ik heb voorin Yildirim/Budan/Denneboom/Bizimana/Samaras/Babelquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mijn Heerenveenvoorhoede heb ik nu de keuze uit Collins John, Podolski, Huntelaar en Tuyp.
Babel is bij mij echt een god.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb voorin Yildirim/Budan/Denneboom/Bizimana/Samaras/Babel
Melgar, Kruiswijk, Escudequote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ik zoek een goeie verdediger die wel naar NEC wil en er gelijk staat ik heb 30 miljoen te besteden en ik speel uefa cup en zit in het jaar 2007.
Van Bronkhorst Melchiot en Hofland willen niet.
Andres Felipe Gonzalez, Francisco Javier Rodriguez, Naldo.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ik zoek een goeie verdediger die wel naar NEC wil en er gelijk staat ik heb 30 miljoen te besteden en ik speel uefa cup en zit in het jaar 2007.
Van Bronkhorst Melchiot en Hofland willen niet.
Heb je er een screen van?quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bedankt ik heb een bod op kruiswijk gedaan.
Voor iedereen die nog een aanvallender middenvelder zoekt koop Diomansy Kamara uit senegal.
Dat zijn de leukste hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een nieuw spel begonnen. M'n Heerenveen en FC Vaduz elftal heb ik even in de kast gezet. Ik ben begonnen in de Engelse League two (de voormalige third division) met Rushden & Diamonds. Hier heb ik in de CM delen al veel succes mee gehad. Ik ben benieuwd of me dit met FM ook lukt. Ik ben in ieder geval goed begonnen met 4 overwinningen in de eerste 5 wedstrijden. De bookies denken dat ik rond plaats acht ga eindigen. We zullen zien hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
Het verbaasde me enorm hoeveel voetbal er in het Rushden & Diamonds team zit. Dat had ik niet verwacht. Ik heb het een paar weken geleden ook met Thurrock uit de Conference geprobeerd, dat werd echt niks. Die snapten er inderdaad geen bal van.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:26 schreef SimK het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste hoorIk ben ook wel eens nog lager gegaan, ik denk het laagst wat er is in Engeland. Zo'n rare club, amateurs volgens mij, met een Latijnse naam. Je zag het meteen al in die oefenpotjes in de 2d pitch: die gozers snappen niet hoe ze een bal moeten spelen
![]()
Om nog maar te zwijgen van enig positiespel![]()
Ik hield het dan ook al gauw weer voor gezien..
Warez zijn hier inderdaad niet toegestaan...quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:11 schreef tha_dark het volgende:
Misschien mag je hier niet naar warez vragen maar anders zeg het maar:
Maar iig kun je een illegale versie ook patchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |