abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25317999
Morgen de patch en officiele data update met de transfers t/m januari te downloaden op www.sigames.com. Smiddags de torrent versie en 's avonds van de site.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:35:24 #177
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25318055
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor mijn Heerenveenvoorhoede heb ik nu de keuze uit Collins John, Podolski, Huntelaar en Tuyp.
ik heb voorin Yildirim/Budan/Denneboom/Bizimana/Samaras/Babel
Bernie en ik zijn tof.
pi_25318102
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:35 schreef mordradead het volgende:

[..]

ik heb voorin Yildirim/Budan/Denneboom/Bizimana/Samaras/Babel
Babel is bij mij echt een god.
Zit nu in mijn 2e seizoen bij Ajax, en hij heeft voor afwerking, koppen, dribbelen en nog een paar gewoon 20
Koning.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:46:14 #179
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25318254
En ik heb hem gewoon transfervrij weggeplukt bij Ajax
Bernie en ik zijn tof.
pi_25319580
Ik zit met een probleem.
Ik kreeg in November een baan bij schalke '04 zit nu in maart heb tot nu toe alles gewonnen en van plaats 7 naar 2 gegaan alleen nu passen me tegenstander zich aan op mijn tactic nu speel ik dus alles gelijk. Ik wil mijn tactiek niet wijzigen omdit ik deze graag wil behouden, kan iemand me vertellen hoe ik toch kan zorgen dat ik niet alles gelijkspeel zonder mijn tactiek te wijzigen.
pi_25319844
ik zoek een goeie verdediger die wel naar NEC wil en er gelijk staat ik heb 30 miljoen te besteden en ik speel uefa cup en zit in het jaar 2007.

Van Bronkhorst Melchiot en Hofland willen niet.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:46:35 #182
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25327646
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ik zoek een goeie verdediger die wel naar NEC wil en er gelijk staat ik heb 30 miljoen te besteden en ik speel uefa cup en zit in het jaar 2007.

Melgar, Kruiswijk, Escude
Bernie en ik zijn tof.
pi_25329000
net mijn eerste wedstrijd gespeeld met Fortuna Sittard in de HCE, en wat voor een
RBC werd met 4-1 naar huis getuurd 2x Abeyie en 2x Dave Bakker
pi_25329298
iemand de nieuwe patch al??
pi_25330674
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Andres Felipe Gonzalez, Francisco Javier Rodriguez, Naldo.
pi_25332032
Bedankt ik heb een bod op kruiswijk gedaan.

Voor iedereen die nog een aanvallender middenvelder zoekt koop Diomansy Kamara uit senegal.
Do it again now
pi_25332061
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bedankt ik heb een bod op kruiswijk gedaan.

Voor iedereen die nog een aanvallender middenvelder zoekt koop Diomansy Kamara uit senegal.
Heb je er een screen van?
Koning.
pi_25332514
http://www.netpix.org/pix/03/02/05/kamara2.jpg

Jep hij was transfervrij dus ik haalde hem zo binnen Arsenalzat ook achter hem aan.
Do it again now
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:11:45 #189
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25333692
Net de 9e wedstrijd in de competitie tegen Feyenoord gelijk gespeeld (2-2), de wedstrijd daarop een andere Rotterdamse club (excelsior) in de pan gehakt met 9-0
Bernie en ik zijn tof.
pi_25334906
Ik ben een nieuw spel begonnen. M'n Heerenveen en FC Vaduz elftal heb ik even in de kast gezet. Ik ben begonnen in de Engelse League two (de voormalige third division) met Rushden & Diamonds. Hier heb ik in de CM delen al veel succes mee gehad. Ik ben benieuwd of me dit met FM ook lukt. Ik ben in ieder geval goed begonnen met 4 overwinningen in de eerste 5 wedstrijden. De bookies denken dat ik rond plaats acht ga eindigen. We zullen zien hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
That's all folks!
pi_25336028
Ik kreeg 8,5 miljoen aan TV-rechten, maar mocht er niks van investeren. Ik ga dus zo'n beetje zonder versterking de eredivisie in, op wat jonge Scandinaviėrs na en de door mij gehuurde Maduro. Leon Kantelberg 3 maanden out, begint dus lekker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:26:22 #192
62489 SimK
Thonbroeder
pi_25336253
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een nieuw spel begonnen. M'n Heerenveen en FC Vaduz elftal heb ik even in de kast gezet. Ik ben begonnen in de Engelse League two (de voormalige third division) met Rushden & Diamonds. Hier heb ik in de CM delen al veel succes mee gehad. Ik ben benieuwd of me dit met FM ook lukt. Ik ben in ieder geval goed begonnen met 4 overwinningen in de eerste 5 wedstrijden. De bookies denken dat ik rond plaats acht ga eindigen. We zullen zien hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
Dat zijn de leukste hoor Ik ben ook wel eens nog lager gegaan, ik denk het laagst wat er is in Engeland. Zo'n rare club, amateurs volgens mij, met een Latijnse naam. Je zag het meteen al in die oefenpotjes in de 2d pitch: die gozers snappen niet hoe ze een bal moeten spelen

Om nog maar te zwijgen van enig positiespel

Ik hield het dan ook al gauw weer voor gezien..
pi_25336255
Ik weet niet of het door de nieuwe patch komt of doordat ik vanmorgen mn trainingsschema ietwat veranderd heb, maar de stats van mn spelers schieten als een gek de hoogte in. Niet normaal gewoon. Iemand anders dezelfde ervaring met de patch?
pi_25336317
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:26 schreef SimK het volgende:

[..]

Dat zijn de leukste hoor Ik ben ook wel eens nog lager gegaan, ik denk het laagst wat er is in Engeland. Zo'n rare club, amateurs volgens mij, met een Latijnse naam. Je zag het meteen al in die oefenpotjes in de 2d pitch: die gozers snappen niet hoe ze een bal moeten spelen

Om nog maar te zwijgen van enig positiespel

Ik hield het dan ook al gauw weer voor gezien..
Het verbaasde me enorm hoeveel voetbal er in het Rushden & Diamonds team zit. Dat had ik niet verwacht. Ik heb het een paar weken geleden ook met Thurrock uit de Conference geprobeerd, dat werd echt niks. Die snapten er inderdaad geen bal van.
That's all folks!
pi_25347280
Ik sta na 19 wedstrijden op een fantastische tweede plek met Rushden & Diamonds. De eerste 3 promoveren dus ik ben goed op weg. Om deze vorm te continueren heb ik de laatste tijd een aantal ,voor mijn elftal, goede spelers gehuurd. Rosenior van Fulham, Alexis Nicolas van Chelsea, John Spicer van Arsenal en Mark Yeates van de Spurs. Ik speel 4-3-3 attacking, hiermee verras ik veel tegenstanders.
That's all folks!
pi_25348227
Misschien mag je hier niet naar warez vragen maar anders zeg het maar:
Maar iig kun je een illegale versie ook patchen?
Koning.
pi_25348659
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 16:11 schreef tha_dark het volgende:
Misschien mag je hier niet naar warez vragen maar anders zeg het maar:
Maar iig kun je een illegale versie ook patchen?
Warez zijn hier inderdaad niet toegestaan...
.
pi_25350463

Zoals je ziet hebben de bookies weinig vertrouwen in mijn team. Eerste duel verloren in Enschede, met 2-1. Na 11 minuten scoorde Ronny van Es de 0-1 voor mij, maar kort voor rust kwam Twente terug via Peter Niemeyer. In de 87e minuut maakten ze na een ellenlange bestoking van mijn doel toch de 2-1 via Fafiani. Volgende wedstrijd is thuis tegen Den Bosch, gelijk een degradatieduel!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25350692
Ik heb net (erg toepasselijk nu) voor het eerst in de sneeuw gevoetbald, met zo'n mooie oranje bal.

That's all folks!
  donderdag 3 maart 2005 @ 19:59:16 #200
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25350921
Ik heb FM2005 vandaag gekocht en ik ben meteen helemaal verslaafd! Ik ben begonnen met Sparta en dat is al meteen problematisch omdat ik totaal geen transferbudget heb en maar moet roeien met de riemen die ik heb: Er is geen ruimte voor nieuwe aankopen.

Het begon ook allemaal niet zo fantastisch, in de beker ben ik door een stelletje amateurs uitgeschakeld. Maar daarna won ik wel een oefenwedstrijd tegen Porto met 5 - 1, dus dat was behoorlijk onverwacht.

In de competitie loopt het wel aardig, 6 punten uit de eerste 3 wedstrijden al ben ik behoorlijk afhankelijk van Koevermans voor de goals.

Heeft er iemand nog tips? Hoe kan ik betere spelers krijgen, zonder transfer budget?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')