Nee maar hij hoeft ook niet met de eer gaan strijken van oow kijk mij is ik ben wel 2x kampioen geworden.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:30 schreef gras het volgende:
[..]
Ja en? Wat kan hij daar aan doen? Had hij Ajax dan maar moeten weigeren?
Adriaanse team opgebouwd? Hij had slechts de beschikking over een aantal topspelers uit de eigen jeugd en een paar topaankopen van Don Leo. Dat er zo'n selectie stond was zeker niet de verdienste van Adriaanse. De media denkt daar echter een beetje overtrokken anders over...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:48 schreef RayMania het volgende:
Is de prestatie in 2003 (CL kwartfinale) dan de verdienste van Koeman of van Adriaanse?
Ik zeg Koeman, ook al heeft Adriaanse het team opgebebouwd.
Koeman is kampioen geworden en heeft een mooi resultaat weten te halen in de CL. Adriaanse heeft daarentegen niets gepresteerd bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar hij hoeft ook niet met de eer gaan strijken van oow kijk mij is ik ben wel 2x kampioen geworden.
Vorig jaar was het ook al niet wat maarja kampioen is kampioen
Nee omdat Adriaanse daar de kans niet voor heeft gekregen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef gras het volgende:
[..]
Koeman is kampioen geworden en heeft een mooi resultaat weten te halen in de CL. Adriaanse heeft daarentegen niets gepresteerd bij Ajax.
Adriaanse verdiende die kans ook niet. En met z'n geniale Berlijnse muur al helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee omdat Adriaanse daar de kans niet voor heeft gekregen.
Ok die wedstrijden tegen Celtic had die gewoon moeten winnen dan was er niets aan de hand geweest en was Adriaanse met Ajax kampioen geworden
Je mag best kritisch zijn op je team toen Twente de 1ste seizoens helft er thuis wedstrijd op thuis wedstrijd een potje van maaktje Fluite ik ook welquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:08 schreef Ronhui het volgende:
Mensen die bij matige wedstrijden hun club uitfluiten, zijn geen echte supporters. Neem die superboeren, die staan altijd achter hun club, en die winnen ook niet echt veel!
Ik zal Donderdag in Auxerre gaan juichen, schreeuwen en zingen, maar fluiten, nee dat zeker niet!
Wij leiden toch al op voor de halve eredivisie. Als je ziet hoeveel ex-Ajacieden er nu rondlopen, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:06 schreef gras het volgende:
[..]
Ondanks de goede resultaten is dat team het slechtste Jong Ajax sinds jaren. Met uitzondering van Maduro en Emanuelson loopt er niks rond wat ik in Ajax 1 zie komen. Voor de rest allemaal spelers voor RKC en Utrecht.
Mee eensquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef gras het volgende:
[..]
Adriaanse team opgebouwd? Hij had slechts de beschikking over een aantal topspelers uit de eigen jeugd en een paar topaankopen van Don Leo. Dat er zo'n selectie stond was zeker niet de verdienste van Adriaanse. De media denkt daar echter een beetje overtrokken anders over...
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=33&idioma=CAS&idnoticia_PK=189074&idseccio_PK=617&h=quote:Direct geruchten in Spanje: Interesse van Valencia voor Koeman
De onrust in Amsterdam is duidelijk ook doorgedrongen tot Spanje. Volgens de Spaanse sportkrant Sport heeft Valencia inmiddels een eerste contact gezocht met Ronald Koeman. Ze zouden hebben gevraagd naar de mogelijkheden en zijn interesse om naar Valencia over te stappen. Volgens de krant zou Koeman de voorwaarde hebben neergelegd dat de Italiaanse clan binnen de club wordt uitgedund.
quote:22/2/2005 - Van Hanegem verwacht opstappen Koeman in de zomer
(Van onze verslaggever RvN)
In zijn column in het Algemeen Dagblad laat Willem van Hanegem weten te verwachten dat Koeman in de zomer wel zal opstappen: "Ik heb geen medelijden met Koeman, die staat zijn mannetje wel, maar leuk zal het niet meer zijn voor hem. Ik verwacht daarom dat hij komende zomer zelf opstapt bij Ajax. Het zou mooi zijn als hij dat doet op het moment dat hij Champions League-voetbal bereikt met een tweede plaats."
Artikelquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:21 schreef The_Hives het volgende:
Heeft iemand trouwens dat artikel of een link waar dat artikel staat over Mido, waarin hij terug kijkt op de afgelopen jaren en ook zijn periode bij Ajax?
Deze?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:21 schreef The_Hives het volgende:
Heeft iemand trouwens dat artikel of een link waar dat artikel staat over Mido, waarin hij terug kijkt op de afgelopen jaren en ook zijn periode bij Ajax?
.quote:Hossam: 'Kon ik mijn Ajax-tijd maar overdoen
19/10/2004 23:43
Ahmed Hossam is bij AS Roma begonnen aan een nieuw voetballeven. Met spijt kijkt de Egyptische spits terug op zijn periode bij Ajax.
'Ik ben enorm veranderd, als persoon en als voetballer. De Mido van Ajax keek alleen maar naar het moment, leefde van dag tot dag. De Mido van AS Roma kijkt vooruit, denkt aan de toekomst. En ook de voetballer Mido is een stuk rijper', zegt de Egyptenaar in de nieuwe Voetbal International.
Hossam kijkt met spijt terug op zijn periode bij Ajax. 'Ik wilde dat ik het over kon doen. Die periode heeft me een imago gegeven van flierefluiter', zegt de Egyptenaar. 'Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon te jong was. Ik heb dingen gedaan die ik nu nooit meer zou doen.'
Dat trainer Ronald Koeman op een bepaald moment zelfs zei dat hij liever met tien man speelde dan dat hij Mido moest opstellen, kan Hossam nu wel begrijpen. 'Mido was niet klaar voor Ajax en Ajax was niet klaar voor Mido. En Koeman... Ach, natuurlijk heb ik fouten gemaakt, Koeman zal best zijn in zijn recht hebben gestaan. Maar ik weet ook dat een trainer met meer ervaring daar beter mee was omgegaan. Koeman wist gewoon niet hoe hij mij moest behandelen, hij begreep niet hoe hij het beste uit mij kon krijgen. Hij drukte altijd precies op de verkeerde knoppen.'
Hossam komt over deze en andere zaken uitgebreid aan het woord in de nieuwe Voetbal International, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de inhoud van VI 43.
Ik heb vorig seizoen eens een telling gedaan bij alle selecties en kwam tot zo'n 50 spelers afkomstig uit de Ajax-school. Heb daarbij spelers die in buitenland of de GGD actief zijn nog niet eens meegeteld.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wij leiden toch al op voor de halve eredivisie. Als je ziet hoeveel ex-Ajacieden er nu rondlopen, ongelooflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |