quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:01 schreef Arikay het volgende:[..]
Ja, heb hem ook net gehad.
Champions League ging wel goed, Feyenoord en Heerenveen (ik) waren ook de nummers 1 en 2.
Nu mogen PSV (3e), FC Utrecht (bekerwinnaar/5e) en RBC (7e!
![]()
) UEFA-cup spelen.
Ajax was 4e en moet nu samen met FC Groningen (6e) Intertoto spelen.
Jammer en vervelend...
Irritant ja. Aan de andere kant waren het bestuur en de supporters wel laaiend enthousiast dat we Europees voetbal hadden gehaald en waren enkele spelers blij voor een club te spelen die zo goed presteert.
Heb inmiddels Ruud Knol gekocht om de defensie te versterken, terwijl Niedzielan gratis overkwam van NEC. Beiden in de basis, Niedzielan scoorde al 2 x in 2 competitieduels. Boussaboun was voor de tweede keer speler van het jaar volgens de fans en begon in de eerste competitiematch thuis tegen Heerenveen flitsend, met een hattrick in een kwartier. Gek genoeg de eerste hattrick ooit in de iets meer dan 2 seizoenen die ik nu heb gespeeld. Feyenoord klopte aan de deur voor hem, maar ik heb hem gehouden.
Ook aardig, toen ik eind vorig seizoen al liet doorschemeren dat ik Knol wilde hebben, reageerde Penders boos. Hij zei letterlijk: "De klootzak wil me door een ander vervangen." Ik heb hem maar een waarschuwing gegeven en gerustgesteld, want hij speelt nog steeds.
Mijn team is nu: Gentenaar; Colin, Penders (c), Knol, Pogatetz; Diba, Mendes da Silva, Van der Gun, Lurling; Boussaboun, Niedzielan
Diba staat al 2 jaar op eigen verzoek op de transferlijst, maar de enige clubs die komen zijn minder dan ik, dus daar verkoop ik hem niet aan, tenzij ze 8 miljoen bieden ofzo. Hij speelt gewoon goed, ondanks zijn lage moraal.
Op de bank heb ik met Mohamed Mari nog een goede Zweedse rechtsback, met Peńa een prima Spaanse linksback en in Koen Garritsen en Winston Bogarde uiterst bruikbare centrumverdedigers. Mbark Boussoufa kan alle aanvallende middenveldposities bekleden, Ednílson is een Portugese stofzuiger en Yuri Cornelisse een bruikbare invaller. Als spitsen heb ik nog Evandro Roncatto, Danny Koevermans en Jordi Cruijff.
Benieuwd of ik mijn 5e plaats kan herhalen of verbeteren.