Ja, dat ik transfervrij moet halen snap ik ook welquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:07 schreef mordradead het volgende:
Spelers transfervrij halen... goed scouten dus, wat ik weet is dat pezzarossi transfervrij is maar ik betwijfel het of hij naar jou wil komen
je kunt ook spelers gaan hurenquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, dat ik transfervrij moet halen snap ik ook wel. Ik ga mn scouts maar eens mobiliseren, misschien kunnen ze nog een afdankertje van Willem II vinden ofzo
![]()
Inderdaad, had ik nog nooit eerder gehad. En dat terwijl ik bij elkaar al wel 6 seizoenen bij verschillende clubs heb gespeeld. Heeft iemand anders hier dit al vaker meegemaakt?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Cool Vaduz, die oranje bal!
Nee, maar stond het ook in de weersverwachting, dat er sneeuw zou zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, had ik nog nooit eerder gehad. En dat terwijl ik bij elkaar al wel 6 seizoenen bij verschillende clubs heb gespeeld. Heeft iemand anders hier dit al vaker meegemaakt?
Daar heb ik voor de wedstrijd niet naar gekeken. Het veld was inderdaad niet helemaal wit, maar het was wel aardig wit. Wel leuk trouwens, ik heb de wedstrijd met 0-2 gewonnen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:47 schreef SimK het volgende:
[..]
Nee, maar stond het ook in de weersverwachting, dat er sneeuw zou zijn?
Ik zie trouwens wel een beetje bleek groen, maar echt wit is het niet
Dat kan je aanvragen bij het bestuur.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:11 schreef marc1982 het volgende:
het schijnt dat je ook je stadion kunt uitbreiden enzo?
eh waar?
Die mensen denken ook niet na wat als je nou geen bittorent hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:32 schreef PPWB84 het volgende:
Morgen de patch en officiele data update met de transfers t/m januari te downloaden op www.sigames.com. Smiddags de torrent versie en 's avonds van de site.![]()
Dan kan je hem toch ook van de site downloaden?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die mensen denken ook niet na wat als je nou geen bittorent hebt![]()
Nee dan heb je bittorent weer nodig om het uit te pakken ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan kan je hem toch ook van de site downloaden?
Ga naar www.thedugout.net en dan kijk je bij downloads--> football manager 2005 official downloads, vervolgens scroll je tot ongeveer t midden van de pagina en dan zie je de patch with data staan. Download die file and als het goed is heb je dan gewoon een exe bestand gedownload. De patch zonder data is er ook, als je die liever hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dan heb je bittorent weer nodig om het uit te pakken ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |