Roda uit.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:47 schreef keijz het volgende:
snel vergeten deze wedstrijd.. who's next?
Binnenkort komt AZ langs.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
WAAR BLIJVEN DE VERNEDERINGEN MET MINIMAAL 6-0 PER WEDSTRIJD
Als er een prijs zou zijn voor de domste opmerking van de week, dan heb jij hem wat mij betreft zojuist gewonnen.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:04 schreef twi het volgende:
Dat zijn gewoon uitgekiende tactieken, fanneke. Als het 1 keer gebeurt is het geluk, als het 4 keer gebeurt is het kwaliteit.
Het is niet een kwaliteit om een overwinning af te dwingen in de laatste minuut?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als er een prijs zou zijn voor de domste opmerking van de week, dan heb jij hem wat mij betreft zojuist gewonnen.
Vooral dat laatste woord: 'kwaliteit'![]()
De joden hebben er een mooi woord voor: Mazzelquote:Op zondag 20 februari 2005 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet een kwaliteit om een overwinning af te dwingen in de laatste minuut?
Sorry, ik ben geen jood.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
De joden hebben er een mooi woord voor: Mazzel
zou jij moeten weten
yep.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dat gezeik over de minuut wanneer een goal gemaakt is. De kans is net zo groot dat je een goal maakt in de 23e minuut als dat je een goal maakt in de 93e minuut. En beide horen gewoon bij de speeltijd.
?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hij telt echter voor evenveel. En dan zeikt iedereen ook, dat het maar 2-0 is gebleven. Tegen zulke teams doe je het nooit goed.
Nietwaar.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dat gezeik over de minuut wanneer een goal gemaakt is. De kans is net zo groot dat je een goal maakt in de 23e minuut als dat je een goal maakt in de 93e minuut. En beide horen gewoon bij de speeltijd.
Is daar bewijs voor?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
In de blessuretijd vallen meer goals.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat hoor je mij niet zeggen. Het is algemeen geldend. Een ploeg die in de laatste minuut scoort is niet per se lucky (niet veel meer lucky iig dan een ploeg die vier strafschoppen krijgt in één wedstrijd).quote:Maar voel je vrij om te denken dat ajax een soevereine zege heeft behaald.![]()
Iddquote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dan zegt iedereen dat het ook wel dubbele cijfers konden zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
?
tegen zulke teams moet je met 5-0/6-0 winnen.
Denk het wel, hoewel ik het niet voor handen heb. In de AD Sportwereld heb ik een aantal voorbeschouwingen gelezen met de statistieken van de betrokken elftallen. Doelpunten vielen over het algemeen vlak na aan-/hervatten van het spel, en vlak voor het einde (van een helft).quote:
Uiteraard is de overwinning niet gelijk onverdiend ofzo, maar ze komen goed weg, kruipen door het oog van de naald, noem het zoals je wilt. En dat is thuis tegen FCdB toch niet iets om trots op te zijn?quote:Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat hoor je mij niet zeggen. Het is algemeen geldend. Een ploeg die in de laatste minuut scoort is niet per se lucky
Daar mag je toch ook van zeggen dat het lucky is.quote:(niet veel meer lucky iig dan een ploeg die vier strafschoppen krijgt in één wedstrijd).
10-0 en 11-0? dat is onzin.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zegt iedereen dat het ook wel dubbele cijfers konden zijn.
2-0, met alle moeite van dien nota bene....quote:Op zondag 20 februari 2005 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
10-0 en 11-0? dat is onzin.
2-0 tegen Den Bosch is gewoon heel erg zwak, of vind jij van niet?
Is de wedstrijd als uitverkocht dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een afzetters op marktplaats
Ik zit net naar kaartjes voor AJAX - AZ te zoeken en je hebt er mensen bij die vragen het dubbele voor een kaartje
ook iemand vraagt 35 euro per kaartje voor vak 113 terwijl ze normaal 17,50 kosten
Maarja ik wil er zo graag heen mischien koop ik ze wel
Tja, Koeman moet niet huilen vind ik. Wat nou na 10 minuten? Het is zo'n beetje het hele seizoen al blubber...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
De punten zijn binnen maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Wat Koeman btw zei kan ik me ook wel redelijk in vinden. Dat het een beetje heel sneu is om na 10 minuten je ploeg uit te gaan fluiten. Wat voor publiek ben je dan :S.
Ajax-publiekquote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
Wat voor publiek ben je dan :S.
Zijn gezeur is van dezelfde orde.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:05 schreef zjroentje het volgende:
En Koeman heeft groot gelijk met zijn kritiek richting de supporters. Dat fuckin' gefluit is [afbeelding]
als jezelf kwaliteit hebt wel,niet als je een 2e rangs ploeg en bagger supporters hebt.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
?
tegen zulke teams moet je met 5-0/6-0 winnen.
De ploeg waar jij voor bent iig niet nee.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:34 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
als jezelf kwaliteit hebt wel,niet als je een 2e rangs ploeg en bagger supporters hebt.
Tja voor de vakken die ik wilde welquote:Op zondag 20 februari 2005 20:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Is de wedstrijd als uitverkocht dan?
Man, laten we alsjeblieft niet over gemiste kansen pratenquote:Op zondag 20 februari 2005 20:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Babel had die tweede ook wel mogen binnentikken.
Onbegrijpelijk dat het 'verwende' publiek na twee jaar baggervoetbal en ongelovelijke miskopen gaat fluiten ... . Gelukkig mag Garetheejas niet europees spelen.quote:Op maandag 21 februari 2005 04:32 schreef The_Hives het volgende:
trouwens dat kritiek op dat gefluit is terecht, maar de spelers mogen ook op hun eigen gedrag ten rade gaan ten opzichte van de supporters...
Ik vind het niet zo gek, zelf zal ik niet fluiten ... dat is me teveel moeite. Maar op dit moment verdient dit ajax niet meer dan een fluit. Een aantal spelers hebben zelf deze verziekte sfeer gekweekt en ook koetje heeft daar schuld aan ... mja, de hand in eigen boezem steken zullen ze wel nooit doen.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:24 schreef Doc het volgende:
Echt achterlijk dat gefluit na 10 minuten. Dan heb je iets niet begrepen volgens mij. Ja is het niet mooi voetbal maar dat wat het publiek er aan kan doen om dat te verbeteren - namelijk het team steunen - dat laat het compleet na.
Ik schaam me nu meer voor het publiek dan voor de spelers ...
Je bent blind als je niet ziet dat het pubkliek op deze manier zelf ook meewerkt aan een verziektje sfeer. Wel zeiken op de spelers en de GBP maar niet naar je eigen gedrag kijken is exact hetzelfde wat jij de spelersen de GBP verwijt.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:40 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek, zelf zal ik niet fluiten ... dat is me teveel moeite. Maar op dit moment verdient dit ajax niet meer dan een fluit. Een aantal spelers hebben zelf deze verziekte sfeer gekweekt en ook koetje heeft daar schuld aan ... mja, de hand in eigen boezem steken zullen ze wel nooit doen.
Tis wel grappig eigenlijk ... als er goed gespeeld wordt en er is een goede sfeer dan ligt het aan de spelers en als het bagger is ligt het aan het publiek. Zijn er eigenlijk nog meer bedrijven die zo redeneren en niet falliet zijn?
Neen, ik ben geen blind. Jij vergeet eventjes snel dat de spelers, de trainer en het bestuur de sfeer verziekt hebben en niet het publiek, dus het is nu ook aan de spelers, de trainer en het bestuur om de sfeer weer te doen verbeteren. Er wordt goud geld betaald voor die seizoenskaarten en dan mag er ook wat verwacht worden, zo simpel is het.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Je bent blind als je niet ziet dat het pubkliek op deze manier zelf ook meewerkt aan een verziektje sfeer. Wel zeiken op de spelers en de GBP maar niet naar je eigen gedrag kijken is exact hetzelfde wat jij de spelersen de GBP verwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |