Ik had echt medelijden met Wouters gewoon... Blind die hem opzadelde met hopeloze spelers en Wouters die er voor opdraaide.... Dat stukje uit "Daar hoorden zij engelen zingen" wanneer Wouters z'n kantoor inloopt na de verloren wedstrijd tegen Twente is echt typerend. Olsen vond ik typisch een geval van een zwaar oneervol ontslag. Had allemaal met de affaire de Boer te maken. Tsja, met Adriaanse heb ik dus geen medelijden. Koeman? Die heeft er zelf een heel groot aandeel in. Waardeloze tacktiek, en hopeloze aankopen.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Koeman weg gaan pesten is een beetje suf, maar zal wel zijn einde betekenen, vrees ik. Zie Olsen, Wouters en Co. De supporters zijn een beetje te machtig op dat gebied.
Ik ben het met je eens, hij is steeds beter gaan spelen dit seizoen sinds hij die aanvoerdersband kwijt is, toch een last die van zijn schouders is gevallen denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:18 schreef erikh het volgende:
Ben ik overigens de enige die vind dat V/d Vaart de laatste weken erg goed bezig is? Als ik de verslagen op studio sport zie dan vind ik hem erg goed spelen.
Dat kan niemand. Neeskens, Blind, Jol, Ten Cate, Krol, Verbeek, Maaskant, Stevens of wie dan ook zijn ook afhankelijk van de spelers. Geen enkele garantie dat het dan beter word.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Kan iemand mij dan drie redenen geven waarom Blind het beter doet dan Koeman?
quote:21/2/2005 - AT5: Koeman mijdt persconferentie
(Van onze verslaggever RvN)
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Ronald Koeman dinsdag zoals normaal wel het geval is geen personferentie zal geven met het oog op het duel tegen Auxerre. Alleen spelers zullen volgens de zender beschikbaar zijn. Woensdagavond volgt er in Frankrijk wel een persconferentie.
Ik kan een verhaal van 3 kantjes typen over alles wat nu gebeurd maar ik hou het gewoon hier op,quote:21/2/2005 - Fans weten niets van bestaan brief
(Van onze verslaggever RvN)
Vanmorgen ontstond er enige onrust na een bericht van RTVNH over een open brief waarin werd gemeld dat Ajax fans Ronald Koeman in de komende periode zouden gaan 'wegpesten'. De brief zou mede namens onder andere de F-side en OFA zijn verstuurd. Al snel werd duidelijk dat de diverse groeperingen niet van het bestaan van de brief op de hoogte waren. OFA heeft inmiddels via een statement afstand genomen van de brief en geeft ook aan dat Vak410 en de ASD van niets wisten.
Dacht ik al ja, anders had de brief ook wel op de sites gestaan.quote:Op maandag 21 februari 2005 20:21 schreef JaWi het volgende:
Koemans rol is nog duidelijk er uitgspeeld dan die van Lubbers.
En wat al bekend was,
[..]
Ik kan een verhaal van 3 kantjes typen over alles wat nu gebeurd maar ik hou het gewoon hier op,
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste. Mokum de machtigste
.
quote:'Charisteas moet zich meer laten gelden'
21/2/2005 20:39
Ondanks alle onvrede bij de Ajax-fans over het matige spel van de Amsterdammers, is coach Ronald Koeman niet ontevreden over zijn spelers. 'Ik denk dat de mensen moeten beseffen dat we voetballend in een moeilijke periode zitten, maar zolang de spelers blijven knokken, zoals de afgelopen weken, is er niet veel dat ik ze kan verwijten', aldus Koeman in de nieuwe Voetbal International.
Toch stelt de ontwikkeling van Angelos Charisteas hem teleur. 'Ik vond dat we voorin een bepaalde agressiviteit misten, vooral bij Charisteas. Ik heb daar maandag met hem over gesproken en hij beaamde dat gedeeltelijk. Hij vertelde me dat het onder meer komt omdat hij nog moet wennen aan zijn nieuwe ploeggenoten en zij aan hem.'
'Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar toch moet hij zich meer laten gelden. Hij begon een aantal weken geleden erg goed tegen FC Utrecht. Daarna is het steeds wat minder geworden. Ik heb er echter vertrouwen in dat het goed zal komen. Hij liet namelijk ook tegen FC Den Bosch bij vlagen zien dat hij kwaliteiten heeft. Nu moet hij constanter en dreigender worden.'
Charisteas kwam in de winterstop over van Werder Bremen, waar de Griek niet op een basisplaats kon rekenen. Koeman zag in hem een directe versterking, maar ondervindt nu dat de aankoop tijd nodig heeft om zich aan te passen.
Leuk interviewquote:Op maandag 21 februari 2005 20:52 schreef JaWi het volgende:
Interview 410 met Rosales.
http://www.vak410.nl/spec(...)et_mauro_rosales.htm
Het al oude iedereen heeft het je nog gezegtquote:
Ik hoop dat zulke tegenstanders ze juist prikkeltquote:Op maandag 21 februari 2005 18:58 schreef ferrarifreak het volgende:
Roda JC - Ajax
Ajax - AZ
Ook niet echt wedstrijden waar je naar uitkijkt als het niet zo loopt
Is die man stekeblind of zo?quote:Hij liet namelijk ook tegen FC Den Bosch bij vlagen zien dat hij kwaliteiten heeft. Nu moet hij constanter en dreigender worden.
Ik heb er op zitten letten en opgeschreven (jezus ik lijk MM wel) en hij heeft 3 ballen terug gelegt voor een afstandsschot voor de rest heb ik hem helemaal niet gezien.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Koeman quote:
[..]
Is die man stekeblind of zo?
Charisteas was echt diep dramatisch slecht gisteren.
Ja, als hij zo goed speelde zou hij hem toch niet gewisseld hebbenquote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Koeman quote:
[..]
cq. zichzelf indekken...quote:Op maandag 21 februari 2005 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, als hij zo goed speelde zou hij hem toch niet gewisseld hebben
Waarschijnlijk wilt hij hem nog niet direct afbranden.
Ja, dat spreekt voor zich natuurlijkquote:
Zekerquote:
Hier volg ik geen flikker van.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het al oude iedereen heeft het je nog gezegt
4 punten achterquote:Op maandag 21 februari 2005 22:52 schreef VoreG het volgende:
Hoezo? We staan nu 2 punten achter op AZ en na Ajax - AZ 1 punt voor. Ik heb er zin an!
quote:Jong Ajax loopt zonder te spelen uit
Jong Ajax lijkt in een zetel naar het kampioenschap in de beloftencompetitie te worden gebracht. Terwijl de competitiewedstrijd van de Amsterdammers werd afgelast, ging concurrent Jong feyenoord met 2-1 onderuit tegen FC Utrecht. Feyenoord staat weliswaar in punten gelijk met Jong Ajax, het tweede elftal van de Amsterdammers heeft nu echter maar liefst drie wedstrijden minder gespeeld. Het verschil bedraagt nu dus negen verliespunten.
agh iedereen heeft Koeman toch gezegt dat Charisteas het niet zal brengen het is nie wat en word ook nooit watquote:
Drink eens wat minder. Je teksten worden steeds onduidelijker.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:27 schreef Dos37 het volgende:
agh iedereen heeft Koeman toch gezegt dat Charisteas het niet zal brengen het is nie wat en word ook nooit wat
ja okquote:Op maandag 21 februari 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Drink eens wat minder. Je teksten worden steeds onduidelijker.
Ja maarja tegen Excelsior zijn natuurlijk wel speciale wedstrijdenquote:
Kan jij als t.v supporter natuurlijk erg goed zien,lekker uit het luie stoeltje wapperend met je witte tempo weggooizakdoekje........quote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Koeman quote:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:59 schreef woediewokkie het volgende:
Kan jij als t.v supporter natuurlijk erg goed zien,lekker uit het luie stoeltje wapperend met je witte tempo weggooizakdoekje........
Je lijkt een beetje op een langspeelplaat die is blijven hangen. Kan je ook nog andere dingen zeggen?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:59 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Kan jij als t.v supporter natuurlijk erg goed zien,lekker uit het luie stoeltje wapperend met je witte tempo weggooizakdoekje........
JA,ALTIJD....en toch vindt ik mezelf niet zo geweldig als jij en die andere maatjes van je die schitteren door afwezig heid in het stadion...en dat geldt ook voor die klap-nar die de schoen past die het over een overslaande plaat heeft...jullie zijn ECHTE ajaxieden....grote bek en nooit gaan....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat informanten in het stadion zitten, waaronder de verslaggever van mijn krantje, als ik er zelf niet zit.
Was jij er trouwens bij gisteren?
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:39 schreef woediewokkie het volgende:
ajaxieden.....
Ik nooit.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:34 schreef Suijk het volgende:
Wie fluit er hier wel eens mee?
Ik nooit.quote:Of zwaait met zakdoekjes?
Tuurlijk maar je eigen team uitfluiten is not done.quote:Want iedereen spreekt er schande van
Kun jij de weg naar het stadion wel vinden??quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag ik of 'ie een keer wat anders wil zeggen, zegt 'ie bijna precies hetzelfde en kan 'ie 't woord "Ajacieden" niet eens goed spellen
Is het voor jou fysiek onmogelijk om iets anders te posten c.q. daadwerkelijk iets interessants toe te voegen aan een discussie?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:09 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Kun jij de weg naar het stadion wel vinden??
Als koeman verstandig is pakt die deze kans. Maar of het waar is betwijfel ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Ridder hoopt begrijpelijk op meer speelminuten.
En volgens een spaanse krant kan Ronald Koeman naar Valencia
Die bad Kuip zat idd ook zo vol de laatste weken voor winterstopquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:46 schreef Moreno het volgende:
Ik citeer een zin van lunaticnews.nl:
We horen het hem nog antwoorden op de vraag van Barend en Van Dorp bij welke Nederlandse club hij het liefst trainer zou willen zijn. "Feyenoord, een échte club met échte supporters en een écht stadion!"
Lullig om te zien dat hij vervolgens net zo makkelijk naar 'Neerlands grootste poel des verderf' verkast, maar oh zo zoet om nu te mogen constateren dat hij mag ondervinden hoe trouw de aanhang van die club nu helemaal is.
Tja Ronald, zoals je zelf al zei, er is maar één trouwe supportersschare... het Feyenoord Legioen!
Ik ken geen trainer die z'n spelers wel direct afbrand. Alsof hij achterlijk is.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, als hij zo goed speelde zou hij hem toch niet gewisseld hebben
Waarschijnlijk wilt hij hem nog niet direct afbranden.
Ondanks de goede resultaten is dat team het slechtste Jong Ajax sinds jaren. Met uitzondering van Maduro en Emanuelson loopt er niks rond wat ik in Ajax 1 zie komen. Voor de rest allemaal spelers voor RKC en Utrecht.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:19 schreef VoreG het volgende:
Dat is heel mooi, de beloften komen er aan, volgend jaar met grote overmacht kampioen.
Koeman wil/wou prijzen pakken, dat gaat niet bij Feyenoordquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:46 schreef Moreno het volgende:
Ik citeer een zin van lunaticnews.nl:
We horen het hem nog antwoorden op de vraag van Barend en Van Dorp bij welke Nederlandse club hij het liefst trainer zou willen zijn. "Feyenoord, een échte club met échte supporters en een écht stadion!"
Lullig om te zien dat hij vervolgens net zo makkelijk naar 'Neerlands grootste poel des verderf' verkast, maar oh zo zoet om nu te mogen constateren dat hij mag ondervinden hoe trouw de aanhang van die club nu helemaal is.
Tja Ronald, zoals je zelf al zei, er is maar één trouwe supportersschare... het Feyenoord Legioen!
Ach, Koeman kijkt gewoon op het moment dat het zich aandient wat de beste keus is op dat moment. Deed hij als speler ook al.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koeman wil/wou prijzen pakken, dat gaat niet bij Feyenoord.
Ja precies in 2001 toen hij het overnam van Adriaanse stond er al een goed jong team en ze stonden eerste ik bedoel maarquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, Koeman kijkt gewoon op het moment dat het zich aandient wat de beste keus is op dat moment. Deed hij als speler ook al.
Ja en? Wat kan hij daar aan doen? Had hij Ajax dan maar moeten weigeren?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies in 2001 toen hij het overnam van Adriaanse stond er al een goed jong team en ze stonden eerste ik bedoel maar
Nee maar hij hoeft ook niet met de eer gaan strijken van oow kijk mij is ik ben wel 2x kampioen geworden.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:30 schreef gras het volgende:
[..]
Ja en? Wat kan hij daar aan doen? Had hij Ajax dan maar moeten weigeren?
Adriaanse team opgebouwd? Hij had slechts de beschikking over een aantal topspelers uit de eigen jeugd en een paar topaankopen van Don Leo. Dat er zo'n selectie stond was zeker niet de verdienste van Adriaanse. De media denkt daar echter een beetje overtrokken anders over...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:48 schreef RayMania het volgende:
Is de prestatie in 2003 (CL kwartfinale) dan de verdienste van Koeman of van Adriaanse?
Ik zeg Koeman, ook al heeft Adriaanse het team opgebebouwd.
Koeman is kampioen geworden en heeft een mooi resultaat weten te halen in de CL. Adriaanse heeft daarentegen niets gepresteerd bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar hij hoeft ook niet met de eer gaan strijken van oow kijk mij is ik ben wel 2x kampioen geworden.
Vorig jaar was het ook al niet wat maarja kampioen is kampioen
Nee omdat Adriaanse daar de kans niet voor heeft gekregen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef gras het volgende:
[..]
Koeman is kampioen geworden en heeft een mooi resultaat weten te halen in de CL. Adriaanse heeft daarentegen niets gepresteerd bij Ajax.
Adriaanse verdiende die kans ook niet. En met z'n geniale Berlijnse muur al helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee omdat Adriaanse daar de kans niet voor heeft gekregen.
Ok die wedstrijden tegen Celtic had die gewoon moeten winnen dan was er niets aan de hand geweest en was Adriaanse met Ajax kampioen geworden
Je mag best kritisch zijn op je team toen Twente de 1ste seizoens helft er thuis wedstrijd op thuis wedstrijd een potje van maaktje Fluite ik ook welquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:08 schreef Ronhui het volgende:
Mensen die bij matige wedstrijden hun club uitfluiten, zijn geen echte supporters. Neem die superboeren, die staan altijd achter hun club, en die winnen ook niet echt veel!
Ik zal Donderdag in Auxerre gaan juichen, schreeuwen en zingen, maar fluiten, nee dat zeker niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |