quote:'Charisteas moet zich meer laten gelden'
21/2/2005 20:39
Ondanks alle onvrede bij de Ajax-fans over het matige spel van de Amsterdammers, is coach Ronald Koeman niet ontevreden over zijn spelers. 'Ik denk dat de mensen moeten beseffen dat we voetballend in een moeilijke periode zitten, maar zolang de spelers blijven knokken, zoals de afgelopen weken, is er niet veel dat ik ze kan verwijten', aldus Koeman in de nieuwe Voetbal International.
Toch stelt de ontwikkeling van Angelos Charisteas hem teleur. 'Ik vond dat we voorin een bepaalde agressiviteit misten, vooral bij Charisteas. Ik heb daar maandag met hem over gesproken en hij beaamde dat gedeeltelijk. Hij vertelde me dat het onder meer komt omdat hij nog moet wennen aan zijn nieuwe ploeggenoten en zij aan hem.'
'Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar toch moet hij zich meer laten gelden. Hij begon een aantal weken geleden erg goed tegen FC Utrecht. Daarna is het steeds wat minder geworden. Ik heb er echter vertrouwen in dat het goed zal komen. Hij liet namelijk ook tegen FC Den Bosch bij vlagen zien dat hij kwaliteiten heeft. Nu moet hij constanter en dreigender worden.'
Charisteas kwam in de winterstop over van Werder Bremen, waar de Griek niet op een basisplaats kon rekenen. Koeman zag in hem een directe versterking, maar ondervindt nu dat de aankoop tijd nodig heeft om zich aan te passen.
Leuk interviewquote:Op maandag 21 februari 2005 20:52 schreef JaWi het volgende:
Interview 410 met Rosales.
http://www.vak410.nl/spec(...)et_mauro_rosales.htm
Het al oude iedereen heeft het je nog gezegtquote:
Ik hoop dat zulke tegenstanders ze juist prikkeltquote:Op maandag 21 februari 2005 18:58 schreef ferrarifreak het volgende:
Roda JC - Ajax
Ajax - AZ
Ook niet echt wedstrijden waar je naar uitkijkt als het niet zo loopt
Is die man stekeblind of zo?quote:Hij liet namelijk ook tegen FC Den Bosch bij vlagen zien dat hij kwaliteiten heeft. Nu moet hij constanter en dreigender worden.
Ik heb er op zitten letten en opgeschreven (jezus ik lijk MM wel) en hij heeft 3 ballen terug gelegt voor een afstandsschot voor de rest heb ik hem helemaal niet gezien.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Koeman quote:
[..]
Is die man stekeblind of zo?
Charisteas was echt diep dramatisch slecht gisteren.
Ja, als hij zo goed speelde zou hij hem toch niet gewisseld hebbenquote:Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Koeman quote:
[..]
Is die man stekeblind of zo?
Charisteas was echt diep dramatisch slecht gisteren.
cq. zichzelf indekken...quote:Op maandag 21 februari 2005 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, als hij zo goed speelde zou hij hem toch niet gewisseld hebben
Waarschijnlijk wilt hij hem nog niet direct afbranden.
Ja, dat spreekt voor zich natuurlijkquote:
Zekerquote:
Hier volg ik geen flikker van.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het al oude iedereen heeft het je nog gezegt
4 punten achterquote:Op maandag 21 februari 2005 22:52 schreef VoreG het volgende:
Hoezo? We staan nu 2 punten achter op AZ en na Ajax - AZ 1 punt voor. Ik heb er zin an!
quote:Jong Ajax loopt zonder te spelen uit
Jong Ajax lijkt in een zetel naar het kampioenschap in de beloftencompetitie te worden gebracht. Terwijl de competitiewedstrijd van de Amsterdammers werd afgelast, ging concurrent Jong feyenoord met 2-1 onderuit tegen FC Utrecht. Feyenoord staat weliswaar in punten gelijk met Jong Ajax, het tweede elftal van de Amsterdammers heeft nu echter maar liefst drie wedstrijden minder gespeeld. Het verschil bedraagt nu dus negen verliespunten.
agh iedereen heeft Koeman toch gezegt dat Charisteas het niet zal brengen het is nie wat en word ook nooit watquote:
Drink eens wat minder. Je teksten worden steeds onduidelijker.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:27 schreef Dos37 het volgende:
agh iedereen heeft Koeman toch gezegt dat Charisteas het niet zal brengen het is nie wat en word ook nooit wat
ja okquote:Op maandag 21 februari 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Drink eens wat minder. Je teksten worden steeds onduidelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |