quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:Ik ga nu een hele serieuze post maken die NIET aan Mercy en Raus gericht is maar aan de rest van de mensen hier in dit topic. Ik wil even weten hoe jullie het gedrag van Mercy en Raus zien naar mij toe...
Ik zie het als stiekem en achterbaks nog steeds aanvallen en reacties proberen uit te lokken. Mercy heeft heel lief tegen de modjes verteld dat ie mij gaat negeren... en wat doet ie vervolgens, op geen 1 post van mij reageren maar wel heel subtiel gaan zitten flamen naar Riet, hoe achterbaks ben je dan.... heeeeeeeel kinderachtig om iemand te gaan zitten flamen EN vervolgens diegene negeren. Beetje hetzelfde als je vingers in je oren stoppen en iemand te gaan staan uitschelden.
Anyway... die gasten komen me helemaal de strot uit nu. Gewoon telkens weer van die wilde verhalen posten om mij maar te willen zien happen.... feitje: de eerste posts over dergelijke stunts in dit weer meende ik wel degelijk, het lijkt me dan ook verstandig om dat advies op te volgen, maar goed.
En heb het al vaker gezegd, als Mercy mij verder gewoon negeert vind ik het goed, dan negeer ik hem ook, maar ga dan niet ondertussen op een zeer achterbakse manier reacties lopen uitlokken...
Aah hier dan een reactie.....
Heb dit topic volledig doorgelezen en zie dan ook niets verkeerds aan posts van mensen die in dit topic hebben gepost.
Mochten mensen je negeren heb je het er zelf maybe wel naar gemaakt heb je daar wel eens over nagedacht?? We kunnen ze moeilijk dwingen om wel te reageren. Tot zover een reactie op jou stuk!
Verder lijkt het gvd hier wel een kindercreche en de mods de oppassers, hij doet dit, hij doet dat, wheheeeeeeeee hij doet gemeen.
En om eerlijk te zijn dat begint een beetje vervelend te worden, het gaat de laatste tijd best goed in dit topic en af en toe een sneer is niks mis mee, gebeurt het op constante basis is het wat anders maar dat is de laatste tijd niet echt meer gebeurt.
Verder laten we het hier lekker bij en een advies om vrolijk door te gaan is dat ook het laatste wat in nog wou zeggen.....
Laat mekaar met rust als je niet me mekaar overweg kunt of los het op via de mail, msn, postduif of zelfs rooksignalen wat mij betreft.
Kom je hier om puur te stoken, slachtoffer uithangen, de boel verzieken enz enz.....kun je beter wegblijven en je clubie ergens anders zoeken.
Ik neem tenminste aan dat jullie alleen stuk voor stuk motorfanaten zijn en een gezamelijke passie delen, laat dat dan ook eens merken en probeer mekaar niet steeds af te toeven.