ik speel met een taktiek die me door een vriend van me is toegestuurd maar heb deze wel op vele fronten aangepast zodat het lekker looptquote:Op zondag 27 februari 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb je knap gedaan! Hopelijk kun je stunten door erin te blijven. En Mordradead, appart systeem heb je, zelf bedacht? En speel je met mandekking?
Stunten met Moeliker; Correia, Van Heulen, Bogarde, Numan; Lettinga, Salden, Pater, Kantelberg; Van Es en Mihci als basis en een budget van 80k?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb je knap gedaan! Hopelijk kun je stunten door erin te blijven. En Mordradead, appart systeem heb je, zelf bedacht? En speel je met mandekking?
wat een wonder met ajax feyenood of psvquote:Op zondag 27 februari 2005 16:23 schreef S3rp3nt het volgende:
zo bij mij is het weer 2-1-2006 winterstop in nederland dus ik denk laat ik mijn fans:P maar weer inlichten over mijn verichtingen. deze keer niet zo veel tekst maar een paar screens.
Stand HCE in de winterstop.
[afbeelding]
Topscorer.
[afbeelding]
In hoeverre kan je een perfect team hebben in de HCE?
[afbeelding]
En Maarten Stekelenburg krijgt een award.
[afbeelding]
Btw inclusief de champions league heb ik dit seizoen pas 3keer gelijk gespeeld, en werd ik 1ste in mijn poule en moet nu aantreden tegen newcastle in de 2de ronde.
waar slaat dat nou weer op in het echt kan ajax/feyenoord/psv verliezen van elke willekeurige club als je dan een ongeslagen reeks kan neerzetten van 17 wedstrijden in de hce dan mag je daar trots op zijn.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wat een wonder met ajax feyenood of psv![]()
Ben pas trots als je dat met nec az heerenveen of rbc ofzo lukt
Ik heb sinds kort een schema wat ik nu elke keer gebruik.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:48 schreef PPWB84 het volgende:
Maken jullie je eigen training schedules of laten jullie het de assistant manager doen? Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt, maar ik denk erover om het de assistant manager te laten doen. Deels omdat ik geen zin heb om steeds nieuwe schedules te maken, maar ik vraag me af of dat erge consequenties heeft of dat die assistant het wel een beetje kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |