abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25125911

En hier weer verder!
That's all folks!
pi_25126698
tsopdniv <--
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  donderdag 17 februari 2005 @ 13:53:08 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25127086
Hier dan alsnog mijn heerenveen squad
GK: Waterman (Terol) ik probeer een nieuwe keeper te halen maar het wil niet echt lukken
DC: Kruiswijk/Escude/Schut (Naldo/Drost)
DMC: Oliseh (Radomski)
MC: Ono (Adu)
AMC: Hersi/Adu (Al Khalifi/Akram)
FC: Wisse/Yildirim/Niedzielan (Denneboom/Samaras)
Ik ben dit seizoen qua spitsen er flink op achteruit gegaan al hoop ik natuurlijk op het beste Naldo vind mij een stakker dus ik zal hem wel gaan verkopen... Escude heb ik dit seizoen toch transfervrij kunnen bemachtigen Weet iemand nog een leuke keeper? Ik was al een tijdje achter Jan Lastuvka aan maar 7.5mijloen voor een keeper (dat vonden ze te weinig) vond ikt och wat te gortig...
Bernie en ik zijn tof.
pi_25129038
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:53 schreef mordradead het volgende:
Hier dan alsnog mijn heerenveen squad
GK: Waterman (Terol) ik probeer een nieuwe keeper te halen maar het wil niet echt lukken
DC: Kruiswijk/Escude/Schut (Naldo/Drost)
DMC: Oliseh (Radomski)
MC: Ono (Adu)
AMC: Hersi/Adu (Al Khalifi/Akram)
FC: Wisse/Yildirim/Niedzielan (Denneboom/Samaras)
Ik ben dit seizoen qua spitsen er flink op achteruit gegaan al hoop ik natuurlijk op het beste Naldo vind mij een stakker dus ik zal hem wel gaan verkopen... Escude heb ik dit seizoen toch transfervrij kunnen bemachtigen Weet iemand nog een leuke keeper? Ik was al een tijdje achter Jan Lastuvka aan maar 7.5mijloen voor een keeper (dat vonden ze te weinig) vond ikt och wat te gortig...
Heb een paar keepers voor je opgezocht onder de 7,5 miljoen.
helton
Richard Wright
Simon jentzsch
Sebastian Saja
Hugo
marco Amelia
David Gonzalez
Igor Akinfeev
fernando Henrique
Job Bulters
pi_25129155
Ik zie dat er veel mensen bezig zijn met Heerenveen. Ik ook, ik zal even vertellen hoe het allemaal begon.

Ik begon het spel zonder club. Daarna al snel aangenomen bij Dordrecht. Het eerste seizoen liep niet echt lekker. Thuis won ik vrijwel alles, maar uit ging het dramatisch. Achteraf bleek dat vooral te maken hebben met mijn tactiek. Ik eindigde het seizoen als 9e, op 3 punten liep ik de nacompetitie mis. Het seizoen daarna ging het een stuk beter. Ik werd toen 3e achter ADO Den Haag en FC Volendam. Via de nacompetitie promoveerde ik uiteindelijk. Inmiddels had ik al behoorlijk wat versterkingen gehaald. Zo had ik Boussaboun transfervrij van NAC gehaald en hij werd clubtopscorer. Verder had ik o.a. Marquinho (ex-PSV), Daemen (ex-Fortuna) en Junquiera (ex-Emmen).

Mijn derde seizoen startte dus in de Eredivisie. Het ging super, na 5 wedstrijden stond ik even eerste, daarna zakte ik iets verder weg, maar voor een club als Dordrecht ging het top! Dordrecht werd 8e en de absolute uitblinker was Marquinho. Ik haalde het eind van het seizoen zelf niet bij Dordrecht. Één wedstrijd voor het eind van de competitie bood ik mijzelf aan bij Heerenveen omdat ik geen mogelijkheden zag om verder te groeien met Dordrecht. Ik had weinig geld voor salarissen en veel spelers wilden weg. Vervangers wilden vaak niet komen omdat de reputatie van Dordrecht niet echt geweldig was. Heerenveen bood mij een contract aan en daar ben ik nu bezig.
Het is nu het vierde seizoen en ook nu gaat het weer geweldig. Ik kon enkele goede spelers contracteren. Dit seizoen speel ik met de volgende opstelling:

GK: Waterman (Moisander)
DR: Ricksen (Bakkati)
DC: Hansson
DC: Majstorovic (H.Drost)
DL: Mark González (J.Drost)
MR: Yildirim (Kolk)
DMC: A.Oliseh (Verbiest)
ML: Selakovic (Vandermieren)
AMC: Fredheim Holm/Berg Hestad (Hersi)
AC: Reinaldo Navia (Bruggink)
AC: Huntelaar (Bruggink)

Vooral Berg Hestad heeft zich goed ontwikkeld, hij is nu de aanvoerder van het team. Verder zijn Navia en Huntelaar goede goaltjesdieven en ook Holm en Selakovic scoren behoorlijk wat doelpunten. Achterin is Mark Gonzalez een goede aankoop. Hij was eigenlijk een noodoplossing omdat Zonneveld vertrok naar Bordeaux. Ik kon Zonneveld niet tegenhouden omdat er een maximaal verkoopbedrag in zijn contract zat. Maar Gonzalez bevalt tot nu toe erg goed.

De start dit seizoen was goed. Ik begon met een gelijkspel tegen RKC (3-3) en verlies tegen Feyenoord (1-2). Daarna begon ik te winnen en sindsdien schommel ik steeds tussen positie 1 en 3. In deze periode had ik ook een serie van 15 wedstrijden zonder nederlaag, alleen het ging een beetje mis in de maand december. In de competitie liep het wat stroef en in de vierde ronde van de beker verloor ik met 1-0 van Telstar.

In de competitie behaalde ik wel wat mooie uitslagen zoals een 2-0 winst thuis tegen Ajax en uit een 1-3 winst op Feyenoord. Nu heb ik 20 wedstrijden gespeeld en sta ik weer eerste, met een punt voorsprong op PSV en drie op Feyenoord, maar zij hebben een wedstrijd minder gespeeld.

(Wow, misschien een iets té lange post )
pi_25129202
Nog even wat vraagjes over 'regens'.

1. Heeft een regen van een speler altijd dezelfde naam?
2. Hoe is een regen te herkennen?
3. Hoe zie je van welke speler het een regen is?
pi_25129325
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:24 schreef Arikay het volgende:

1. Veelal wel dezelfde achternaam
2. Je begint in '04-'05. Kijk bij de historie van de speler en als ie er in 04 05 nog niet in zat dan is het een regen.
3. Spelers die in de 30 zijn stoppen met ballen. Van die speler komt er een nieuwe met grotendeels dezelfde kwaliteiten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_25129359
*tvp*

Begin nu aan mijn 2e seizoen met ajax. Al met 3-1 en 4-0 van Arsenal en Chelsea gewonnen in de voorbereiding. Feyenoord in de JC schaal verslagen met 4-1
De eerste wedstrijd tegen Utrecht gewonnen met 4-0
Sneijder is nog steeds de grote man.
Koning.
pi_25129368
Heb de amstel cup gepakt met NEC en dat allemaal dankzijn Said Boutahar echt waar bijna na elke wedstrijd kreeg ik een media vraag over dat hij in de vorm van zijn leven was enzo.

Said ! bedankt je was echt een top speler nu ga je voor 8mil naar PSV maar toch bedankt voor je super inzet en je super prestatie's en oohja gefeliciteerd met je debuut bij Oranje.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25130564
Ik vind het opvallend hoeveel overeenkomsten de Heerenveenselecties hierboven hebben met mijn elftal. Mijn basis is nu als volgt: Van der Sar (Westerveld,Moisander), Y.P Lee (J. Drost), Hansson (Ignashevich), Kruiswijk (Rozehnal) , Song (Ricksen), Baseggio (Radomski), Guarin (Knopper), Ono (Biglia/Oliseh), Hersi (Adu), Podolski (Huntelaar) en Roncatto (C. John)

Ik speel in een 4-3-1-2 opstelling.

Hiermee ben ik zowat onverslaanbaar in de Eredivisie. Ben na 20 wedstrijden nog ongeslagen en sta dik aan kop.
That's all folks!
  donderdag 17 februari 2005 @ 19:49:14 #11
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25131247
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:24 schreef Arikay het volgende:

Was er niet ook een probleem met de regens op een gegeven moment? Dat ze niet meer worden aangemaakt ofzo?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25131662
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het opvallend hoeveel overeenkomsten de Heerenveenselecties hierboven hebben met mijn elftal. Mijn basis is nu als volgt: Van der Sar (Westerveld,Moisander), Y.P Lee (J. Drost), Hansson (Ignashevich), Kruiswijk (Rozehnal) , Song (Ricksen), Baseggio (Radomski), Guarin (Knopper), Ono (Biglia/Oliseh), Hersi (Adu), Podolski (Huntelaar) en Roncatto (C. John)

Ik speel in een 4-3-1-2 opstelling.

Hiermee ben ik zowat onverslaanbaar in de Eredivisie. Ben na 20 wedstrijden nog ongeslagen en sta dik aan kop.
Inderdaad wat gelijkenissen met de andere Heerenveenselecties. Vooral Oliseh is een veelgehaalde speler, maar ja met die stats is hij natuurlijke een hele nuttige speler.

Toch probeer ik vooral spelers in Nederland te zoeken en daarna kijk ik toch het liefst naar Scandinavische speler. Ik probeer het een beetje realistisch te houden en je krijgt dan niet zoveel spelers met aanpassingsproblemen.
pi_25132352
ik speel FM 2005 nu al een tijdje in zit zelfs al in 2011 met Ajax en Roma alles gewonnen en ben nu man utd terug aan de top te helpen die in een goede dip zaten en dat gaat aardig moet ik zeggen.

Maar ik heb een vraag en ik hoop dat iemand 'm kan beantwoorden. Als je spelers aan wil bieden aan andere clubs heb je verschillende opties zoals grote continentale clubs, geïnteresseerde clubs maar dan staat er ook een optie
Alle clubs (niet-computer gestuurd)

Oftewel, wat kan ik met deze optie? Spelers aanbieden aan alle clubs dmv een txt file die je aan moet maken? Ik heb geen idee.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:50:17 #14
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25132431
Niet computergestuurd wil zeggen: real life managers (in een netwerk/multiplayer-spel). Is dus alleen een bruikbare optie als je met meerdere mensen aan een spel bezig bent. Dan bied je je speler aan al je 'vrienden' aan, en niet aan de clubs die een AI-gestuurde manager hebben...
pi_25132964
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef WasQ het volgende:
Niet computergestuurd wil zeggen: real life managers (in een netwerk/multiplayer-spel). Is dus alleen een bruikbare optie als je met meerdere mensen aan een spel bezig bent. Dan bied je je speler aan al je 'vrienden' aan, en niet aan de clubs die een AI-gestuurde manager hebben...
Oh verrek, nu je het zegt! Top, dank u!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_25136268
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:09 schreef Arikay het volgende:

[..]

Inderdaad wat gelijkenissen met de andere Heerenveenselecties. Vooral Oliseh is een veelgehaalde speler, maar ja met die stats is hij natuurlijke een hele nuttige speler.

Toch probeer ik vooral spelers in Nederland te zoeken en daarna kijk ik toch het liefst naar Scandinavische speler. Ik probeer het een beetje realistisch te houden en je krijgt dan niet zoveel spelers met aanpassingsproblemen.
Oliseh heb ik nog weinig gebruikt, hij komt toch wat tekort tenopzichte van m'n andere middenvelders. Verder wil ik van Heerenveen een echte topclub maken. ( en ik ben goed op weg )Waar ik spelers van daan haal maakt me niet uit, als ze maar goed zijn. Ik heb verder weinig last van aanpassingsproblemen eigenlijk.
That's all folks!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 11:33:41 #17
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_25142236
ik speel dit spel ook sinds kort,
kan iemand me vertellen hoe je het moreel van je spelers omhoog haalt?

ik speel met volendam,
gaat niet echt denderend, 1e jaar bezig (halverwege ofzo), beetje middenmotor, nog beetje aan 't puzzelen..
dus...
pi_25142816
Goede resultaten helpen sowieso om de moraal te verbeteren.
Wat je verder kunt doen is wat complimentjes geven als een speler goed gespeeld heeft. Maar dit moet je volgens mij ook niet té vaak doen, want dan word je niet meer serieus genomen.
pi_25142937
Wat moet je in godsnaam doen om van de status regionaal af te komen heb de amster cup gepakt met NEC en twee keer achter elkaar voldaan aan de eisen .
Do it again now
pi_25143281
Ik denk dat je nog verder boven je uit moet stijgen.
That's all folks!
pi_25143896
Pff, ik heb een luxeprobleem met Heerenveen zeg.
Ik heb drie erg goede en ongeveer gelijkwaardige spitsen voor twee posities.
Aan het begin van het seizoen stonden Navia en Bruggink in de basis, maar Huntelaar speelde erg goed in zijn invalbeurten. Toen veroverde hij een plaats ten koste van Bruggink, maar nu scoren ze alle drie eigenlijk behoorlijk veel. Ook de aanvallende middenvelder is een lastige positie, want ik heb de talentvolle en scorende Fredheim Holm, die meestal vanaf de bank begint en de ervaren aanvoerder Berg Hestad, die er ook heel wat in legt. En ik heb ook niet te kampen met veel blessures of schorsingen in de aanval, dus dat vergemakkelijkt het probleem ook niet. Achterin heb ik juist nog wel wat spelers nodig voor de breedte, maar daar ga ik aan het eind van het seizoen naar kijken.

Net met 1-2 gewonnen in de Arena. Na 30 wedstrijden heb ik nog steeds 1 punt achterstand op koploper Feyenoord. Het kampioenschap zit er dus nog in.
pi_25143958
Ik sta met Heerenveen inmiddels 17 punten voor op de nummer 2 Feyenoord. Ik ben nog ongeslagen en ga proberen dit zo te houden. In De CL krijg ik het lastig, ik moet thuis een 2-0 goedmaken tegen Inter.
That's all folks!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:50:39 #23
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25144377
Naldo gaat waarschijnlijk naar psv voor 5.5miljoen + wielaert ook heb ik Ryan Babel transfervrij weggehaald bij Ajax
Bernie en ik zijn tof.
pi_25144913
is het trouwens mogelijk op spelers bij een andere club te stallen voor onbepaalde tijd?
pi_25145598
Ik maakte iets merkwaardigs mee.

Was met NAC keurig 5e geworden en dus normaliter voor de UEFA Cup gekwalificeerd.

Toen de Europese plaatsen bekend werden gemaakt, ging dat vreemd. PSV als kampioen CL, Ajax voorronde CL als nummer 2, nummer 3 Heerenveen UEFA Cup, maar niet samen met Feyenoord en mij (4e en 5e), maar met Utrecht (9e !!) en AZ (8e). TOP Oss mocht ook, als verliezend bekerfinalist. Volgens die lijsten moesten Feyenoord, ik en Willem II (6e) met de Intertoto meedoen.

In het nieuwe seizoen dat ik inmiddels ben begonnen, speelde ik geen Intertoto en ook geen UEFA Cup. Beetje jammer, rare bug lijkt me.

Wel goed begonnen met 6 uit 2. Dennis Gentenaar, mijn keeper, rekent mij tot zijn favoriete personeel, terwijl ook Johan Neeskens (coach Ajax) dat doet. Wel geinig.

Ook leuk: Pardo wilde in de basis bij Feyenoord. Kwam er later een nieuwsbericht dat er een poll was gehouden over Pardo en dat slechts 12 % hem ook echt in de basis wilde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25145674
Geen kampioenschap helaas...
Ik eindig als 2e met 6 punten achterstand op Feyenoord en 1 punt voorsprong op Ajax en PSV.
Volgend seizoen beter...
pi_25146478
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je nog verder boven je uit moet stijgen.
Ik behoor nu tot de outsiders om het kampioenschap

Als ik me team zo zie klopt dat ook wel
Keeper : Gomes
verdediging: Ooier-Olfers-Saidí-Snoyl
Middenveld: Douglas Sikora Van der schaaf Pardo
Aanval : Yildarim - Demouge
Bank: Adu
Loovens
Gaven
Zegers
Jordy
En dan nog een paar die ik om de wedstrijd wissel.
Do it again now
pi_25146562
Ik ben ook outsider met NAC. 40 tegen 1.

Herkent iemand die bug die ik had?
www.thuisuiteten.nl
pi_25146752
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:

Meschien speelde Nederlandse clubs wel zo slecht de afgelopen jaren bij jou dat ze zijn gezakt op de ranglijst en dat er daarom minder plekken beschikbaar waren?
Do it again now
  vrijdag 18 februari 2005 @ 16:45:26 #30
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25146868
het seizoen begon lekker met, de eerste wedstrijd voor de super cup verloor ik tegen Ajax met 3-2, daarna mocht ik meteen in de 1e wedstrijd voor de competitie wederom tegen ajax aftrappen met een 0-0 als resultaat. 2e wedstrijd tegen psv met wederom een gelijkspel (2-2). De 3e wedstrijd kon ik gelukkig tegen een kleinere club (nec) spelen en die won ik dan ook met 6-1, eerste groepswedstrijd in de Champions League tegen Loko (Plovdiv) werd met 7-0 gewonnen, wie weet stroom ik zelfs door
Bernie en ik zijn tof.
pi_25147639
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Meschien speelde Nederlandse clubs wel zo slecht de afgelopen jaren bij jou dat ze zijn gezakt op de ranglijst en dat er daarom minder plekken beschikbaar waren?
Nee, want er gingen gewoon wel 4 clubs UEFA Cup doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25148002
Wat een klotebug zeg, speel je daar het hele seizoen voor... Ik ben met Heerenveen uitgeschakeld door Inter in de tweede ronde van de CL. Ik speelde vol op de aanval, maar twee keer de paal en de lat zaten een doelpunt in de weg. Op het laatst counterden die Italianen m'n team eruit. In de competitie ben ik ook niet meer ongeslagen, Ajax zat me dwars. Gelukkig sta ik nog 16 punten voor op de nummer twee.
That's all folks!
pi_25148112
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:

Ja, heb hem ook net gehad.
Champions League ging wel goed, Feyenoord en Heerenveen (ik) waren ook de nummers 1 en 2.
Nu mogen PSV (3e), FC Utrecht (bekerwinnaar/5e) en RBC (7e! ) UEFA-cup spelen.
Ajax was 4e en moet nu samen met FC Groningen (6e) Intertoto spelen.
Jammer en vervelend...
pi_25150506
ik ben met everton in het 2e seizoen kampioen geworden van engeland doordat man utd gelijk speelde op de laatste speeldag.
Maar wat ik niet verwachte is dat mijn reputatie daardoor zou stijgen naar wereldklasse.
aankomend seizoen proberen om de cl te winnen maar dat zal wel niet lukken, want ik heb mijn eerste tegenslag al binnen grisales is 5 maanden uitgeschakeld.
En ik ga proberen na het wk manager van een goed land te worden dat zal nu wel moeten lukken.
pi_25150653
sta nu halverwege het 2e seizoen 5e met Fortuna Sittard in de GGD
zojuist Youssouf Dabo voor 1 miljoen verkocht aan Deportivo hier kan nog een half miljoen bijkomen als hij 10 wedstrijden voor Depor gespeeld heeft
pi_25151749
Het gaat nog steeds lekker met Ajax. In de competitie nog niet met minder dan 4-0 gewonnen en net van Brugge in de Cl gewonnen met 2-0. In de winterstop komt Bierofka mijn rechterkant versterken. Alleen mijn selectie is nu iets te groot maar een paar spelers moet ik nog weg zien te krijgen
Koning.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:32:18 #37
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_25153771
Vraagje:
Ik speel met Ajax, natuurlijk 4-3-3 aanvallend.
De Ridder speelt vaak rechtsbuiten. (Rosales vaak & lang gebleseerd).
Maar hij vind dat hij niet op zijn sterkste plaats speelt.
Terwijl hij toch een AM/F RC is..moet ie dan op rechthalf? En zo ja weet iemand een goeie rechts buiten.. En ouderwetse 'Winger'
Imagine
pi_25155344
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Deuf het volgende:
Vraagje:
Terwijl hij toch een AM/F RC is..moet ie dan op rechthalf? En zo ja weet iemand een goeie rechts buiten.. En ouderwetse 'Winger'
Douglas van Utrecht doet het bij mij super
Do it again now
pi_25156047
Ik ben een game gestart met Heracles om even aan het spel gewend te raken. De verwachtingen zijn niet zo hooggespannen (mid-table positie), dus ik ben rustig aan het managen. Het gaat vrij goed moet ik zeggen, ik sta 2e op dit moment na 14 wedstrijden. Ik gebruik nog steeds de standaard 4-4-2 tactiek, maar laat mn spelers wel defensief spelen en op de counter. Ik heb een vrij goede spits (Kwame Quansah) die af en toe zn goaltje meepikt. Na het seizoen gaat hij waarschijnlijk wel weer terug naar Ajax, maar goed nu doet hij bij mij zn werk uitstekend. Goed, morgen weer verder
pi_25156312
damm waar ik dacht mee te kunnen doen voor na-competitie en mogleijk het kampioenschap
draaide het seizoen uit op een redelijke teleurstelling slechts een 10e positie

volgend seizoen is het alles of niets
indien ik geen promotie afdwing zal ik aan het einde van mijn 3de seizoen bij Fortuna verkassen en mijn heil anders gaan zoeken
pi_25158685
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:01 schreef Arikay het volgende:

[..]

Ja, heb hem ook net gehad.
Champions League ging wel goed, Feyenoord en Heerenveen (ik) waren ook de nummers 1 en 2.
Nu mogen PSV (3e), FC Utrecht (bekerwinnaar/5e) en RBC (7e! ) UEFA-cup spelen.
Ajax was 4e en moet nu samen met FC Groningen (6e) Intertoto spelen.
Jammer en vervelend...
Irritant ja. Aan de andere kant waren het bestuur en de supporters wel laaiend enthousiast dat we Europees voetbal hadden gehaald en waren enkele spelers blij voor een club te spelen die zo goed presteert.

Heb inmiddels Ruud Knol gekocht om de defensie te versterken, terwijl Niedzielan gratis overkwam van NEC. Beiden in de basis, Niedzielan scoorde al 2 x in 2 competitieduels. Boussaboun was voor de tweede keer speler van het jaar volgens de fans en begon in de eerste competitiematch thuis tegen Heerenveen flitsend, met een hattrick in een kwartier. Gek genoeg de eerste hattrick ooit in de iets meer dan 2 seizoenen die ik nu heb gespeeld. Feyenoord klopte aan de deur voor hem, maar ik heb hem gehouden.

Ook aardig, toen ik eind vorig seizoen al liet doorschemeren dat ik Knol wilde hebben, reageerde Penders boos. Hij zei letterlijk: "De klootzak wil me door een ander vervangen." Ik heb hem maar een waarschuwing gegeven en gerustgesteld, want hij speelt nog steeds.

Mijn team is nu: Gentenaar; Colin, Penders (c), Knol, Pogatetz; Diba, Mendes da Silva, Van der Gun, Lurling; Boussaboun, Niedzielan

Diba staat al 2 jaar op eigen verzoek op de transferlijst, maar de enige clubs die komen zijn minder dan ik, dus daar verkoop ik hem niet aan, tenzij ze 8 miljoen bieden ofzo. Hij speelt gewoon goed, ondanks zijn lage moraal.

Op de bank heb ik met Mohamed Mari nog een goede Zweedse rechtsback, met Peña een prima Spaanse linksback en in Koen Garritsen en Winston Bogarde uiterst bruikbare centrumverdedigers. Mbark Boussoufa kan alle aanvallende middenveldposities bekleden, Ednílson is een Portugese stofzuiger en Yuri Cornelisse een bruikbare invaller. Als spitsen heb ik nog Evandro Roncatto, Danny Koevermans en Jordi Cruijff.

Benieuwd of ik mijn 5e plaats kan herhalen of verbeteren.
www.thuisuiteten.nl
pi_25158709
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Deuf het volgende:
Vraagje:
De Ridder is in het echt ook eerder een 10 of een 6 dan een 7, vandaar denk ik.

Volgens mij kan je met Ajax beter 4-4-2 spelen hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_25159822
Hij moet gewoon Douglas kopen !
Do it again now
pi_25160731
deamen is voor 1.500.000 verkast nar AZ
van barneveld is voor 500.000 verkast naar een of andere ploeg uit israel

nieuwe aanwisten zijn :
van heulen
derk schut
Quincy owuso Abeyie
pi_25160894
Weet iemand van jullie welk bestand je nou moest wissen om Duitsland en Jens Musterman goed te krijgen?

bvd
pi_25160947
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:44 schreef Knoekie het volgende:
Weet iemand van jullie welk bestand je nou moest wissen om Duitsland en Jens Musterman goed te krijgen?

bvd
gewoon de update erover heen gooien toch
pi_25160962
welke?

in ieder geval niet die van fm
pi_25161052
En ik ben voor de tweede keer op rij kampioen geworden met Heerenveen! Het was dit jaar niet zo heel erg moeilijk. Helaas heb ik het seizoen niet ongeslagen af kunnen sluiten. Feyenoord, Ajax en FC Twente hebben een keer van me kunnen winnen.
That's all folks!
pi_25161077
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef Knoekie het volgende:
welke?

in ieder geval niet die van fm
Hier is ie: http://files.filefront.com/fm2005fix/;3676492;;/fileinfo.html
Stond in deel 3.
pi_25161187
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:54 schreef Arikay het volgende:

[..]

Hier is ie: http://files.filefront.com/fm2005fix/;3676492;;/fileinfo.html
Stond in deel 3.
Bedankt

Had al een tijdje zitten zoeken
pi_25161410
3e seizoen belabberd begonnen, al in de 1e ronde van de amstelcup uitgeschakeld door ASWH
pi_25161987
Ik ben ook met siezoen drie bezig ben in de race voor het kampioenschap heb als enige ploeg nog niet verloren maar speel wel veel 1-1 omdat de tegenstander dan altijd nog even scoort in de laaste mintuut dat is wel jammer anders stond ik nu alleen boven aan.

Heb ook net me eerste gelijk spel behaalt tegen besitas in de uefa cup poule ronde.
Do it again now
pi_25162597
Mijn eerste (vriendschappelijke) wedstrijd van het jaar met maar liefst 11-0 gewonnen. De tegenstander was Achilles Veen, dus zo bijzonder was het ook weer niet, maar het is toch een lekker begin. En ik had aan het begin per ongeluk Huntelaar en Moisander verwisseld, zo kon Moisander ook nog scoren.
pi_25163659
Toch netjes Vaduz, kampioen met die Friezen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25165685
Ben met fullham 9e geworden.
3 punten te weinig om europees te spelen en ik moest natuurlijk laatste 2 wedstrijden tegen man utdf en chelsea.

heb me rechtermiddenvelder malbranque aan chelsea voor 28 miljoen euro verkocht en ook zijn ze geinterreseerd in kezman.Hopelijk doen ze een bod want volgend jaar komen heel veel aanvallers over via vrij transfer(anelka,beattie en 1 italiaan ter waarde van 41 miljoen en een bulgaar ter waarde van 39 miljoen.
pi_25167278
Hier de screenshots van mijn titelprologatie, de eindstand en het team:

Voor volgend seizoen heb ik al Wiese, Collins John, Frei en Kranjcar gratis aangetrokken. Ik ga maar weer eens verder met FC Vaduz.
That's all folks!
pi_25170183
in de zomerstop heeft man utd mij een contract aangeboden en wie ben ik om dat te wijgeren na 8 wedstrijden sta ik 2e met 1 punt achter chelsea en everton waar ik mee kampioen ben geworden staat stijf onderaan.
Dat zegt wel wat over mijn managerskwaliteiten
en met dit superteam heb ik de europese supercup gewonnen en hoop dat ik ook alle andere prijzen ga winnen
  zondag 20 februari 2005 @ 12:15:42 #58
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_25176669
hoe kan je eigenlijk spelers huren voor een jaar ofzo?
zie het af en toe voorbij komen, maar als ik naar spelers kijk, kan ik nooit kiezen om ze te huren..
dus...
pi_25177749
Het lukt je niet als je een speler benaderd en dan vervolgens op soort voorstel naar uitleenbeurt gaat?
That's all folks!
pi_25179782
Song en Lee?

Is Juanfran die van Besiktas?

Ik ben een potje begonnen met Olympique Marseille. Dan moet je de titel pakken en heb je 19 miljoen euro, maar spelers kopen is lastig. Mascherano mocht niet, Kompany, Maxwell, Verpakovskis, Lucho González en Aruna werden door andere teams gekocht, terwijl Van Bommel en Jankulovski ook niet mochten. Heb wel Vanden Borre, Deschacht en Marica gecontracteerd.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 februari 2005 @ 15:39:01 #61
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25179810
Na een slechte start (3x gelijkspel na elkaar) van de competitie heb ik daarna alles gewonnen samen met psv (1) ik dus (2) en ajax (3) zijn er nu 3 teams die na 13 wedstrijden ongeslagen zijn, in de champions league heb ik tegen Sparta Prague (verlies/gelijk) Loko (Plovdiv) (winst/winst) en AS Roma(winst/moetnoggespeeldworden) al een goed uitzicht op de volgende ronde, mijn spits speelt ook wel lekker met nu 20 goals in 18 wedstrijden
Ik ga er gewoon vanuit dat ik dit jaar wederom de dubbel zal winnen en zo ver mogelijk ga komen in de champions league
Bernie en ik zijn tof.
pi_25182582
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Song en Lee?

Is Juanfran die van Besiktas?
Ja. En mijn Koreaanse backs doen het fantastisch!
That's all folks!
pi_25193481
Lachen!

Het zat mij niet mee, mijn potje met Marseille crashte door de virusscanner, die ineens actief werd. Nu maar begonnen met West Ham United, kijken of ik ze terug kan brengen naar de PL.
www.thuisuiteten.nl
pi_25194946
Dat is een interessante club, en een leuke klus.
That's all folks!
pi_25195010
Ja, maar ook die vloog eruit, toen ik naar de deurbel ging en vergeten was te saven. Kwam ik terug, was het potje weg. Jammer. Morgen maar iets Spaans gaan doen dan.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:34:22 #66
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25201417
Gisteren getypt, maar toen was het forum down... Dus bij deze:

Het gaat goed met mijn Atalanta. Zit inmiddels in april 2009 en ik sta bovenaan in de Serie A met nog vijf wedstrijden te gaan. Op het moment van schrijven sta ik in de halve finale van de UEFA Cup, 1st leg met 4-0 voor... In de Kuip tegen Feyenoord. Vier keer Pazzini (hattrick in negen minuten ), en het is nog maar rust. (werd 1-5, red.)
In de winterstop heb ik Sneijder verkocht. Hij deed het best aardig, daarom haalde ik hem ook, maar ik blijf het een rotjong vinden. Toch in een half jaar tijd 30 miljoen euro winst. Gratis gekomen in de zomer, en voor 30 miljoen verkocht aan Milan (waar hij overigens meteen twee van de drie goals of the month scoorde). Als vervanger haalde ik Nasri uit Frankrijk. Groot talent, die het tot nu toe lang niet onverdienstelijk doet. Voor wat back-up had ik ook Deco nog getekend, die gelukkig wel voor een niet al te hoog loon als back-up wilde fungeren.
Mijn beste speler is qua ratings al jaren Montolivo, maar de pers is erg gecharmeerd van Joseph Yobo. Ik krijg elke twee weken de vraag of ik hem wel kan behouden. Hij wordt helaas boos als ik daarop reageer, dus moet ik me altijd inhouden. Vervelende is dat hij een minimum release clause heeft van 14,75 miljoen, en hij 14 waard is op dit moment. Hij zegt wel een nieuw contract te willen, maar alles wat ik hem aanbied (zelfs hoger dan zijn eisen) wil hij niet ondertekenen.
Ik vraag me af wat ik met Montolivo en Pazzini moet doen. Twee wereldspelers, maar ze zitten nu op de top van hun kunnen en ik denk dat ze nu het meeste op zouden leveren. Bovendien heeft Montolivo een release clause van 55 miljoen, waar hij niet ver meer onder zit. Een nieuw contract kan ik voor beiden niet betalen. 100.000 euro per week kan ik echt niet aan. Mede daarom denk ik er ook over om mijn selectie wat uit te dunnen, want met 65.000 euro in de week kan ik geen echte verbeteringen meer aanbrengen in het team. Niet veel in elk geval... Bovendien zijn er een stuk of vijf spelers ontevreden over hun huidige contract.
Ik ben dus nog volop in de race, alleen ben ik in de beker weer uitgeschakeld. Voor het vierde achtereenvolgende seizoen door Roma. En daar moet ik ook tegen in de laatste wedstrijd van het seizoen. Ik hoop niet dat ze me de Serie A door de neus gaan boren, want een voorsprong van slechts één punt is niet al te veilig.
---
De thuiswedstrijd tegen Feyenoord inmiddels met 7-0 gewonnen. 12-1 aggregate in de halve UEFA Cup finale is niet verkeerd. Finale tegen Newcastle (highest seeding) in De Kuip. In de Serie A nog 4 wedstrijden. Ik sta een punt voor op Milan, de rest doet niet meer mee. Moet helaas nog naar Inter (mijn zwaarste tegenstander) en thuis tegen Roma... Maar ik ga voor het kampioenschap
pi_25203747
quote:
Op maandag 21 februari 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ook die vloog eruit, toen ik naar de deurbel ging en vergeten was te saven. Kwam ik terug, was het potje weg. Jammer. Morgen maar iets Spaans gaan doen dan.
En als ie er weer uitvliegt ga je weer ergens anders mee beginnen?
That's all folks!
pi_25215459
Tja, ik zie zo wel even hoe alle competities begonnen. Ik baal nog steeds van die bug met NAC.
www.thuisuiteten.nl
pi_25215463
Tja, ik zie zo wel even hoe alle competities beginnen. Ik baal nog steeds van die bug met NAC.
www.thuisuiteten.nl
pi_25217673
Heey iedereen weer een verhaal van Dhr Luijf bij ajax.
Het is lang geleden omdat ik een week weg was naar oostenrijk, maar toch even mijn verhaal van de winterstop tot 9 maart 2005:
Wat is er allemaal gebeurd? Er zijn 7 spelers in de winterstop gekomen om mijn team te versterken, ook zijn er 4 spelers verkocht.
Freddy Adu is van DC United gekomen voor ¤500K die heb ik tot zijn 17de in mijn jeugd team gestalt omdat hij anders te veel in de kijker zou spelen van andere topclubs.

Aksu Cafercan is gekomen van Galatasary voor een bedrag van ¤2M en is een 18 jaar oude centrale aanvaller.

Nog een spits die gekomen is is Stein Huysegems van AZ en die koste me ¤5M

Éderson van RS Futebol is een 19jarige AMC die me ¤500K heeft gekost

Simáo speelde bij Guarani en is een vervanging voor de verkochte trabelsi koste me ¤900K.

Felipe kwam van Palmeiras en koste me ¤2M en speelt op V/VM L

Fabricio kwam van Corinthians en koste me een slordige ¤7.5M En is een VM C

De spelers die ik verkocht zijn:

Soetaers die voor ¤1.5M naar Crystal Palace vertrok(gelukkig heb niets aan die gast)

Trabelsi vertrok voor ¤3.5M naar Bordeaux.

Obodai ging voor ¤275K naar Espanyol.

Sneijder ging voor ¤8.5M naar Zaragoza alleen hier heb ik spijt van gekregen, maar kan er nu niets meer aan doen.

Sta nog steeds boven aan de HCE en sta in de halve finale van de Amstel cup tegen Telstar, ik verwacht dat ik in ieder geval in de finale kom de andere halve finale is PSV tegen Feyenoord dus de finale wordt wel leuk.

De kwart finale van de cl lijkt op dit moment ver weg, na de wedstrijd op Old Trafford sta ik met 0-1 achter tegen Man utd die nog naar de arena moet komen.

btw sorry voor de lange post
pi_25218141

Hoe gelukkig kun je zijn als ajax
paul scholes had 2 gele kaarten in de 1ste wedstrijd van nistelrooy en rooney gebleseerd.!!!

en dan met 3-1 winnen met een gewelldig dubbel voor sonck kwart finale van de cl ik kom er aan!!!

btw de kwart finale is tegen chelsea die met 2 punten voor staan op arsenal in de Premier division de leiding hebben

[ Bericht 8% gewijzigd door S3rp3nt op 23-02-2005 18:44:34 ]
pi_25218358
Ik ben begonnen bij Stormvogels / Telstar. Voor het eerst geen twijfels bij mijn aanstelling door supporters. Komt omdat het een club van niks is natuurlijk. Eens kijken wat ik er van kan maken, de doelstelling is een nieuw team opbouwen en de loonlasten verlagen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25220026
Dit seizoen bij ajax gaat dus veel beter dan ik ooit gehoopt had, chelsea kwam eerst naar amsterdam daar scoorde fabricio 2 keer en bij het eindsignaal was het dus ook 2-0. op stanford bridge stond ik 2-0 achter dus was het heel spannend maar in de 77ste minuut werd het 2-1 over het totaal stond het dus 2-3 en chelsea had nog iets meer dan 10 minuten om 2 doelpunten te scoren, dat was hun niet gelukt en de wedstrijd eindigde in 2-1 over 2 wedstrijden sta ik dus 3-2 en ik sta in de halve finale van de cl, had niet eens gedacht dat ik de 2de ronde zou halen. de 2 halve finales worden gespeeld tussen:
Ajax - Inter Milan
Milan - Arsenal

de halve finale wordt een rematch in de eerste groep speelde ik ook al tegen inter, en dat geeft geen goede vooruitzichten(thuis 3-1 verloren en thuis 5-0 verloren:S)
pi_25221516
haha fuck you ajax

http://www.netpix.org/pix/02/23/05/eat%20this.jpg dan maar de gewone link hij load niet op het forum
Do it again now
pi_25223234
welk seizoen zit je? dat ajax als keeper vermeer heeft?
pi_25225122
zoals ik al voorspelde de halve finale van de cl werd een feest voor inter, de thuis wedstrijd werd een matige 0-0 maar toen wij in san siro voor 65000 man met 4-0 achterstonden in de eerste helft, kreeg ik het gevoel dat het avontuur van ajax in de cl dit jaar voorbij was met een klinkende 5-0 die inter neerzetten. nou ik 3 rondes verder gekomen dan ik dacht dus mijn seizoen is helemaal goed.

Italie suprieur in cl halve finale
pi_25230214

Lucky ik/Ajax
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_25230296
Leuke finale: Inter vs. Milan

Maar bij mij gaat alles erg goed. Tweede seizoen bij ajax. Na 13 wedstrijden in de compettitie alles gewonnen en nu al 12 punten voorsprong op de nummer 2 RKC
Babel vormt samen met Mokoena het aanvals duo. Voor Mokoena is erg op dreef.
In de CL net gewonnen met 4-0 van Liverpool, dus als 1e door in de groep.
De super-cup is gewonnen met 3-0 van Milan.
In de winterstop komt Bierofka mijn rechterkant versterken
Koning.
pi_25230902
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]

Lucky ik/Ajax
heey heb jij ook die simao rechter verdediger toch hij is wel goed

btw even update van cl finale inter won met 2-0 van milan dus vind ik nog niet zo erg dat ik verloor van ze.

heb nu trouwens ook de dubbel gewonnen en ga nog een jaartje verder bij ajax
pi_25231068
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:26 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

heey heb jij ook die simao rechter verdediger toch hij is wel goed

btw even update van cl finale inter won met 2-0 van milan dus vind ik nog niet zo erg dat ik verloor van ze.

heb nu trouwens ook de dubbel gewonnen en ga nog een jaartje verder bij ajax
Rechter middenvelder, en hij begon vrij kut bij me. En was dus al snel z'n basis plek kwijt, maar Rosales brak wat en dus mocht ie weer. En schijnbaar kreeg ie vetrouwen omdat ik hem nu ook liet staan als het niet goed ging en is nu goed bezig
pi_25231457
Seizoen 04/05 bij AFC Ajax onder leiding van Thijs Luijf

Het seizoen zit erop, ik ben zeer tevreden over de prestaties van mijn team.
Eerst een rijtje van behaalde dingen in het seizoen:

Winnaar Holland Casino Eredivisie
Winnaar Amstel Cup
Winnaar Johan Cruijff Schaal
Halve finale Champions League
Maarten Stekelenburg derde keeper van het dream team in de Champions League, achter Totti (2de keeper) en Baia(eerste keeper)(ja hier ben ik zeer trots op)

Verder wat stats van het seizoen:

Meeste doelpunten in totaal: Mauro Rosales – 15 Goals *
Meeste assists in totaal: Mauro Rosales – 13 Assists *
Meeste keer Man Of The Match: Rafael van der vaart – 14 Keer
Beste Gemiddelde: Nicolae Mitea – 7.83 over 24 (5) wedstrijden
*= ondanks dat hij 3 maanden geblesseerd is geweest!

Transfer Awards:

Meest waardevolle gekochte speler: Huysegems
Meest waardeloze gekochte speler: Felipe
Meeste gemiste verkochte speler: Sneijder, toen Rosales geblesseerd was had ik geen goede rechts meer.

Dat was een beetje mijn laatste verhaal van 04/05 binnenkort zal seizoen 05/06 aanvangen en ik hou jullie op de hoogte!

Iemand wat tips voor wat leuke spelers om aantetrekken in de zowervakantie?

[ Bericht 1% gewijzigd door S3rp3nt op 24-02-2005 13:11:37 ]
pi_25231850
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:00 schreef S3rp3nt het volgende:
Seizoen 04/05 bij AFC Ajax onder leiding van Thijs Luijf

Het seizoen zit erop, ik ben zeer tevreden over de prestaties van mijn team.
Eerst een rijtje van behaalde dingen in het seizoen:

Winnaar Holland Casino Eredivisie
Winnaar Amstel Cup
Winnaar Johan Cruijff Schaal
Halve finale Champions League
Maarten Stekelenburg derde keeper van het dream team in de Champions League, achter Totti (2de keeper) en Baia(eerste keeper)(ja hier ben ik zeer trots op)

Verder wat stats van het seizoen:

Meeste doelpunten in totaal: Mauro Rosales – 15 Goals *
Meeste assists in totaal: Mauro Rosales – 13 Assists *
Meeste keer Man Of The Match: Rafael van der vaart – 14 Keer
Beste Gemiddelde: Nicolae Mitea – 7.83 over 24 (5) wedstrijden
*= ondanks dat hij 3 maanden geblesseerd is geweest!

Transfer Awards:

Meest waardevolle gekochte speler: Huysegems
Meest waardeloze gekochte speler: Felipe
Meeste gemiste verkochte speler: Sneijder, toen Rosales geblesseerd was had ik geen goede rechts meer.

Dat was een beetje mijn laatste verhaal van 04/05 binnenkort zal seizoen 05/06 aanvangen en ik hou jullie op de hoogte!

Iemand wat tips voor wat leuke spelers om aantetrekken in de zowervakantie?
Zoek vooral op mensen met een aflopend contract, daar zit echt nog wel wat leuks tussen. En als je geen goede rechtsbuiten meer heb zijn hier een paar namen.
Darijo Srna (weet niet of ik zn voornaam goed heb)
David Thompson.
Andrea Gasbaronni
Alin Stoica

veel succes met zoeken!

sorry ik vergat nog Robson Ponte

[ Bericht 1% gewijzigd door numero_uno op 24-02-2005 13:35:17 ]
pi_25233341
Nou, Telstar is pas echt een uitdaging. 13 gespeeld, 3 gelijk, 10 verloren. En nog steeds zijn zowel bestuur als supporters uitermate tevreden met de manier waarop ik de club leid.

Ik ben tweede elftallen van eredivisieclubs aan het uitspitten voor aankopen, want met een budget van 75k kan ik me geen misstap veroorloven.
www.thuisuiteten.nl
pi_25233686
nu zoek ik nog een centrale verdediger geld genoeg dus als hij onder de 30M blijft kan het:P maak het niet te gortig help me snel transfereinde dichtbij
pi_25233966
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:21 schreef S3rp3nt het volgende:
nu zoek ik nog een centrale verdediger geld genoeg dus als hij onder de 30M blijft kan het:P maak het niet te gortig help me snel transfereinde dichtbij
Petri Pasanen (DC)
Cesare Bovo (DC)
Pietro Zammuto(DC)
Christian Chivu (DLC)
Gustavo Nery (DLC)
Vincent Kompany (DC)
Ivan Hurtado (DC)
Kevin Hofland (DC)
Hanno Balitsch (DRC)
Daniele Bonera (DRC)
Matthew Upson (DC)
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:52:07 #86
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25234629
Melgar, Kruiswijk, Escude, Schut
Bernie en ik zijn tof.
pi_25234644
Omdat het installeren van XP niet helemaal goed ging, mag ik weer overnieuw beginnen met Telstar. Ik was nog niet lang bezig, had hier ook nog niets over verteld, magoed...

Anyway, omdat Telstar in mijn regio (stadion ligt naast mijn school XD) de beste en meest logische opstap is, begin ik daar maar. (Niet omdat ik er fan van ben ofzo... )
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_25234759
Ook met Telstar? Nou, veel succes.
www.thuisuiteten.nl
pi_25234771
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:21 schreef S3rp3nt het volgende:
Naldo en Vandenborre zijn allebei erg goed en niet duur
( misschien heb je ze al maar toch )
Koning.
pi_25236462
naldo wil niet:@ en vandenborre zeggen ze niet te verkopen maar 30M is heel veel en mordradead ik speel met ajax escude is slecht en heb hem nog niet kunnen verkopen dus hem ga ik niet kopen denk dat ik chivu ga terug halen.
pi_25237072
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
Ook met Telstar? Nou, veel succes.
In mijn spel voordat het gewist werd, stond ik 4e in de GGD, 1 wedstrijd voor de winterstop.

Ach.. vanavond maar weer overnieuw beginnen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_25237529
Knap! Wat heb je dan voor systeem en basis?
www.thuisuiteten.nl
pi_25241617
Begin van seizoen 05/06 met AFC Ajax onder leiding van Thijs Luijf
Door de resultaten van vorig seizoen had ik een transferbudget van ¤34M.

De transfersperiode is voorbij en de competitie is nu echt begonnen, ajax staat na 8 wedstrijden ongeslagen met 7 punten op kop, 25 voor en 5 tegen.

In de zomerstop heb ik 4 mensen binnen gekregen:

Hernan Crespo kwam gratis van chelsea en verdient ¤3.6M per jaar, maar die is hij dubbel en dwars waard: 9 (2) wedstrijden gespeelt en heeft er al 17 ingelegt!!!

Alin Stoica speelde eerst bij club brugge en koste me ¤2.7M

Voor ¤7.5M liet river plate, nadat ik hem had zien spelen bij barcelona gister op tv, Maxi López gaan en kwam hij mijn team versterken, ondanks dat hij al 4 weken geblesseerd is geweest(tis nu 19 oktober 2005) staat hij 2 de onder crespo in de topscorer lijst van de HCE.

Op aanbevelen van tha_dark heb ik Vanden Borre gekocht, hij moest bij Porto losgeweekt worden voor het kleine bedrag van ¤10M, maar hij heeft een gemiddelde van 7.50 dus hij was het wel waard.

Ook moest ik weer mensen zien vertrekken:

Yakubu kwam terug van een leenperiode en vertok meteen voor ¤1.3M naar Barcelona

Anastasiou heeft zijn beste tijd gehad en speelt nu voor Panionios en die zijn ¤50K armer

Net als Soetaers was ik blij toen iemand Sikora wilde kopen, toen ik zag dat RKC ¤2,5M bood heb ik hem meteen weggedaan.

Na het kopen van Vanden Borre had ik nog maar ¤18M transferbudget over, maar om Van der Vaart zijn carriere te ondersteunen heb ik hem verkocht aan Man Utd voor een lullig bedrag van ¤14M, Ik vond het wel lief wat hij zei toen hij bij Man Utd getekend had, hij zei dat het hem pijn in zijn hard deed dat hij nu moest vertrekken bij Ajax

Doel voor dit seizoen
Het winnen van de johan cruijff schaal is al gelukt met 2-0 van psv.
Mijn doel is om de dubbel dit jaar te prolongeren, ook wil ik weer in ieder geval in de halve finale van de Champions League komen.

Meer van mij binnenkort
pi_25244383
Is er behoefte aan een goede Nederlandse data update, waarin alle transfers etc. zijn verwerkt? Zo ja meld het even dan plaats ik een linkie.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:55:49 #95
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_25245646
ik speel met volendam,
ben dit seizoen net 3e geworden (1e divisie gewoon)
nacompetitie begint drama (volgens mij 1 verlies en 2 gelijk), weet trouwens niet of je 2x tegen iedereen moet / mag..

maar weet iemand nog een leuke betaalbare rechtsback?

zo ie zo betaalbare spelers die de moeite waard zijn hoor ik heel graag
dus...
pi_25250416
Heb inmiddels 2 x op rij gewonnen, kort voor de winterstop. Het overhevelen van een Ghanese spits uit mijn reserveteam lijkt een goede zet geweest.

Helaas vliegen mijn spellen steeds uit, door spyware. Ik moet dus om de 3 duels zo'n beetje saven, tot ik die troep er af heb gekregen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25250487
Ik denk dat als ik dit siezoen weer de amstel cup pak ik er een einde aan maak bij nec zit er dan 4jaar en dan wil ik wel eens verder kijken heb ze van degradatie plek naar titel kanshebber gebracht en wil nu wel eens ergens anders kijken.
Do it again now
pi_25251613
Bedoel je Bossman? dies wel goed ja.
Ikzelf gebruik hem bijna nooit, omdat ik vind dat Telstar met Ommel, Van Es en Slory (en Kantelberg, die gebruik ik ook in de spits) wel genoeg kwaliteit heeft. Daarom doe ik er altijd één weg. In dit geval probeer ik Ommel te lozen, vanwege zijn veels te hoge salaris.

Ik speelde toen met de taktiek die Vaduz gebruikte voor Heerenveen, omdat ik best wel wanhopig was, niks werkte (ik had trouwens wel wat aanpassingen gedaan, zodat de tegenstander zich er minder op zou kunnen verdedigen). Ik had wel wat spelers gekocht, maar dat is aan jezelf om te kijken wie je koopt enzo.
(ik raad in ieder geval een rechter verdediger aan, die positie is echt bagger bij Telstar!)

BTW, klopt het dat spelers aan het begin van een spel nogal eens een andere waarde kunnen hebben, want dat merk ik nu. Andere statistieken volgens mij ook, maargoed..
beetje raar.
pi_25252130
Heb je misschien nu de patch erbij?

Ik heb ook al 3 systemen geprobeerd, speel nu maar weer in de ruit.

Moeliker; Correia (die turn ik om via de training), Croissant, Van Heulen, Pinto; Lettinga, Salden, Pater, Kantelberg; Bossman, Van Es
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:20:06 #100
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25252656
Mijn team begint alsmaar beter en beter te worden in de achtste finales van de champions league moest ik tegen lyon aantreden, in de uitwedstrijd had ik een aantal problemen door blessures, interlandverplichtingen en spelers die niet waren geregistreerd.... dit mocht geen probleem zijn en Arjan Wisse -die normaal af en toe invalt- mocht in de basis starten met succes, een 10 als cijfer en 3 goals later moest ik thuis de 5-3 overwinning vasthouden.
Thuis mocht wisse wederom in de basis beginnen maar deed hij niet hetzelfde als de vorige keer, dit keer deed de basisspits het wel, een 10 en 3 goals.... 3-0 nu mag ik in de kwart finales aantreden tegen werder bremen, dit kan ook lukken
Bernie en ik zijn tof.
pi_25253476
Lukt het met die tactiek een beetje EnGCatjuh? Ik heb zelf bij Heerenveen ook wel enkele kleine aanpassingen gedaan op het gebied van spelersinstructies.
That's all folks!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:47:33 #102
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25253863
Nadat ik een tijdje geen FM meer had gespeeld, heb ik het weer opgepakt in het 4e seizoen Betis.

Aan het begin van dat seizoen verkocht ik Bresciano(45 miljoen! ) en Kompany(30), en kocht ik Heitinga en Frey.

Ik heb bijna het hele seizoen bovenaan gestaan, en in de winterstop kwamen Van Persie(25) en D'allesandro(24,5) er nog bij. Nu had ik zo'n brede selectie, dat het kampioenschap me niet meer kon ontgaan.

En zo geschiedde het. Ik werd met ruime voorsprong op Barca kampioen en in de CL kwam ik tot de halve finale. Daar was Arsenal te sterk. Verder speelde ik nog de bekerfinale tegen Deportivo, die ik verloor, mede doordat m'n volledige basis met het EK 2008 bezig was

Ik maakte 110 goals in de Primera en Tote scoorde dit seizoen 45 goals, genoeg om voor de derde keer de Golden Boot te winnen. Verder legden Fernando en Vonlanthen er ook nog beiden 23 in

Nu ben ik wel toe aan een nieuwe uitdaging. United ontsloeg Hitzfeld, en ik heb me al aangeboden(Continentale reputatie). We zien wel wat het wordt.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:58:19 #103
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25254026
En jawel, niet veel later zag men mij in Manchester als ideale opvolger van Ottmar

Transferbudget van 78 miljoen.. Eens kijken of ik een verjongingskuur kan invoeren. Keane en Scholes stoppen er al mee. Verder is de Premier Division titel het doel, vanzelfsprekend.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:03:11 #104
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_25254093
iemand nog tips voor goede spelers voor weinig?
(aanvallende) rechtsback bijvoorbeeld?

en hoe lang duurt het omturnen van spelers?
dus...
pi_25254985
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Lukt het met die tactiek een beetje EnGCatjuh? Ik heb zelf bij Heerenveen ook wel enkele kleine aanpassingen gedaan op het gebied van spelersinstructies.
Ik stónd dus 4e in de GGD...

Maar ja, nu een nieuw potje. Vlak voor de eerste bekerwedstrijd de volgende spelers aangetrokken:
Ruitenbeek (free)
Bogarde (free)
Van Gastel (free)
Tiberkanine (gehuurd)

En ben ik bezig met:
Wegh (ruil voor van Kallen, alleen die wijgert telkens te tekenen bij AGOVV)
Becker (14K, PSV)

Verder zijn vertrokken:
Ommel
Moeliker
Croissant
pi_25261187
Woensdag komt de nieuwe patch en een data update uit
pi_25264101
Ik zit nu in de winterstop van het seizoen 05/06.
Net voor de winterstop verloren van psv om de beker met 5-4.
Nu heb een vraagje: Ik moet nog een spits hebben die er meteen staat, want talenten heb ik meer dan genoeg maar vooral op europees niveau komen ze toch wa tekort. Ik heb 33 miljoen te besteden.
Kerzhakov kwam niet want ik heb maar een salaris budget van 95.000 per week.
Weet iemand een goede spits?
Koning.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:26:46 #108
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25264163
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:21 schreef tha_dark het volgende:
Ik zit nu in de winterstop van het seizoen 05/06.
Net voor de winterstop verloren van psv om de beker met 5-4.
Nu heb een vraagje: Ik moet nog een spits hebben die er meteen staat, want talenten heb ik meer dan genoeg maar vooral op europees niveau komen ze toch wa tekort. Ik heb 33 miljoen te besteden.
Kerzhakov kwam niet want ik heb maar een salaris budget van 95.000 per week.
Weet iemand een goede spits?
spitsen die het bij mij helemaal hebben gemaakt waren:
Arouna Kone, 48 gespeeld, 44 goals
Igor Budan, 31 gespeeld, 31 goals
Dwight Pezzarossi, 110 gespeeld, 71 goals
Bernie en ik zijn tof.
pi_25264420
Ik heb zojuist Valerie Bojinov gekocht voor 25 miljoen
Koning.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 14:17:05 #110
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25265599
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:46 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb zojuist Valerie Bojinov gekocht voor 25 miljoen
maar die is heel duur
Bernie en ik zijn tof.
pi_25265730
wat doen jullie met een luxe probleem ik speel nu met mijn beste spelers maar mijn subtop begint te zeuren dat ze in de basis willen staan, moet ik ze dan uitlenen? in de basis zetten en dus een zwakker elftal opstellen of negeren?
pi_25266160
Gewoon af en toe laten invallen als je al met 4-0 voorstaat ofzo,

Jaja en dan zijn mijn bassis spelers Demouge en Sikora gebleseerd
Do it again now
pi_25266216
zo dat doe je goed!
pi_25266802
Welke skin gebruiken jullie? Ik denk dat ik de Stone en Elegance skin de mooisten vind op dit moment.
pi_25267179

Het draait nu ineens wel en dan win ik de 3e periode met Telstar. Leuk, nacompetitie!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 februari 2005 @ 17:05:09 #116
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25267570
De eerste wedstrijd tegen werder bremen (uit) in de kwart finale van de champions league verloren, maar de 4-3 stand bied zeker perspectieven (helemaal aangezien een groot deel van mijn team wederom geblesseerd of interlandverplichtingen had
Bernie en ik zijn tof.
pi_25267787
Niemand het bericht gelezen dat er een gratis transfer update (meer dan 160.000 wijzigingen in totaal) van SI uitkomt? Komt tegelijk met de nieuwe patch uit.

http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1101
.
pi_25268021
me 2e seizoen met fullham ging behoorlijk slecht stond 17e na 2 maanden en kreeg het team gewoon niet aan de gang.

Ben nu dus ontslagen

Zeer jammer, vooral omdat ik de uefa-vase had gewonnen en nu uefa cup speelde.

maar heb nu dus een baan gekregen bij schalke 04.

[ Bericht 10% gewijzigd door ME2k2 op 26-02-2005 18:47:36 ]
pi_25268416
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 17:42 schreef Tackleberry het volgende:
Niemand het bericht gelezen dat er een gratis transfer update (meer dan 160.000 wijzigingen in totaal) van SI uitkomt? Komt tegelijk met de nieuwe patch uit.

http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1101
Moet je voor de patch een nieuwe game starten?
pi_25268523
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 14:17 schreef mordradead het volgende:

[..]

maar die is heel duur
Weet ik
Maar heb er alle vertrouwen in
Koning.
pi_25268543
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 18:26 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Moet je voor de patch een nieuwe game starten?
Volgens mij heeft ie dan pas effect ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_25268982
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 18:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie dan pas effect ja.
Dat is wel minder...
Ik zit nu met IFK Gotenborg in het 4e seizoen, maar daar klopt geen reet van de clubs die naar de Royal League gaan
pi_25273007
Je hoeft geen nieuwe game te starten, de patch is save game compatible. Daarnaast is de grootste verandering die van de regens en gelijk zodra je je savegame laadt hebben die veranderingen effect. Het hoeft dus niet, maar voor de allerbeste resultaten en voor de data update is het wel nodig.
pi_25281209
Had net een grappige vertaling.
Landzaat deelde een knal uit aan een aanvaller van NAC.

Landzaat, dé nieuwe Iron Mike...
  zondag 27 februari 2005 @ 15:14:50 #125
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25282183
Thuis met 2-1 van Werder Bremen gewonnen waardoor ik nu tegen Arsenal moet aantreden in de halve finale van de champions league
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 27 februari 2005 @ 15:22:42 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25282294
Hier dan een screentje van mijn team
Bernie en ik zijn tof.
pi_25282490
14e geworden in de competitie, maar wel de nacompetitie gewonnen met Telstar. Nu moet ik de eredivisie in met een enorm matig team, ben benieuwd wat dat wordt!

www.thuisuiteten.nl
pi_25282611
Dat heb je knap gedaan! Hopelijk kun je stunten door erin te blijven. En Mordradead, appart systeem heb je, zelf bedacht? En speel je met mandekking?
That's all folks!
  zondag 27 februari 2005 @ 15:52:36 #129
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25282698
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb je knap gedaan! Hopelijk kun je stunten door erin te blijven. En Mordradead, appart systeem heb je, zelf bedacht? En speel je met mandekking?
ik speel met een taktiek die me door een vriend van me is toegestuurd maar heb deze wel op vele fronten aangepast zodat het lekker loopt
n de champions league is het wel moeilijker aangezien Lastuvka, Babel, Mascherano en Van Bommel kunnen bijvoorbeeld niet meedoen omdat ze niet zijn geregistreerd.

edit: o ja, met mandekking ja

[ Bericht 10% gewijzigd door mordradead op 27-02-2005 15:59:24 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_25283140
zo bij mij is het weer 2-1-2006 winterstop in nederland dus ik denk laat ik mijn fans:P maar weer inlichten over mijn verichtingen. deze keer niet zo veel tekst maar een paar screens.

Stand HCE in de winterstop.

Topscorer.

In hoeverre kan je een perfect team hebben in de HCE?

En Maarten Stekelenburg krijgt een award.

Btw inclusief de champions league heb ik dit seizoen pas 3keer gelijk gespeeld, en werd ik 1ste in mijn poule en moet nu aantreden tegen newcastle in de 2de ronde.
pi_25283278
Dat zijn mooie statistieken, zo gaat het bij mij bij Heerenveen ook. Net zo makkelijk. Ik ben alweer halverwege met FC Vaduz. Net zoals in het vorige seizoen werd ik door de bookmakers als tweede getipt voor promotie. Het liep heel anders en de druk werd steeds groter, gelukkig had het bestuur geduld. Net als in het vorige seizoen begint het elftal op de helft van de competitie ineens te draaien. Ik denk dat het komt door mijn UEFA cup wedstrijden in het begin van het seizoen. (Ik moet altijd veel kwalificatiewedstrijden spelen, vergt veel energie) Als wanhoopspoging heb ik al mijn Liechtensteinse jongens in het elftal gezet waarvan het merendeel jeugdspeler is. En dit werkt fantastisch. Helaas kan ik een topklassering nu wel vergeten. De achterstand is veel te groot geworden.
That's all folks!
pi_25283422
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Stunten met Moeliker; Correia, Van Heulen, Bogarde, Numan; Lettinga, Salden, Pater, Kantelberg; Van Es en Mihci als basis en een budget van 80k?
www.thuisuiteten.nl
pi_25283478
krijg je niet een beetje geld voor het winnen van de nacompetitie? zoals je krijgt als je de HCE wint alleen dan wat minder:P (ik schrok me de pleuris toen ik zag dat ik er ¤15M voor kreeg:P)
pi_25283643
Oh, dat zou kunnen, ik moet nog 1 duel spelen. Misschien krijg ik een bonus ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_25283724
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:23 schreef S3rp3nt het volgende:
zo bij mij is het weer 2-1-2006 winterstop in nederland dus ik denk laat ik mijn fans:P maar weer inlichten over mijn verichtingen. deze keer niet zo veel tekst maar een paar screens.

Stand HCE in de winterstop.
[afbeelding]

Topscorer.
[afbeelding]

In hoeverre kan je een perfect team hebben in de HCE?
[afbeelding]

En Maarten Stekelenburg krijgt een award.
[afbeelding]

Btw inclusief de champions league heb ik dit seizoen pas 3keer gelijk gespeeld, en werd ik 1ste in mijn poule en moet nu aantreden tegen newcastle in de 2de ronde.
wat een wonder met ajax feyenood of psv

Ben pas trots als je dat met nec az heerenveen of rbc ofzo lukt
Do it again now
pi_25283752
shit ik ga nooit meer iets downloaden met grabit tijdens het spelen van FM ik stond met 3-1 voor tegen feyenoord in de kwart finale van de amstel cup en hij loopt vast:@ gelukkig eerste wedstrijd na de winterstop en daar heb ik gesaved dus.
pi_25284013
Ik zit op het moment in het eerste seizoen met de Spurs en speel in een 4-1-3-2 opstelling. Na een goede start in de competitie (o.a door overwinningen op Man Utd, Newcastle Utd en Liverpool) ben ik van de 1e plaats (na 13 wedstrijden) teruggezakt naar de 7e plaats en laat ik erg veel punten liggen, ook tegen de 'mindere goden' win ik slechts moeizaam. Zou dit kunnen komen doordat de tactiek van 4-1-3-2 uitgewerkt is? Ik zit nu dus te twijfelen of ik gewoon in een dip zit of dat ik misschien eens een andere opstelling moet gaan proberen...

In het begin van het seizoen heb ik Vanden Borre gehaald. Om te voorkomen dat hij door een andere club bij me weg wordt geplukt wil ik hem nu een profcontract aanbieden aangezien hij nu 17 is geworden. Het probleem is nu alleen dat hij een minimum fee release van Fl. 14,25 miljoen in zijn nieuwe contract wil hebben, dit vind ik echter zelf een beetje te weinig.(ik speel nog in guldens)

Als ik hem een contract aanbied zonder minimum fee release weigert hij het contract, omdat hij weg wil kunnen wanneer een grotere club hem wil kopen.

Als ik hem een contract aanbied met het gewenste salaris en tekengeld, maar wel met een hogere minimum fee release weigert Vanden Borre het contract met de reden: feels he deserves a better basic wage. Het basissalaris wat ik hem heb geboden is hoger dan hij zelf vroeg, dus daar kan het niet aan liggen denk ik.

Hoe kan ik Vanden Borre alsnog bij laten tekenen zonder dat ik hem voor slechts Fl 14,25 miljoen kwijt kan raken aan een grotere club?
  zondag 27 februari 2005 @ 17:33:30 #138
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25284046
Ik heb dit seizoen 1 wedstrijd verloren en 4 gelijk.... net als psv en ajax heeft 7x gelijk gespeeld en niks verloren best wel veel competitie dit seizoen dus, uiteraard sta ik met een veel hoger doelsaldo bovenaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_25285099
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

wat een wonder met ajax feyenood of psv

Ben pas trots als je dat met nec az heerenveen of rbc ofzo lukt
waar slaat dat nou weer op in het echt kan ajax/feyenoord/psv verliezen van elke willekeurige club als je dan een ongeslagen reeks kan neerzetten van 17 wedstrijden in de hce dan mag je daar trots op zijn.
pi_25285184
Maken jullie je eigen training schedules of laten jullie het de assistant manager doen? Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt, maar ik denk erover om het de assistant manager te laten doen. Deels omdat ik geen zin heb om steeds nieuwe schedules te maken, maar ik vraag me af of dat erge consequenties heeft of dat die assistant het wel een beetje kan
pi_25285271
Ik kan niet wachten op de nieuwe patch en de data update woensdag. Tot die tijd ben ik even het spel aan het aanpassen naar mijn wensen: nieuwe doelnetten, nieuwe bal, nieuwe skin... in cm 03-04 heb ik nooit iets aangepast, maar het is erg leuk. Naar mijn mening wordt de spelbeleving echt verbeterd met deze toevoegingen. De mooiste skin is op dit moment de Stone skin vind ik, te downloaden op www.studiovista.com/skins. Voor de mensen die geen skin gebruiken en het wel willen proberen kan ik die echt aanraden. Mooie kleuren en vriendelijker voor de ogen dan de originele skin. Ook de elegance skin is erg mooi, te downloaden op www.sortitoutsi.net. Maar ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak.
  zondag 27 februari 2005 @ 21:04:19 #142
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25286942
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:48 schreef PPWB84 het volgende:
Maken jullie je eigen training schedules of laten jullie het de assistant manager doen? Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt, maar ik denk erover om het de assistant manager te laten doen. Deels omdat ik geen zin heb om steeds nieuwe schedules te maken, maar ik vraag me af of dat erge consequenties heeft of dat die assistant het wel een beetje kan
Ik heb sinds kort een schema wat ik nu elke keer gebruik.

Erg veel vertrouwen in die assistent heb ik niet trouwens
  zondag 27 februari 2005 @ 21:11:05 #143
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25287037
uitgeschakeld door arsenal nu heb ik deze competitie nog maar kans op 1 prijs.... de competitie, 2x dus in halve finales van toernooien uitgeschakeld
Bernie en ik zijn tof.
pi_25287449
iemand zin om een keertje over internet te proberen te spelen?
ik kan wel een keertje een server op ztten ben FTTH dus 10Mbit up en down zou snel genoeg moeten zijn.
pi_25289247
winterstop in mijn 3e seizoen bij Fortuna
boven verwachting sta ik op een 3e plek, dit ondanks dat 3 van mijn beste spelers aan het seizoen zijn vertrokken
voor volgend seizoen alvast weer 2 nieuwe aankopen gedaan

Van de Besselaar (eindhoven), van Toor (haarlem) komen over
ver wil ik nog van Dinteren van Zwolle aantrekken
eveneens ben ik op zoek naar een nieuwe doelman aangezien Baart al inmiddels de 34 heeft gepasseert en deze binnen 1 a 2 seizoenen wel zal zal stoppen
ik heb mijn oog laen vallen op Wintjes van MVV en Hoogedoorn (bij mij ook spelende voor MVV)

maar ik moet eerst wat geld zien te krijgen om een beetje goede contracten af te kunnen sluiten
deze hoop ik te kunnen financieren door Abeyei te verkopen die een waarde heeft van 3 miljoen
pi_25292591
http://community.sigames.(...)1519717/m/5792025701

Dit is een uitstekende thread om een groter inzicht te krijgen in het maken van de juiste tactiek die bij je spelers' kwaliteiten past.
  maandag 28 februari 2005 @ 10:06:30 #147
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25295337
Na in de amstel cup en champions league te zijn uitgeschakeld heb ik toch nog mijn landskampioenschap kunnen prolongeren , dit seizoen weer redelijk veel doelpunten tegen (35) en veel doelpunten voor (115) maarja, ik wil niet met meer verdedigers blijven spelen dus het maakt me niet uit zolang ik blijf winnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25298029
misschien zou je toch met meer verdedigers moeten spelen om toch te proberen minder doelpunten door te laten, want dat vind ik zeer belangrijk in de champions league, want daar speel je toch tegen de team met de betere spelers, ipv de teams uit de hce. daar heb je toch meer aan een clean sheat.
pi_25300201
oke hier een verslag van mij weer.
net de 2de ronde van de cl gespeeld en had uit bij newcastle gewonnen met 2-0 ik dacht na de wedstrijd dat wordt kat in het bakkie, maar toen newcastle bij mij kwam was het spannend in de 89ste minuut scoorde shearer 0-1 en jenas in de 90ste minuut 0-2, toen kwam de verlening hier ging mijn hart harder klopen. maar het bleef 0-2. toen de penalties, gelukkig heeft newcastle een soort zelfde probleem als nederlands elftal bleek na de shootout, ik hoefte maar 3 penalties te nemen crespo miste de eerste lopez scoorde en sonck maakte het 2-0 want alle vier de schoten die newcastle moest nemen werden gestopt door stekelenburg.! ben door naar de volgende ronde waar ik net als vorig jaar chelsea ontmoet. ik heb grote verwachtingen van mij team, en denk wel dat ik de halve finale haal.
  maandag 28 februari 2005 @ 17:14:54 #150
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25300428
Nadat ik kampioen ben geworden ben ik door het Nederlands Nationale elftal gevraagd of ik bondscoach wilde worden... uiteraard nu moet ik op de olympische spelen oranje-23 naar de gouden medaille leiden tegen zuid korea werd het iig al 6-0 dus ik ben op de goede weg
Bernie en ik zijn tof.
pi_25300434
Welke skin vinden jullie mooier:

deze:

of deze:

Ik neig zelf naar de Stone skin, omdat een beetje variatie in kleur wel leuk is. Beide zijn goed voor de ogen.
pi_25300548
en welke is de stone? en waar haal ik die 1ste vandaan die is wel leuk en ik wil het menu links dus daarom niet de 2de
  maandag 28 februari 2005 @ 17:34:03 #153
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25300636
Ik had die stone skin (bovenste toch?) eerst ook maar bij mij waren de menu's links vandaar dat ik hem weer heb teruggezet
Bernie en ik zijn tof.
pi_25300798
Bovenste is de Stone skin inderdaad. Onderste is de Elegance skin. De stone skin kun je downloaden op www.studiovista.com/skins en de elegance skin op www.sortitoutsi.net-> graphics-> skins-> various skins. Beide skins hebben zowel een rechts als een links menu, dat kun je zelf bepalen. Ik heb het menu zelf ook liever links, maar op het moment dat ik dat screenshot maakte had ik het nog niet veranderd.
pi_25301134
chelsea ontving mij en die wedstrijd werd 0-0 thuis ging het wat beter en scoorde crespo 2X en huysegems 1X stekelenburg keepte fantastisch vandaar een clean sheet en een 10. en zo moet in de halve finale aantreden tegen net als vorig jaar een italiaan alleen nu verliezend finalist van vorig jaar milan, nou gaat het zo goed met mij dat ik denk dat ik wel een kans heb. de andere halve finale is arsenal tegen fc bayern. word hoe dan ook een hele mooie finale
pi_25303894
Die skins interesseren me eigenlijk voor geen ene meter. Ik vind het wel best zo.
That's all folks!
pi_25305537
Ik denk uiteindelijk dat ik de Elegance skin, inclusief de Elegance doelnetten en cursors de prettigste skin vind om mee te werken. Skins interesseerden mij tijdens cm 03-04 ook niet, maar nu ik er mee bezig ben voor fm is het best wel leuk. Het spel ziet er naar mijn mening mooier uit met een van de mooie skins die inmiddels beschikbaar zijn. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het spel zelf
pi_25308805
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:42 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op in het echt kan ajax/feyenoord/psv verliezen van elke willekeurige club als je dan een ongeslagen reeks kan neerzetten van 17 wedstrijden in de hce dan mag je daar trots op zijn.
in het echt ja....... alleen met FM is een ongeslagen reeks van 17 wedstrijden niet echt bijzonder. Na 50 wedstrijden op rij zonder verlies wordt het pas een beetje interessant.......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25308839
dat haal je met ajax misschien alleen als je in de 1ste ronde van de champions league alles gelijk speelt en daarmee naar de uefa cup gaat of helemaal uitgeschakeld, want in de cl alles winnen is onmogelijk met ajax.
pi_25309523
Mijn eerste seizoen met Telstar is voorbij. En niet zonder succes.

De laatste periode werd gewonnen en daarin werd de concurrentie ver achter me gelaten en liep ik ze voorbij. Ik won de GGD! Het was spannend tot de laatste wedstrijd, Tiberkanine die net terugkwam na 4 maanden blessureleed speelde weer een belangrijke rol op de AMC-positie.
Telstar mag het gaan proberen op een hoger niveau. De salarisproblemen zijn voorbij, transfergeld ontbreekt vooralsnog, aangezien ik nog geen prijzengeld en TV-geld heb gehad (weet iemand of je prijzengeld krijgt als je de GGD wint?).

FC Den Bosch (rechtstreeks) en Willem II (Nacompetitie) zijn in ieder geval gedegradeert.
pi_25312532
na een goede eerste seizoenshelft (stond rond winterstop op de 3e plek) en een super 3e periode (won met groot gemak de 3e periodetitel) strote mijn elftal in de 4e periode een beetje in

ondakst deze slechte peiorde toch 4e geworden waar ik nu mag strijden in de nacompetitie
de poule indeling was niet al te goed uitgevallen voor mij Roda JC, Volendam en NAC zijn mijn tegenstanders

maar mijn team doet het momenteel weer zeer goed, sta zelfs samen met volendam gedeeld eerste beide met 8 punten uit 5 wedstrijden
de komende wedstrijd is noodlotigerwijs tegen volendam, een overwinning is noodzakelijk omdat zij over een beter doelsaldo beschikken

Aziz Moutawakil is uitgegroeid tot en van mijn belangrijkste spelers
hij was tevens lang in de race voor de titel van beste spelers van de GGD totdat een blesure hem 2 maanden aan de kant hield waardoor hij zijn puntenaantal niet kon verdedigen
pi_25313853
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
(weet iemand of je prijzengeld krijgt als je de GGD wint?).
je krijgt 10 miljoen aan tv geld

tenminste dat kreeg ik nadat ik net in het 3e seizoen promoveerde met Fortuna

alleen van het bestuur kreeg ik maar 750K om in te mogen kopen
pi_25314648
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:54 schreef Tim_G het volgende:

[..]

in het echt ja....... alleen met FM is een ongeslagen reeks van 17 wedstrijden niet echt bijzonder. Na 50 wedstrijden op rij zonder verlies wordt het pas een beetje interessant.......
Ja inderdaad en Valduz de skins vind ik ook niet zo boeind idd
Do it again now
pi_25314732
Mijn Heerenveenselectie aan het begin van het tweede seizoen:

Het eerste seizoen net kampioen geworden en de Amstelcup gewonnen.
pi_25315109

Het waren inderdaad 3 schitterende bananenballen in de kruising..

En morgen de patch natuurlijk niet vergeten.
pi_25315208
Eerste seizoen is afgelopen, op de 5e plaats geëindigd met Tottenham. Vanden Borre heeft niet bijgetekend helaas dus die is nu vertrokken, maar verder heb ik mn belangrijkste spelers behouden.

Na aardig in te hebben gekocht/ transfervrije spelers hebben gehaald ga ik met vol vertrouwen het 2e seizoen in.

Opstelling:

GK: Paul Robinson
DL: Jose Julian De la Cuesta
DC: Naybet
DC: Ledley King
DR: Tomas Hübschman
MC: Mark van Bommel
MC: Sean Davis (met pijl naar achter)
MC: Jermaine Jenas
AMC: Daniel Fredheim Holm
SC: Fernando Cavenaghi
SC: Jermain Defoe

Wisselspelers:
van der Sar, Pamarot, Edman, Michael Brown, Simon Davies, Morrone, Gravesen, Redknapp, Carrick, Robbie Keane, Amoroso en Kanouté.
pi_25315453
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn eerste seizoen met Telstar is voorbij. En niet zonder succes.

De laatste periode werd gewonnen en daarin werd de concurrentie ver achter me gelaten en liep ik ze voorbij. Ik won de GGD! Het was spannend tot de laatste wedstrijd, Tiberkanine die net terugkwam na 4 maanden blessureleed speelde weer een belangrijke rol op de AMC-positie.
Telstar mag het gaan proberen op een hoger niveau. De salarisproblemen zijn voorbij, transfergeld ontbreekt vooralsnog, aangezien ik nog geen prijzengeld en TV-geld heb gehad (weet iemand of je prijzengeld krijgt als je de GGD wint?).

FC Den Bosch (rechtstreeks) en Willem II (Nacompetitie) zijn in ieder geval gedegradeert.
Jij ook al gepromoveerd?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:42:03 #168
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25315505
Na een slechte start met oranje-23 op de olympische spelen (een 3-2 veriles van costa rica) heb ik me aardig herpakt met een overwinning op China (5-2) en Zuid-Korea (6-0), in de kwart finales heb ik van Ivoorkust gewonnen met 5-0, ben benieuwd wie er in de halve finale mijn tegenstander word
Bernie en ik zijn tof.
pi_25315890
Zoow voor de 4e keer kampioen (dus de 5e keer voor Ajax) en ben inmiddels gevraagd voor het bondschoach schap . M'n plannen om naar het buitenland te gaan laat is dus tijdelijk even varen
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:34:09 #170
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25316295
Olympische spelen gewonnen op strafschoppen Vos hield 2 penals waaronder een van Cristiano Ronaldo (Portugal -23 dus )
Bernie en ik zijn tof.
pi_25316380
zo mijn 3de seizoen bij ajax is begonnen en heb mijn zinnen gezet op de champions league, en natuurlijk de HCE voor de 3de keer en de amstel cup. Of de champions league nou wel of niet eindelijk weer naar amsterdam komt maakt niet uit, ik heb besloten om na dit seizoen te stoppen bij ajax en mij heil bij een andere club te zoeken, mocht geen club in het buitenland mij willen zal ik bij ajax blijven.

Omdat ik al met een luxe probleem zit en de jeugd van ajax een kans wilde geven, heb ik geen aankopen gedaan deze zomer en een paar mensen verkocht. toch is mijn team niet zwakker geworden.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:43:24 #172
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25316415
Ik heb dit seizoen ook geen nieuwe spelers aangetrokken maar als Escude vertrekt komt vanden Borre voor hem in de plaats. Maduro word eventueel wel aan mijn team toegevoegd aangezien hij transfervrij is en veel te goed om dat zo te laten verder heb ik 1 speler laten vertrekken, wederom een spits en wederom (net als mijn andere spitsen Bruggink/Huntelaar/Kone/Yildirim) naar Ajax, voor 10 miljoen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25316480
wie heb je laten vertekken dan? 10 miljoen is wel chill.
Ik heb net 8 miljoen gekregen omdat ik in het eerste seizoen sneijder voor 8.5¤M heb verkocht aan zaragoza met een clausule van 20% voor mij van volgende verkoop, en die kwam er hij ging voor ¤40,5M!!!! naar real dus kreeg 8 miljoen eigenlijk voor niets. das pas chill vind ik

[ Bericht 83% gewijzigd door S3rp3nt op 01-03-2005 18:52:40 ]
pi_25316548
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:43 schreef mordradead het volgende:
Ik heb dit seizoen ook geen nieuwe spelers aangetrokken maar als Escude vertrekt komt vanden Borre voor hem in de plaats. Maduro word eventueel wel aan mijn team toegevoegd aangezien hij transfervrij is en veel te goed om dat zo te laten verder heb ik 1 speler laten vertrekken, wederom een spits en wederom (net als mijn andere spitsen Bruggink/Huntelaar/Kone/Yildirim) naar Ajax, voor 10 miljoen
Voor mijn Heerenveenvoorhoede heb ik nu de keuze uit Collins John, Podolski, Huntelaar en Tuyp.
That's all folks!
pi_25316928
Net de loting voor de champions league gehad. wordt een leuk jaar, dit jaar speel ik tegen real madrid, aston villa en rosenborg. dat word denk ik weer genoegen nemen met een 2de plaats, maar je weet maar nooit. voor mij ook de eerste keer dat ik moet aantreden tegen een spaanse club in de champions league
pi_25317999
Morgen de patch en officiele data update met de transfers t/m januari te downloaden op www.sigames.com. Smiddags de torrent versie en 's avonds van de site.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:35:24 #177
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25318055
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor mijn Heerenveenvoorhoede heb ik nu de keuze uit Collins John, Podolski, Huntelaar en Tuyp.
ik heb voorin Yildirim/Budan/Denneboom/Bizimana/Samaras/Babel
Bernie en ik zijn tof.
pi_25318102
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:35 schreef mordradead het volgende:

[..]

ik heb voorin Yildirim/Budan/Denneboom/Bizimana/Samaras/Babel
Babel is bij mij echt een god.
Zit nu in mijn 2e seizoen bij Ajax, en hij heeft voor afwerking, koppen, dribbelen en nog een paar gewoon 20
Koning.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:46:14 #179
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25318254
En ik heb hem gewoon transfervrij weggeplukt bij Ajax
Bernie en ik zijn tof.
pi_25319580
Ik zit met een probleem.
Ik kreeg in November een baan bij schalke '04 zit nu in maart heb tot nu toe alles gewonnen en van plaats 7 naar 2 gegaan alleen nu passen me tegenstander zich aan op mijn tactic nu speel ik dus alles gelijk. Ik wil mijn tactiek niet wijzigen omdit ik deze graag wil behouden, kan iemand me vertellen hoe ik toch kan zorgen dat ik niet alles gelijkspeel zonder mijn tactiek te wijzigen.
pi_25319844
ik zoek een goeie verdediger die wel naar NEC wil en er gelijk staat ik heb 30 miljoen te besteden en ik speel uefa cup en zit in het jaar 2007.

Van Bronkhorst Melchiot en Hofland willen niet.
Do it again now
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:46:35 #182
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25327646
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ik zoek een goeie verdediger die wel naar NEC wil en er gelijk staat ik heb 30 miljoen te besteden en ik speel uefa cup en zit in het jaar 2007.

Melgar, Kruiswijk, Escude
Bernie en ik zijn tof.
pi_25329000
net mijn eerste wedstrijd gespeeld met Fortuna Sittard in de HCE, en wat voor een
RBC werd met 4-1 naar huis getuurd 2x Abeyie en 2x Dave Bakker
pi_25329298
iemand de nieuwe patch al??
pi_25330674
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Andres Felipe Gonzalez, Francisco Javier Rodriguez, Naldo.
pi_25332032
Bedankt ik heb een bod op kruiswijk gedaan.

Voor iedereen die nog een aanvallender middenvelder zoekt koop Diomansy Kamara uit senegal.
Do it again now
pi_25332061
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bedankt ik heb een bod op kruiswijk gedaan.

Voor iedereen die nog een aanvallender middenvelder zoekt koop Diomansy Kamara uit senegal.
Heb je er een screen van?
Koning.
pi_25332514
http://www.netpix.org/pix/03/02/05/kamara2.jpg

Jep hij was transfervrij dus ik haalde hem zo binnen Arsenalzat ook achter hem aan.
Do it again now
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:11:45 #189
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25333692
Net de 9e wedstrijd in de competitie tegen Feyenoord gelijk gespeeld (2-2), de wedstrijd daarop een andere Rotterdamse club (excelsior) in de pan gehakt met 9-0
Bernie en ik zijn tof.
pi_25334906
Ik ben een nieuw spel begonnen. M'n Heerenveen en FC Vaduz elftal heb ik even in de kast gezet. Ik ben begonnen in de Engelse League two (de voormalige third division) met Rushden & Diamonds. Hier heb ik in de CM delen al veel succes mee gehad. Ik ben benieuwd of me dit met FM ook lukt. Ik ben in ieder geval goed begonnen met 4 overwinningen in de eerste 5 wedstrijden. De bookies denken dat ik rond plaats acht ga eindigen. We zullen zien hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
That's all folks!
pi_25336028
Ik kreeg 8,5 miljoen aan TV-rechten, maar mocht er niks van investeren. Ik ga dus zo'n beetje zonder versterking de eredivisie in, op wat jonge Scandinaviërs na en de door mij gehuurde Maduro. Leon Kantelberg 3 maanden out, begint dus lekker.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:26:22 #192
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25336253
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een nieuw spel begonnen. M'n Heerenveen en FC Vaduz elftal heb ik even in de kast gezet. Ik ben begonnen in de Engelse League two (de voormalige third division) met Rushden & Diamonds. Hier heb ik in de CM delen al veel succes mee gehad. Ik ben benieuwd of me dit met FM ook lukt. Ik ben in ieder geval goed begonnen met 4 overwinningen in de eerste 5 wedstrijden. De bookies denken dat ik rond plaats acht ga eindigen. We zullen zien hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
Dat zijn de leukste hoor Ik ben ook wel eens nog lager gegaan, ik denk het laagst wat er is in Engeland. Zo'n rare club, amateurs volgens mij, met een Latijnse naam. Je zag het meteen al in die oefenpotjes in de 2d pitch: die gozers snappen niet hoe ze een bal moeten spelen

Om nog maar te zwijgen van enig positiespel

Ik hield het dan ook al gauw weer voor gezien..
pi_25336255
Ik weet niet of het door de nieuwe patch komt of doordat ik vanmorgen mn trainingsschema ietwat veranderd heb, maar de stats van mn spelers schieten als een gek de hoogte in. Niet normaal gewoon. Iemand anders dezelfde ervaring met de patch?
pi_25336317
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:26 schreef SimK het volgende:

[..]

Dat zijn de leukste hoor Ik ben ook wel eens nog lager gegaan, ik denk het laagst wat er is in Engeland. Zo'n rare club, amateurs volgens mij, met een Latijnse naam. Je zag het meteen al in die oefenpotjes in de 2d pitch: die gozers snappen niet hoe ze een bal moeten spelen

Om nog maar te zwijgen van enig positiespel

Ik hield het dan ook al gauw weer voor gezien..
Het verbaasde me enorm hoeveel voetbal er in het Rushden & Diamonds team zit. Dat had ik niet verwacht. Ik heb het een paar weken geleden ook met Thurrock uit de Conference geprobeerd, dat werd echt niks. Die snapten er inderdaad geen bal van.
That's all folks!
pi_25347280
Ik sta na 19 wedstrijden op een fantastische tweede plek met Rushden & Diamonds. De eerste 3 promoveren dus ik ben goed op weg. Om deze vorm te continueren heb ik de laatste tijd een aantal ,voor mijn elftal, goede spelers gehuurd. Rosenior van Fulham, Alexis Nicolas van Chelsea, John Spicer van Arsenal en Mark Yeates van de Spurs. Ik speel 4-3-3 attacking, hiermee verras ik veel tegenstanders.
That's all folks!
pi_25348227
Misschien mag je hier niet naar warez vragen maar anders zeg het maar:
Maar iig kun je een illegale versie ook patchen?
Koning.
pi_25348659
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 16:11 schreef tha_dark het volgende:
Misschien mag je hier niet naar warez vragen maar anders zeg het maar:
Maar iig kun je een illegale versie ook patchen?
Warez zijn hier inderdaad niet toegestaan...
.
pi_25350463

Zoals je ziet hebben de bookies weinig vertrouwen in mijn team. Eerste duel verloren in Enschede, met 2-1. Na 11 minuten scoorde Ronny van Es de 0-1 voor mij, maar kort voor rust kwam Twente terug via Peter Niemeyer. In de 87e minuut maakten ze na een ellenlange bestoking van mijn doel toch de 2-1 via Fafiani. Volgende wedstrijd is thuis tegen Den Bosch, gelijk een degradatieduel!
www.thuisuiteten.nl
pi_25350692
Ik heb net (erg toepasselijk nu) voor het eerst in de sneeuw gevoetbald, met zo'n mooie oranje bal.

That's all folks!
  donderdag 3 maart 2005 @ 19:59:16 #200
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25350921
Ik heb FM2005 vandaag gekocht en ik ben meteen helemaal verslaafd! Ik ben begonnen met Sparta en dat is al meteen problematisch omdat ik totaal geen transferbudget heb en maar moet roeien met de riemen die ik heb: Er is geen ruimte voor nieuwe aankopen.

Het begon ook allemaal niet zo fantastisch, in de beker ben ik door een stelletje amateurs uitgeschakeld. Maar daarna won ik wel een oefenwedstrijd tegen Porto met 5 - 1, dus dat was behoorlijk onverwacht.

In de competitie loopt het wel aardig, 6 punten uit de eerste 3 wedstrijden al ben ik behoorlijk afhankelijk van Koevermans voor de goals.

Heeft er iemand nog tips? Hoe kan ik betere spelers krijgen, zonder transfer budget?
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:07:15 #201
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25351080
Spelers transfervrij halen... goed scouten dus, wat ik weet is dat pezzarossi transfervrij is maar ik betwijfel het of hij naar jou wil komen
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:13:16 #202
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25351177
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:07 schreef mordradead het volgende:
Spelers transfervrij halen... goed scouten dus, wat ik weet is dat pezzarossi transfervrij is maar ik betwijfel het of hij naar jou wil komen
Ja, dat ik transfervrij moet halen snap ik ook wel . Ik ga mn scouts maar eens mobiliseren, misschien kunnen ze nog een afdankertje van Willem II vinden ofzo
pi_25351181
Cool Vaduz, die oranje bal!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:21:42 #204
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25351324
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:13 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ja, dat ik transfervrij moet halen snap ik ook wel . Ik ga mn scouts maar eens mobiliseren, misschien kunnen ze nog een afdankertje van Willem II vinden ofzo
je kunt ook spelers gaan huren
Bernie en ik zijn tof.
pi_25351374
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Cool Vaduz, die oranje bal!
Inderdaad, had ik nog nooit eerder gehad. En dat terwijl ik bij elkaar al wel 6 seizoenen bij verschillende clubs heb gespeeld. Heeft iemand anders hier dit al vaker meegemaakt?
That's all folks!
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:47:53 #206
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25352589
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Inderdaad, had ik nog nooit eerder gehad. En dat terwijl ik bij elkaar al wel 6 seizoenen bij verschillende clubs heb gespeeld. Heeft iemand anders hier dit al vaker meegemaakt?
Nee, maar stond het ook in de weersverwachting, dat er sneeuw zou zijn?
Ik zie trouwens wel een beetje bleek groen, maar echt wit is het niet
pi_25353503
Het komt ook alleen voor in stadions zonder veldverwarming, bij kleine clubs dus.
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:11:38 #208
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_25354594
het schijnt dat je ook je stadion kunt uitbreiden enzo?
eh waar?
dus...
pi_25354694
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:47 schreef SimK het volgende:

[..]

Nee, maar stond het ook in de weersverwachting, dat er sneeuw zou zijn?
Ik zie trouwens wel een beetje bleek groen, maar echt wit is het niet
Daar heb ik voor de wedstrijd niet naar gekeken. Het veld was inderdaad niet helemaal wit, maar het was wel aardig wit. Wel leuk trouwens, ik heb de wedstrijd met 0-2 gewonnen.
That's all folks!
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:56:14 #210
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25355536
Weer maar eens met mn cluppie NEC begonnen. In het begin nog tegen Marek in de Inter-toto gespeeld en netjes met 3-0 gewonnen. Daarna volgende ronde tegen Atl. Madrid. En daar toch zeer verassend met 4-4 gelijk gespeeld. Helaas was het in de thuiswedstrijd ook 4-4 en dus verlengen, en ja hoor in de 119e minuut Fernando 'GVD' Torres.
Competitie gelijk tegen Willem II en met 4-3 tegen Feyenoord gewonnen.

Inkomende transfers:
Roncatto
F de Boer
Naldo (op 1 januari)
Sepp de Roover (geleend)
Wouter Artz (geleend)

weg:
Wielaert
Valencia
pi_25356246
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:11 schreef marc1982 het volgende:
het schijnt dat je ook je stadion kunt uitbreiden enzo?
eh waar?
Dat kan je aanvragen bij het bestuur.

Bij mij lukte het omdat NEC die nu trouwens helemaal bovenaanstaat nog altijd de goffert had met genoeg plaatsen voor een degradatie kanidaat clubje .
Do it again now
pi_25356745
Nog even de vraag: hebben jullie wel eens in de sneeuw en met een oranje bal gevoetbald? Zie screen vorige pagina. ( Ben erg benieuwd)
That's all folks!
pi_25357459
Nope nog nooit.
Do it again now
pi_25362534
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:32 schreef PPWB84 het volgende:
Morgen de patch en officiele data update met de transfers t/m januari te downloaden op www.sigames.com. Smiddags de torrent versie en 's avonds van de site.
Die mensen denken ook niet na wat als je nou geen bittorent hebt
Do it again now
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:17:35 #215
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25362835
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 12:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Die mensen denken ook niet na wat als je nou geen bittorent hebt
Dan kan je hem toch ook van de site downloaden?
pi_25362897
nee nog nooit in de sneeuw gespeeld.

Zoals ik eerder melde moest ik in de 1ste ronde van de cl tegen Real Madrid, Aston Villa en Rosenborg. de Bookmakers gaven real madrid 3 op 1 om te winnen en mij 18 op 1 Voor de titel van de cl dan he. en de thuis wedstrijd tegen real madrid won ik met 4-0!!! begint dus voorspoedig:P

[ Bericht 80% gewijzigd door S3rp3nt op 04-03-2005 13:58:44 ]
pi_25363725
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:17 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dan kan je hem toch ook van de site downloaden?
Nee dan heb je bittorent weer nodig om het uit te pakken ofzo.
Do it again now
pi_25363842
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nee dan heb je bittorent weer nodig om het uit te pakken ofzo.
Ga naar www.thedugout.net en dan kijk je bij downloads--> football manager 2005 official downloads, vervolgens scroll je tot ongeveer t midden van de pagina en dan zie je de patch with data staan. Download die file and als het goed is heb je dan gewoon een exe bestand gedownload. De patch zonder data is er ook, als je die liever hebt.

ps. Vaduz ik heb laatst een keer in de sneeuw gevoetbald, erg leuk! Volgens mij was het ergens in de winterperiode met Heracles.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:14:16 #219
92418 BGN
Sunrise
pi_25364358
Mooi om die verhalen allemaal te lezen, ik ben inmiddels gelukkig niet meer verslaafd aan de reeks

vrijdag 4 maart 2005 @ 15:17:00 #220
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25364408
Ik ben geteisterd door een verschrikkelijke blessure golf... en in de wedstrijd tegen Top Oss krijgen mijn 2 uitblinkers, Michels en Mustapha ook nog een allebei een rode kaart.

Nu moet ik allerlei spelers uit de jeugd overhevelen... als Sparta dat maar overleeft in de aankomende kraker tegen Excelsior .
pi_25364650
In het eerste seizoen met Rushden & Diamonds ben ik direct kampioen geworden! Dit terwijl ik door de bookies niet bij de kanshebbers werd gerekend en mijn assistent vind dat ik maar een zwak elftal heb, dat moet proberen in de middenmoot te eindigen. Op naar The First Division! ( voormalige tweede divisie)

That's all folks!
pi_25365121
Damn dit seizoen begon ik echt goed, maar maak weer een slechte start in de CL. Mede omdat m'n beste spits ineens niet speelgerechtigd was. Met Oranje 4-0 gewonnen van Wit Rusland.
pi_25365956
Zo'n bevroren veld heb ik ook ooit met Sutton United gehad. Dat van die oranje bal wist ik niet eens, omdat ik standaard de geel-blauwe bal van Nike heb.

Ook al een aantal leuke dingen meegemaakt met 5.0.3. Walter Samuel die bijvoorbeeld weigert om voor Argentinië te spelen, omdat hij niet in eerste instantie opgeroepen is door mij en nu constant ruzie zoekt.
Of een voorzitter die eist dat er een wereldtoppert wordt aangetrokken in de zomer.
En natuurlijk de stats van regens die nu opeens als een gek de hoogte ingaan. Ik heb bijvoorbeeld een Duitse DMRC die vóór de patch een leuke vervanger van Baptista was, maar nu opeens een god is..
pi_25365981
Zo heb net een patch gedownload en gelijk spelen een paar spelers opeens kut die normaal altijd goed spelen en ging ik van Nationale reputatie terug naar Regionaal. Hoe verwijder ik die kut zooi weer?
Do it again now
pi_25366253
Heb je ook screens van die leuke dingen Butra?
That's all folks!
pi_25366562
Screens van de echte afwijzing van Samuel heb ik niet meer (is al te lang geleden), maar in het nieuws bericht zie je wel dat we ruzie hebben..

pi_25366604
Ik heb het spel nu maar heb even een vraag. De landen die je links selecteerd, dat zijn neem ik aan de landen waar je een club kunt kiezen en ook verder in je cariere clubs kunt kiezen? Zeg dat ik (even als voorbeeld) Spanje, Portugal en Nederland kies, dan kan ik daar clubs kiezen. Maar kan ik dan wel uit andere landen (bijvoorbeeld Belgie) gewoon spelers kopen? Of moet ik de landen selecteren in Load Players From? Dat is wel een werk dan En wat is het verschil tussen de verschillende databases en Extra Detail aanzetten?

Als er ergens een handleiding is waar ik het in kan lezen is die ook welkom
pi_25366609
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:56 schreef Butra het volgende:
Screens van de echte afwijzing van Samuel heb ik niet meer (is al te lang geleden), maar in het nieuws bericht zie je wel dat we ruzie hebben..

[...]

[...]
Wow! DIe Meyer is echt niet normaal goed
Koning.
pi_25366651
Ik had ook al een foutje met de patch: Cameron werd voor Oranje -19 geselecteerd (God knows why), en speelde volgens mijn assistent niet zo'n beste wedstrijd. Hij heeft echter nooit een cap achter zijn naam geschreven gekregen... (of kan dat soms alleen maar met -21?)

Ook kon Haarala geopereerd worden aan een blessure, zodat deze minder terug zou komen. Hij was zo iets langer geblesserd, maar ja, voordelen zitten er wel aan. Was dit al of is dit nieuw, want ik kende het nog niet...
pi_25367248
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
In het eerste seizoen met Rushden & Diamonds ben ik direct kampioen geworden! Dit terwijl ik door de bookies niet bij de kanshebbers werd gerekend en mijn assistent vind dat ik maar een zwak elftal heb, dat moet proberen in de middenmoot te eindigen. Op naar The First Division! ( voormalige tweede divisie)

[afbeelding]
109 goals voor, doe je niet gek. Maar je stond vast geen 2000 tegen 1, zoals ik?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:14:04 #231
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25367662
Winnen is leuk maar niet altijd en daarom ben ik vanaf de nr. 1 (heerenveen) overgestapt naar de nummer laatst (vitesse)
volgend seizoen nog geen europa denk ik maar ik hoop dat ik niet degradeer
Bernie en ik zijn tof.
pi_25367686
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

109 goals voor, doe je niet gek. Maar je stond vast geen 2000 tegen 1, zoals ik?
Nee dat nog net niet. Ik stond 8-1 genoteerd. Achter Northampton, Grimsby, Mansfield, Oxford, Lincoln en Notts County.

Hoe gaat het met Telstar, troosteloos onderaan?
That's all folks!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:56:31 #233
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25368364
Heerenveen laat zo'n beetje alle spelers gaan en dan willen ze mij opeens terug hebben laat maar zitten
Bernie en ik zijn tof.
pi_25368380
Nou, pas 1 duel gespeeld Vaduz. Heb niet zo heel veel tijd op zich. Morgen maar weer eens, voetbal gaat niet door.
www.thuisuiteten.nl
pi_25369155
Vaaaaaaaag. Ik ben Bondschoach maar kan niks meer met de tacktiek doen enzo.....
pi_25369972
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:59 schreef truSteh het volgende:
Ik heb het spel nu maar heb even een vraag. De landen die je links selecteerd, dat zijn neem ik aan de landen waar je een club kunt kiezen en ook verder in je cariere clubs kunt kiezen? Zeg dat ik (even als voorbeeld) Spanje, Portugal en Nederland kies, dan kan ik daar clubs kiezen. Maar kan ik dan wel uit andere landen (bijvoorbeeld Belgie) gewoon spelers kopen? Of moet ik de landen selecteren in Load Players From? Dat is wel een werk dan En wat is het verschil tussen de verschillende databases en Extra Detail aanzetten?

Als er ergens een handleiding is waar ik het in kan lezen is die ook welkom
Iemand ? Dan kan ik beginnen
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:49:35 #237
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25370103
Staat allemaal in de handleiding die je kreeg toen je het spel kocht...
pi_25370135
* truSteh heeft geen handleiding
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:52:27 #239
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25370168
Dan heb je pech. Ik ga je in ieder geval niet helpen met je pleuris warez
pi_25370268
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:52 schreef H.Flick het volgende:
Dan heb je pech. Ik ga je in ieder geval niet helpen met je pleuris warez
Das nou jammer
pi_25371235
Euh die handleiding zit op de cd.......
pi_25380787

Zo kan je ook een strafschoppenserie winnen.

Na 5 competitieduels laatste, met 1 punt. Tegen Ajax met 1-2 verloren slechts, al speelden die met veel reserves had ik het idee. Tegen Den Bosch 0-0, tegen Utrecht 2-0 verloren en tegen AZ 66 minuten op 0-0, toen maakten ze er in 7 minuten nog 3.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:44:46 #243
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25381132
Ik snap de trainingsoptie niet zo eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld kies om mijn spitsen het aanvallende programma te laten volgen dan is dat de volgende dag alweer weg en staan ze weer op het 'eerste elftal' programma. Hoe zorg ik ervoor dat mijn aanvallers altijd het aanvallende trainingsprogramma volgen?
pi_25381525
Per dag instellen volgens mij. Zeker als je een training uitbesteed.
www.thuisuiteten.nl
pi_25382364
Welk systeem gebruik je bij Telstar? Ik zou het gewaagd aanpakken omdat je toch niks te verliezen hebt. Een beetje een overrompelingstactiek zeg maar.
That's all folks!
pi_25382755
Ik ben nu aan het begin van het derde seizoen met Heerenveen. Net voor de tweede keer kampioen geworden. In de Champions League de eerste knockout ronde uitgeschakeld door Inter en de bekerfinale ging verloren tegen Ajax.

Een paar speles van mij wilden zelf weg of moesten weg. Dus Zidan heb ik voor 10 miljoen verkocht, Matusovic ook voor 10 miljoen en Javi Rodriguez voor 4,5 miljoen.

De eerste nieuwe aankoop was Collins John, omdat ik graag wat meer Nederlanders bij mijn selectie wil hebben. Verder nog Ono en Jankulovski gratis gehaald en Maduro voor de toekomst. Daarna zag ik dat Bayern gedegradeerd was , dus meteen gekeken of daar nog iets voor mij tussenliep. Mijn oog viel op Santa Cruz en Kompany, die ik Bayern vervolgens afhandig kon maken omdat ze ongelukkig waren . Omdat ik nog wel een extra creatieve middenvelder kon gebuiken, heb ik ook nog Daniel Jensen aangetrokken van Middlesbrough, die het ook niet naar z'n zin had.

Nu maar hopen dat ik een paar rondes verder kan komen in de Champions League.
pi_25382776
Ik zal met mijn Telstar-game ook weer wat van mij laten horen.

Eerst om maar weer even terug te komen op de oranje bal, ik moest net een wedstrijd tegen Heracles met een wit veld en een oranje bal:

De selectie van Telstar in de winterstop van 2005-2006, waarin ik nu zit:

Zoals je kunt zien is er veel veranderd. Spelers als Magrao, Vayrynen en Terol kwamen in de winterstop voor weinig geld (tussen de 150K en 375K per persoon) en Junior Ross (20 jaar nog maar, 4 miljoen waard nu) kwam transfervrij over uit Peru. Buijs, Marquinho en Petre kwamen in de zomer al transfervrij over.
Van Es vertrok voor 2.7 miljoen naar Vitesse, waardoor ik nu nog op zoek ben naar een leuke VC.

Tot slot nog de stand in de competitie. Helemaal tevreden ben ik nog niet (gezien de kwaliteiten van de selectie), maar ik kan er mee leven.
pi_25382798
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk systeem gebruik je bij Telstar? Ik zou het gewaagd aanpakken omdat je toch niks te verliezen hebt. Een beetje een overrompelingstactiek zeg maar.
Ik speel uiteraard 4-4-2 met een ruit, waarbij de backs veelvuldig opkomen en ook 3 van de 4 middenvelders mogen aanvallen. Het grootste probleem is de conditie, want vaak doe ik tot de 65e minuut prima mee, daarna worden de spelers vaak moe en kan de tegenpartij betere wissels doen dan ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_25383420
Leuk, om weer eens een screen met een oranje bal te zien. Ik heb veel succes met de tactiek 4-3-3 attacking op dit moment. Hier heb ik ook FC Vaduz weer mee aan de praat gekregen (en ben er met Rushden kampioen mee geworden) Helaas heb ik op doelsaldo net geen play-off plek gehaald. Volgend seizoen moet ik koste wat kost promoveren. Dat mag ook wel eens na vier jaar vind ik.
That's all folks!
pi_25383835
Met wijde vleugelspitsen of gewoon 3 aanvallers?
www.thuisuiteten.nl
pi_25384552
Wat een begin van het seizoen 2015-2016 zeg. In de competitie 7 gespeeld, 7 gewonnen, 20 voor en 0 (!) tegen. De enige lastige wedstrijd was dan wel Chelsea thuis, maar toch!
Met Robert Huth eindelijk iemand gevonden die als een man verdedigt. Mexes heeft het helaas nooit echt waar kunnen maken..
De Sloveense spits Borut Semler is trouwens wel een aardig bezig bij mij. In 2005 zit-ie bij de amateurs van Bayern, dus waarschijnlijk wel haalbaar.
Bij Argentinië heb ik na 2 jaar eervol ontslag genomen, na de van Colombia verloren finale om de Copa América. Ik kreeg het bericht mee dat ik één van de meest betrouwbare bondcoaches ooit ben geweest. Lekker, zo'n veer..
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:31:27 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25384595
Vitesse op het moment van plaats 18 naar 15 gelootst dus op het moment val ik buiten degradatie of nacompetitie
Verder heb ik Nashat Akram bijvoorbeeld gehaald van Heerenveen en laat hij nou na zijn 1e wedstrijd (MoM en een goal) geblesseerd zijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_25386118
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
Met wijde vleugelspitsen of gewoon 3 aanvallers?
Met wijde vleugelspitsen die naar binnen komen. ( gewoon de 4-3-3 attacking tactiek dus)
That's all folks!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:07:29 #254
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25386147
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Met wijde vleugelspitsen die naar binnen komen. ( gewoon de 4-3-3 attacking tactiek dus)
Die werkt bij mij ook erg goed met Sparta. Al heb ik dan wel een middenvelder nog een stukje naar voren geschoven zodat die echt als een nummer 10 achter de centrale spits speelt. En ondanks dat mijn vleugelspelers altijd lage cijfers krijgen (5 of 6) win ik wel veel vaker dan eerst, dus dat neem ik maar op de koop toe totdat ik goede vleugelspeler kan aantrekken.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:10:43 #255
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25386193
Net door een probleem met verdedigers (heb een erg dunne selectie ) tegen az met 2 centrale verdedigers gespeeld en 2 verdedigende middenvelders daarvoor, met een beetje geluk met 3-2 gewonnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25386468
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:07 schreef H.Flick het volgende:

[..]

En ondanks dat mijn vleugelspelers altijd lage cijfers krijgen (5 of 6) win ik wel veel vaker dan eerst, dus dat neem ik maar op de koop toe totdat ik goede vleugelspeler kan aantrekken.

Dat klopt, de cijfers van mijn vleugelspitsen zijn ook nooit hoog (degene die ik inbreng meestal wel), maar het team presteert fantastisch.
That's all folks!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:42:40 #257
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25386746
Na een aantal overwinning kwam ik bij een zeer lastige uitwedstrijd, Heerenveen... de huidige nummer 1 van dit seizoen en de 2 voorgaande met een goede instelling en prachtig voetbal heb ik met 3-2 weten te winnen en ben ik van de 18e naar de 9e plek gestegen, ik geloof nog in europees voetbal en ben zeker in de winning mood
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:43:49 #258
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25386763
Na de winterstop gaat het opeens heel slecht... 2 verliespartijen op rij. Mijn spelers zijn gewoon te slecht om kampioen te worden en er is geen transferbudget. Nacompetitie is het hoogst haalbare...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:49:55 #259
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25386874
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:43 schreef H.Flick het volgende:
Na de winterstop gaat het opeens heel slecht... 2 verliespartijen op rij. Mijn spelers zijn gewoon te slecht om kampioen te worden en er is geen transferbudget. Nacompetitie is het hoogst haalbare...
2 verliespartijen op rij is toch niet zo erg ik ben ook wel eens kampioen geworden met een aantal verliespartijen, heb je al een periodetitel op zak?
iig gewoon proberen te winnen tegen de directe tegenstanders voor het kampioenschap
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:52:37 #260
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25386920
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:49 schreef mordradead het volgende:

[..]

2 verliespartijen op rij is toch niet zo erg ik ben ook wel eens kampioen geworden met een aantal verliespartijen, heb je al een periodetitel op zak?
iig gewoon proberen te winnen tegen de directe tegenstanders voor het kampioenschap
Ik stond heel goed in de periode... maar die heb ik hierdoor dus verspeeld. Dat is het probleem
  zondag 6 maart 2005 @ 14:05:56 #261
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_25395826
heb je in elke competitie periodes?
en hoe lang zijn deze?
kan je nog een overzicht zien van hoe je staat in een bepaalde periode?
dus...
pi_25396523
Alleen in de Nederlandse eerste divisie volgens mij.

Ik heb inmiddels 2 punten uit 9 duels vergaard met Telstar en sta 18e in de eredivisie. Ook uit de beker geschoten in Heerenveen. Desondanks zijn zowel de bestuursleden als de fans uitermate tevreden.
www.thuisuiteten.nl
pi_25397881
Ik sta met FC Vaduz na 9 wedstrijden met 6 punten voorsprong bovenaan! Helaas ben ik op het nippertje in de eerste ronde van de UEFA cup uitgeschakeld door Udinese. Uit had ik met 2-1 verloren. Thuis stond ik tot de 79ste minuut met 1-0 voor totdat Iaquinta het sprookje verpestte. Maar het belangrijkste is dat ik in de race ben voor de titel.
That's all folks!
  zondag 6 maart 2005 @ 16:57:47 #264
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25398548
Ik heb zojuist JP van Gastel gekocht en die doet het verbazingwekkend goed. Bogarde en Numan hadden helaas al een onderkomen gevonden, zijn er nog meer uitgerangeerde oude voetballers die ik vergeten ben aan te trekken?
  zondag 6 maart 2005 @ 17:43:20 #265
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25398711
Al mijn problemen zijn opgelost. Sparta heeft een nieuw bestuur gekregen, die hebben alle schulden gesaneerd en mij een transferbudget van 6.5mln gegeven. Nu kan ik eindelijk eens gaan inkopen .
pi_25398824
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zojuist JP van Gastel gekocht en die doet het verbazingwekkend goed. Bogarde en Numan hadden helaas al een onderkomen gevonden, zijn er nog meer uitgerangeerde oude voetballers die ik vergeten ben aan te trekken?
Jordi Cruijff.

Eventueel ook Kees van Wonderen, Bert Konterman en Peter van Vossen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25405225
Denk je op rozen te zitten wanneer je in de League Cup finale tegen Charlton al na 1 minuut op 1-0 komt. Nou, daar dacht scheidsrechter Rob Styles ( ) heel anders over. 8 Gele en 2 rode kaarten later gaan we er gewoon met 2-3 vanaf..
  maandag 7 maart 2005 @ 08:58:49 #268
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_25407757
@ Butra

oeh.. das is wel heer erg drama...

maar dat kan toch te maken hebben met hoe je tackles laat uitvoeren (voorzichtig / normaal / hard) ?
dus...
pi_25409480
quote:
Op maandag 7 maart 2005 08:58 schreef marc1982 het volgende:
@ Butra

oeh.. das is wel heer erg drama...

maar dat kan toch te maken hebben met hoe je tackles laat uitvoeren (voorzichtig / normaal / hard) ?
Tackles staan gewoon op normaal. Ik kreeg dit seizoen ook eindelijk eens wat minder kaarten, totdat Dhr. Styles langskwam dus.
Ach, ik had de League Cup al 2 keer achter elkaar gewonnen. Charlton mag 'm wel hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Butra op 07-03-2005 11:20:37 ]
  maandag 7 maart 2005 @ 12:06:42 #270
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25410465
Sparta heeft zojuist een periode gepakt! Helaas heb ik wat minder geluk op de transfer markt. Ik wil alvast dusdanig inkopen zodat ik een eredivisie waardig elftal heb aan het eind van het seizoen, maar de meeste spelers die ik wil kopen weigeren in de eerste divisie te spelen. Bovendien kreeg ik een week voordat Steve Olfers van Excelsior over zou komen het bericht dat hij zich ernstig geblesseerd had en minstens 5 maanden niet kan voetballen .

Maar sportief gaat het allemaal wel geweldig! tweede in de competitie en dalijk moet ik in de 4e ronde van de beker tegen PSV.

Wat is het toch een geweldig spel
pi_25422716
Na een hele korte periode bij Sevillia (die ik niet aan het voetballen kreeg, zonde want de laatste jaren deed die club het goed, maar mijn voorganger was ontslagen toen ze 20e stonden, en ik ga weg terwijl ze 18e stonden)

Maar in mijn Ajax tijd stond de manager van Man Utd onder druk, toen ga ik te kennen dat ik wel de nieuwe manager wou worden en tjah toen ik 3 maanden bij Sevillia zat wouden ze me bij Man Utd en ben ik dus weg..
pi_25426739
Met de nieuwste patch is het spel dus een stuk moeilijker geworden. Spelers waarvan het contract afloopt, worden meteen benaderd door veel andere clubs. Je haalt dus niet meer even gratis een handvol toppers binnen. De financiën zijn veel minder geworden; voor het kampioenschap in de HCE krijg je nog maar 3 miljoen.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:04:30 #273
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25427036
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:33 schreef Nywuob het volgende:
Met de nieuwste patch is het spel dus een stuk moeilijker geworden. Spelers waarvan het contract afloopt, worden meteen benaderd door veel andere clubs. Je haalt dus niet meer even gratis een handvol toppers binnen. De financiën zijn veel minder geworden; voor het kampioenschap in de HCE krijg je nog maar 3 miljoen.
Maar Sparta wordt aan het begin van het nieuwe seizoen compleet schuldenvrij gemaakt en je krijgt zelfs een transferbudget, dus dan is het weer makkelijker .
pi_25455830
Net de heenwedstrijd van de halve finale van de CL verloren met Ajax van Liverpool. Maar ik ben toch tevreden, dat ik in mijn 2e jaar bij ajax de halve finale heb gehaald
Koning.
pi_25459051
In mijn tweede seizoen met Telstar (1e seizoen in de HCE) geplaatst voor de finale van de beker door 2-1 te winnen van nummer 1 PSV in de halve finale.
Uefa-cup is zeker, aangezien de nummer 2 Ajax de tegenstander wordt.

In de competitie zelf sta ik 10e.

Voor het volgende seizoen komen transfervrij: Samaras en Lim-duan.
pi_25459514
Net de thuiswedstrijd gehad tegen liverpool.
Na 5 minuten stond ik met 0-1 achter dus moest ik nog 5 goals maken.
Met rust was het nog steeds 0-1. In de rust wat aanpassingen doorgevoerd en ik kwam met 4-1 voor met nog 10 minuten te spelen maar het mocht niet zo zijn dus ik lig uit de CL. Maar net weer met 3-2 van psv gewonnen met een bijna compleet jeugdelftal en 6-0 van exelsior gewonnen. Ik ben al zeker kampioen dus laat ik nu veel jeugdspelers spelen zoals Vermaelen, Holm, Maduro etc..
Koning.
pi_25462618

Spannnnendddd...

Wel leuk is het dat mijn ouwe club Sutton United meedoet om promotie naar het Championship. Maar niet geheel op eigen kracht. Jaarlijks bied ik ze overbodige Liverpool-spelers gratis aan. Hun hele basis bestaat ondertussen uit ex-Reds.
pi_25476725
Seizoen twee is afgelopen bij ajax
Kampioen, supercup en halve finale CL, over het algemeen geen slecht seizoen dus. Ik ben nu op zoek naar versterkingen voor het eerste elftal. Baptista wil niet komen want ik kan maar 95.000 per week bieden. Sneijder vertrekt hoogstwaarschijnelijk maar VdV, Roncatto en Adu kunnen ook prima AM spelen. Voorin heb ik de keuze uit: Holm, Babel, Bojinov en Mokoena. Sonck en Anasatsiou zijn allebei verbannen naar het 2e elftal maar niemand wil ze hebben
Brazilie is wereldkampioen na de finale te hebben gewonnen van Frankrijk. Nederland was niet eens geplaatst.
Mijn huidige basis bestaat uit:
Basis (vervanger)

Stekelenburg (Henrique)

Dede (Maxwell)
Van den Borre (Heitinga)
Naldo (De Jong)
Trabelsi (De Jong)

Bierofka (of VdV, wisselen elkaar af)
Mascherano (Vm, anders Maduro of Galasek maar die vertrekt binnenkort)
Sneijder (Am, anders VdV, of Roncatto)
De Ridder (Pienaar, Bierofka)

Mokoena (Holm)
Bojinov (Babel)

Best een aardig team vindt ik zelf maar ben nu aan het kijken waar versterking nodig is. Ik ga denk ik een Amr kopen. Als iemand nog ideen heeft over mijn team of anders ove wie ik zou kunne kopen (ik heb 20 miljoen) dan hoor ik het graag
Koning.
pi_25480060
Verveelt het spelen met Ajax niet tha_dark? Ik vond het na twee kampioenschappen op rij met Heerenveen wel weer eens tijd voor een andere uitdaging. Een begin in Division Two in Engeland. Als je daar kampioen wordt (is me in het eerste seizoen bij Rushden gelukt) geeft dit mij meer voldoening dan winnen met een topploeg. Heb jij dit niet?
That's all folks!
pi_25487145
Ik denk dat de uitdaging dan zit in een EC winnen, Vaduz.
www.thuisuiteten.nl
pi_25487510
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:38 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat de uitdaging dan zit in een EC winnen, Vaduz.
Precies, ik ga proberen dit jaar de EC te winnen. Mocht mij dit lukken dan staat mijn vertrek bijna zeker vast, mocht het niet lukken dan weet ik het nog niet.
Koning.
pi_25487952
Oke, met de ploeg die je nu hebt moet het wel lukken denk ik.
That's all folks!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:21:45 #283
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25489134
Ik sta nu met vitesse 8e europees voetbal is dus erg dichtbij, helaas heeft mijn pc er de brui aan gegeven en kan ik dus niet verder
Bernie en ik zijn tof.
pi_25512144
De voorbereiding van seizoen 3 loopt lekker. De oefenwedstrijden makelijk gewonnen alleen van manchester werd verloren.
Alleen loop ik nu kans da Sneijder er gratis vandoor gaat, hij wil geen nieuw contract tekenen en diverse topclubs zitten achter hem aan. VdV gaat misschien ook weg voor 15miljoen.
Daarintegen komt hoogstwaarschijnelijk Nasri voor 11miljoen en misschien Baptista.
Koning.
pi_25512821
Ben met Brondby begonnen .

Laag budget en maar 12 teams in de deense hoogste divisie maar komt goed.
Do it again now
pi_25523095
Dilemma
Wie zou ik kopen, ik heb 48miljoen.
Ik kan daarvoor Nasri + D'Allessandro kopen (samen 30 miljoen)
Of Berbatov (38 miljoen)
Koning.
pi_25523141
De eerste twee natuurlijk.
Do it again now
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:23:43 #288
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25523232
geeneen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25523278
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:23 schreef mordradead het volgende:
geeneen
Waarom niet?
Ik moet mijn team versterken maar de groten willen allemaal niet: Caveneghi, Lampard, Ballack, Luque etc... Wie dan?
Koning.
pi_25540875
Ben vandaag begonnen met Celtic, eerste competitieduel gewonnen met 4-0 van Livingston. Heb geen transfers gedaan omdat Celtic toch een aardig elftal heeft
pi_25540916
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb net (erg toepasselijk nu) voor het eerst in de sneeuw gevoetbald, met zo'n mooie oranje bal.

[afbeelding]
Ik heb ook een game met GAE, en omdat je daar geen veldverwarming hebt. Speel je in de winter altijd ook op zo'n veld is wel kicke vind ik
pi_25547042
Ik ben inmiddels bijna gedegradeerd met Telstar. Winterstop had ik 5 uit 17, inmiddels heb ik 9 uit 26. Ik hoop wel de 10 punten te halen.

Heracles Almelo wil mij erg graag binnenhalen en ik heb wel interesse, wat het bestuur niet echt leuk vindt.
www.thuisuiteten.nl
pi_25551153
Is FM 2005 leuker dan cm 03-04?
pi_25551373
Jup
Do it again now
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:04:28 #295
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25555376
Even een dom vraagje. Bevalt FM05? Beter dan CM5? En ja, waarom?
pi_25565822
FM is van de makers van de Championship Manager serie. Zij zijn onder de naam FM doorgegaan. Dus je weet wat je aan het spel hebt. CM5 heb ik nog niet, ik denk ook niet dat ik die ooit ga spelen. FM ben ik zeer tevreden over. Hij is lekker snel en fijn om mee te spelen.
That's all folks!
pi_25581841
Ik heb zojuist Worldwide Soccer Manager 05 naast patch 5.0.5 geinstalleerd bij Football Manager. Is dit een geheel andere patch ofzo?
Hoi.
pi_25585956
Eindelijk de CL gewonnen! Dat werd ook weleens tijd natuurlijk, in 2018..
In 2010 had ik al eens met Blackburn in de finale gestaan en in 2015 met Liverpool, maar altijd gebeurde er wel iets vreemds in de finale waardoor ik verloor. Nu had ik de hoop allang opgegeven na de 2 rode kaarten, maar Tuncay besloot zn carriere met een fantastisch afstandsschot..

pi_25589776
Ik ben verdorie ontslagen bij Telstar en ben toen nog tot oktober clubloos doorgegaan, maar nergens kwam een vacature vrij. Alleen bij PSV en die wilden me niet. Ik had Heracles geweigerd, omdat ik Telstar in de eerste divisie weer wilde opbouwen.

De reden voor het ontslag was het feit dat ik een waarschuwing van het bestuur had genegeerd wat betreft boetes uitdelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25590564
Kut spel
Ben bezig met Helmond en na 24 wedstrijden sta ik 17e
Ik heb van alles geprobeert maar niks lijkt te helpen
Ik verlies zelf's van AGOVV met 0-4
pi_25591251
Ik zoek nu een leuke nieuwe club voor een nieuw potje, heb geen zin nog tijden te wachten op een vrijkomende post.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')