Roda uit.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:47 schreef keijz het volgende:
snel vergeten deze wedstrijd.. who's next?
Binnenkort komt AZ langs.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
WAAR BLIJVEN DE VERNEDERINGEN MET MINIMAAL 6-0 PER WEDSTRIJD
Als er een prijs zou zijn voor de domste opmerking van de week, dan heb jij hem wat mij betreft zojuist gewonnen.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:04 schreef twi het volgende:
Dat zijn gewoon uitgekiende tactieken, fanneke. Als het 1 keer gebeurt is het geluk, als het 4 keer gebeurt is het kwaliteit.
Het is niet een kwaliteit om een overwinning af te dwingen in de laatste minuut?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als er een prijs zou zijn voor de domste opmerking van de week, dan heb jij hem wat mij betreft zojuist gewonnen.
Vooral dat laatste woord: 'kwaliteit'![]()
De joden hebben er een mooi woord voor: Mazzelquote:Op zondag 20 februari 2005 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet een kwaliteit om een overwinning af te dwingen in de laatste minuut?
Sorry, ik ben geen jood.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
De joden hebben er een mooi woord voor: Mazzel
zou jij moeten weten
yep.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dat gezeik over de minuut wanneer een goal gemaakt is. De kans is net zo groot dat je een goal maakt in de 23e minuut als dat je een goal maakt in de 93e minuut. En beide horen gewoon bij de speeltijd.
?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hij telt echter voor evenveel. En dan zeikt iedereen ook, dat het maar 2-0 is gebleven. Tegen zulke teams doe je het nooit goed.
Nietwaar.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dat gezeik over de minuut wanneer een goal gemaakt is. De kans is net zo groot dat je een goal maakt in de 23e minuut als dat je een goal maakt in de 93e minuut. En beide horen gewoon bij de speeltijd.
Is daar bewijs voor?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
In de blessuretijd vallen meer goals.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat hoor je mij niet zeggen. Het is algemeen geldend. Een ploeg die in de laatste minuut scoort is niet per se lucky (niet veel meer lucky iig dan een ploeg die vier strafschoppen krijgt in één wedstrijd).quote:Maar voel je vrij om te denken dat ajax een soevereine zege heeft behaald.![]()
Iddquote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dan zegt iedereen dat het ook wel dubbele cijfers konden zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
?
tegen zulke teams moet je met 5-0/6-0 winnen.
Denk het wel, hoewel ik het niet voor handen heb. In de AD Sportwereld heb ik een aantal voorbeschouwingen gelezen met de statistieken van de betrokken elftallen. Doelpunten vielen over het algemeen vlak na aan-/hervatten van het spel, en vlak voor het einde (van een helft).quote:
Uiteraard is de overwinning niet gelijk onverdiend ofzo, maar ze komen goed weg, kruipen door het oog van de naald, noem het zoals je wilt. En dat is thuis tegen FCdB toch niet iets om trots op te zijn?quote:Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat hoor je mij niet zeggen. Het is algemeen geldend. Een ploeg die in de laatste minuut scoort is niet per se lucky
Daar mag je toch ook van zeggen dat het lucky is.quote:(niet veel meer lucky iig dan een ploeg die vier strafschoppen krijgt in één wedstrijd).
10-0 en 11-0? dat is onzin.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zegt iedereen dat het ook wel dubbele cijfers konden zijn.
2-0, met alle moeite van dien nota bene....quote:Op zondag 20 februari 2005 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
10-0 en 11-0? dat is onzin.
2-0 tegen Den Bosch is gewoon heel erg zwak, of vind jij van niet?
Is de wedstrijd als uitverkocht dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een afzetters op marktplaats
Ik zit net naar kaartjes voor AJAX - AZ te zoeken en je hebt er mensen bij die vragen het dubbele voor een kaartje
ook iemand vraagt 35 euro per kaartje voor vak 113 terwijl ze normaal 17,50 kosten
Maarja ik wil er zo graag heen mischien koop ik ze wel
Tja, Koeman moet niet huilen vind ik. Wat nou na 10 minuten? Het is zo'n beetje het hele seizoen al blubber...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
De punten zijn binnen maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Wat Koeman btw zei kan ik me ook wel redelijk in vinden. Dat het een beetje heel sneu is om na 10 minuten je ploeg uit te gaan fluiten. Wat voor publiek ben je dan :S.
Ajax-publiekquote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
Wat voor publiek ben je dan :S.
Zijn gezeur is van dezelfde orde.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:05 schreef zjroentje het volgende:
En Koeman heeft groot gelijk met zijn kritiek richting de supporters. Dat fuckin' gefluit is [afbeelding]
als jezelf kwaliteit hebt wel,niet als je een 2e rangs ploeg en bagger supporters hebt.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
?
tegen zulke teams moet je met 5-0/6-0 winnen.
De ploeg waar jij voor bent iig niet nee.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:34 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
als jezelf kwaliteit hebt wel,niet als je een 2e rangs ploeg en bagger supporters hebt.
Tja voor de vakken die ik wilde welquote:Op zondag 20 februari 2005 20:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Is de wedstrijd als uitverkocht dan?
Man, laten we alsjeblieft niet over gemiste kansen pratenquote:Op zondag 20 februari 2005 20:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Babel had die tweede ook wel mogen binnentikken.
Onbegrijpelijk dat het 'verwende' publiek na twee jaar baggervoetbal en ongelovelijke miskopen gaat fluiten ... . Gelukkig mag Garetheejas niet europees spelen.quote:Op maandag 21 februari 2005 04:32 schreef The_Hives het volgende:
trouwens dat kritiek op dat gefluit is terecht, maar de spelers mogen ook op hun eigen gedrag ten rade gaan ten opzichte van de supporters...
Ik vind het niet zo gek, zelf zal ik niet fluiten ... dat is me teveel moeite. Maar op dit moment verdient dit ajax niet meer dan een fluit. Een aantal spelers hebben zelf deze verziekte sfeer gekweekt en ook koetje heeft daar schuld aan ... mja, de hand in eigen boezem steken zullen ze wel nooit doen.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:24 schreef Doc het volgende:
Echt achterlijk dat gefluit na 10 minuten. Dan heb je iets niet begrepen volgens mij. Ja is het niet mooi voetbal maar dat wat het publiek er aan kan doen om dat te verbeteren - namelijk het team steunen - dat laat het compleet na.
Ik schaam me nu meer voor het publiek dan voor de spelers ...
Je bent blind als je niet ziet dat het pubkliek op deze manier zelf ook meewerkt aan een verziektje sfeer. Wel zeiken op de spelers en de GBP maar niet naar je eigen gedrag kijken is exact hetzelfde wat jij de spelersen de GBP verwijt.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:40 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek, zelf zal ik niet fluiten ... dat is me teveel moeite. Maar op dit moment verdient dit ajax niet meer dan een fluit. Een aantal spelers hebben zelf deze verziekte sfeer gekweekt en ook koetje heeft daar schuld aan ... mja, de hand in eigen boezem steken zullen ze wel nooit doen.
Tis wel grappig eigenlijk ... als er goed gespeeld wordt en er is een goede sfeer dan ligt het aan de spelers en als het bagger is ligt het aan het publiek. Zijn er eigenlijk nog meer bedrijven die zo redeneren en niet falliet zijn?
Neen, ik ben geen blind. Jij vergeet eventjes snel dat de spelers, de trainer en het bestuur de sfeer verziekt hebben en niet het publiek, dus het is nu ook aan de spelers, de trainer en het bestuur om de sfeer weer te doen verbeteren. Er wordt goud geld betaald voor die seizoenskaarten en dan mag er ook wat verwacht worden, zo simpel is het.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Je bent blind als je niet ziet dat het pubkliek op deze manier zelf ook meewerkt aan een verziektje sfeer. Wel zeiken op de spelers en de GBP maar niet naar je eigen gedrag kijken is exact hetzelfde wat jij de spelersen de GBP verwijt.
Flikker toch op met je "mooie voetbal". Da's allemaal van die post CL95-ArenA-blaat . Winnen moeten ze en verder niet zeiken. Zoals ik in het Koeman topic schrijf:quote:Op maandag 21 februari 2005 09:57 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Neen, ik ben geen blind. Jij vergeet eventjes snel dat de spelers, de trainer en het bestuur de sfeer verziekt hebben en niet het publiek, dus het is nu ook aan de spelers, de trainer en het bestuur om de sfeer weer te doen verbeteren. Er wordt goud geld betaald voor die seizoenskaarten en dan mag er ook wat verwacht worden, zo simpel is het.
Er mag best verloren worden, maar dan wel met inzet en strijd ... en dat ontbreekt te vaak. En je weet dat als je als speler of trainer voor Ajax kiest de lat net even hoger ligt ... er wordt mooi voetbal verwacht, ieder jaar weer.
Praat (schrijf) normaal als dat in je mogelijkheden ligt.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Flikker toch op met je "mooie voetbal". Da's allemaal van die post CL95-ArenA-blaat . Winnen moeten ze en verder niet zeiken.
En jij mist de essentie van het supporter-zijn.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:37 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Praat (schrijf) normaal als dat in je mogelijkheden ligt.
Verder blijf ik erbij dat de de arrogantie van de spelers, de aankopen en persuitlatingen van de trainer en het wanbeleid van het bestuur de sfeer bij Ajax grondig verziekt hebben en niet de supporters, die zijn het nu gewoon spuugzat.
Dat geef nog maar eens aan hoe het Ajax publiek is........ Triestquote:Op maandag 21 februari 2005 10:07 schreef superjoden het volgende:
Ajax-trainer Ronald Koeman kan zijn borst natmaken. De komende weken zal de harde kern van de Ajax-aanhang Koeman proberen weg te pesten met spandoeken, fluitconcerten en spreekkoren.
In een open brief stellen de fans dat Koeman moet opstappen omdat hij de sfeer binnen Ajax verziekt. ''U moet opstappen, de situatie is niet meer houdbaar om te blijven.'' De technische staf van Ajax kreeg van de groep fans te horen dat het aankoopbeleid niet deugt.
Gisteren uitte Koeman na de wedstrijd tegen hekkensluiter FC Den Bosch, welke op het nippertje werd gewonnen, kritiek op een deel van de Ajax-fans. Hij zei dat het hem zwaar tegenviel dat supporters na één mislukte actie al gingen fluiten en dat zulk gedrag de spelers onzeker maakt. Hij vroeg zich af of die mensen wel naar het stadion komen om Ajax te steunen.
Helemaal mee eens. Dat gemekker over Lucky Ajax slaat dan ook weer nergens op. Het was eerder unlucky. Ajax had maar liefst 32 doelpogingen, Den Bosch nauwlijks.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax speelde niet eens zo heel dramatisch, de keeper stond gewoon puik te keepen en je hebt pech dat je 2 100% penalties niet krijgt.
Valt die goal eerder dan rol je ze met 5-0 op. Maar goed, de 3 punten zijn het belangrijkst.
Onzin, het ajax publiek blijft in grote getalen komen ondanks dat het vertoonde spel al twee jaar om te janken is. Er moet wel iets zijn om voor te juichen, bijv. hard werkende spelers en een supporters gericht beleid.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
En jij mist de essentie van het supporter-zijn. [afbeelding]
En door te fluiten denk je dat ze beter gaan voetballen? Ze zijn er wel, maar in deze jonge geteisterde ploeg zie ik geen spelers die zich zo op laten fokken door uitgefloten te worden dat ze beter gaan spelen. 't Is toch verdomme niet normaal dat de spelers liever uit dan thuis voetballen..quote:Op maandag 21 februari 2005 10:49 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Onzin, het ajax publiek blijft in grote getalen komen ondanks dat het vertoonde spel al twee jaar om te janken is. Er moet wel iets zijn om voor te juichen, bijv. hard werkende spelers en een supporters gericht beleid.
Je haalt mij de woorden uit de mond Doc....quote:Op maandag 21 februari 2005 10:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax heeft op het ogenblik het publiek dat ze zelf gekozen hebben. Ze hebben het in het begin de oude trouwe bezoekers van De Meer moeilijker gemaakt zelf de plekken te kiezen waar ze te zitten kwamen. Dat is later wel verbeterd - maar die hele instelling dat ze de ouwe supporters meer dwarszaten dan dat ze voor ze een leuke plek wilde maken heeft me echt heel erg tegen gemaakt. Ik ben en blijf Ajacied maar die ArenA staat voor mij voor alles wat er niet zo fraai is aan Ajax...
'quote:Op maandag 21 februari 2005 10:34 schreef Suijk het volgende:
Sneijder zei gisteren ook, dat ie zo een aantal jongens kan opnoemen die door dit soort taferelen echt slechter gaan spelen, onzeker worden en dus in de neerwaartse spiraal komen. Ik snap niet dat veel supporters dat gewoon niet begrijpen. Volgend jaar staan die fluiters wel weer vooraan als we de CL hebben gewonnen.
Jij mag me even uitleggen wat er niet normaal is aan een opmerking als "flikker op" ... Dzjies, als je dat al niet trekt ...quote:Op maandag 21 februari 2005 10:37 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Praat (schrijf) normaal als dat in je mogelijkheden ligt.
Verder blijf ik erbij dat de de arrogantie van de spelers, de aankopen en persuitlatingen van de trainer en het wanbeleid van het bestuur de sfeer bij Ajax grondig verziekt hebben en niet de supporters, die zijn het nu gewoon spuugzat.
Nee, in het laatste jaar van Bert van Marwijk was iedereen o zo postief tov Bertje die niet lang daarvoor nog toegejuichd werd voor hetwinnen van de UEFA cupquote:Op maandag 21 februari 2005 10:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dat geef nog maar eens aan hoe het Ajax publiek is........ Triest
Ja ja, en bij Feyenoord loopt het publiek niet massaal weg in de 80e minuutquote:Op maandag 21 februari 2005 10:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dat geef nog maar eens aan hoe het Ajax publiek is........ Triest
Flikker op is bij mij thuis geen normaal taalgebruik, maar bij jou wel blijkbaar.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij mag me even uitleggen wat er niet normaal is aan een opmerking als "flikker op" ... Dzjies, als je dat al niet trekt ...
Maar goed blijf jij maar lekker naar de ander wijzen en niet kijken naar wat je zelf kan doen - zo schop je het nog ver in je leven
Erg jammer, ik vond het een uitstekende speler!quote:Ajax en O'Brien per direct uit elkaar
Op verzoek van John O'Brien heeft Ajax besloten mee te werken aan een onmiddellijke beëindiging van zijn contract. O'Brien heeft Ajax ook verzocht om overschrijving naar ADO Den Haag. Ajax werkt hieraan mee. Het contract van de 27-jarige Amerikaan liep nog tot 30 juni van dit jaar.
O’Brien kampt al geruime tijd met verschillende blessures. Hij vertrekt vandaag voor twee maanden naar de Verenigde Staten van Amerika. Met behulp van een alternatieve wijze van fysiotherapie probeert hij volledig te herstellen van zijn blessures.
John O’Brien tekende in juli 1998 zijn eerste contract bij Ajax. In april 2004 verlengde de middenvelder zijn contract met Ajax met 1 jaar. Hij debuteerde in de hoofdmacht van Ajax op 16 september 1999 in de UEFA-Cupwedstrijd tegen Dukla Banska Bystrica (eindstand 6-1). De Amerikaanse middenvelder speelde in totaal 84 officiële wedstrijden in Ajax 1.
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:23 schreef Doc het volgende:
Maar goed uiteindelijk is het eigen schuld dikke bult voor het Ajax bestuur. Ze wilde met de ArenA een "voetbal theater", "een dagje uit voor het hele gezin" en dergelijke domme bullshit die weinig met voetbal te maken heeft. Dan krijg je dus theater publiek dat fluit als er niet de flitsende show geeft hebt die je pretendeert te kunnen geven. Dat achteraf gejank dat het publiek niet begrijpt dat een voetbalwedstrijd iets anders is dan een theatershow: DAT IS EXACT WAT het bestuur zelf uit droeg![]()
Die keren dat hij speelde, waren inderdaad niet onaardig uit. Bovendien zag hij er zo heerlijk Kick Wilstra-achtig uit.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:16 schreef gras het volgende:
[..]
Erg jammer, ik vond het een uitstekende speler!
Wij hebben Van Marwijk nooit uitgefloten en toegezongen dat hij op moest rotten.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, in het laatste jaar van Bert van Marwijk was iedereen o zo postief tov Bertje die niet lang daarvoor nog toegejuichd werd voor hetwinnen van de UEFA cup![]()
Nee, zeker niet iedereen was positief over Bert, maar er zijn nooit witte zakdoekjes, spreekkoren of brieven dat hij moet aftreden jegens van Marwijk geweest.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, in het laatste jaar van Bert van Marwijk was iedereen o zo postief tov Bertje die niet lang daarvoor nog toegejuichd werd voor hetwinnen van de UEFA cup![]()
Wat dat betreft past de manier waarop er met die doekjes gezwaaid werd wel weer bij de houding van de Ajax-supporters: lekker onderuitgezakt in je stoeltje lafjes met je doekje zwaaien.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sowieso vind ik dat hele witte zakdoekjes/fluiten gedoe te triest voor woorden. Je moet verdomme je club supporten..
Je vergeet anti-semitisch nog.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
ajax heeft gewoon racistisch publiek wat zijn eigen trainer uitfluit.
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
Ja, ruim 40.000 rood-witte puntmutsen iedere wedstrijd, daarna gaan we mijn z'n allen negers in elkaar trappen op bijlmerquote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
quote:Andy Van der Meyde wordt mogelijk betrokken in de deal die Ajax kan gaan maken met Inter Milan over Maxwell. Dit suggereert de Italiaanse website Virgilio.
De vleugelaanvaller heeft volgens de Italiaanse media aangegeven terug te willen keren naar Nederland en zou volgend seizoen misschien verhuurd kunnen worden aan Ajax, waardoor Inter Milan minder zou hoeven te betalen voor Maxwell. Mogelijk verlaagt Ajax de transfersom voor Maxwell en wordt de vleugelaanvaller teruggekocht. Volgens Virgilio vraagt Ajax, in tegenstelling tot eerder berichtgeving, minstens tien miljoen euro voor Maxwell.
Afgelopen donderdag zou een delegatie uit Milaan hebben gesproken met zaakwaarnemer Mino Raiola over een mogelijke transfer van de Braziliaanse linksback aan het eind van dit seizoen naar Inter.
Tjah..quote:Ajax-trainer Ronald Koeman kan zijn borst natmaken. De komende weken zal de harde kern van de Ajax-aanhang Koeman proberen weg te pesten met spandoeken, fluitconcerten en spreekkoren.
In een open brief stellen de fans dat Koeman moet opstappen omdat hij de sfeer binnen Ajax verziekt. ''U moet opstappen, de situatie is niet meer houdbaar om te blijven.'' De technische staf van Ajax kreeg van de groep fans te horen dat het aankoopbeleid niet deugt.
Gisteren uitte Koeman na de wedstrijd tegen hekkensluiter FC Den Bosch, welke op het nippertje werd gewonnen, kritiek op een deel van de Ajax-fans. Hij zei dat het hem zwaar tegenviel dat supporters na één mislukte actie al gingen fluiten en dat zulk gedrag de spelers onzeker maakt. Hij vroeg zich af of die mensen wel naar het stadion komen om Ajax te steunen.
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:57 schreef VoreG het volgende:
Mooi laat Mandy maar terug komen, deed het goed bij Ajax.
[..]
Tjah..
quote:Op maandag 21 februari 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we Rosales en De Ridder nog. Oprotten Mandy.
Waarom ga jij eigenlijk naar het voetbal? Als je een zekere constante prestatie wil zien moet je naar de bisocoop gaan ...quote:Op maandag 21 februari 2005 11:09 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Flikker op is bij mij thuis geen normaal taalgebruik, maar bij jou wel blijkbaar.
Voor de rest vind ik het eigenlijk niet zinvol om op je te reageren.
Zo praat ik inderdaad thuis ook over voetbal. Poeh, wat zal jij het dan zwaar hebben in het stadion als je al moeite heb met een term als "flikker op". Is "Koeman rot op" beter taal gebruik voor je?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:09 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Flikker op is bij mij thuis geen normaal taalgebruik, maar bij jou wel blijkbaar.
Voor de rest vind ik het eigenlijk niet zinvol om op je te reageren.
Van der Vaart speelt ook gewoon goed. Is al langere tijd één van de belangrijkste spelers voor Ajax samen met Escudé.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:17 schreef erikh het volgende:
Ben ik overigens de enige die vindt dat V/d Vaart de laatste weken erg goed bezig is? Als ik de verslagen op studio sport zie dan vind ik hem erg goed spelen.
Qua techniek is Mauro natuurlijk beter, maar vooralsnog is het rendement ver te zoeken. En wat is er mis mee om twee (of drie) goede spelers te hebben die rechtsbuiten kunnen spelen. Liever een luxe-probleem van kwaliteit dan kwanititeit zoals op links.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:22 schreef pfaf het volgende:
Ik vind vd Vaart al weer een tijdje erg goed bezig.
En over vd Meyde: ik vind hem zeker niet beter dan Mauro, die in potentie sowieso een klasse beter is dan Mandy. Grote onzin om hem nu weer binnen te halen, helemaal als daardoor de verkoopprijs van Maxwell ook nog eens flink omlaag gaat. Ze willen niet voor niets van 'm af bij Inter...
Vind Diba niet echt een speler voor Ajax. Laat Diba maar eerst weer ritme op doen bij Nac kan die daarna wel naar een topclub.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou inderdaad leuk zijn als wijlen Mandy zou terugkomen, puur om de selectie te versterken. Uiteraard voldoet Rosales uitstekend, maar ik vind de Ridder maar zeer matig. Voor de linkerkant hebben we Boukhari, die doet het uitstekend en die zal alleen maar groeien als hij het vertrouwen krijgt van Koeman. Zijn schoten uit de 2 lijn zijn vaak erg vervaarlijk
Nog liever zou ik Anouar Diba willen zien bij Ajax,een goede voetballer met een uitstekende steekpass en een heerlijke techniek
Dus jij wilt Rosales alle wedstrijden laten spelen? Wat dan bij een blessure? Geen de Ridder maar?quote:Op maandag 21 februari 2005 13:14 schreef Chadi het volgende:
Andy mag van mij weg blijven we hebben Rosales en die zal alleen maar beter worden. De ridder moet je ook niet als buitenspeler neerzetten want dat kan hij niet of je moet hem in een 4-4-2 opstelling neerzetten als buitenste middenvelder. Ik denk dat hij dichter bij de spitsen in een 4-3-3 beter uit de verf komt.
Bron: vi.nlquote:John O'Brien per direct weg bij Ajax
21/2/2005 10:48
De wegen van Ajax en John O'Brien scheiden met onmiddellijke ingang. De Amerikaanse verdediger, die geplaagd wordt door blessureleed, krijgt daarmee zijn zin. De verdediger blijft actief in de Holland Casino Eredivisie.
O'Brien (27) wilde per direct uit onder zijn verbintenis die nog liep tot het einde van het seizoen. Het verzoek kwam van de Amerikaan die zich weinig kansen meer toedichtte bij de Amsterdamse club. Wat meespeelde is dat O'Brien al een nieuwe club had gevonden. Ajax werkt mee aan de overschrijving naar ADO Den Haag, waar de verdediger een contract tot medio 2006 tekende.
Voorlopig zal hij nog niet in actie komen voor de Haagse club. O'Brien vertrekt voor twee maanden naar zijn geboorteland in de hoop helemaal te herstellen. De Amerikaan wil met behulp van alternatieve geneeswijze het blessureleed achter zich laten.
Met zijn vertrek komt een einde aan ruim zes jaar in Amsterdamse dienst. O'Brien tekende in 1998 zijn eerste contract bij Ajax. Het afgelopen twee jaren liepen in het honderd door verscheidene blessures die zijn inzetbaarheid beperkten. In 2003/04 kwam hij tot vier competitieduels, dit seizoen kwam hij alleen in actie tegen Willem II.
Iemand uit de eigen jeugd. Desnoods pleur je daar Mitea maar je gaat geen druk op je bergoting leggen door een speler te halen die minder is dan wat je hebt.quote:Op maandag 21 februari 2005 13:18 schreef gras het volgende:
[..]
Dus jij wilt Rosales alle wedstrijden laten spelen? Wat dan bij een blessure? Geen de Ridder maar?
quote:Jaakke: publiek moet achter team gaan staan
AMSTERDAM - De manier waarop het publiek in de ArenA Ronald Koeman zondag bejegende, heeft Ajax-voorzitter John Jaakke verbaasd. ,,Ik vind het jammer en het begon ook al zo snel. Iedereen kan zien dat het moeilijk gaat, maar ik vind dat je ook in deze tijden achter je team moet blijven staan. Ik ben ervan overtuigd dat het niet aan de inzet ligt. Juist dan kan het publiek een elftal over het dode punt heen helpen.’’
Ajax versloeg zondag hekkensluiter FC Den Bosch pas in de blessuretijd met 2-0 door goals van De Ridder en Boukhari. In spreekkoren keerden de fans zich vooral tegen trainer Koeman en eisten zij zijn vertrek.
,,Ik snap die emotie wel’’, zei Jaakke. ,,Het elftal speelt moeizaam en dat is teleurstellend. Ajax speelt niet op de manier die je van ons verwacht. Het mag en moet gewoon beter worden. Of Koeman er iets aan kan doen? Ze zijn goed uit de winterstop gekomen en toen hoorde ik ook niemand over Koeman.’’
V.d Vaart, Sneijder, de Jong, Heitinga, Stekelenburg, Babel, de Ridder ... d'r komt genoeg uit de jeugdopleiding ... alleen krijgt knoeiman ze niet aan het voetballen.quote:Op maandag 21 februari 2005 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet dat er de laatste 4/5 jaar GEEN ENKELE linksbuiten/rechtsbuiten/spits uit de jeugd is gekomen. Ajax staat toch zo bekend om de befaamde jeugdopleiding, en juist op de zgn. creatieve plaatsen zijn het allemaal gekochte spelers. Dat kan ik niet begrijpen. Er moet in de jeugd toch wel een Antiliaantje of Marokkaantje zijn die acties kan maken (eventueel die pannakoningen) en een voorzet kan geven ? Het falen van Ajax ligt grotendeels aan het falen van het scoutingsapparaat
Over hoeveel jaren hebben we het nu. De laatste 2/3 jaar is er niets fatsoenlijks uit de jeugdopleiding gekomen en zeker niet op aanvallend vlak. En kom aub niet met de Ridder aankakken, dat is een over de paard getilde voetballer die het echt denkt van zichzelfquote:Op maandag 21 februari 2005 15:08 schreef sol1tair het volgende:
[..]
V.d Vaart, Sneijder, de Jong, Heitinga, Stekelenburg, Babel, de Ridder ... d'r komt genoeg uit de jeugdopleiding ... alleen krijgt knoeiman ze niet aan het voetballen.
Druk op de begroting leggen? Je klinkt als een rasechte Ajax-bestuurder. Van der Meyde halen betekend een directe kwalitatieve impuls. Een voorhoede met Rosales, Babel, van der Meyde mag er best wezen.quote:Op maandag 21 februari 2005 14:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iemand uit de eigen jeugd. Desnoods pleur je daar Mitea maar je gaat geen druk op je bergoting leggen door een speler te halen die minder is dan wat je hebt.
Nooit gedacht dat ik jou nog "eigen volk eerst" zou zien typen BsB.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een club als Ajax zou eigenlijk geen buitenlanders moeten opstellen, dat zijn ze aan hun stand verplicht
Ik bedoel het ook niet zo. Maar een club als Ajax mag geen aankopen doen die allemaal mislukken. Van de Koeman aankopen is alleen Boukhari geslaagd, alleen krijgt Koeman het alsnog voor elkaar om ook hem niet volledig het vertrouwen te gevenquote:Op maandag 21 februari 2005 15:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik jou nog "eigen volk eerst" zou zien typen BsB.
Ik had echt medelijden met Wouters gewoon... Blind die hem opzadelde met hopeloze spelers en Wouters die er voor opdraaide.... Dat stukje uit "Daar hoorden zij engelen zingen" wanneer Wouters z'n kantoor inloopt na de verloren wedstrijd tegen Twente is echt typerend. Olsen vond ik typisch een geval van een zwaar oneervol ontslag. Had allemaal met de affaire de Boer te maken. Tsja, met Adriaanse heb ik dus geen medelijden. Koeman? Die heeft er zelf een heel groot aandeel in. Waardeloze tacktiek, en hopeloze aankopen.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Koeman weg gaan pesten is een beetje suf, maar zal wel zijn einde betekenen, vrees ik. Zie Olsen, Wouters en Co. De supporters zijn een beetje te machtig op dat gebied.
Ik ben het met je eens, hij is steeds beter gaan spelen dit seizoen sinds hij die aanvoerdersband kwijt is, toch een last die van zijn schouders is gevallen denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:18 schreef erikh het volgende:
Ben ik overigens de enige die vind dat V/d Vaart de laatste weken erg goed bezig is? Als ik de verslagen op studio sport zie dan vind ik hem erg goed spelen.
Dat kan niemand. Neeskens, Blind, Jol, Ten Cate, Krol, Verbeek, Maaskant, Stevens of wie dan ook zijn ook afhankelijk van de spelers. Geen enkele garantie dat het dan beter word.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Kan iemand mij dan drie redenen geven waarom Blind het beter doet dan Koeman?
quote:21/2/2005 - AT5: Koeman mijdt persconferentie
(Van onze verslaggever RvN)
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Ronald Koeman dinsdag zoals normaal wel het geval is geen personferentie zal geven met het oog op het duel tegen Auxerre. Alleen spelers zullen volgens de zender beschikbaar zijn. Woensdagavond volgt er in Frankrijk wel een persconferentie.
Ik kan een verhaal van 3 kantjes typen over alles wat nu gebeurd maar ik hou het gewoon hier op,quote:21/2/2005 - Fans weten niets van bestaan brief
Vanmorgen ontstond er enige onrust na een bericht van RTVNH over een open brief waarin werd gemeld dat Ajax fans Ronald Koeman in de komende periode zouden gaan 'wegpesten'. De brief zou mede namens onder andere de F-side en OFA zijn verstuurd. Al snel werd duidelijk dat de diverse groeperingen niet van het bestaan van de brief op de hoogte waren. OFA heeft inmiddels via een statement afstand genomen van de brief en geeft ook aan dat Vak410 en de ASD van niets wisten.
Dacht ik al ja, anders had de brief ook wel op de sites gestaan.quote:Op maandag 21 februari 2005 20:21 schreef JaWi het volgende:
Koemans rol is nog duidelijk er uitgspeeld dan die van Lubbers.
En wat al bekend was,
[..]
Ik kan een verhaal van 3 kantjes typen over alles wat nu gebeurd maar ik hou het gewoon hier op,
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste. Mokum de machtigste
.
quote:'Charisteas moet zich meer laten gelden'
21/2/2005 20:39
Ondanks alle onvrede bij de Ajax-fans over het matige spel van de Amsterdammers, is coach Ronald Koeman niet ontevreden over zijn spelers. 'Ik denk dat de mensen moeten beseffen dat we voetballend in een moeilijke periode zitten, maar zolang de spelers blijven knokken, zoals de afgelopen weken, is er niet veel dat ik ze kan verwijten', aldus Koeman in de nieuwe Voetbal International.
Toch stelt de ontwikkeling van Angelos Charisteas hem teleur. 'Ik vond dat we voorin een bepaalde agressiviteit misten, vooral bij Charisteas. Ik heb daar maandag met hem over gesproken en hij beaamde dat gedeeltelijk. Hij vertelde me dat het onder meer komt omdat hij nog moet wennen aan zijn nieuwe ploeggenoten en zij aan hem.'
'Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar toch moet hij zich meer laten gelden. Hij begon een aantal weken geleden erg goed tegen FC Utrecht. Daarna is het steeds wat minder geworden. Ik heb er echter vertrouwen in dat het goed zal komen. Hij liet namelijk ook tegen FC Den Bosch bij vlagen zien dat hij kwaliteiten heeft. Nu moet hij constanter en dreigender worden.'
Charisteas kwam in de winterstop over van Werder Bremen, waar de Griek niet op een basisplaats kon rekenen. Koeman zag in hem een directe versterking, maar ondervindt nu dat de aankoop tijd nodig heeft om zich aan te passen.
Leuk interviewquote:Op maandag 21 februari 2005 20:52 schreef JaWi het volgende:
Interview 410 met Rosales.
http://www.vak410.nl/spec(...)et_mauro_rosales.htm
Het al oude iedereen heeft het je nog gezegtquote:
Ik hoop dat zulke tegenstanders ze juist prikkeltquote:Op maandag 21 februari 2005 18:58 schreef ferrarifreak het volgende:
Roda JC - Ajax
Ajax - AZ
Ook niet echt wedstrijden waar je naar uitkijkt als het niet zo loopt
Is die man stekeblind of zo?quote:Hij liet namelijk ook tegen FC Den Bosch bij vlagen zien dat hij kwaliteiten heeft. Nu moet hij constanter en dreigender worden.
Ik heb er op zitten letten en opgeschreven (jezus ik lijk MM wel) en hij heeft 3 ballen terug gelegt voor een afstandsschot voor de rest heb ik hem helemaal niet gezien.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Koeman quote:
[..]
Is die man stekeblind of zo?
Charisteas was echt diep dramatisch slecht gisteren.
Ja, als hij zo goed speelde zou hij hem toch niet gewisseld hebbenquote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Koeman quote:
[..]
cq. zichzelf indekken...quote:Op maandag 21 februari 2005 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, als hij zo goed speelde zou hij hem toch niet gewisseld hebben
Waarschijnlijk wilt hij hem nog niet direct afbranden.
Ja, dat spreekt voor zich natuurlijkquote:
Zekerquote:
Hier volg ik geen flikker van.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het al oude iedereen heeft het je nog gezegt
4 punten achterquote:Op maandag 21 februari 2005 22:52 schreef VoreG het volgende:
Hoezo? We staan nu 2 punten achter op AZ en na Ajax - AZ 1 punt voor. Ik heb er zin an!
quote:Jong Ajax loopt zonder te spelen uit
Jong Ajax lijkt in een zetel naar het kampioenschap in de beloftencompetitie te worden gebracht. Terwijl de competitiewedstrijd van de Amsterdammers werd afgelast, ging concurrent Jong feyenoord met 2-1 onderuit tegen FC Utrecht. Feyenoord staat weliswaar in punten gelijk met Jong Ajax, het tweede elftal van de Amsterdammers heeft nu echter maar liefst drie wedstrijden minder gespeeld. Het verschil bedraagt nu dus negen verliespunten.
agh iedereen heeft Koeman toch gezegt dat Charisteas het niet zal brengen het is nie wat en word ook nooit watquote:
Drink eens wat minder. Je teksten worden steeds onduidelijker.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:27 schreef Dos37 het volgende:
agh iedereen heeft Koeman toch gezegt dat Charisteas het niet zal brengen het is nie wat en word ook nooit wat
ja okquote:Op maandag 21 februari 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Drink eens wat minder. Je teksten worden steeds onduidelijker.
Ja maarja tegen Excelsior zijn natuurlijk wel speciale wedstrijdenquote:
Kan jij als t.v supporter natuurlijk erg goed zien,lekker uit het luie stoeltje wapperend met je witte tempo weggooizakdoekje........quote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Koeman quote:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:59 schreef woediewokkie het volgende:
Kan jij als t.v supporter natuurlijk erg goed zien,lekker uit het luie stoeltje wapperend met je witte tempo weggooizakdoekje........
Je lijkt een beetje op een langspeelplaat die is blijven hangen. Kan je ook nog andere dingen zeggen?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:59 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Kan jij als t.v supporter natuurlijk erg goed zien,lekker uit het luie stoeltje wapperend met je witte tempo weggooizakdoekje........
JA,ALTIJD....en toch vindt ik mezelf niet zo geweldig als jij en die andere maatjes van je die schitteren door afwezig heid in het stadion...en dat geldt ook voor die klap-nar die de schoen past die het over een overslaande plaat heeft...jullie zijn ECHTE ajaxieden....grote bek en nooit gaan....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat informanten in het stadion zitten, waaronder de verslaggever van mijn krantje, als ik er zelf niet zit.
Was jij er trouwens bij gisteren?
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:39 schreef woediewokkie het volgende:
ajaxieden.....
Ik nooit.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:34 schreef Suijk het volgende:
Wie fluit er hier wel eens mee?
Ik nooit.quote:Of zwaait met zakdoekjes?
Tuurlijk maar je eigen team uitfluiten is not done.quote:Want iedereen spreekt er schande van
Kun jij de weg naar het stadion wel vinden??quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag ik of 'ie een keer wat anders wil zeggen, zegt 'ie bijna precies hetzelfde en kan 'ie 't woord "Ajacieden" niet eens goed spellen
Is het voor jou fysiek onmogelijk om iets anders te posten c.q. daadwerkelijk iets interessants toe te voegen aan een discussie?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:09 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Kun jij de weg naar het stadion wel vinden??
Als koeman verstandig is pakt die deze kans. Maar of het waar is betwijfel ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Ridder hoopt begrijpelijk op meer speelminuten.
En volgens een spaanse krant kan Ronald Koeman naar Valencia
Die bad Kuip zat idd ook zo vol de laatste weken voor winterstopquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:46 schreef Moreno het volgende:
Ik citeer een zin van lunaticnews.nl:
We horen het hem nog antwoorden op de vraag van Barend en Van Dorp bij welke Nederlandse club hij het liefst trainer zou willen zijn. "Feyenoord, een échte club met échte supporters en een écht stadion!"
Lullig om te zien dat hij vervolgens net zo makkelijk naar 'Neerlands grootste poel des verderf' verkast, maar oh zo zoet om nu te mogen constateren dat hij mag ondervinden hoe trouw de aanhang van die club nu helemaal is.
Tja Ronald, zoals je zelf al zei, er is maar één trouwe supportersschare... het Feyenoord Legioen!
Ik ken geen trainer die z'n spelers wel direct afbrand. Alsof hij achterlijk is.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, als hij zo goed speelde zou hij hem toch niet gewisseld hebben
Waarschijnlijk wilt hij hem nog niet direct afbranden.
Ondanks de goede resultaten is dat team het slechtste Jong Ajax sinds jaren. Met uitzondering van Maduro en Emanuelson loopt er niks rond wat ik in Ajax 1 zie komen. Voor de rest allemaal spelers voor RKC en Utrecht.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:19 schreef VoreG het volgende:
Dat is heel mooi, de beloften komen er aan, volgend jaar met grote overmacht kampioen.
Koeman wil/wou prijzen pakken, dat gaat niet bij Feyenoordquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:46 schreef Moreno het volgende:
Ik citeer een zin van lunaticnews.nl:
We horen het hem nog antwoorden op de vraag van Barend en Van Dorp bij welke Nederlandse club hij het liefst trainer zou willen zijn. "Feyenoord, een échte club met échte supporters en een écht stadion!"
Lullig om te zien dat hij vervolgens net zo makkelijk naar 'Neerlands grootste poel des verderf' verkast, maar oh zo zoet om nu te mogen constateren dat hij mag ondervinden hoe trouw de aanhang van die club nu helemaal is.
Tja Ronald, zoals je zelf al zei, er is maar één trouwe supportersschare... het Feyenoord Legioen!
Ach, Koeman kijkt gewoon op het moment dat het zich aandient wat de beste keus is op dat moment. Deed hij als speler ook al.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koeman wil/wou prijzen pakken, dat gaat niet bij Feyenoord.
Ja precies in 2001 toen hij het overnam van Adriaanse stond er al een goed jong team en ze stonden eerste ik bedoel maarquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, Koeman kijkt gewoon op het moment dat het zich aandient wat de beste keus is op dat moment. Deed hij als speler ook al.
Ja en? Wat kan hij daar aan doen? Had hij Ajax dan maar moeten weigeren?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies in 2001 toen hij het overnam van Adriaanse stond er al een goed jong team en ze stonden eerste ik bedoel maar
Nee maar hij hoeft ook niet met de eer gaan strijken van oow kijk mij is ik ben wel 2x kampioen geworden.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:30 schreef gras het volgende:
[..]
Ja en? Wat kan hij daar aan doen? Had hij Ajax dan maar moeten weigeren?
Adriaanse team opgebouwd? Hij had slechts de beschikking over een aantal topspelers uit de eigen jeugd en een paar topaankopen van Don Leo. Dat er zo'n selectie stond was zeker niet de verdienste van Adriaanse. De media denkt daar echter een beetje overtrokken anders over...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:48 schreef RayMania het volgende:
Is de prestatie in 2003 (CL kwartfinale) dan de verdienste van Koeman of van Adriaanse?
Ik zeg Koeman, ook al heeft Adriaanse het team opgebebouwd.
Koeman is kampioen geworden en heeft een mooi resultaat weten te halen in de CL. Adriaanse heeft daarentegen niets gepresteerd bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar hij hoeft ook niet met de eer gaan strijken van oow kijk mij is ik ben wel 2x kampioen geworden.
Vorig jaar was het ook al niet wat maarja kampioen is kampioen
Nee omdat Adriaanse daar de kans niet voor heeft gekregen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef gras het volgende:
[..]
Koeman is kampioen geworden en heeft een mooi resultaat weten te halen in de CL. Adriaanse heeft daarentegen niets gepresteerd bij Ajax.
Adriaanse verdiende die kans ook niet. En met z'n geniale Berlijnse muur al helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee omdat Adriaanse daar de kans niet voor heeft gekregen.
Ok die wedstrijden tegen Celtic had die gewoon moeten winnen dan was er niets aan de hand geweest en was Adriaanse met Ajax kampioen geworden
Je mag best kritisch zijn op je team toen Twente de 1ste seizoens helft er thuis wedstrijd op thuis wedstrijd een potje van maaktje Fluite ik ook welquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:08 schreef Ronhui het volgende:
Mensen die bij matige wedstrijden hun club uitfluiten, zijn geen echte supporters. Neem die superboeren, die staan altijd achter hun club, en die winnen ook niet echt veel!
Ik zal Donderdag in Auxerre gaan juichen, schreeuwen en zingen, maar fluiten, nee dat zeker niet!
Wij leiden toch al op voor de halve eredivisie. Als je ziet hoeveel ex-Ajacieden er nu rondlopen, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:06 schreef gras het volgende:
[..]
Ondanks de goede resultaten is dat team het slechtste Jong Ajax sinds jaren. Met uitzondering van Maduro en Emanuelson loopt er niks rond wat ik in Ajax 1 zie komen. Voor de rest allemaal spelers voor RKC en Utrecht.
Mee eensquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef gras het volgende:
[..]
Adriaanse team opgebouwd? Hij had slechts de beschikking over een aantal topspelers uit de eigen jeugd en een paar topaankopen van Don Leo. Dat er zo'n selectie stond was zeker niet de verdienste van Adriaanse. De media denkt daar echter een beetje overtrokken anders over...
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=33&idioma=CAS&idnoticia_PK=189074&idseccio_PK=617&h=quote:Direct geruchten in Spanje: Interesse van Valencia voor Koeman
De onrust in Amsterdam is duidelijk ook doorgedrongen tot Spanje. Volgens de Spaanse sportkrant Sport heeft Valencia inmiddels een eerste contact gezocht met Ronald Koeman. Ze zouden hebben gevraagd naar de mogelijkheden en zijn interesse om naar Valencia over te stappen. Volgens de krant zou Koeman de voorwaarde hebben neergelegd dat de Italiaanse clan binnen de club wordt uitgedund.
quote:22/2/2005 - Van Hanegem verwacht opstappen Koeman in de zomer
In zijn column in het Algemeen Dagblad laat Willem van Hanegem weten te verwachten dat Koeman in de zomer wel zal opstappen: "Ik heb geen medelijden met Koeman, die staat zijn mannetje wel, maar leuk zal het niet meer zijn voor hem. Ik verwacht daarom dat hij komende zomer zelf opstapt bij Ajax. Het zou mooi zijn als hij dat doet op het moment dat hij Champions League-voetbal bereikt met een tweede plaats."
Artikelquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:21 schreef The_Hives het volgende:
Heeft iemand trouwens dat artikel of een link waar dat artikel staat over Mido, waarin hij terug kijkt op de afgelopen jaren en ook zijn periode bij Ajax?
Deze?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:21 schreef The_Hives het volgende:
Heeft iemand trouwens dat artikel of een link waar dat artikel staat over Mido, waarin hij terug kijkt op de afgelopen jaren en ook zijn periode bij Ajax?
.quote:Hossam: 'Kon ik mijn Ajax-tijd maar overdoen
19/10/2004 23:43
Ahmed Hossam is bij AS Roma begonnen aan een nieuw voetballeven. Met spijt kijkt de Egyptische spits terug op zijn periode bij Ajax.
'Ik ben enorm veranderd, als persoon en als voetballer. De Mido van Ajax keek alleen maar naar het moment, leefde van dag tot dag. De Mido van AS Roma kijkt vooruit, denkt aan de toekomst. En ook de voetballer Mido is een stuk rijper', zegt de Egyptenaar in de nieuwe Voetbal International.
Hossam kijkt met spijt terug op zijn periode bij Ajax. 'Ik wilde dat ik het over kon doen. Die periode heeft me een imago gegeven van flierefluiter', zegt de Egyptenaar. 'Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon te jong was. Ik heb dingen gedaan die ik nu nooit meer zou doen.'
Dat trainer Ronald Koeman op een bepaald moment zelfs zei dat hij liever met tien man speelde dan dat hij Mido moest opstellen, kan Hossam nu wel begrijpen. 'Mido was niet klaar voor Ajax en Ajax was niet klaar voor Mido. En Koeman... Ach, natuurlijk heb ik fouten gemaakt, Koeman zal best zijn in zijn recht hebben gestaan. Maar ik weet ook dat een trainer met meer ervaring daar beter mee was omgegaan. Koeman wist gewoon niet hoe hij mij moest behandelen, hij begreep niet hoe hij het beste uit mij kon krijgen. Hij drukte altijd precies op de verkeerde knoppen.'
Hossam komt over deze en andere zaken uitgebreid aan het woord in de nieuwe Voetbal International, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de inhoud van VI 43.
Ik heb vorig seizoen eens een telling gedaan bij alle selecties en kwam tot zo'n 50 spelers afkomstig uit de Ajax-school. Heb daarbij spelers die in buitenland of de GGD actief zijn nog niet eens meegeteld.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wij leiden toch al op voor de halve eredivisie. Als je ziet hoeveel ex-Ajacieden er nu rondlopen, ongelooflijk.
Twijfel trouwens of deze posts beter in het Ajax- of in het Koemantopic kunnen.quote:Ronald, niet 10 minuten maar 2 jaar!
Tegen het zwakke FC Den Bosch kon Ajax gedurende de officiële speeltijd thuis opnieuw niet scoren. Pas in de extra minuten kon de hekkensluiter worden gevonnist. Het slechte spel deed de Arena roepen om het vertrek van coach Koeman. Die haalde na afloop zichzelf weg uit het centrum van de aandacht en hekelde de aanhang. Die had niet na tien minuten al ‘boeh’ mogen roepen. Zo naar voor de spelers.
Ouwe truc van Koeman. Eén front vormen met de selectie (als die zich tegen je keert, is het zeker einde wedstrijd) tegen de voortijdig fluitende en niet steunende fans, die eigenlijk blij mogen zijn dat ze voor weinig om de twee weken naar zoveel moois mogen kijken.
Ronald Koeman is goed in staat om te analyseren wat er goed en fout gaat. Zeker als het zijn spelers betreft. Al is hij er door schade en schande achter gekomen dat kritiek via de media averechts werkt. Over zichzelf hoeft hij publiekelijk natuurlijk geen oordeel te vellen. Het is begrijpelijk dat hij vecht voor zijn positie. Mislukt hij bij Ajax - dan kan er een streep door de route Ajax-Barcelona-Oranje, al weet je het nooit in de opportunistische voetbalwereld.
Het vak van voetbaltrainer is hard. Je bent deels overgeleverd aan factoren (financiën, scouting, opleiding) die je niet in de hand hebt en waarop je toch wordt afgerekend. In ‘Haalt Koeman woensdag?’ heb ik twee weken terug die nuances aangebracht. Maar hoe correct verwoord ook, dan nog veronderstellen lezers dat ik mijn pen moedwillig in azijn doop.
Voor alle duidelijkheid: ik haat ‘schrijven met azijn’. Ik haat het afbranden om het afbranden. En met de mens Ronald Koeman heb ik te doen. Maar als hij zondag de fans kapittelt dan leg ik uit waarom dat flauw is. Met als toevoeging dat ik ernaast kan zitten, dat ik ook maar één hoofd heb. Genuanceerd genoeg?
Die fans, Ronald, floten niet na tien minuten al, maar pas na bijna twee jaar matig voetbal. Het is niet zo dat zij superkritisch zijn, of het team niet bijstaan, maar dat zij pas na een lange periode van ondermaats presteren de witte zakdoekjes tevoorschijn hebben gehaald.
Dat gewapper met snotlappen komt ook niet voort uit een valse hang naar de gouden tijden, zoals Hugo Borst ’s avonds in Studio Voetbal beweerde. Die duizenden mannen, vrouwen, jongens, meisjes weten echt wel dat er geen Cruijff, Van Basten of Bergkamp in de ploeg loopt. Maar zij denken dat het beter kan met het aanwezige materiaal, dat er beter aangekocht had kunnen worden en dat de tactiek zonder ‘10’ vlees noch vis is. Hebben zij ongelijk?
Sikora: niet goed genoeg.
Soetaers: niet goed genoeg.
Sonck: slechte aankoop, typische counterspits.
Escudé: te langzaam, maakt achterin één op één moeilijk. Daarom het onervaren koppel De Jong/Heitinga achterin, weg titel.
Boukhari: technisch goed, maar te langzaam.
Anastasiou: te langzaam en niet koelbloedig.
Grygera: degelijk, maar opbouwend matig.
Charisteas: zou zomaar een tweede ‘Sonck’ kunnen zijn.
Rosales: goede voetballer, maar stut het elftal niet en er was De Ridder.
Totale kosten tegen de honderd miljoen gulden. Transfers geaccordeerd door jou, Ronald. Bij een goede scouting (kun jij weer weinig aan doen) hadden Landzaat, Mathijsen, Kromkamp en Boularouz voor een fractie gehaald kunnen worden.
De Jong: door het elftal geslingerd.
Van der Vaart: speelt op plek waar toegevoegde waarde er niet uit komt.
Sneijder: had altijd met VdV in één elftal gekund als die op ‘10’ had gespeeld.
Stekelenburg: te weinig duurzaam vertrouwen gekregen.
De Ridder: geen kans gehad, was bijna weg.
De eigen kweek is er niet beter op geworden, Ronald. Is deels verzopen omdat de aangekochte ‘ervaring’ niet goed genoeg was.
Tactiek: of een ‘volwassen’ 4-4-2 (kan ook aanvallend zijn), of een man voor de verdediging en een ‘10’.
Ik doe niets meer dan de feiten op een rij zetten. Dat doen nogal wat aanhangers van jouw club ook, Ronald. Die gingen niet zomaar na tien minuten fluiten en wapperen met die zakdoekjes.
(Planet - Column)
quote:
Uitstekende column.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik doe niets meer dan de feiten op een rij zetten.
Loran kwam van Volendam. Overigens mis je nog bijvoorbeeld Elmas en Taberima. Daarnaast heb je ook nog veel ex-Ajacieden zoals Sibon of Sikora die je ook wel kan opnemen in zo'n lijstje.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
Zomaar even een lijstje van spelers met een verleden in de Ajax-jeugd bij andere eredivisieclubs:
ADO Den Haag: Cedric van der Gun
AZ: Tim de Cler, Denny Landzaat, Olaf Lindenbergh
FC Den Bosch: Dennis Schulp
De Graafschap: Michael van der Kruis, Milan Berck Beelenkamp
FC Groningen: Gijs Luirink, Valery Sedoc, Stefano Seedorf, Brian Pinas, Kieran Bechan
SC Heerenveen: Boy Waterman, Yuri Rose
NAC Breda: Adnan Barakat, Mike Zonneveld
NEC: José Valencia Murillo, Pascal Heije, Muslu Nalbantoglu
PSV: Michael Lamey, André Ooijer
RBC Roosendaal: Melvin Fleur, Danny Hesp, Juan Viedma Schenkhuizen, Pius Ikedia
RKC Waalwijk: Serginho Greene, Michael Krohn-Dehli, Nick van der Velden, Jerold Promes, Randy Rustenberg, Didi Longuet
FC Twente: Karim Touzani, Jason Culina
FC Utrecht: Sander Keller, Dave van den Bergh, Darl Douglas, Jean-Paul de Jong, Hans van de Haar, Michael Mols, Dwight Tiendalli
Vitesse: Abubakari Yakubu, Youssouf Hersi, Richard Knopper, Fred Benson-Echiah
Willem II: Oscar Moens, Michel Kreek, Kevin Bobson, Martijn Reuser
Over Tyrone Loran van RBC twijfel ik nog.
Loran is wel een geboren Amsterdammer in ieder geval, over een Ajax verleden kan ik niets vinden. En als je de Sibon's en Sikora's gaat opnemen dan heb je het niet meer over de jeugd maar over (mis)aankopen. Dat lijstje zou wel eens erg lang kunnen wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:54 schreef gras het volgende:
[..]
Loran kwam van Volendam. Overigens mis je nog bijvoorbeeld Elmas en Taberima. Daarnaast heb je ook nog veel ex-Ajacieden zoals Sibon of Sikora die je ook wel kan opnemen in zo'n lijstje.
Bar weinigquote:Ben benieuwd wat Feyenoord hier bijvoorbeeld tegenover zet.
Mee eens. De strekking van de column over Koeman is naar mijn mening niet onaardig, de uitwerking is erg pauper, 'bagger'. Ongelukkige woordkeuzequote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:56 schreef gras het volgende:
[..]
Aardig nijgt meer naar uitstekend dan naar bagger.
Kijk naar de spelersbeoordelingen en die man valt niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mee eens. De strekking van de column over Koeman is naar mijn mening niet onaardig, de uitwerking is erg pauper, 'bagger'. Ongelukkige woordkeuze.
1. Ja, okee. Is misschien ook wat onzinnig, maar toch zijn die mensen ook verzekerd van een goede carriere middels het feit dat Ajax op hun cv prijkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:11 schreef methodmich het volgende:
Gras, ik heb alleen de opleiding geteld he. Niet of ze later voor Ajax speelden, want dan had bijvoorbeeld Boschker ook gemogen.
Ik zal eens voor Feyenoord kijken.
Hopen dat VDV mee kan doen, doet het erg goed de laatste tijd. Sneijder er ook weer bij, altijd fijn. En die Filipe is dat die Kasmirski? Want van hem verwacht ik wel veel.quote:Zieke Van der Vaart mist training
Uitgegeven: 22 februari 2005 12:25
AMSTERDAM - Rafael van der Vaart heeft dinsdag niet met de selectie van Ajax meegetraind. De middenvelder heeft griep en lag ziek op bed. Het is nog onduidelijk of Ronald Koeman donderdag in de UEFA-beker-wedstrijd tegen Auxerre een beroep op hem kan doen. De Amsterdammers verdedigen in Frankrijk een voorsprong van 1-0.
Koeman neemt uit voorzorg een spelersgroep van twintig voetballers mee naar Auxerre. Sneijder, die hersteld is van een hamstringblessure, is weer toegevoegd aan de selectie. Ook De Jong (tegen Den Bosch geschorst) keert terug. Daarnaast zit de Braziliaanse linksback Filipe in de voorlopige groep van Koeman.
Pienaar, Galasek, Vonk en Grygera zijn nog geblesseerd. De Griek Charisteas is niet speelgerechtigd in Europese wedstrijden van Ajax.
Nog geen twinig Feyenoorders tegenover ruim vijftig Ajacieden.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:24 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord-opgeleiden, de SC niet meegeteld:
ADO Den Haag: Youssef El-Akchaoui, Gill Swerts
AZ: Robin Nelisse
De Graafschap: Rob van Dijk, René Bot
FC Groningen: Danny Buijs, Brian Pinas
NAC Breda: Marcel Koning, Ronnie Stam
NEC: Said Boutahar
RBC Roosendaal: Erwin Friebel
RKC Waalwijk: Alfred Schreuder, Jason Oost
FC Utrecht: Alje Schut, Etienne Shew-Atjon, Jean-Paul de Jong, Richal Leitoe
Vitesse: Richard Knopper
Willem II: Raymond Victoria
Die jongen is ook niet best. Heb hem aantal maal zien spelen bij Jong Ajax en maakt mij geen goede indruk. Verdedigend zwak en technisch ook beperkt. Doe mij maar Urby Emanuelson, een echte Ajax-speler!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Filipe is Kasmirski ja. En vooralsnog van wat ik heb gelezen en gehoord en dus niet heb gezien, schijnt ie alleen maar tegen te vallen.
Helaas ziet de "grote baas" dat anders....zoals zoveel dingen...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef gras het volgende:
[..]
Die jongen is ook niet best. Heb hem aantal maal zien spelen bij Jong Ajax en maakt mij geen goede indruk. Verdedigend zwak en technisch ook beperkt. Doe mij maar Urby Emanuelson, een echte Ajax-speler!
Anders? Koeman haalt anders Emanuelson gewoon bij de selectie. Hij heeft misschien al vaker op de bank gezeten dan Filipe.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:05 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Helaas ziet de "grote baas" dat anders....zoals zoveel dingen...
ok...maar waarom zit hij er dan dit keer niet bij...???quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:14 schreef gras het volgende:
[..]
Anders? Koeman haalt anders Emanuelson gewoon bij de selectie. Hij heeft misschien al vaker op de bank gezeten dan Filipe.
Ik heb nog geen lijstje gezien met de spelers voor de wedstrijd tegen Auxerre...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 16:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
ok...maar waarom zit hij er dan dit keer niet bij...???
Post eens normaal en hou je hondenkennel er buiten?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer haalt Ajax Zaïri nou eens. Een uiterst technische speler van Marokkaanse afkomst. Hij is ook Marokkaans international. Hij voetbalt momenteel bij Sochaux, maar dat is nou een echte topper, in tegenstelling tot poedel Sikora en lassiehond de Mul
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Post eens normaal en hou je hondenkennel er buiten?![]()
Wat is er niet normaal aan mijn posts dan als we de honden er buiten houden ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Post eens normaal en hou je hondenkennel er buiten?![]()
Afgezien van het feit dat Sikora en de Mul niet meer voor Ajax spelen? En je verder geen enkele info verstrekt over die, in jouw ogen, zo goede Marokkaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er niet normaal aan mijn posts dan als we de honden er buiten houden ?
Rechtsbuiten speelt hijquote:[b]Op dinsdag 22 februari 2005 22:59
Op welke positie zou ie dan moeten spelen in de kennel?
Sikora was een linksbuiten, De Mulwas ook geen rechtbuiten dus wat die in je vergelijking erbij doet, snap ik niet en we hebben momenteel Rosales en daarachter De ridder op rechtbuiten-positie, dus ik zie niet wat die man zou kunnen toevoegen.quote:
Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn bij a^ax.......het zijn de slechtste zaken met een grootste personeelsverloop.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
Zomaar even een lijstje van spelers met een verleden in de Ajax-jeugd bij andere eredivisieclubs:
ADO Den Haag: Cedric van der Gun
AZ: Tim de Cler, Denny Landzaat, Olaf Lindenbergh
FC Den Bosch: Dennis Schulp
De Graafschap: Michael van der Kruis, Milan Berck Beelenkamp
FC Groningen: Gijs Luirink, Valery Sedoc, Stefano Seedorf, Brian Pinas, Kieran Bechan
SC Heerenveen: Boy Waterman, Yuri Rose
NAC Breda: Adnan Barakat, Mike Zonneveld
NEC: José Valencia Murillo, Pascal Heije, Muslu Nalbantoglu
PSV: Michael Lamey, André Ooijer
RBC Roosendaal: Melvin Fleur, Danny Hesp, Juan Viedma Schenkhuizen, Pius Ikedia
RKC Waalwijk: Serginho Greene, Michael Krohn-Dehli, Nick van der Velden, Jerold Promes, Randy Rustenberg, Didi Longuet
FC Twente: Karim Touzani, Jason Culina
FC Utrecht: Sander Keller, Dave van den Bergh, Darl Douglas, Jean-Paul de Jong, Hans van de Haar, Michael Mols, Dwight Tiendalli
Vitesse: Abubakari Yakubu, Youssouf Hersi, Richard Knopper, Fred Benson-Echiah
Willem II: Oscar Moens, Michel Kreek, Kevin Bobson, Martijn Reuser
Over Tyrone Loran van RBC twijfel ik nog.
Gewoon niet goed genoeg voor een topclub bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:07 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn bij a^ax.......
to*club met een Bquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg voor een topclub bedoel je?
De Mul geen rechtsbuiten?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Sikora was een linksbuiten, De Mulwas ook geen rechtbuiten dus wat die in je vergelijking erbij doet, snap ik niet
quote:Schut kán gewoon niet naar Amsterdam
22/2/2005 23:59
De komende maanden worden beslissend voor de carrière van Alje Schut. De 24-jarige verdediger kan bij FC Utrecht een langdurig contract tekenen, maar het onbekende lonkt. In de nieuwe Voetbal International praat Schut onder meer over dat dilemma.
Grote clubs tonen immers veel interesse in Schut. 'Maar moet ik naartoe?', vraagt hij zich hardop af. 'In Nederland zijn er maar twee clubs waarvoor ik zou willen én kunnen spelen. Daar zit Ajax niet bij. Als speler van FC Utrecht kán je gewoon niet naar Amsterdam, dat ligt te gevoelig en bovendien heb ik ook he-le-maal niets met die club.'
In VI nummer 8 vertelt Schut verder over verdedigen, voetbalhumor, looptraining, snooker en de lijf-aan-lijf gevechten met de spitsen uit de Holland Casino Eredivisie. Klik hier voor de inhoud van de nieuwe Voetbal International, die vanaf woensdag in de winkel ligt.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
he jammer we zouden hem zo graag willen hebben![]()
Was toch leuk, 1 wedstrijd waarin de corners aankwamen.........quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:40 schreef JeroenV het volgende:
Dan zal Sneijder wel spelen...
Zover zal Koetje niet doordenken ben ik bang.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Zairi was toch al naar een franse club?
Gisteren bij Fc Godenzonen kwamen ze met het idee om Rosales op links te zetten en De Ridder op rechts, omdat Rosales toch altijd naar binnen trekt. vind het geen slecht idee.
Haha, wat zullen Sander Keller, Dave van den Bergh, Darl Douglas, Jean-Paul de Jong, Hans van de Haar, Michael Mols en Dwight Tiendalli 'm verbaasd aan hebben zitten kijken op de training dinsdagquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Mazzelaars, Schut kan niet naar Ajax. Ik hoop dat ie ook he-le-maal niks met PSV heeft...
Speelde tot z'n 16e of 17e bij De Graafschap, het is maar wat je onder opleiden verstaat.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Jongens in de HCE, opgeleid door PSV:
ADO Den Haag: Tommie van der Leegte
FC Den Bosch: Erwin van Iersel, Paul Verhaegh, Otman Bakkal
Feyenoord: Patrick Lodewijks
De Graafschap: Ilja van Leerdam
SC Heerenveen: Klaas-Jan Huntelaar
NAC Breda: Jurgen Colin, Anouar Diba
NEC: Rob Wielaert, Bjorn van der Doelen
RBC Roosendaal: Maikel Aerts
RKC Waalwijk: Alfred Schreuder, Jasar Takak, Matteus Hoop, Robert Fuchs
Roda JC: Guido Budziak
Vitesse: Gino Coutinho
Willem II: Nuelson Wau
Die Zairi is zeker een goeie weet alleen niet of die bij ajax zal passen. Denk dat hij eerder naar een Franse topclub (Lyon, Marseille of Monaco ) gaat dan dat ie voor Ajax komt spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze speler bedoel ik dus: http://www.zairi.fr.st/
Huntelaar was 14 toen hij naar PSV kwam.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speelde tot z'n 16e of 17e bij De Graafschap, het is maar wat je onder opleiden verstaat.
quote:
wanneer bedoel je? Op het moment dat jullie over Joden die springen begonnen te zingen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:09 schreef leolinedance het volgende:
He Ajacieden, hebben jullie PSV gisteren gezien![]()
Niet een klein beetje jaloers...![]()
![]()
Nee, vanaf de aftrap tot het eindsignaal natuurlijk. Damn wat speelden die lekker zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer bedoel je? Op het moment dat jullie over Joden die springen begonnen te zingen?
Oh ik wist niet dat ie al op z'n 14e is gekomen. Hij heeft ongetwijfeld een deel van z'n kwaliteiten aan onze jeugdopleiding te danken, maar talent is niet te trainenquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar was 14 toen hij naar PSV kwam.
En dan kun je wat mij betreft wel spreken van opleiden.
Zonder PSV had Huntelaar nu niet bij Heerenveen gevoetbalt.
Spreek voor jezelf!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat ajax doorgaat natuurlijk hoor.
Dat blijft jammer. Die PSV-supporters moeten eens gaan beseffen dat PSV gewoon een internationale topclub is en dus hoeven we niet eens aan Ajax te dénken als wij internationaal succes hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer bedoel je? Op het moment dat jullie over Joden die springen begonnen te zingen?
waar heb jij het nou over....kansloze heer.quote:
Rot dan op uit dit topic!quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
blablabla...... wij hebben niks te maken met Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |