abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2005 @ 15:22:42 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25282294
Hier dan een screentje van mijn team
Bernie en ik zijn tof.
pi_25282490
14e geworden in de competitie, maar wel de nacompetitie gewonnen met Telstar. Nu moet ik de eredivisie in met een enorm matig team, ben benieuwd wat dat wordt!

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25282611
Dat heb je knap gedaan! Hopelijk kun je stunten door erin te blijven. En Mordradead, appart systeem heb je, zelf bedacht? En speel je met mandekking?
That's all folks!
  zondag 27 februari 2005 @ 15:52:36 #129
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25282698
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb je knap gedaan! Hopelijk kun je stunten door erin te blijven. En Mordradead, appart systeem heb je, zelf bedacht? En speel je met mandekking?
ik speel met een taktiek die me door een vriend van me is toegestuurd maar heb deze wel op vele fronten aangepast zodat het lekker loopt
n de champions league is het wel moeilijker aangezien Lastuvka, Babel, Mascherano en Van Bommel kunnen bijvoorbeeld niet meedoen omdat ze niet zijn geregistreerd.

edit: o ja, met mandekking ja

[ Bericht 10% gewijzigd door mordradead op 27-02-2005 15:59:24 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_25283140
zo bij mij is het weer 2-1-2006 winterstop in nederland dus ik denk laat ik mijn fans:P maar weer inlichten over mijn verichtingen. deze keer niet zo veel tekst maar een paar screens.

Stand HCE in de winterstop.

Topscorer.

In hoeverre kan je een perfect team hebben in de HCE?

En Maarten Stekelenburg krijgt een award.

Btw inclusief de champions league heb ik dit seizoen pas 3keer gelijk gespeeld, en werd ik 1ste in mijn poule en moet nu aantreden tegen newcastle in de 2de ronde.
pi_25283278
Dat zijn mooie statistieken, zo gaat het bij mij bij Heerenveen ook. Net zo makkelijk. Ik ben alweer halverwege met FC Vaduz. Net zoals in het vorige seizoen werd ik door de bookmakers als tweede getipt voor promotie. Het liep heel anders en de druk werd steeds groter, gelukkig had het bestuur geduld. Net als in het vorige seizoen begint het elftal op de helft van de competitie ineens te draaien. Ik denk dat het komt door mijn UEFA cup wedstrijden in het begin van het seizoen. (Ik moet altijd veel kwalificatiewedstrijden spelen, vergt veel energie) Als wanhoopspoging heb ik al mijn Liechtensteinse jongens in het elftal gezet waarvan het merendeel jeugdspeler is. En dit werkt fantastisch. Helaas kan ik een topklassering nu wel vergeten. De achterstand is veel te groot geworden.
That's all folks!
pi_25283422
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Stunten met Moeliker; Correia, Van Heulen, Bogarde, Numan; Lettinga, Salden, Pater, Kantelberg; Van Es en Mihci als basis en een budget van 80k?
www.thuisuiteten.nl
pi_25283478
krijg je niet een beetje geld voor het winnen van de nacompetitie? zoals je krijgt als je de HCE wint alleen dan wat minder:P (ik schrok me de pleuris toen ik zag dat ik er ¤15M voor kreeg:P)
pi_25283643
Oh, dat zou kunnen, ik moet nog 1 duel spelen. Misschien krijg ik een bonus ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_25283724
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:23 schreef S3rp3nt het volgende:
zo bij mij is het weer 2-1-2006 winterstop in nederland dus ik denk laat ik mijn fans:P maar weer inlichten over mijn verichtingen. deze keer niet zo veel tekst maar een paar screens.

Stand HCE in de winterstop.
[afbeelding]

Topscorer.
[afbeelding]

In hoeverre kan je een perfect team hebben in de HCE?
[afbeelding]

En Maarten Stekelenburg krijgt een award.
[afbeelding]

Btw inclusief de champions league heb ik dit seizoen pas 3keer gelijk gespeeld, en werd ik 1ste in mijn poule en moet nu aantreden tegen newcastle in de 2de ronde.
wat een wonder met ajax feyenood of psv

Ben pas trots als je dat met nec az heerenveen of rbc ofzo lukt
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_25283752
shit ik ga nooit meer iets downloaden met grabit tijdens het spelen van FM ik stond met 3-1 voor tegen feyenoord in de kwart finale van de amstel cup en hij loopt vast:@ gelukkig eerste wedstrijd na de winterstop en daar heb ik gesaved dus.
pi_25284013
Ik zit op het moment in het eerste seizoen met de Spurs en speel in een 4-1-3-2 opstelling. Na een goede start in de competitie (o.a door overwinningen op Man Utd, Newcastle Utd en Liverpool) ben ik van de 1e plaats (na 13 wedstrijden) teruggezakt naar de 7e plaats en laat ik erg veel punten liggen, ook tegen de 'mindere goden' win ik slechts moeizaam. Zou dit kunnen komen doordat de tactiek van 4-1-3-2 uitgewerkt is? Ik zit nu dus te twijfelen of ik gewoon in een dip zit of dat ik misschien eens een andere opstelling moet gaan proberen...

In het begin van het seizoen heb ik Vanden Borre gehaald. Om te voorkomen dat hij door een andere club bij me weg wordt geplukt wil ik hem nu een profcontract aanbieden aangezien hij nu 17 is geworden. Het probleem is nu alleen dat hij een minimum fee release van Fl. 14,25 miljoen in zijn nieuwe contract wil hebben, dit vind ik echter zelf een beetje te weinig.(ik speel nog in guldens)

Als ik hem een contract aanbied zonder minimum fee release weigert hij het contract, omdat hij weg wil kunnen wanneer een grotere club hem wil kopen.

Als ik hem een contract aanbied met het gewenste salaris en tekengeld, maar wel met een hogere minimum fee release weigert Vanden Borre het contract met de reden: feels he deserves a better basic wage. Het basissalaris wat ik hem heb geboden is hoger dan hij zelf vroeg, dus daar kan het niet aan liggen denk ik.

Hoe kan ik Vanden Borre alsnog bij laten tekenen zonder dat ik hem voor slechts Fl 14,25 miljoen kwijt kan raken aan een grotere club?
  zondag 27 februari 2005 @ 17:33:30 #138
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25284046
Ik heb dit seizoen 1 wedstrijd verloren en 4 gelijk.... net als psv en ajax heeft 7x gelijk gespeeld en niks verloren best wel veel competitie dit seizoen dus, uiteraard sta ik met een veel hoger doelsaldo bovenaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_25285099
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

wat een wonder met ajax feyenood of psv

Ben pas trots als je dat met nec az heerenveen of rbc ofzo lukt
waar slaat dat nou weer op in het echt kan ajax/feyenoord/psv verliezen van elke willekeurige club als je dan een ongeslagen reeks kan neerzetten van 17 wedstrijden in de hce dan mag je daar trots op zijn.
pi_25285184
Maken jullie je eigen training schedules of laten jullie het de assistant manager doen? Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt, maar ik denk erover om het de assistant manager te laten doen. Deels omdat ik geen zin heb om steeds nieuwe schedules te maken, maar ik vraag me af of dat erge consequenties heeft of dat die assistant het wel een beetje kan
pi_25285271
Ik kan niet wachten op de nieuwe patch en de data update woensdag. Tot die tijd ben ik even het spel aan het aanpassen naar mijn wensen: nieuwe doelnetten, nieuwe bal, nieuwe skin... in cm 03-04 heb ik nooit iets aangepast, maar het is erg leuk. Naar mijn mening wordt de spelbeleving echt verbeterd met deze toevoegingen. De mooiste skin is op dit moment de Stone skin vind ik, te downloaden op www.studiovista.com/skins. Voor de mensen die geen skin gebruiken en het wel willen proberen kan ik die echt aanraden. Mooie kleuren en vriendelijker voor de ogen dan de originele skin. Ook de elegance skin is erg mooi, te downloaden op www.sortitoutsi.net. Maar ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak.
  zondag 27 februari 2005 @ 21:04:19 #142
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25286942
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:48 schreef PPWB84 het volgende:
Maken jullie je eigen training schedules of laten jullie het de assistant manager doen? Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt, maar ik denk erover om het de assistant manager te laten doen. Deels omdat ik geen zin heb om steeds nieuwe schedules te maken, maar ik vraag me af of dat erge consequenties heeft of dat die assistant het wel een beetje kan
Ik heb sinds kort een schema wat ik nu elke keer gebruik.

Erg veel vertrouwen in die assistent heb ik niet trouwens
  zondag 27 februari 2005 @ 21:11:05 #143
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25287037
uitgeschakeld door arsenal nu heb ik deze competitie nog maar kans op 1 prijs.... de competitie, 2x dus in halve finales van toernooien uitgeschakeld
Bernie en ik zijn tof.
pi_25287449
iemand zin om een keertje over internet te proberen te spelen?
ik kan wel een keertje een server op ztten ben FTTH dus 10Mbit up en down zou snel genoeg moeten zijn.
pi_25289247
winterstop in mijn 3e seizoen bij Fortuna
boven verwachting sta ik op een 3e plek, dit ondanks dat 3 van mijn beste spelers aan het seizoen zijn vertrokken
voor volgend seizoen alvast weer 2 nieuwe aankopen gedaan

Van de Besselaar (eindhoven), van Toor (haarlem) komen over
ver wil ik nog van Dinteren van Zwolle aantrekken
eveneens ben ik op zoek naar een nieuwe doelman aangezien Baart al inmiddels de 34 heeft gepasseert en deze binnen 1 a 2 seizoenen wel zal zal stoppen
ik heb mijn oog laen vallen op Wintjes van MVV en Hoogedoorn (bij mij ook spelende voor MVV)

maar ik moet eerst wat geld zien te krijgen om een beetje goede contracten af te kunnen sluiten
deze hoop ik te kunnen financieren door Abeyei te verkopen die een waarde heeft van 3 miljoen
pi_25292591
http://community.sigames.(...)1519717/m/5792025701

Dit is een uitstekende thread om een groter inzicht te krijgen in het maken van de juiste tactiek die bij je spelers' kwaliteiten past.
  maandag 28 februari 2005 @ 10:06:30 #147
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25295337
Na in de amstel cup en champions league te zijn uitgeschakeld heb ik toch nog mijn landskampioenschap kunnen prolongeren , dit seizoen weer redelijk veel doelpunten tegen (35) en veel doelpunten voor (115) maarja, ik wil niet met meer verdedigers blijven spelen dus het maakt me niet uit zolang ik blijf winnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25298029
misschien zou je toch met meer verdedigers moeten spelen om toch te proberen minder doelpunten door te laten, want dat vind ik zeer belangrijk in de champions league, want daar speel je toch tegen de team met de betere spelers, ipv de teams uit de hce. daar heb je toch meer aan een clean sheat.
pi_25300201
oke hier een verslag van mij weer.
net de 2de ronde van de cl gespeeld en had uit bij newcastle gewonnen met 2-0 ik dacht na de wedstrijd dat wordt kat in het bakkie, maar toen newcastle bij mij kwam was het spannend in de 89ste minuut scoorde shearer 0-1 en jenas in de 90ste minuut 0-2, toen kwam de verlening hier ging mijn hart harder klopen. maar het bleef 0-2. toen de penalties, gelukkig heeft newcastle een soort zelfde probleem als nederlands elftal bleek na de shootout, ik hoefte maar 3 penalties te nemen crespo miste de eerste lopez scoorde en sonck maakte het 2-0 want alle vier de schoten die newcastle moest nemen werden gestopt door stekelenburg.! ben door naar de volgende ronde waar ik net als vorig jaar chelsea ontmoet. ik heb grote verwachtingen van mij team, en denk wel dat ik de halve finale haal.
  maandag 28 februari 2005 @ 17:14:54 #150
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25300428
Nadat ik kampioen ben geworden ben ik door het Nederlands Nationale elftal gevraagd of ik bondscoach wilde worden... uiteraard nu moet ik op de olympische spelen oranje-23 naar de gouden medaille leiden tegen zuid korea werd het iig al 6-0 dus ik ben op de goede weg
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')