abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25184845
Prachtig om tegen dit soort ploegen in de blessuretijd te winnen. 90 minuten met 8 man voor de pot hangen en denken dat je er bijna bent, en dan valt ie nog. Heerlijk.

En Koeman heeft groot gelijk met zijn kritiek richting de supporters. Dat fuckin' gefluit is
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25185254
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:05 schreef zjroentje het volgende:
En Koeman heeft groot gelijk met zijn kritiek richting de supporters. Dat fuckin' gefluit is [afbeelding]
Zijn gezeur is van dezelfde orde.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25185418
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

?
tegen zulke teams moet je met 5-0/6-0 winnen.
als jezelf kwaliteit hebt wel,niet als je een 2e rangs ploeg en bagger supporters hebt.
Refuse/Resist/Innerself
pi_25185547
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:34 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

als jezelf kwaliteit hebt wel,niet als je een 2e rangs ploeg en bagger supporters hebt.
De ploeg waar jij voor bent iig niet nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 20 februari 2005 @ 23:05:12 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25185949
Boukhari is inderdaad erg goed bezig

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_25185996
Ajax gaat voor de titel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25186780
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:57 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Is de wedstrijd als uitverkocht dan?
Tja voor de vakken die ik wilde wel
Maar net heeft me iemand gemaild die heeft kaartjes voor vak122 voor 35 euro
valt best mee
pi_25187361
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Babel had die tweede ook wel mogen binnentikken.
Man, laten we alsjeblieft niet over gemiste kansen praten
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  maandag 21 februari 2005 @ 04:31:29 #59
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25189587
wat een kut wedstrijd
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 21 februari 2005 @ 04:32:58 #60
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25189589
trouwens dat kritiek op dat gefluit is terecht, maar de spelers mogen ook op hun eigen gedrag ten rade gaan ten opzichte van de supporters...
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25189788
quote:
Op maandag 21 februari 2005 04:32 schreef The_Hives het volgende:
trouwens dat kritiek op dat gefluit is terecht, maar de spelers mogen ook op hun eigen gedrag ten rade gaan ten opzichte van de supporters...
Onbegrijpelijk dat het 'verwende' publiek na twee jaar baggervoetbal en ongelovelijke miskopen gaat fluiten ... . Gelukkig mag Garetheejas niet europees spelen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 februari 2005 @ 09:24:09 #62
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25190421
Echt achterlijk dat gefluit na 10 minuten. Dan heb je iets niet begrepen volgens mij. Ja is het niet mooi voetbal maar dat wat het publiek er aan kan doen om dat te verbeteren - namelijk het team steunen - dat laat het compleet na.

Ik schaam me nu meer voor het publiek dan voor de spelers ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 21 februari 2005 @ 09:40:03 #63
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25190567
Ja, er was weer 'leuk' publiek op de wedstrijd af gekomen

En een grote bek dat je krijgt van zo'n pukkelkop als je tegen hem zegt dat het triest is om met een stukkie pleepapier te gaan zwaaien
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25190575
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:24 schreef Doc het volgende:
Echt achterlijk dat gefluit na 10 minuten. Dan heb je iets niet begrepen volgens mij. Ja is het niet mooi voetbal maar dat wat het publiek er aan kan doen om dat te verbeteren - namelijk het team steunen - dat laat het compleet na.

Ik schaam me nu meer voor het publiek dan voor de spelers ...
Ik vind het niet zo gek, zelf zal ik niet fluiten ... dat is me teveel moeite. Maar op dit moment verdient dit ajax niet meer dan een fluit. Een aantal spelers hebben zelf deze verziekte sfeer gekweekt en ook koetje heeft daar schuld aan ... mja, de hand in eigen boezem steken zullen ze wel nooit doen.
Tis wel grappig eigenlijk ... als er goed gespeeld wordt en er is een goede sfeer dan ligt het aan de spelers en als het bagger is ligt het aan het publiek. Zijn er eigenlijk nog meer bedrijven die zo redeneren en niet falliet zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 februari 2005 @ 09:47:17 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25190672
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:40 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo gek, zelf zal ik niet fluiten ... dat is me teveel moeite. Maar op dit moment verdient dit ajax niet meer dan een fluit. Een aantal spelers hebben zelf deze verziekte sfeer gekweekt en ook koetje heeft daar schuld aan ... mja, de hand in eigen boezem steken zullen ze wel nooit doen.
Tis wel grappig eigenlijk ... als er goed gespeeld wordt en er is een goede sfeer dan ligt het aan de spelers en als het bagger is ligt het aan het publiek. Zijn er eigenlijk nog meer bedrijven die zo redeneren en niet falliet zijn?
Je bent blind als je niet ziet dat het pubkliek op deze manier zelf ook meewerkt aan een verziektje sfeer. Wel zeiken op de spelers en de GBP maar niet naar je eigen gedrag kijken is exact hetzelfde wat jij de spelersen de GBP verwijt.
pi_25190702
Ajax speelde niet eens zo heel dramatisch, de keeper stond gewoon puik te keepen en je hebt pech dat je 2 100% penalties niet krijgt.
Valt die goal eerder dan rol je ze met 5-0 op. Maar goed, de 3 punten zijn het belangrijkst .
-
pi_25190708
Goed gespeeld jongens, solide overwinning! Hosanna!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25190771
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Je bent blind als je niet ziet dat het pubkliek op deze manier zelf ook meewerkt aan een verziektje sfeer. Wel zeiken op de spelers en de GBP maar niet naar je eigen gedrag kijken is exact hetzelfde wat jij de spelersen de GBP verwijt.
Neen, ik ben geen blind. Jij vergeet eventjes snel dat de spelers, de trainer en het bestuur de sfeer verziekt hebben en niet het publiek, dus het is nu ook aan de spelers, de trainer en het bestuur om de sfeer weer te doen verbeteren. Er wordt goud geld betaald voor die seizoenskaarten en dan mag er ook wat verwacht worden, zo simpel is het.
Er mag best verloren worden, maar dan wel met inzet en strijd ... en dat ontbreekt te vaak. En je weet dat als je als speler of trainer voor Ajax kiest de lat net even hoger ligt ... er wordt mooi voetbal verwacht, ieder jaar weer.
pi_25190787
Gisteren de hele wedstrijd kunnen zien, maar het was voorin echt heel slecht. Achterin stond de verdediging netjes te spelen overigens, daar was weinig op aan te merken. Maar telkens als de bal naar voren ging bleef bijna iedereen als een houten klaas op zn plek staan. Tja, op zo een manier wordt afspelen wel moeilijk ja..

Na 10 minuten fluiten is wmb niet goed te praten, ookal is het spel al weken van afzichtelijk niveau. Dat er in de tweede helft luid "VOETBALLEN, VOETBALLEN!" werd gescandeerd kon ik mij dan WEL weer in vinden, er zat namelijk totaal geen sjeu in het spel.

Voor een team met zoveel talent, zoveel kunde komt er wel verschrikkelijk weinig uit. Na 80 was ik zo gefrustreerd (kan ook komen omdat ik de wedstrijd zat te kijken met 4 voetballeken, een NAC en een Feyenoord supporter) dat ik een verlies ook nog wel kon accepteren, omdat het dan eindelijk af is gelopen met Koeman. Helaas blijf je een kutbestuur houden, en zal een volgende trainer tegen dezelfde muren aanlopen vrees ik.

Achteraf toch wel blij met de overwinning
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25190854
Oh, overigens was ik wel blij verrast door de wissels van Koeman. Daar sprak echt wat durf uit imo.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25190877
Ik denk dat het bij Ajax al heel veel scheelt als ze die houten klaas uit de spits halen en Babel gewoon er in zetten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25190884
Ajax-trainer Ronald Koeman kan zijn borst natmaken. De komende weken zal de harde kern van de Ajax-aanhang Koeman proberen weg te pesten met spandoeken, fluitconcerten en spreekkoren.

In een open brief stellen de fans dat Koeman moet opstappen omdat hij de sfeer binnen Ajax verziekt. ''U moet opstappen, de situatie is niet meer houdbaar om te blijven.'' De technische staf van Ajax kreeg van de groep fans te horen dat het aankoopbeleid niet deugt.

Gisteren uitte Koeman na de wedstrijd tegen hekkensluiter FC Den Bosch, welke op het nippertje werd gewonnen, kritiek op een deel van de Ajax-fans. Hij zei dat het hem zwaar tegenviel dat supporters na één mislukte actie al gingen fluiten en dat zulk gedrag de spelers onzeker maakt. Hij vroeg zich af of die mensen wel naar het stadion komen om Ajax te steunen.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25190925
Ajax voorzitter Jaakke liet tegenover telegraaf.nl weten het jammer te vinden dat het publiek zich tegen het elftal en met name Koeman keerde. "Iedereen kan zien dat het moeilijk gaat, maar ik vind dat je ook in deze tijden achter je team moet blijven staan. Ik ben er van overtuigd dat het niet aan de inzet ligt. Juist dan kan het publiek een elftal over het dode punt heen helpen."

De voorzitter liet weten de emotie bij de fans te begrijpen omdat het spel moizaam en teleurstellend is de laatste weken. "Ajax speelt niet op de manier die je van ons verwacht. Het mag en moet gewoon beter worden."
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 februari 2005 @ 10:12:23 #74
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25190947
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:57 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Neen, ik ben geen blind. Jij vergeet eventjes snel dat de spelers, de trainer en het bestuur de sfeer verziekt hebben en niet het publiek, dus het is nu ook aan de spelers, de trainer en het bestuur om de sfeer weer te doen verbeteren. Er wordt goud geld betaald voor die seizoenskaarten en dan mag er ook wat verwacht worden, zo simpel is het.
Er mag best verloren worden, maar dan wel met inzet en strijd ... en dat ontbreekt te vaak. En je weet dat als je als speler of trainer voor Ajax kiest de lat net even hoger ligt ... er wordt mooi voetbal verwacht, ieder jaar weer.
Flikker toch op met je "mooie voetbal". Da's allemaal van die post CL95-ArenA-blaat . Winnen moeten ze en verder niet zeiken. Zoals ik in het Koeman topic schrijf:

Ajax heeft op het ogenblik het publiek dat ze zelf gekozen hebben. Ze hebben het in het begin de oude trouwe bezoekers van De Meer moeilijker gemaakt zelf de plekken te kiezen waar ze te zitten kwamen. Dat is later wel verbeterd - maar die hele instelling dat ze de ouwe supporters meer dwarszaten dan dat ze voor ze een leuke plek wilde maken heeft me echt heel erg tegen gemaakt. Ik ben en blijf Ajacied maar die ArenA staat voor mij voor alles wat er niet zo fraai is aan Ajax...

Die sfeer is een wisselwerking tussen trainer, spelers en publiek. ALLE DRIE hebben ze hun rol. Als je als publiek wil dat de sfeer verbetert moet je ZELF eens kijken wat je daar aan kan doen in plaats van alleen maar naar de andere te wijzen. Koeman wijst, spelers wijzen en publiek wijst en geeft elkaar lekker de schuld. En voor de rest verandert er geen ene fuck. Als je wilt dat er beter gespeeld wordt doe er dan zelf wat aan in plaats van dat domme gewijs.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 februari 2005 @ 10:23:31 #75
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25191073
Maar goed uiteindelijk is het eigen schuld dikke bult voor het Ajax bestuur. Ze wilde met de ArenA een "voetbal theater", "een dagje uit voor het hele gezin" en dergelijke domme bullshit die weinig met voetbal te maken heeft. Dan krijg je dus theater publiek dat fluit als er niet de flitsende show geeft hebt die je pretendeert te kunnen geven. Dat achteraf gejank dat het publiek niet begrijpt dat een voetbalwedstrijd iets anders is dan een theatershow: DAT IS EXACT WAT het bestuur zelf uit droeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')