quote:ik zorg voor de stenen
Op dinsdag 27 januari 2004 08:41 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
[..]
quote:tja, actie --> reactie, niet meer dan logisch. wel jammer.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:01 schreef ploderus het volgende:
Wow, goed sfeertje hierzoVeel wederzijds respect ook
quote:Ja ging ff lekker ja
Op dinsdag 27 januari 2004 09:01 schreef ploderus het volgende:
Wow, goed sfeertje hierzoVeel wederzijds respect ook
BMW rijders, het zijn net wouten
quote:Wel jammer dat het zo heeft moeten eindigen..
Op dinsdag 27 januari 2004 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
tja, actie --> reactie, niet meer dan logisch. wel jammer.
quote:gamma
Op dinsdag 27 januari 2004 09:07 schreef ploderus het volgende:[..]
Wel jammer dat het zo heeft moeten eindigen..
dat zeg ik
quote:Ik bedoel ook eigenlijk meer dat het triest is dat er niet echt respect voor elkaar opgebracht kan worden. Niet voor elkaars meningen, niet voor elkaars adviezen en al helemaal niet voor elkaars motorkeuze.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
gamma
dat zeg ik
Verder wordt er nogal gegooid met de opmerking dat er absoluut niet naar de adviezen geluisterd wordt. Dit is voor een deel wel waar, maar ik heb toch wel erg het gevoel dat het gemiddelde advies niet gebaseerd is op persoonlijke ervaring maar meer op eigen smaak. Dit is trouwens echt niet alleen het geval geweest in deze discussie. Als een motor qua uiterlijk en manier van rijden iemand niet ligt, is het volgens diegene meteen een slechte motor..
Iedereen heeft zijn eigen manier om plezier te hebben op een motor. Respecteer dat gewoon.
(dit is trouwens al wel gezegd door beide partijen, maar volgens mij was iedereen zo druk bezig met verwijten tegen elkaar te zoeken dat het van beide kanten niet gelezen werd..)
Probeer als motorrijders onder elkaar nou geen ruzie te maken, we hebben een veel grotere gezamelijke vijand; de automobilist
quote:als je goed hebt gelezen werd er, althans in het begin, voortduren bij elke post gezegd: maar dat is mijn mening, rijd wat je wilt rijden. Het gaat tenslotte om het gezelschap bij de meet en niet wat voor een motor je rijdt.. dus dat respect was er zeker wel (anders zou de 1e meet ook niet zo zijn verlopen, toen reed ie toch ook een chopper?), maar als patrick op deze manier reageert dan kan ie het terugverwachten en dan ook voluit.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:53 schreef ploderus het volgende:[..]
Ik bedoel ook eigenlijk meer dat het triest is dat er niet echt respect voor elkaar opgebracht kan worden. Niet voor elkaars meningen, niet voor elkaars adviezen en al helemaal niet voor elkaars motorkeuze.
Ik heb net het hele topic ongeveer doorgelezen en moet het toch eigenlijk wel met PatrickM eens zijn. Als hij BMW wil rijden zou iedereen hem plezierige kilometers toe moeten wensen zonder toe te voegen dat het een fiets is voor 'ouwe lullen' en dat het geen zak aan is om BMW te rijden.
Hem plezierige km toewensen is meerdere malen gebeurd, maar dat je hier je mening over bmw niet kwijt mag is onzin.
quote:Heb hem wel meerdere keer veel plezier en veilige kilometers gewenst met zijn aanschaf. Als hij daarna ook nog eens persooblijk gaat aanvallen kan die het krijgen natuurlijk
Op dinsdag 27 januari 2004 09:53 schreef ploderus het volgende:[..]
Ik bedoel ook eigenlijk meer dat het triest is dat er niet echt respect voor elkaar opgebracht kan worden. Niet voor elkaars meningen, niet voor elkaars adviezen en al helemaal niet voor elkaars motorkeuze.
Ik heb net het hele topic ongeveer doorgelezen en moet het toch eigenlijk wel met PatrickM eens zijn. Als hij BMW wil rijden zou iedereen hem plezierige kilometers toe moeten wensen zonder toe te voegen dat het een fiets is voor 'ouwe lullen' en dat het geen zak aan is om BMW te rijden. Het neigt hier nogal naar de SS-categorie. (waar ik zelf persoonlijk ook het meest van houd)Verder wordt er nogal gegooid met de opmerking dat er absoluut niet naar de adviezen geluisterd wordt. Dit is voor een deel wel waar, maar ik heb toch wel erg het gevoel dat het gemiddelde advies niet gebaseerd is op persoonlijke ervaring maar meer op eigen smaak. Dit is trouwens echt niet alleen het geval geweest in deze discussie. Als een motor qua uiterlijk en manier van rijden iemand niet ligt, is het volgens diegene meteen een slechte motor..
Iedereen heeft zijn eigen manier om plezier te hebben op een motor. Respecteer dat gewoon.
(dit is trouwens al wel gezegd door beide partijen, maar volgens mij was iedereen zo druk bezig met verwijten tegen elkaar te zoeken dat het van beide kanten niet gelezen werd..)
Probeer als motorrijders onder elkaar nou geen ruzie te maken, we hebben een veel grotere gezamelijke vijand; de automobilist
Verder ben ik het volledig eens met wat je hierboven schrijft. Maar zoals onze eigen One_Punch_Pigeman al schreef:
actie lokt reactie uit.
En al neigt de mening hier naar supersport wil dat nog niet zeggen dat een BMW rijder hier niet welkom is. Hij lukt een discussie uit, vervolgens escaleert die discussie en wordt het een tegen de rest.
Idd jammer dat het zo is gelopen, maar lekker boeien
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:04 schreef Makster het volgende:onze eigen One_Punch_Pigeman al schreef:
You dont hate pikeys, do you?
quote:Ik heb het topic goed doorgelezen. Ook al wordt er iedere keer bij gezet dat het een eigen mening is, het klinkt nou niet bepaald leuk en uitnodigend als je zegt dat je een BMW wilt kopen, dat een groep SS-fans constant uit hun eigen mening roept dat BMW slecht en voor ouwe lullen is. Ook al is het een eigen mening.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
als je goed hebt gelezen werd er, althans in het begin, voortduren bij elke post gezegd: maar dat is mijn mening, rijd wat je wilt rijden. Het gaat tenslotte om het gezelschap bij de meet en niet wat voor een motor je rijdt.. dus dat respect was er zeker wel (anders zou de 1e meet ook niet zo zijn verlopen, toen reed ie toch ook een chopper?), maar als patrick op deze manier reageert dan kan ie het terugverwachten en dan ook voluit.
Hem plezierige km toewensen is meerdere malen gebeurd, maar dat je hier je mening over bmw niet kwijt mag is onzin.
Als verschillende mensen ineens vol hun mening zouden gaan verkondigen dat Supersport klote is, dan zouden de SS-fans hier ook ineens vol in de verdediging gaan.
En ik heb het dus ook niet alleen over de meningen die hier gegeven worden, maar ook over de adviezen. Het gemiddelde advies is absoluut niet gebaseerd op feiten, maar puur op eigen smaak en mening.
Dat BMW voor lullen is ben ik het niet mee eens. BMW wordt wel algemeen bereden door oudere mensen, maar er zijn er ook zat bij die de gemiddelde SS er finaal uit rijden. Ik spreek op de sportschool regelmatig een man die al jaren R1 rijdt (hij rijdt ook al jaren motor) en ook hij wordt er nog wel eens in bochten uitgereden door een BMW. Dat komt gelukkig niet vaak voor
Maar hier wordt eigenlijk constant geroepen dat Supersport zo veel beter is dan 'toer', maar het enige verschil is dat het leuker is als je van die categorie houdt. Ik denk dat er hier op Fok! nauwelijks motorrijders zijn die de limiet weten te halen van zo'n supersport (op de openbare weg dan). Waarom moet je dan zo'n supersport hebben? Ik heb hem alleen omdat ik hem mooier vind en het meer bij mijn beleving van motorrijden past. Maar qua optrekken merk je nauwelijks verschil. Tot de honderd trekken ze allemaal de gemiddelde auto er finaal uit.
Je mag best je mening kwijt over BMW, maar doe dat dan omdat je er persoonlijke ervaring mee hebt en niet omdat veel andere motorrijders deze mening ook hebben. (waarvan ook velen nog nooit ook maar op een BMW gezeten hebben).
Doe dit verder dan ook beargumenteerd ipv alleen maar kreten te roepen als 'klotefiets' en 'ouwe-lullen-fiets'.
quote:En dat heb ik hem 23 posts geleden ook al verteld
Op dinsdag 27 januari 2004 10:15 schreef ploderus het volgende:[..]
<knip>
Maar hier wordt eigenlijk constant geroepen dat Supersport zo veel beter is dan 'toer', maar het enige verschil is dat het leuker is als je van die categorie houdt. Ik denk dat er hier op Fok! nauwelijks motorrijders zijn die de limiet weten te halen van zo'n supersport (op de openbare weg dan). Waarom moet je dan zo'n supersport hebben? Ik heb hem alleen omdat ik hem mooier vind en het meer bij mijn beleving van motorrijden past. Maar qua optrekken merk je nauwelijks verschil. Tot de honderd trekken ze allemaal de gemiddelde auto er finaal uit.
<knip>
Zoals ik ook al zei; Er worden motoren vergeleken die totaal niet met elkaat te vergelijken vallen. De een vindt dit mooi de ander dat.
Feit blijft dat een BMW een poep imago heeft So what?!?! Als je er graag op wilt rijden, be my guest.
En nu kap ik met het PatM verhaal, heeft naar mijn mening al lang genoeg geduurd.
quote:Zou niet durven
Op dinsdag 27 januari 2004 10:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
You dont hate pikeys, do you?
quote:dus jij zegt dat ik, als onervaren rijder, geen mening mag geven als PatrickM vraagt welke motor ie moet nemen en twijfelt tussen een bandit en een bmw? Dan kan ik net zo goed niet meer op fok komen want alles wat ik zeg is gebaseerd op een onervaren mening, en dat heb ik meerdere malen bij mijn mening gezegd.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:15 schreef ploderus het volgende:
*knip*
En het is wel degelijk een ouwelullenfiets, omdat er 1. over het algemeen ouwe lullen op zitten, 2. een ouwe lullen uiterlijk heeft en 3. qua bochtgedrag niet op kan tegen een SS. Maarja, dat is mijn onervaren mening.
[Dit bericht is gewijzigd door SuperFour op 27-01-2004 10:27]
quote:goed plan! Ik kan niet geloven dat we een heel topic ervoor hebben verneukt.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:21 schreef Makster het volgende:En nu kap ik met het PatM verhaal, heeft naar mijn mening al lang genoeg geduurd.
quote:Allereerst heb ik nergens het woord onervaren genoemd... Maar een mening geven is heel wat anders dan een advies geven. Hier wordt een mening vaak als advies gegeven.. Een mening mag je altijd geven! Dat zal ik ook nooit ontkennen.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
dus jij zegt dat ik, als onervaren rijder, geen mening mag geven als PatrickM vraagt welke motor ie moet nemen en twijfelt tussen een bandit en een bmw? Dan kan ik net zo goed niet meer op fok komen want alles wat ik zeg is gebaseerd op een onervaren mening, en dat heb ik meerdere malen bij mijn mening gezegd.
En het is wel degelijk een ouwelullenfiets, omdat er 1. over het algemeen ouwe lullen op zitten, 2. een ouwe lullen uiterlijk heeft en 3. qua bochtgedrag niet op kan tegen een SS. Maarja, dat is mijn onervaren mening.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:30 schreef SuperFour het volgende:
Nog een paar posts en dan zit deze thread vol... gelukkig...
(verkapte vulpost )
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:31 schreef ploderus het volgende:[..]
(verkapte vulpost
)
quote:Ik doe mee
Op dinsdag 27 januari 2004 10:31 schreef ploderus het volgende:[..]
(verkapte vulpost
)
Op naar een nieuw, wel nuttig, leuke thread
quote:Ok, dan had ik je verkeerd begrepen. Maar een mening is het enige dat ik heb gegeven.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:27 schreef ploderus het volgende:[..]
Allereerst heb ik nergens het woord onervaren genoemd... Maar een mening geven is heel wat anders dan een advies geven. Hier wordt een mening vaak als advies gegeven.. Een mening mag je altijd geven! Dat zal ik ook nooit ontkennen.
quote:idd! daarom zeggen wij (voor de zoveelste keer) zo vaak dat ie het helemaal zelf moet weten. Zoals eerder gezegd, dat hier een neiging is naar SS betekent niet dat je niet welkom bent op de meet als je op een bmw rijdt. Ik word er nu echt een beetje moe van. Tijd voor een nieuw topic waar dit allemaal snel vergeten moet worden!
En wat heb je aan dat betere bochtengedrag als je het toch niet gebruikt. Als je niet het type bent om te scheuren kun je beter een toermotor nemen.
nu echt het allerlaatse wat ik erover zeg
quote:totaal nergens over, dat is het zielige aan het hele verhaal
Op dinsdag 27 januari 2004 10:34 schreef SuperFour het volgende:
Ja, sorry hoor... maar waar gaat dit nou eigenlijk over...?
[..]
quote:Ik ga sporten
Op dinsdag 27 januari 2004 10:34 schreef Makster het volgende:[..]
Ik doe mee
![]()
Op naar een nieuw, wel nuttig, leuke thread
quote:Ah komop zeg, Solex is toch geen motor?!
Op dinsdag 27 januari 2004 10:35 schreef SuperFour het volgende:
Precies, één ZONDER gezeik...!
Al wordt er op een Solex gereden, who cares...!
(geintje.. )
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:38 schreef ploderus het volgende:[..]
Ah komop zeg, Solex is toch geen motor?!
(geintje..
)
quote:Idd zeg, daar reden BMW rijders vroeger op
Op dinsdag 27 januari 2004 10:38 schreef ploderus het volgende:[..]
Ah komop zeg, Solex is toch geen motor?!
(geintje..
)
sarcastisch mode aan
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:39 schreef Makster het volgende:[..]
Idd zeg, daar reden BMW rijders vroeger op
Een beetje ss'er (LOL what's in a name) reed vroeger een vette Hashpuch
sarcastisch mode aan
quote:Waren dat niet van die "Royal Nord's" (weet niet of ik het goed schrijf), soort van veredelde zundaps zeg maar
Op dinsdag 27 januari 2004 10:41 schreef ploderus het volgende:[..]
Ik weet eigenlijk niet waar ss'ers vroeger op reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |