quote:Op zondag 20 februari 2005 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens: dit is toch geen OP om mij te laten happen ofzo he![]()
Maar desalnietteplus is het een goed en goed bedoeld aviesquote:Op zondag 20 februari 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dan zou die briljant gelukt zijn
![]()
Hmm ja.. word een ander verhaal als je er een motor naast hebquote:Op zondag 20 februari 2005 21:34 schreef Didiot het volgende:
M'n SV gaat volgend jaar in de winterstalling (d.w.z. bij een motorzaak afgeven, dan wordt motor schoongemaakt en lekker warm opgeborgen). Verzekering van Unive blijft gewoon van kracht hoorWordt alleen wat lastig om de SV te pakken in de winter
Nee hoor, ik heb ook de KLX (en dat is tenslotte m'n pekelfiets) en vind het zonde om dan de SV buiten te laten staan terwijl ik 'm in principe toch niet gebruik
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hier een paar foto's van het slachtoffer,nu fok weer werkt
[[url=http://img200.exs.cx/img200/7674/afb0248rg.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img200.exs.cx/img200/5231/afb0251qt.jpg]afbeelding][/URL]
volgens de zuster komt het wel goed![]()
Ik ben er wel blij mee hoor.quote:
En hier nog wat boeiende pic's.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
Ik wist dat Rietvaerder regelmatig teveel cola drinkt en vervolgens allemaal prut post,
maar jij nu ook al??
Schaamrandjes er afgereden vandaag? Zowel voor als achter? Dan neem je toch aardig wat risicoquote:Op zondag 20 februari 2005 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij zijn ook weer thuis van middagje rijden,
even de balans opmaken,
Schaamrandjes van VFR zijn eraf, qua snelheid ging het best vlot allemaal, maar 1 gewonde, 1 gebroken been, 1 uur in de kou wachten, 1 op intensive care,maar verder ging het lekker
![]()
Yo negert! Ik was lekker the Matrix aan het kijken voor de 12e keer ofzoquote:Op zondag 20 februari 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee P-Lo! Wassup y00 niggah !
Pitten?! Ik ga zo denk ik nog even kneedownen op klaverblad Badhoevedorp. Als het fout gaat staat daar een vangrail die de klap wel opvangtquote:Op zondag 20 februari 2005 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Met mij, rustig hèMet jou dan ?
De Matrix blijft wel ok hè?Vooral die negert
Mja..... idd een beetje vragen om ongelukken om nu je schaamrandjes eraf te gaan rijdenMisschien een plaat voor je kop van hier tot Hoofddorp?
![]()
Komen ze wel achter..... al is dat niet te hopen natuurlijk.
Maar ik ga pitten.... morgen vroeg op volgens mijTruste!
O ja, dat filmpje heb ik al weleens gezien. Die vangrail waar hij op landt breekt ook goed zijn val, niet dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Met mij, rustig hèMet jou dan ?
De Matrix blijft wel ok hè?Vooral die negert
Mja..... idd een beetje vragen om ongelukken om nu je schaamrandjes eraf te gaan rijdenMisschien een plaat voor je kop van hier tot Hoofddorp?
![]()
Dan krijg je zulke effectenhttp://www.blackfootonlin(...)rbike_Crash_002.mpeg
Het is echt verradelijk, het lijkt of je grip hebt en dan zomaar van het 1 op het andere moment is je grip weg en PATS daar lig je op je plaat
Komen ze wel achter..... al is dat niet te hopen natuurlijk.
Maar ik ga pitten.... morgen vroeg op volgens mijTruste!
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:07 schreef ploderus het volgende:
[..]
Pitten?! Ik ga zo denk ik nog even kneedownen op klaverblad Badhoevedorp. Als het fout gaat staat daar een vangrail die de klap wel opvangt![]()
![]()
![]()
Ik heb momenteel winterbanden gemonteerd. Met ingebouwde zoutdispenserquote:Op zondag 20 februari 2005 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Het is nu 1 graden, dus ja, kan makkelijk, zo vanaf -15 word het pas link
Hoe doen ze dat anders in Noorwegen enzo.....
Ah nee joh, wij zeggen dit alleen om de indruk te geven dat wij het allemaal veel beter weten toch?![]()
Raus zei gisteren ook al tijdens het posten de Z750 foto's dat Mercy plat door de bochten ging![]()
Even los van alle lolligheden hierboven.quote:Op donderdag 20 november 2003 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Stuntrijders mogen ver achter mij rijden.
Misschien een idee, diegene die hard willen >> achteraan.
Door het harmonica effect bij het optrekken mogen ze de voorhoede proberen bij te houden.
Misschien van tevoren een paar dingen afspreken :
1) In ieder geval een ervaren rijder voorop die de weg in kan schatten, en die niet de anderen los wil rijden.
2) Mekaar niet zomaar inhalen op dezelfde baan.
3) Geen "ik kan harder dan jij" competitie ervan maken.
3) Overige stuntpraktijken.
4) One_Punch op een FireBlade
Even saai, maar ik wil graag nog meer meetings meemaken.
Die regels alleen maar voor in het achterhoofd hoor..
Ik had gisteren ook "De eerste Fok! Motormeet " t/m "De Tweede Fok! Motormeet deel 10 geredenlezen"quote:Op zondag 20 februari 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:Uit de oude doos..
[..]
Even los van alle lolligheden hierboven.![]()
hier....quote:Op maandag 21 februari 2005 08:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar het sneeuwt hier... alles is wit
quote:Misschien van tevoren een paar dingen afspreken :
1) In ieder geval een ervaren rijder voorop die de weg in kan schatten, en die niet de anderen los wil rijden.
2) Mekaar niet zomaar inhalen op dezelfde baan.
3) Geen "ik kan harder dan jij" competitie ervan maken.
3) Overige stuntpraktijken.
4) One_Punch op een FireBlade
Van welk jaar is jouw zxr400 eigenlijk?quote:Op maandag 21 februari 2005 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen…..sneeuw
[..]
[/b]
Gheghegoeie, ouwe tijd
quote:Op zaterdag 24 januari 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
(voor mij dus geen knee-downs, ellelange wheelies en ellelange stoppies etc... etc...)
quote:Op zaterdag 24 januari 2004 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor mij echt welok, geen ellenlange wheelies en stoppies...wel korte wheelies
Volgens mij was er iets... maar ja, wat hèquote:Op maandag 21 februari 2005 08:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ojah, logisch idd als je vrij bent![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |