Hebben jullie allemaal een zijspan ofzo?
Toen ik dit las had ik ook graag meegewild maar helaas gezakt de eerste poging....
Trouwens, waar gaan we eigenlijk toeren...?
Zet mij in het lijstje onder mensen die niet mee kunnen.
Ik ben mooi weer rijder en mijn motor staat lekker warm in de stalling.
Maar het liefts niet op zo'n korte termijn omdat ik zoals gezegd met een flinke oververmoeidheid thuis zit.
Ik stem iig voor januari maar als het dan echt niet anders kan zal ik proberen er te zijn.
quote:Groningen ----> Veluwe = 150 km
Op woensdag 19 november 2003 09:30 schreef SuperFour het volgende:
Op de motor kom je ook goed tot rust...
bij elkaar toch zo'n 400 km!
En die oververmoeidheid uit zich bij mij fysiek en niet mentaal.
Trouwens, ik kom uit Rotterdam, das dus ook een stevig stukje door rijden voordat je op de Veluwe bent. Is het zeker dat we naar de Veluwe gaan dan...?
quote:Ahum .. doe maar iets van een Bimota ofzo
Op dinsdag 18 november 2003 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
De mensen die wel gaanPatrick281 (Iets van een Triumph ofzo )
Ff testen of mijn Spyball alarm nog werkt na een half jaartje i.v.m. de dubbele startblokkering .. ketting monteren (hopelijk bij quickservice midden volgende week) olie verversen en de volledige kuip monteren ergens s'avonds.
Kan niet wachten om weer eens met 6x zoveel vermogen onderweg te zijn ...
Voorkeur voor een rondje Rockanje is enigzins aanwezig..
Ook Rotterdam hier ..
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 19-11-2003 21:17]
quote:Hee, ja wist wel dat je een Bimota had, alleen generalist zei Triumph, per ongeluk mee ge-quote
Op woensdag 19 november 2003 21:05 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ahum .. doe maar iets van een Bimota ofzo
(geeft niet hoor)
Beide data lijk ik beschikbaar, vanavond eerste stap gedaan, en tellers en de koplamp erop gezet + bedrading in orde gemaakt -dat duurde al 1.5 uur.Ff testen of mijn Spyball alarm nog werkt na een half jaartje i.v.m. de dubbele startblokkering
.. ketting monteren (hopelijk bij quickservice midden volgende week) olie verversen en de volledige kuip monteren ergens s'avonds.
Kan niet wachten om weer eens met 6x zoveel vermogen onderweg te zijn ...Voorkeur voor een rondje Rockanje is enigzins aanwezig..
Ook Rotterdam hier ..
Veel te ver weg voor mij.
Ik woon namelijk al in een 'uithoek' en om dan naar een andere uithoek te rijden.......
Veluwe vind ik persoonlijk een beter idee. Is centraal gelegen namelijk.
Hier in Groningen weet ik ook nog wel wat heerlijke stuurweggetjes zonder al te veel camera's.
Volgende punt, wanneer gaan we dan...? Volgende week zondag, als het goed weer is...? Laten we dat dan even concreet maken, anders blijven we maar heen en weer met ideeën gooien.
Locatie wordt ergens op de Veluwe, probleem hier is echter dat de Veluwe groot zijn ... iemand een goede afspreek-locatie in gedachten
Ik neem trouwens geen pasagiers mee, Mr_Mookey doet dat ook niet
De mensen die verwacht worden, al moeten ze wel even bevestigen
Mensen die niet mee kunnen
Datum
of
Ik wil opzich wel een route uitzetten Er loop trouwens een mooie ANWB-route. Zou ik het verzamelpunt regelen?
quote:
Op donderdag 20 november 2003 00:30 schreef Rietvaerder het volgende:
A joh niet zo aanstellenGroningen is weer te veeeeeel ver voor mij!
quote:Geen ervaring, maar dat is wel uit te zoeken via Google.
Op donderdag 20 november 2003 17:32 schreef generalist het volgende:
Locatie wordt ergens op de Veluwe, probleem hier is echter dat de Veluwe groot zijn ... iemand een goede afspreek-locatie in gedachten
quote:Stuntrijders mogen ver achter mij rijden.
Op donderdag 20 november 2003 18:09 schreef generalist het volgende:
En (wellicht ten overvloede, zie sig) ik rij rustig tegenwoordig
Even saai, maar ik wil graag nog meer meetings meemaken.
Die regels alleen maar voor in het achterhoofd hoor..
quote:Wat mij betreft
Op donderdag 20 november 2003 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
30 november!Ik wil opzich wel een route uitzetten
Er loop trouwens een mooie ANWB-route. Zou ik het verzamelpunt regelen?
Mensen uit ZH (Patrick en ik iig) kunnen bij AC Zeist afspreken?
Voor mensen uit andere delen van het land: Wekunnen afspreken bij de Goudreinet Veenendaal. Dat ligt naast A12. En dan gezamelijk richting Arnhem en dan de Veluwe route rijden.
Ik rijd in ieder geval via Utrecht, Zeist, Veenendaal en dan zo richting Arnhem!
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 20-11-2003 21:07]
Datum: Zondag 30 November
Route: De Veluwe (nader te bepalen door Rietvaerder, als je hulp nodig hebt, laat dit dan even tijdig weten, ik wil graag helpen).
quote:Ik woon in Dordrecht. Jij pakt ws. de A20? Ik pak de A20.. toch maar bij Zeist ofzo afspreken? Moet nog effe een exacte plek bij Zeist weten.. iemand die weet of daar een benzinepomp of een parkeerplaats langs de snelweg is?
Op donderdag 20 november 2003 21:07 schreef SuperFour het volgende:
Rietvaerder, ik rij dan wel jullie mee, als het goed is... ik kom uit Rotterdam.
quote:Krijg morgen het ANWB Midden NL route boekje. Maar het lijkt mij leuker dat we een stukje VOOR Arnhem afspreken, zodat we gezamenlijk naar de Veluwe (omgeving Arnhem/Rheden dus) kunnen rijden.
Op donderdag 20 november 2003 21:09 schreef SuperFour het volgende:
OK, de meet staat dus...!Datum: Zondag 30 November
Route: De Veluwe (nader te bepalen door Rietvaerder, als je hulp nodig hebt, laat dit dan even tijdig weten, ik wil graag helpen).
Edit: Pa effe gebeld en hij begint in Ede!
quote:Hier iets vaags over een benzinepomp
Op donderdag 20 november 2003 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
iemand die weet of daar een benzinepomp of een parkeerplaats langs de snelweg is?
Het echte verzamelpunt lijkt me het beste bij Veenendaal.
Maare Patrick, wie word die ervaren rijder dan die voorop gaat rijden
quote:Ik denk een knee dowende en wegrace ervaring hebbende Bandit rijder die ook de route uitzet..
Op donderdag 20 november 2003 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:Maare Patrick, wie word die ervaren rijder dan die voorop gaat rijden
Ik neem trouwens digicam mee
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 20-11-2003 21:24]
quote:Gewoon nooit remmen
Op donderdag 20 november 2003 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Hm.. ik ben denk ik degene met de minste ervaring
Maar wil het wel hoorBen toch de sloomste met mn 25kw
![]()
quote:Authorized
Op donderdag 20 november 2003 21:29 schreef SuperFour het volgende:
Rietvaerder, ik kom wel naar Dordrecht toe (15 minuten rijden). Check trouwens even je ICQ....!
quote:BP tussen Rotterdam en Gouda ?
Op donderdag 20 november 2003 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Maarum, waar spreken wij (Superfour, ik en jij) af? Meerkerk is voor jou weer omrijden, aangezien zien dat onder (globaal gezien) Gouda ligt. En ik weet verder geen wegrestaurants voorbij Utrecht.. kan natuurlijk ook bij een benzinepomp ofzo.
quote:hahaah , wie weet
Op donderdag 20 november 2003 20:45 schreef Patrick281 het volgende:4) One_Punch op een FireBlade
Die regels alleen maar voor in het achterhoofd hoor..
quote:helaas, 6 jan pas op voor praktijk.
Op donderdag 20 november 2003 17:35 schreef generalist het volgende:
De mensen die wel gaanRietvaerder (Suzuki GSF Bandit 600N) generalist (Suzuki GSX-R 750) Mr_Mookey (Voxan Cafe Racer V-Twin 72) SuperFour (Honda CB1000) ZX9R (Kawasaki ZX9R (Ninja)) Patrick281 (Bimota)
De mensen die verwacht worden, al moeten ze wel even bevestigenOne_Punch_Mickey super_honda superbossy Kreator www.olafonline.nl = Viperdesign Romius gemeenkaboutertje redted Mensen die niet mee kunnen
MissHobje Oldbie (Yamaha FZR600)
DatumZondag 30 november
ofZondag 14 december Locatie
Veluwe
klinkt wel aaridg, die route door de veluwe. dat is een mooi motorgebied!!! had ik em maar vast...
quote:Jammer dat je niet mee kan
Op donderdag 20 november 2003 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hahaah , wie weet
[..]helaas, 6 jan pas op voor praktijk.
klinkt wel aaridg, die route door de veluwe. dat is een mooi motorgebied!!! had ik em maar vast...
quote:zeg dat wel!!! ik heb ook geen zin om achterop te gaan: ik voel me dan niet echt helemaal veilig want ik stuur liever zelf en ik stuur liever zelf!
Op donderdag 20 november 2003 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Jammer dat je niet mee kan
quote:veel plezier iig, missch kan ik de volgende keer mee!
Op donderdag 20 november 2003 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Ja, misschien wel
Op donderdag 20 november 2003 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
veel plezier iig, missch kan ik de volgende keer mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |