Speelde tot z'n 16e of 17e bij De Graafschap, het is maar wat je onder opleiden verstaat.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Jongens in de HCE, opgeleid door PSV:
ADO Den Haag: Tommie van der Leegte
FC Den Bosch: Erwin van Iersel, Paul Verhaegh, Otman Bakkal
Feyenoord: Patrick Lodewijks
De Graafschap: Ilja van Leerdam
SC Heerenveen: Klaas-Jan Huntelaar
NAC Breda: Jurgen Colin, Anouar Diba
NEC: Rob Wielaert, Bjorn van der Doelen
RBC Roosendaal: Maikel Aerts
RKC Waalwijk: Alfred Schreuder, Jasar Takak, Matteus Hoop, Robert Fuchs
Roda JC: Guido Budziak
Vitesse: Gino Coutinho
Willem II: Nuelson Wau

Die Zairi is zeker een goeie weet alleen niet of die bij ajax zal passen. Denk dat hij eerder naar een Franse topclub (Lyon, Marseille of Monaco ) gaat dan dat ie voor Ajax komt spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze speler bedoel ik dus: http://www.zairi.fr.st/

Huntelaar was 14 toen hij naar PSV kwam.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speelde tot z'n 16e of 17e bij De Graafschap, het is maar wat je onder opleiden verstaat.

quote:

wanneer bedoel je? Op het moment dat jullie over Joden die springen begonnen te zingen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:09 schreef leolinedance het volgende:
He Ajacieden, hebben jullie PSV gisteren gezien![]()
Niet een klein beetje jaloers...![]()
![]()

Nee, vanaf de aftrap tot het eindsignaal natuurlijk. Damn wat speelden die lekker zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer bedoel je? Op het moment dat jullie over Joden die springen begonnen te zingen?

Oh ik wist niet dat ie al op z'n 14e is gekomen. Hij heeft ongetwijfeld een deel van z'n kwaliteiten aan onze jeugdopleiding te danken, maar talent is niet te trainenquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar was 14 toen hij naar PSV kwam.
En dan kun je wat mij betreft wel spreken van opleiden.
Zonder PSV had Huntelaar nu niet bij Heerenveen gevoetbalt.

Spreek voor jezelf!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat ajax doorgaat natuurlijk hoor.

Dat blijft jammer. Die PSV-supporters moeten eens gaan beseffen dat PSV gewoon een internationale topclub is en dus hoeven we niet eens aan Ajax te dénken als wij internationaal succes hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer bedoel je? Op het moment dat jullie over Joden die springen begonnen te zingen?

waar heb jij het nou over....kansloze heer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |