quote:Op maandag 21 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Goede visie van iemand met een Harley.![]()
Uit beide motoren komt 60 pk ongeveer.
En uit een Harley die je nog moet aantrappen vast nog 20 pk minder dan een RGV.
quote:DYNA GLIDE
Ga een paar decennia terug en dan vind je de ruwe kiem waar de Dyna Glide uit voortkomt. Met een dynamische, maar rebelse geest. Het resultaat was het ontstaan van de eerste in de fabriek geproduceerde customs ter wereld. Machines als de Super Glide®. De Low Rider® en de Fat Bob®. Met chopper-profielen. Geen treeplanken. Geen windscherm. Gewoon ruwe machines met de bijpassende prestatie en positie. Vandaag zet de Dyna Glide deze traditie verder en komt op plaatsen waar anderen zich niet wagen. De Dyna Glide modellen gaan ver in het land van de custom, met een stretched benzinetank omringd met zoveel stijl dat elke doorwinterde motorrijder er warm van wordt. Hij heeft ook een elektronisch benzine-injectiesysteem (EFI). Nieuwe kleuren om uit te kiezen. Maar het allergrootste nieuws vind je op de volgende pagina. Laat je ogen glijden over de nieuwe Super Glide® Custom, en je ziet het wilde leven voor je.
heH een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he.quote:Op maandag 21 februari 2005 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
zegt iemand met een Harley bijbel naast de bank
![]()
Zal ik dat zielige figuur eens de internet rechten ontnemen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Helaas weer geen kans om te fokken op het werk. Er wordt hier nogal op het scherm gekeken en dat wordt dan aan het management doorgegeven door zielige klikspanen. Maar ja...
hehe, het wilde leven op een chopper.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zal ik dat zielige figuur eens de internet rechten ontnemen ?![]()
want dat zielige gedoe slaat nergens op natuurlijk,ge-Fokt moet er gewoon kunnen,
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
en voor maar 2500 euro's![]()
ik weet niet of dat zijn visie op die manier wasquote:Op maandag 21 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Goede visie van iemand met een Harley.![]()
Uit beide motoren komt 60 pk ongeveer.
En uit een Harley die je nog moet aantrappen vast nog 20 pk minder dan een RGV.
heeft ze ook, maar ze is nog voor 4 dagen mijn collega,quote:Op maandag 21 februari 2005 14:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dacht dat raus een eigen bedrijf had
dat dacht ik ook eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk speelfietsje voor weinig.
![]()
Maar verkoop nooit je VFR please![]()
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
Die ZXR is veeeeeeeeeeeel geiler.
Die zou ik veeel liever hebben.
![]()
Waarom heeft die gast nog een helm op?quote:Op maandag 21 februari 2005 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee of de link al voorbij gekomen is..... maar ik doe hem toch even.
http://www.joker-inc.com/view.php?link=skiing.wmv
waarom zijn die dingen zo lang ?quote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in slijtboutjes???
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in slijtboutjes???
[afbeelding]
[afbeelding]
Die slijtboutjes komen van iemand met dit niveauquote:Op maandag 21 februari 2005 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom zijn die dingen zo lang ?![]()
is dat om te kunnen zeggen dat als ie de boutjes aan de grond rijd zoooooooooow schuin ga ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |