Roda uit.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:47 schreef keijz het volgende:
snel vergeten deze wedstrijd.. who's next?
Binnenkort komt AZ langs.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
WAAR BLIJVEN DE VERNEDERINGEN MET MINIMAAL 6-0 PER WEDSTRIJD
Als er een prijs zou zijn voor de domste opmerking van de week, dan heb jij hem wat mij betreft zojuist gewonnen.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:04 schreef twi het volgende:
Dat zijn gewoon uitgekiende tactieken, fanneke. Als het 1 keer gebeurt is het geluk, als het 4 keer gebeurt is het kwaliteit.
Het is niet een kwaliteit om een overwinning af te dwingen in de laatste minuut?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als er een prijs zou zijn voor de domste opmerking van de week, dan heb jij hem wat mij betreft zojuist gewonnen.
Vooral dat laatste woord: 'kwaliteit'![]()
De joden hebben er een mooi woord voor: Mazzelquote:Op zondag 20 februari 2005 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet een kwaliteit om een overwinning af te dwingen in de laatste minuut?
Sorry, ik ben geen jood.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
De joden hebben er een mooi woord voor: Mazzel
zou jij moeten weten
yep.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dat gezeik over de minuut wanneer een goal gemaakt is. De kans is net zo groot dat je een goal maakt in de 23e minuut als dat je een goal maakt in de 93e minuut. En beide horen gewoon bij de speeltijd.
?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hij telt echter voor evenveel. En dan zeikt iedereen ook, dat het maar 2-0 is gebleven. Tegen zulke teams doe je het nooit goed.
Nietwaar.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dat gezeik over de minuut wanneer een goal gemaakt is. De kans is net zo groot dat je een goal maakt in de 23e minuut als dat je een goal maakt in de 93e minuut. En beide horen gewoon bij de speeltijd.
Is daar bewijs voor?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
In de blessuretijd vallen meer goals.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat hoor je mij niet zeggen. Het is algemeen geldend. Een ploeg die in de laatste minuut scoort is niet per se lucky (niet veel meer lucky iig dan een ploeg die vier strafschoppen krijgt in één wedstrijd).quote:Maar voel je vrij om te denken dat ajax een soevereine zege heeft behaald.![]()
Iddquote:Op zondag 20 februari 2005 17:17 schreef keeper het volgende:
Dan zegt iedereen dat het ook wel dubbele cijfers konden zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
?
tegen zulke teams moet je met 5-0/6-0 winnen.
Denk het wel, hoewel ik het niet voor handen heb. In de AD Sportwereld heb ik een aantal voorbeschouwingen gelezen met de statistieken van de betrokken elftallen. Doelpunten vielen over het algemeen vlak na aan-/hervatten van het spel, en vlak voor het einde (van een helft).quote:
Uiteraard is de overwinning niet gelijk onverdiend ofzo, maar ze komen goed weg, kruipen door het oog van de naald, noem het zoals je wilt. En dat is thuis tegen FCdB toch niet iets om trots op te zijn?quote:Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat hoor je mij niet zeggen. Het is algemeen geldend. Een ploeg die in de laatste minuut scoort is niet per se lucky
Daar mag je toch ook van zeggen dat het lucky is.quote:(niet veel meer lucky iig dan een ploeg die vier strafschoppen krijgt in één wedstrijd).
10-0 en 11-0? dat is onzin.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zegt iedereen dat het ook wel dubbele cijfers konden zijn.
2-0, met alle moeite van dien nota bene....quote:Op zondag 20 februari 2005 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
10-0 en 11-0? dat is onzin.
2-0 tegen Den Bosch is gewoon heel erg zwak, of vind jij van niet?
Is de wedstrijd als uitverkocht dan?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een afzetters op marktplaats
Ik zit net naar kaartjes voor AJAX - AZ te zoeken en je hebt er mensen bij die vragen het dubbele voor een kaartje
ook iemand vraagt 35 euro per kaartje voor vak 113 terwijl ze normaal 17,50 kosten
Maarja ik wil er zo graag heen mischien koop ik ze wel
Tja, Koeman moet niet huilen vind ik. Wat nou na 10 minuten? Het is zo'n beetje het hele seizoen al blubber...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
De punten zijn binnen maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Wat Koeman btw zei kan ik me ook wel redelijk in vinden. Dat het een beetje heel sneu is om na 10 minuten je ploeg uit te gaan fluiten. Wat voor publiek ben je dan :S.
Ajax-publiekquote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
Wat voor publiek ben je dan :S.
Zijn gezeur is van dezelfde orde.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:05 schreef zjroentje het volgende:
En Koeman heeft groot gelijk met zijn kritiek richting de supporters. Dat fuckin' gefluit is [afbeelding]
als jezelf kwaliteit hebt wel,niet als je een 2e rangs ploeg en bagger supporters hebt.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
?
tegen zulke teams moet je met 5-0/6-0 winnen.
De ploeg waar jij voor bent iig niet nee.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:34 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
als jezelf kwaliteit hebt wel,niet als je een 2e rangs ploeg en bagger supporters hebt.
Tja voor de vakken die ik wilde welquote:Op zondag 20 februari 2005 20:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Is de wedstrijd als uitverkocht dan?
Man, laten we alsjeblieft niet over gemiste kansen pratenquote:Op zondag 20 februari 2005 20:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Babel had die tweede ook wel mogen binnentikken.
Onbegrijpelijk dat het 'verwende' publiek na twee jaar baggervoetbal en ongelovelijke miskopen gaat fluiten ... . Gelukkig mag Garetheejas niet europees spelen.quote:Op maandag 21 februari 2005 04:32 schreef The_Hives het volgende:
trouwens dat kritiek op dat gefluit is terecht, maar de spelers mogen ook op hun eigen gedrag ten rade gaan ten opzichte van de supporters...
Ik vind het niet zo gek, zelf zal ik niet fluiten ... dat is me teveel moeite. Maar op dit moment verdient dit ajax niet meer dan een fluit. Een aantal spelers hebben zelf deze verziekte sfeer gekweekt en ook koetje heeft daar schuld aan ... mja, de hand in eigen boezem steken zullen ze wel nooit doen.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:24 schreef Doc het volgende:
Echt achterlijk dat gefluit na 10 minuten. Dan heb je iets niet begrepen volgens mij. Ja is het niet mooi voetbal maar dat wat het publiek er aan kan doen om dat te verbeteren - namelijk het team steunen - dat laat het compleet na.
Ik schaam me nu meer voor het publiek dan voor de spelers ...
Je bent blind als je niet ziet dat het pubkliek op deze manier zelf ook meewerkt aan een verziektje sfeer. Wel zeiken op de spelers en de GBP maar niet naar je eigen gedrag kijken is exact hetzelfde wat jij de spelersen de GBP verwijt.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:40 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek, zelf zal ik niet fluiten ... dat is me teveel moeite. Maar op dit moment verdient dit ajax niet meer dan een fluit. Een aantal spelers hebben zelf deze verziekte sfeer gekweekt en ook koetje heeft daar schuld aan ... mja, de hand in eigen boezem steken zullen ze wel nooit doen.
Tis wel grappig eigenlijk ... als er goed gespeeld wordt en er is een goede sfeer dan ligt het aan de spelers en als het bagger is ligt het aan het publiek. Zijn er eigenlijk nog meer bedrijven die zo redeneren en niet falliet zijn?
Neen, ik ben geen blind. Jij vergeet eventjes snel dat de spelers, de trainer en het bestuur de sfeer verziekt hebben en niet het publiek, dus het is nu ook aan de spelers, de trainer en het bestuur om de sfeer weer te doen verbeteren. Er wordt goud geld betaald voor die seizoenskaarten en dan mag er ook wat verwacht worden, zo simpel is het.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Je bent blind als je niet ziet dat het pubkliek op deze manier zelf ook meewerkt aan een verziektje sfeer. Wel zeiken op de spelers en de GBP maar niet naar je eigen gedrag kijken is exact hetzelfde wat jij de spelersen de GBP verwijt.
Flikker toch op met je "mooie voetbal". Da's allemaal van die post CL95-ArenA-blaat . Winnen moeten ze en verder niet zeiken. Zoals ik in het Koeman topic schrijf:quote:Op maandag 21 februari 2005 09:57 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Neen, ik ben geen blind. Jij vergeet eventjes snel dat de spelers, de trainer en het bestuur de sfeer verziekt hebben en niet het publiek, dus het is nu ook aan de spelers, de trainer en het bestuur om de sfeer weer te doen verbeteren. Er wordt goud geld betaald voor die seizoenskaarten en dan mag er ook wat verwacht worden, zo simpel is het.
Er mag best verloren worden, maar dan wel met inzet en strijd ... en dat ontbreekt te vaak. En je weet dat als je als speler of trainer voor Ajax kiest de lat net even hoger ligt ... er wordt mooi voetbal verwacht, ieder jaar weer.
Praat (schrijf) normaal als dat in je mogelijkheden ligt.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Flikker toch op met je "mooie voetbal". Da's allemaal van die post CL95-ArenA-blaat . Winnen moeten ze en verder niet zeiken.
En jij mist de essentie van het supporter-zijn.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:37 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Praat (schrijf) normaal als dat in je mogelijkheden ligt.
Verder blijf ik erbij dat de de arrogantie van de spelers, de aankopen en persuitlatingen van de trainer en het wanbeleid van het bestuur de sfeer bij Ajax grondig verziekt hebben en niet de supporters, die zijn het nu gewoon spuugzat.
Dat geef nog maar eens aan hoe het Ajax publiek is........ Triestquote:Op maandag 21 februari 2005 10:07 schreef superjoden het volgende:
Ajax-trainer Ronald Koeman kan zijn borst natmaken. De komende weken zal de harde kern van de Ajax-aanhang Koeman proberen weg te pesten met spandoeken, fluitconcerten en spreekkoren.
In een open brief stellen de fans dat Koeman moet opstappen omdat hij de sfeer binnen Ajax verziekt. ''U moet opstappen, de situatie is niet meer houdbaar om te blijven.'' De technische staf van Ajax kreeg van de groep fans te horen dat het aankoopbeleid niet deugt.
Gisteren uitte Koeman na de wedstrijd tegen hekkensluiter FC Den Bosch, welke op het nippertje werd gewonnen, kritiek op een deel van de Ajax-fans. Hij zei dat het hem zwaar tegenviel dat supporters na één mislukte actie al gingen fluiten en dat zulk gedrag de spelers onzeker maakt. Hij vroeg zich af of die mensen wel naar het stadion komen om Ajax te steunen.
Helemaal mee eens. Dat gemekker over Lucky Ajax slaat dan ook weer nergens op. Het was eerder unlucky. Ajax had maar liefst 32 doelpogingen, Den Bosch nauwlijks.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax speelde niet eens zo heel dramatisch, de keeper stond gewoon puik te keepen en je hebt pech dat je 2 100% penalties niet krijgt.
Valt die goal eerder dan rol je ze met 5-0 op. Maar goed, de 3 punten zijn het belangrijkst.
Onzin, het ajax publiek blijft in grote getalen komen ondanks dat het vertoonde spel al twee jaar om te janken is. Er moet wel iets zijn om voor te juichen, bijv. hard werkende spelers en een supporters gericht beleid.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
En jij mist de essentie van het supporter-zijn. [afbeelding]
En door te fluiten denk je dat ze beter gaan voetballen? Ze zijn er wel, maar in deze jonge geteisterde ploeg zie ik geen spelers die zich zo op laten fokken door uitgefloten te worden dat ze beter gaan spelen. 't Is toch verdomme niet normaal dat de spelers liever uit dan thuis voetballen..quote:Op maandag 21 februari 2005 10:49 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Onzin, het ajax publiek blijft in grote getalen komen ondanks dat het vertoonde spel al twee jaar om te janken is. Er moet wel iets zijn om voor te juichen, bijv. hard werkende spelers en een supporters gericht beleid.
Je haalt mij de woorden uit de mond Doc....quote:Op maandag 21 februari 2005 10:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax heeft op het ogenblik het publiek dat ze zelf gekozen hebben. Ze hebben het in het begin de oude trouwe bezoekers van De Meer moeilijker gemaakt zelf de plekken te kiezen waar ze te zitten kwamen. Dat is later wel verbeterd - maar die hele instelling dat ze de ouwe supporters meer dwarszaten dan dat ze voor ze een leuke plek wilde maken heeft me echt heel erg tegen gemaakt. Ik ben en blijf Ajacied maar die ArenA staat voor mij voor alles wat er niet zo fraai is aan Ajax...
'quote:Op maandag 21 februari 2005 10:34 schreef Suijk het volgende:
Sneijder zei gisteren ook, dat ie zo een aantal jongens kan opnoemen die door dit soort taferelen echt slechter gaan spelen, onzeker worden en dus in de neerwaartse spiraal komen. Ik snap niet dat veel supporters dat gewoon niet begrijpen. Volgend jaar staan die fluiters wel weer vooraan als we de CL hebben gewonnen.
Jij mag me even uitleggen wat er niet normaal is aan een opmerking als "flikker op" ... Dzjies, als je dat al niet trekt ...quote:Op maandag 21 februari 2005 10:37 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Praat (schrijf) normaal als dat in je mogelijkheden ligt.
Verder blijf ik erbij dat de de arrogantie van de spelers, de aankopen en persuitlatingen van de trainer en het wanbeleid van het bestuur de sfeer bij Ajax grondig verziekt hebben en niet de supporters, die zijn het nu gewoon spuugzat.
Nee, in het laatste jaar van Bert van Marwijk was iedereen o zo postief tov Bertje die niet lang daarvoor nog toegejuichd werd voor hetwinnen van de UEFA cupquote:Op maandag 21 februari 2005 10:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dat geef nog maar eens aan hoe het Ajax publiek is........ Triest
Ja ja, en bij Feyenoord loopt het publiek niet massaal weg in de 80e minuutquote:Op maandag 21 februari 2005 10:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dat geef nog maar eens aan hoe het Ajax publiek is........ Triest
Flikker op is bij mij thuis geen normaal taalgebruik, maar bij jou wel blijkbaar.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij mag me even uitleggen wat er niet normaal is aan een opmerking als "flikker op" ... Dzjies, als je dat al niet trekt ...
Maar goed blijf jij maar lekker naar de ander wijzen en niet kijken naar wat je zelf kan doen - zo schop je het nog ver in je leven
Erg jammer, ik vond het een uitstekende speler!quote:Ajax en O'Brien per direct uit elkaar
Op verzoek van John O'Brien heeft Ajax besloten mee te werken aan een onmiddellijke beëindiging van zijn contract. O'Brien heeft Ajax ook verzocht om overschrijving naar ADO Den Haag. Ajax werkt hieraan mee. Het contract van de 27-jarige Amerikaan liep nog tot 30 juni van dit jaar.
O’Brien kampt al geruime tijd met verschillende blessures. Hij vertrekt vandaag voor twee maanden naar de Verenigde Staten van Amerika. Met behulp van een alternatieve wijze van fysiotherapie probeert hij volledig te herstellen van zijn blessures.
John O’Brien tekende in juli 1998 zijn eerste contract bij Ajax. In april 2004 verlengde de middenvelder zijn contract met Ajax met 1 jaar. Hij debuteerde in de hoofdmacht van Ajax op 16 september 1999 in de UEFA-Cupwedstrijd tegen Dukla Banska Bystrica (eindstand 6-1). De Amerikaanse middenvelder speelde in totaal 84 officiële wedstrijden in Ajax 1.
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:23 schreef Doc het volgende:
Maar goed uiteindelijk is het eigen schuld dikke bult voor het Ajax bestuur. Ze wilde met de ArenA een "voetbal theater", "een dagje uit voor het hele gezin" en dergelijke domme bullshit die weinig met voetbal te maken heeft. Dan krijg je dus theater publiek dat fluit als er niet de flitsende show geeft hebt die je pretendeert te kunnen geven. Dat achteraf gejank dat het publiek niet begrijpt dat een voetbalwedstrijd iets anders is dan een theatershow: DAT IS EXACT WAT het bestuur zelf uit droeg![]()
Die keren dat hij speelde, waren inderdaad niet onaardig uit. Bovendien zag hij er zo heerlijk Kick Wilstra-achtig uit.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:16 schreef gras het volgende:
[..]
Erg jammer, ik vond het een uitstekende speler!
Wij hebben Van Marwijk nooit uitgefloten en toegezongen dat hij op moest rotten.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, in het laatste jaar van Bert van Marwijk was iedereen o zo postief tov Bertje die niet lang daarvoor nog toegejuichd werd voor hetwinnen van de UEFA cup![]()
Nee, zeker niet iedereen was positief over Bert, maar er zijn nooit witte zakdoekjes, spreekkoren of brieven dat hij moet aftreden jegens van Marwijk geweest.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, in het laatste jaar van Bert van Marwijk was iedereen o zo postief tov Bertje die niet lang daarvoor nog toegejuichd werd voor hetwinnen van de UEFA cup![]()
Wat dat betreft past de manier waarop er met die doekjes gezwaaid werd wel weer bij de houding van de Ajax-supporters: lekker onderuitgezakt in je stoeltje lafjes met je doekje zwaaien.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sowieso vind ik dat hele witte zakdoekjes/fluiten gedoe te triest voor woorden. Je moet verdomme je club supporten..
Je vergeet anti-semitisch nog.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef Luni het volgende:
ajax heeft gewoon racistisch publiek wat zijn eigen trainer uitfluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |