Aah hier dan een reactie.....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga nu een hele serieuze post maken die NIET aan Mercy en Raus gericht is maar aan de rest van de mensen hier in dit topic. Ik wil even weten hoe jullie het gedrag van Mercy en Raus zien naar mij toe...
Ik zie het als stiekem en achterbaks nog steeds aanvallen en reacties proberen uit te lokken. Mercy heeft heel lief tegen de modjes verteld dat ie mij gaat negeren... en wat doet ie vervolgens, op geen 1 post van mij reageren maar wel heel subtiel gaan zitten flamen naar Riet, hoe achterbaks ben je dan.... heeeeeeeel kinderachtig om iemand te gaan zitten flamen EN vervolgens diegene negeren. Beetje hetzelfde als je vingers in je oren stoppen en iemand te gaan staan uitschelden.
Anyway... die gasten komen me helemaal de strot uit nu. Gewoon telkens weer van die wilde verhalen posten om mij maar te willen zien happen.... feitje: de eerste posts over dergelijke stunts in dit weer meende ik wel degelijk, het lijkt me dan ook verstandig om dat advies op te volgen, maar goed.
En heb het al vaker gezegd, als Mercy mij verder gewoon negeert vind ik het goed, dan negeer ik hem ook, maar ga dan niet ondertussen op een zeer achterbakse manier reacties lopen uitlokken...
Hoi, jammer dat je het niet ziet joh....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Aah hier dan een reactie.....
Heb dit topic volledig doorgelezen en zie dan ook niets verkeerds aan posts van mensen die in dit topic hebben gepost.
Mochten mensen je negeren heb je het er zelf maybe wel naar gemaakt heb je daar wel eens over nagedacht?? We kunnen ze moeilijk dwingen om wel te reageren. Tot zover een reactie op jou stuk!
quote:Op dit moment zegt Youssef het volgende:
OPM, ik heb je oude motor topic van motor-meet doorgenomen, maar ik begrijp eigenlijk niet echt wat er precies mee wasWas bij jou aan de rechterkant ook de sticker "K A W A S A K I"
weg? En was ie 25kW? Tis wel een mooi ding
, maar ik zal er iig eens goed op letten. Wel heel toevallig dat het dezelfde winkel is
Moet bijna wel jouw motor zijn. Aniweg, toen ik belde zeiden ze al dat de motor een geinteresseerde had, dus misschien kom ik er helemaal niet aan toe
(ik ga donderdag pas
)
Dag het niet sta morgen vroeg om 09:00 voor je deur.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:53 schreef ondeugend het volgende:
En even zeggen dat ik vroeg naar bed ga omdat ik anders helemaal niet op de skies blijf staan maar alleen maar knee-downen ga doen.
Tot over een paar dagen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:59 schreef RB het volgende:
Loop ik vanmiddag bij een motorzaak in Coevorden binnen en wat staat daar helemaal in zin uppie![]()
![]()
![]()
[[url=http://img41.exs.cx/img41/8392/s18jp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een sv 650s Yoshimura
![]()
Veel plezier en succes beidequote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:53 schreef ondeugend het volgende:
En even zeggen dat ik vroeg naar bed ga omdat ik anders helemaal niet op de skies blijf staan maar alleen maar knee-downen ga doen.
Tot over een paar dagen.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
Niet alleen naar vrouwen zwaaien he.
![]()
en dan een KD ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:42 schreef ploderus het volgende:
Moggûh![]()
Gaan er nog mensen rijden vandaag?![]()
Hier sneeuwt het![]()
Denk dat ik mijn spijkerbandjes maar weer eens uit de kast ga halen
Boerenland sneeuwt het wel vaker.quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:42 schreef ploderus het volgende:
Moggûh![]()
Gaan er nog mensen rijden vandaag?![]()
Hier sneeuwt het![]()
Denk dat ik mijn spijkerbandjes maar weer eens uit de kast ga halen
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Boerenland sneeuwt het wel vaker.![]()
Hier is het gewoon droog en lekker.![]()
Plaats anders eens een tutorial voor het KD-enquote:
die heb ik niet,quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Plaats anders eens een tutorial voor het KD-en![]()
Mijne werd destijds niet zo serieus genomenTerwijl ik toch een hele lap tekst getikt had..
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:51 schreef ploderus het volgende:
Plaats anders eens een tutorial voor het KD-en![]()
Mijne werd destijds niet zo serieus genomenTerwijl ik toch een hele lap tekst getikt had..
![]()
[Motor]Hoe knee-down maken?quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
en die tutorial van jou heb ik nog nooit gezien![]()
Zie post (met link) van Youssef/Hichamquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die heb ik niet,![]()
en die tutorial van jou heb ik nog nooit gezien![]()
Niet slecht toch, voor een boerquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel knap geshopt die avatar.
![]()
![]()
Wel een bikkel hoor, die Hichamquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:56 schreef hicham het volgende:
Hihi, ik heb hichams password gevondenIk log weer snel uit hierna weer hoor
Hier sneeuwt het inderdaadDie flapdrol is met de motor gegaan, pekelfiets
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:00 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zie post (met link) van Youssef/Hicham![]()
Er zijn volgens mij maar weinig mensen die met slicks op de openbare weg rijdenquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en jij verwachtte natuurlijk als een held binnengehaald te worden na dat verhaal
![]()
maar het is helaas niet compleet, er zijn ook mensen die met slicks rijden in de regen en dan is het een heel ander verhaal,![]()
Uhm, als stedeling begrijp je dit misschien niet, maar slicks hebben niet het zgn. 'tandwieleffect'..quote:
Blijkbaar niet zo heel goed bekeken want ik heb er meerdere pics op staan, ook van de rechterkant waar heel duidelijk te zien is dat de Kawasaki sticker eraf is. Dat scherm hadden de Duitsers namelijk overgespoten (iets waar ik pas later achter kwam). En zoals ik eerder zei in dit topic, was de mijne op kenteken 25Kw maar de ringen waren eruit. Het is natuurlijk makkelijk om die ringen erin te zetten zodat ie gewoon 25Kw is.quote:OPM, ik heb je oude motor topic van motor-meet doorgenomen
Ik zou heb sowieso niet kopen. Heb toen het verhaal van jou voor een groot deel meegekregen en dat was niets anders dan ellende..quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Blijkbaar niet zo heel goed bekeken want ik heb er meerdere pics op staan, ook van de rechterkant waar heel duidelijk te zien is dat de Kawasaki sticker eraf is. Dat scherm hadden de Duitsers namelijk overgespoten (iets waar ik pas later achter kwam). En zoals ik eerder zei in dit topic, was de mijne op kenteken 25Kw maar de ringen waren eruit. Het is natuurlijk makkelijk om die ringen erin te zetten zodat ie gewoon 25Kw is.
Wat er mis mee was?? Op motor-meet staat ook deze pic, waar ik ook heel kort vertel wat er aan de hand was:
[afbeelding]
Op een gegeven moment begon er olie te lekken. Wat bleek? 1 van de boutjes van het kleppendeksel was dol en dat witte spul was een kit die de Duitsers erop hadden gezet en daar heb ik een dikke 1000 km mee kunnen rijden. Samen met mijn oom geprobeerd om hem vast te zetten. Dan leek hij even vast te zitten maar na een paar weken begon hij toch weer te lekken.
Loctite (of zoiets), boutje vervangen maar het mocht allemaal niet baten. Het draad van het gat in het kleppendeksel was gewoon dol en moest uitgeboord worden. Maar om hem te kunnen uitboren moest het hele blok uitelkaar want je kunt er niet bij.
1 ding weet ik iig zeker: dat is mijn motordat van die sticker was ik namelijk vergeten, ik heb er zelfs toen nog een andere set voor gekocht.
Het kan zijn dat ze het gefikst hebben maar o wee als het niet zo is…dan kom je er laat achter en dan moet je sowieso helemaal naar Tiel en hopen dat ze niet moeilijk doen...
Net bijgelezen in het andere topic, en ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:10 schreef ploderus het volgende:
Uhm, als stedeling begrijp je dit misschien niet, maar slicks hebben niet het zgn. 'tandwieleffect'..
Dus minder grip hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |