis erg zuur, Mercy...hoe denk je dat ik me voel
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:00 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
En nog 1 opmerking, als jij mij nog 1 keer in het openbaar muts noemt, dan ontzeg ik je een week de toegang tot mijn goddelijke lichaam. [afbeelding]
Dan zal je wel smeken om vergiffenis.
![]()
als je een beetje geluk heb kan je op de beurs wel slagen voor helm en pak voor rond de 250 euro, samen, op de beurs in Den Bosch kon je voor zo'n bedrag al een setje hebben, van ook nog redelijke tot goede kwaliteit,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Een helm, leren pak en een originele demper. Die laatste is de duurste niet, alleen zal ik er wel 1 moeten vinden. Helm en leren pak zijn de duurste wel en als ik die niet ergens op korte termijn voor een prikkie kan vinden ga ik ook niet op zoek naar een demper.
Missch dat de beurs mogelijkheden biedt maar ik ben bang van nietik ga iig niet koste wat het kost naar Zolder, volgend jaar is er weer een jaar.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 03:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou die nieuwe Rausdauwer is wel een pittige tantequote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:00 schreef Rausdauwer het volgende:
[..]
En nog 1 opmerking, als jij mij nog 1 keer in het openbaar muts noemt, dan ontzeg ik je een week de toegang tot mijn goddelijke lichaam. [afbeelding]
Dan zal je wel smeken om vergiffenis.
![]()
Ja graag!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ga der even achteraan oke.....![]()
euh dan kan ie beter goedgekeurde helm kopen, op een aantal circuits mag je ook met textiel rijden als die aan elkaar ritsbaar is,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, volgens mij hoef je alleen maar een niergordel, leren pak en ene legal demper te scoren.
Wat is er met je helm dan? Die sluiting letten ze toch niet zo op als je dat bedoelt ..
pittig of niet hij is wel weg iigquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nou die nieuwe Rausdauwer is wel een pittige tante![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pittig of niet hij is wel weg iig
Mits ze zelf zonder kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou die nieuwe Rausdauwer is wel een pittige tante![]()
Bron?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:37 schreef ThaFreak het volgende:
pittig of niet hij is wel weg iig
¤ 3.750,-quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoeveel vragen ze eigenlijk voor die zxr-400?
Bronquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
Bron?
Aah hier dan een reactie.....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga nu een hele serieuze post maken die NIET aan Mercy en Raus gericht is maar aan de rest van de mensen hier in dit topic. Ik wil even weten hoe jullie het gedrag van Mercy en Raus zien naar mij toe...
Ik zie het als stiekem en achterbaks nog steeds aanvallen en reacties proberen uit te lokken. Mercy heeft heel lief tegen de modjes verteld dat ie mij gaat negeren... en wat doet ie vervolgens, op geen 1 post van mij reageren maar wel heel subtiel gaan zitten flamen naar Riet, hoe achterbaks ben je dan.... heeeeeeeel kinderachtig om iemand te gaan zitten flamen EN vervolgens diegene negeren. Beetje hetzelfde als je vingers in je oren stoppen en iemand te gaan staan uitschelden.
Anyway... die gasten komen me helemaal de strot uit nu. Gewoon telkens weer van die wilde verhalen posten om mij maar te willen zien happen.... feitje: de eerste posts over dergelijke stunts in dit weer meende ik wel degelijk, het lijkt me dan ook verstandig om dat advies op te volgen, maar goed.
En heb het al vaker gezegd, als Mercy mij verder gewoon negeert vind ik het goed, dan negeer ik hem ook, maar ga dan niet ondertussen op een zeer achterbakse manier reacties lopen uitlokken...
Hoi, jammer dat je het niet ziet joh....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Aah hier dan een reactie.....
Heb dit topic volledig doorgelezen en zie dan ook niets verkeerds aan posts van mensen die in dit topic hebben gepost.
Mochten mensen je negeren heb je het er zelf maybe wel naar gemaakt heb je daar wel eens over nagedacht?? We kunnen ze moeilijk dwingen om wel te reageren. Tot zover een reactie op jou stuk!
quote:Op dit moment zegt Youssef het volgende:
OPM, ik heb je oude motor topic van motor-meet doorgenomen, maar ik begrijp eigenlijk niet echt wat er precies mee wasWas bij jou aan de rechterkant ook de sticker "K A W A S A K I"
weg? En was ie 25kW? Tis wel een mooi ding
, maar ik zal er iig eens goed op letten. Wel heel toevallig dat het dezelfde winkel is
Moet bijna wel jouw motor zijn. Aniweg, toen ik belde zeiden ze al dat de motor een geinteresseerde had, dus misschien kom ik er helemaal niet aan toe
(ik ga donderdag pas
)
Dag het niet sta morgen vroeg om 09:00 voor je deur.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:53 schreef ondeugend het volgende:
En even zeggen dat ik vroeg naar bed ga omdat ik anders helemaal niet op de skies blijf staan maar alleen maar knee-downen ga doen.
Tot over een paar dagen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:59 schreef RB het volgende:
Loop ik vanmiddag bij een motorzaak in Coevorden binnen en wat staat daar helemaal in zin uppie![]()
![]()
![]()
[[url=http://img41.exs.cx/img41/8392/s18jp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een sv 650s Yoshimura
![]()
Veel plezier en succes beidequote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:53 schreef ondeugend het volgende:
En even zeggen dat ik vroeg naar bed ga omdat ik anders helemaal niet op de skies blijf staan maar alleen maar knee-downen ga doen.
Tot over een paar dagen.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
Niet alleen naar vrouwen zwaaien he.
![]()
en dan een KD ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:42 schreef ploderus het volgende:
Moggûh![]()
Gaan er nog mensen rijden vandaag?![]()
Hier sneeuwt het![]()
Denk dat ik mijn spijkerbandjes maar weer eens uit de kast ga halen
Boerenland sneeuwt het wel vaker.quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:42 schreef ploderus het volgende:
Moggûh![]()
Gaan er nog mensen rijden vandaag?![]()
Hier sneeuwt het![]()
Denk dat ik mijn spijkerbandjes maar weer eens uit de kast ga halen
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Boerenland sneeuwt het wel vaker.![]()
Hier is het gewoon droog en lekker.![]()
Plaats anders eens een tutorial voor het KD-enquote:
die heb ik niet,quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Plaats anders eens een tutorial voor het KD-en![]()
Mijne werd destijds niet zo serieus genomenTerwijl ik toch een hele lap tekst getikt had..
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:51 schreef ploderus het volgende:
Plaats anders eens een tutorial voor het KD-en![]()
Mijne werd destijds niet zo serieus genomenTerwijl ik toch een hele lap tekst getikt had..
![]()
[Motor]Hoe knee-down maken?quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
en die tutorial van jou heb ik nog nooit gezien![]()
Zie post (met link) van Youssef/Hichamquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die heb ik niet,![]()
en die tutorial van jou heb ik nog nooit gezien![]()
Niet slecht toch, voor een boerquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel knap geshopt die avatar.
![]()
![]()
Wel een bikkel hoor, die Hichamquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:56 schreef hicham het volgende:
Hihi, ik heb hichams password gevondenIk log weer snel uit hierna weer hoor
Hier sneeuwt het inderdaadDie flapdrol is met de motor gegaan, pekelfiets
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:00 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zie post (met link) van Youssef/Hicham![]()
Er zijn volgens mij maar weinig mensen die met slicks op de openbare weg rijdenquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en jij verwachtte natuurlijk als een held binnengehaald te worden na dat verhaal
![]()
maar het is helaas niet compleet, er zijn ook mensen die met slicks rijden in de regen en dan is het een heel ander verhaal,![]()
Uhm, als stedeling begrijp je dit misschien niet, maar slicks hebben niet het zgn. 'tandwieleffect'..quote:
Blijkbaar niet zo heel goed bekeken want ik heb er meerdere pics op staan, ook van de rechterkant waar heel duidelijk te zien is dat de Kawasaki sticker eraf is. Dat scherm hadden de Duitsers namelijk overgespoten (iets waar ik pas later achter kwam). En zoals ik eerder zei in dit topic, was de mijne op kenteken 25Kw maar de ringen waren eruit. Het is natuurlijk makkelijk om die ringen erin te zetten zodat ie gewoon 25Kw is.quote:OPM, ik heb je oude motor topic van motor-meet doorgenomen
Ik zou heb sowieso niet kopen. Heb toen het verhaal van jou voor een groot deel meegekregen en dat was niets anders dan ellende..quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Blijkbaar niet zo heel goed bekeken want ik heb er meerdere pics op staan, ook van de rechterkant waar heel duidelijk te zien is dat de Kawasaki sticker eraf is. Dat scherm hadden de Duitsers namelijk overgespoten (iets waar ik pas later achter kwam). En zoals ik eerder zei in dit topic, was de mijne op kenteken 25Kw maar de ringen waren eruit. Het is natuurlijk makkelijk om die ringen erin te zetten zodat ie gewoon 25Kw is.
Wat er mis mee was?? Op motor-meet staat ook deze pic, waar ik ook heel kort vertel wat er aan de hand was:
[afbeelding]
Op een gegeven moment begon er olie te lekken. Wat bleek? 1 van de boutjes van het kleppendeksel was dol en dat witte spul was een kit die de Duitsers erop hadden gezet en daar heb ik een dikke 1000 km mee kunnen rijden. Samen met mijn oom geprobeerd om hem vast te zetten. Dan leek hij even vast te zitten maar na een paar weken begon hij toch weer te lekken.
Loctite (of zoiets), boutje vervangen maar het mocht allemaal niet baten. Het draad van het gat in het kleppendeksel was gewoon dol en moest uitgeboord worden. Maar om hem te kunnen uitboren moest het hele blok uitelkaar want je kunt er niet bij.
1 ding weet ik iig zeker: dat is mijn motordat van die sticker was ik namelijk vergeten, ik heb er zelfs toen nog een andere set voor gekocht.
Het kan zijn dat ze het gefikst hebben maar o wee als het niet zo is…dan kom je er laat achter en dan moet je sowieso helemaal naar Tiel en hopen dat ze niet moeilijk doen...
Net bijgelezen in het andere topic, en ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:10 schreef ploderus het volgende:
Uhm, als stedeling begrijp je dit misschien niet, maar slicks hebben niet het zgn. 'tandwieleffect'..
Dus minder grip hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net bijgelezen in het andere topic, en ik snap precies wat je bedoelt.![]()
Ik heb nog andere banden staan voor mijn SM, die ga ik er maar snel opzetten.![]()
[afbeelding]
Dat is pas een tandwiel effect.![]()
![]()
Moet het wel wat harder regenen voor de contactlaag.
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:19 schreef Faithz het volgende:
Hey Yousseff gebanned? Wat heeft ie uitgevreten?
Hij is geslaagd en hard op zoek naar een (25kW) motor (wat redelijk lastig blijkt te zijnquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:22 schreef Faithz het volgende:
En weet iemand trouwens of hij al geslaagd is?
Het wordt steeds beter, niet dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:23 schreef Romius het volgende:
smorgens![]()
weer aardig wat gerel gemist hierro![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:19 schreef ploderus het volgende:Stedelingen snappen alles minder snel
![]()
Even in zijn active topics kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:19 schreef Faithz het volgende:
Hey Yousseff gebanned? Wat heeft ie uitgevreten?
Hey, niet snel editten he?!quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:22 schreef Faithz het volgende:
En weet iemand trouwens of hij al geslaagd is? Voor een motor kawasaki dan
Hij heeft al honderden kilometers (auto)rijervaring opgedaan om van de ene Kawa naar de ander te rijden, maar tot nu toe nog niet veel succes geloof ik. Maar hij blijft hoop houden en dat is goedquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:26 schreef Faithz het volgende:
Zoveel had ik nu ook weer niet gemistMaar hij zou vorige week motoren gaan kijken
Nee.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:23 schreef Romius het volgende:
smorgens![]()
weer aardig wat gerel gemist hierro![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:28 schreef ploderus het volgende:
Hij heeft al honderden kilometers (auto)rijervaring opgedaan om van de ene Kawa naar de ander te rijden, maar tot nu toe nog niet veel succes geloof ik. Maar hij blijft hoop houden en dat is goed![]()
![]()
zo'n probleem hadden die duitsers ook professioneel op kunnen lossen met een Helicoil,quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
verhaal een beetje ingekort,
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:34 schreef hicham het volgende:
Hoe komt Youssef aan mijn wachtwoord![]()
![]()
![]()
Kan me niet herinneren dat ik die ergens heb opgeschreven
Youssef gaat klappe krijgen als ik thuis kom![]()
Maar goed, ik wist niet dat het sneeuwde vanochtendIk was me helemaal aan het voorbereiden op school, omgekleed en al stap ik de gallerij op en wacht op de lift. Kijk achter me ... sneeuw
Ja mooi niet dat ik me dan weer ga uitkleden enzo, was al niet helemaal op tijd dus geen zin om met de brommer / OV te gaan. Ik ben sowieso allergisch voor het OV ook al heb ik een OV-kaart
![]()
Dus ben ik (voorzichtig) door de sneeuw naar school gegaan. Voor school op het fietspad brak mijn achterband wel heel eventjes uit (ploderus, je weet wel - dat fietspad tussen de gebouwen door, shortcut richting garage) maar had hem snel weer onder controle
Toch wel een leuke ervaring
En natuurlijk extra hard zwaaien naar
medemotorrijders
, want die zijn zeldzaam in dit weer
Eentje zwaaide uitbundig terug
een andere zag me niet / wou niet zwaaien
en nog een andere heb ik niet naar kunnen zwaaien omdat ik op dat moment midden in een bocht aan het balanceren was
(lag sneeuw enzo, dus heel traag en twee handen aan het stuur erdoorheen gemanouvreerd, ik denk dat de andere motorrijder het wel begreep
)
Kloptquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:18 schreef ploderus het volgende:
Ik zou heb sowieso niet kopen. Heb toen het verhaal van jou voor een groot deel meegekregen en dat was niets anders dan ellende..
Ik zou gewoon even verder zoeken
quote:En daarbij, tegen de tijd dat Youssef eindelijk een motor heeft gevonden, zit zijn 25kW periode er toch allang op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |