Waarom zat je rijinstructeur achterop dan? Dat is gewoon gemeen van hemquote:Op maandag 21 februari 2005 10:50 schreef Beaker het volgende:goedemorgen
Ik heb vorige jaar moterrijlessen genomen, maar kwam er achter het nogal eng te vinden! Ik ben niet zo groot (1.62) en stond dus te wiebelen op mijn tenen en hield dit motorfiets iederen keer maar net, omdat deze zo groot was (zwaar) en omdat die rijinstructeur achterop zat
erg jammer omdat ik wel erg leuk vondmaar werd eerlijk gezegt wel bank van het feit dat ik die motorfiets qua gewicht niet onder controle had!
Iemand tips, want eigenlijk wil ik graag afmaken waar ik aan begonnen ben
Het gebeurt idd wel vaker dat hij achterop gaatquote:Op maandag 21 februari 2005 10:59 schreef Beaker het volgende:
* Beaker zegt hoi tegen Roetvaerder in Dort
Nou ik kon niet eens normaal bij het stuurhing helemaal voorover zeg maar! En volgens de rij-instructeur was het heel normaal dat hij acherop ging!
Er zijn rijscholen die het altijd de eerste paar lessen doen.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:10 schreef ploderus het volgende:
Het gebeurt idd wel vaker dat hij achterop gaat![]()
Hij liet mij een keer voelen hoeveel invloed iemand kan hebben als hij achterop zit![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zijn rijscholen die het altijd de eerste paar lessen doen.
Jij woont natuurlijk in het veilige en rustige boerenland, waar alleen maar een trekker rijdt zo nu en dan, verder is het stil en verlaten.![]()
![]()
Hier in de randstad is de openbare weg een kwestie van overleven.![]()
Mijn rijschoolhouder doet ook altijd de eerste paar lessen iemand laten wennen aan schakelen, koppelen remmen door achterop mee te rijden met een dubbele bediening.
Onder het zadel aan de achterkant zit een koppeling en gashandle.![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 februari 2005 11:26 schreef ploderus het volgende:
[..]Wij moeten koeien ontwijken idd
![]()
Ik woon in de randstad hoor![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 21 februari 2005 11:28 schreef Beaker het volgende:
Misschien moest ik het maar bij brommerrijden houden
Centraal Nederland, dus randstad is Rotterdam he.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:26 schreef ploderus het volgende:
[..]Wij moeten koeien ontwijken idd
![]()
Ik woon in de randstad hoor![]()
![]()
![]()
Er bestaan ook hele gafe brommers hoor voor kleine meisjes die niet meer durve.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:28 schreef Beaker het volgende:
Bij ons in het dorp komen ze de poep nog ophalen thuis met paard en wagen![]()
Het rijden op de motor ging erg goedomdat ikhad geoefend op de schakelbrommer van mijn broer!
Misschien moest ik het maar bij brommerrijden houden
Mijn 1ste les was op een Yamaha R1quote:Op maandag 21 februari 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ja, moet je doen
![]()
Mijn 1e les heb ik gedaan op een 250cc chopper en die was heel erg laag, ik herinner me nog een andere lesser en die was 155 m. ofzo en dat ging hartstikke goed
En toen ben je meteen platgegaan en de schaamranden eraf geredenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn 1ste les was op een Yamaha R1rijschool wilde even kijken of ik wel aanleg had voor snelheid,
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
En toen ben je meteen platgegaan en de schaamranden eraf gereden![]()
??
quote:ik zit met een klein dillema, vind beide moto’s even knap, maar kan moeilijk kiezen...
dit word m’n eerste moto, ben 1.80 en 80kg, is een zwaarder model misschien geschikter[sv1000 of "bandit1200"].
hoe staan julie tegenover suzuki? iemand andere suggestie?
hoe zit het met bijzit, m’n vriendin weegt amper 45kg, blijft dat comfortabel?
bedankt...
quote:Een vriendin van 45 kg?
Een wandelend geraamte dus.
Doet gij u dan geen pijn aan die knoken?
D’er mag toch nog een klein beetje vlees aan zijn hé!
zit geen dubbele bediening op dan kan instructeur niet meer ingrijpen.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:58 schreef Beaker het volgende:
Lessen op je eigen motorfiets mag zeker niet?
wij hebben namelijk een hele leuke BSA met zijspan staat en een aantal Royal Enfield motorfietsenZe zien me aan komen
In Belgie mag je wel lessen met je eigen motorquote:Op maandag 21 februari 2005 11:58 schreef Beaker het volgende:
Lessen op je eigen motorfiets mag zeker niet?
wij hebben namelijk een hele leuke BSA met zijspan staat en een aantal Royal Enfield motorfietsenZe zien me aan komen
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:58 schreef Beaker het volgende:
Lessen op je eigen motorfiets mag zeker niet?
wij hebben namelijk een hele leuke BSA met zijspan staat en een aantal Royal Enfield motorfietsenZe zien me aan komen
Vanavond post ik piccie's van een dame op een RS50.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met zo 1tje wel
[afbeelding]
Hier ook, als je verzekering het maar dektquote:Op maandag 21 februari 2005 12:04 schreef Romius het volgende:
[..]
In Belgie mag je wel lessen met je eigen motor![]()
Jij wou eerst toch een RGV250? Maar je oom raadde die af omdat je er te snel op uitgekeken zou zijn??quote:Op maandag 21 februari 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met zo 1tje wel
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Goede visie van iemand met een Harley.![]()
Uit beide motoren komt 60 pk ongeveer.
En uit een Harley die je nog moet aantrappen vast nog 20 pk minder dan een RGV.
quote:DYNA GLIDE
Ga een paar decennia terug en dan vind je de ruwe kiem waar de Dyna Glide uit voortkomt. Met een dynamische, maar rebelse geest. Het resultaat was het ontstaan van de eerste in de fabriek geproduceerde customs ter wereld. Machines als de Super Glide®. De Low Rider® en de Fat Bob®. Met chopper-profielen. Geen treeplanken. Geen windscherm. Gewoon ruwe machines met de bijpassende prestatie en positie. Vandaag zet de Dyna Glide deze traditie verder en komt op plaatsen waar anderen zich niet wagen. De Dyna Glide modellen gaan ver in het land van de custom, met een stretched benzinetank omringd met zoveel stijl dat elke doorwinterde motorrijder er warm van wordt. Hij heeft ook een elektronisch benzine-injectiesysteem (EFI). Nieuwe kleuren om uit te kiezen. Maar het allergrootste nieuws vind je op de volgende pagina. Laat je ogen glijden over de nieuwe Super Glide® Custom, en je ziet het wilde leven voor je.
heH een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he.quote:Op maandag 21 februari 2005 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
zegt iemand met een Harley bijbel naast de bank
![]()
Zal ik dat zielige figuur eens de internet rechten ontnemen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Helaas weer geen kans om te fokken op het werk. Er wordt hier nogal op het scherm gekeken en dat wordt dan aan het management doorgegeven door zielige klikspanen. Maar ja...
hehe, het wilde leven op een chopper.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zal ik dat zielige figuur eens de internet rechten ontnemen ?![]()
want dat zielige gedoe slaat nergens op natuurlijk,ge-Fokt moet er gewoon kunnen,
quote:Op maandag 21 februari 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
en voor maar 2500 euro's![]()
ik weet niet of dat zijn visie op die manier wasquote:Op maandag 21 februari 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Goede visie van iemand met een Harley.![]()
Uit beide motoren komt 60 pk ongeveer.
En uit een Harley die je nog moet aantrappen vast nog 20 pk minder dan een RGV.
heeft ze ook, maar ze is nog voor 4 dagen mijn collega,quote:Op maandag 21 februari 2005 14:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dacht dat raus een eigen bedrijf had
dat dacht ik ook eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk speelfietsje voor weinig.
![]()
Maar verkoop nooit je VFR please![]()
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
Die ZXR is veeeeeeeeeeeel geiler.
Die zou ik veeel liever hebben.
![]()
Waarom heeft die gast nog een helm op?quote:Op maandag 21 februari 2005 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee of de link al voorbij gekomen is..... maar ik doe hem toch even.
http://www.joker-inc.com/view.php?link=skiing.wmv
waarom zijn die dingen zo lang ?quote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in slijtboutjes???
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in slijtboutjes???
[afbeelding]
[afbeelding]
Die slijtboutjes komen van iemand met dit niveauquote:Op maandag 21 februari 2005 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom zijn die dingen zo lang ?![]()
is dat om te kunnen zeggen dat als ie de boutjes aan de grond rijd zoooooooooow schuin ga ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |