Heb een paar keepers voor je opgezocht onder de 7,5 miljoen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:53 schreef mordradead het volgende:
Hier dan alsnog mijn heerenveen squad
GK: Waterman (Terol) ik probeer een nieuwe keeper te halen maar het wil niet echt lukken
DC: Kruiswijk/Escude/Schut (Naldo/Drost)
DMC: Oliseh (Radomski)
MC: Ono (Adu)
AMC: Hersi/Adu (Al Khalifi/Akram)
FC: Wisse/Yildirim/Niedzielan (Denneboom/Samaras)
Ik ben dit seizoen qua spitsen er flink op achteruit gegaan al hoop ik natuurlijk op het besteNaldo vind mij een stakker dus ik zal hem wel gaan verkopen... Escude heb ik dit seizoen toch transfervrij kunnen bemachtigen
Weet iemand nog een leuke keeper? Ik was al een tijdje achter Jan Lastuvka aan maar 7.5mijloen voor een keeper (dat vonden ze te weinig) vond ikt och wat te gortig...
1. Veelal wel dezelfde achternaamquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:24 schreef Arikay het volgende:
Nog even wat vraagjes over 'regens'.
1. Heeft een regen van een speler altijd dezelfde naam?
2. Hoe is een regen te herkennen?
3. Hoe zie je van welke speler het een regen is?
Was er niet ook een probleem met de regens op een gegeven moment?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:24 schreef Arikay het volgende:
Nog even wat vraagjes over 'regens'.
1. Heeft een regen van een speler altijd dezelfde naam?
2. Hoe is een regen te herkennen?
3. Hoe zie je van welke speler het een regen is?
Inderdaad wat gelijkenissen met de andere Heerenveenselecties. Vooral Oliseh is een veelgehaalde speler, maar ja met die stats is hij natuurlijke een hele nuttige speler.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het opvallend hoeveel overeenkomsten de Heerenveenselecties hierboven hebben met mijn elftal.Mijn basis is nu als volgt: Van der Sar (Westerveld,Moisander), Y.P Lee (J. Drost), Hansson (Ignashevich), Kruiswijk (Rozehnal) , Song (Ricksen), Baseggio (Radomski), Guarin (Knopper), Ono (Biglia/Oliseh), Hersi (Adu), Podolski (Huntelaar) en Roncatto (C. John)
Ik speel in een 4-3-1-2 opstelling.
Hiermee ben ik zowat onverslaanbaar in de Eredivisie. Ben na 20 wedstrijden nog ongeslagen en sta dik aan kop.
Oh verrek, nu je het zegt! Top, dank u!quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef WasQ het volgende:
Niet computergestuurd wil zeggen: real life managers (in een netwerk/multiplayer-spel). Is dus alleen een bruikbare optie als je met meerdere mensen aan een spel bezig bent. Dan bied je je speler aan al je 'vrienden' aan, en niet aan de clubs die een AI-gestuurde manager hebben...
Oliseh heb ik nog weinig gebruikt, hij komt toch wat tekort tenopzichte van m'n andere middenvelders. Verder wil ik van Heerenveen een echte topclub maken. ( en ik ben goed op wegquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:09 schreef Arikay het volgende:
[..]
Inderdaad wat gelijkenissen met de andere Heerenveenselecties. Vooral Oliseh is een veelgehaalde speler, maar ja met die stats is hij natuurlijke een hele nuttige speler.
Toch probeer ik vooral spelers in Nederland te zoeken en daarna kijk ik toch het liefst naar Scandinavische speler. Ik probeer het een beetje realistisch te houden en je krijgt dan niet zoveel spelers met aanpassingsproblemen.![]()
Ik behoor nu tot de outsiders om het kampioenschapquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je nog verder boven je uit moet stijgen.
Meschien speelde Nederlandse clubs wel zo slecht de afgelopen jaren bij jou dat ze zijn gezakt op de ranglijst en dat er daarom minder plekken beschikbaar waren?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Ik ben ook outsider met NAC. 40 tegen 1.
Herkent iemand die bug die ik had?
Nee, want er gingen gewoon wel 4 clubs UEFA Cup doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Meschien speelde Nederlandse clubs wel zo slecht de afgelopen jaren bij jou dat ze zijn gezakt op de ranglijst en dat er daarom minder plekken beschikbaar waren?
Ja, heb hem ook net gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Ik ben ook outsider met NAC. 40 tegen 1.
Herkent iemand die bug die ik had?
Douglas van Utrecht doet het bij mij superquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Deuf het volgende:
Vraagje:
Ik speel met Ajax, natuurlijk 4-3-3 aanvallend.
De Ridder speelt vaak rechtsbuiten. (Rosales vaak & lang gebleseerd).
Maar hij vind dat hij niet op zijn sterkste plaats speelt.
Terwijl hij toch een AM/F RC is..moet ie dan op rechthalf? En zo ja weet iemand een goeie rechts buiten.. En ouderwetse 'Winger'
Irritant ja. Aan de andere kant waren het bestuur en de supporters wel laaiend enthousiast dat we Europees voetbal hadden gehaald en waren enkele spelers blij voor een club te spelen die zo goed presteert.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:01 schreef Arikay het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook net gehad.
Champions League ging wel goed, Feyenoord en Heerenveen (ik) waren ook de nummers 1 en 2.
Nu mogen PSV (3e), FC Utrecht (bekerwinnaar/5e) en RBC (7e!) UEFA-cup spelen.
Ajax was 4e en moet nu samen met FC Groningen (6e) Intertoto spelen.
Jammer en vervelend...![]()
De Ridder is in het echt ook eerder een 10 of een 6 dan een 7, vandaar denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Deuf het volgende:
Vraagje:
Ik speel met Ajax, natuurlijk 4-3-3 aanvallend.
De Ridder speelt vaak rechtsbuiten. (Rosales vaak & lang gebleseerd).
Maar hij vind dat hij niet op zijn sterkste plaats speelt.
Terwijl hij toch een AM/F RC is..moet ie dan op rechthalf? En zo ja weet iemand een goeie rechts buiten.. En ouderwetse 'Winger'
gewoon de update erover heen gooien tochquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:44 schreef Knoekie het volgende:
Weet iemand van jullie welk bestand je nou moest wissen om Duitsland en Jens Musterman goed te krijgen?
bvd
Hier is ie: http://files.filefront.com/fm2005fix/;3676492;;/fileinfo.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:47 schreef Knoekie het volgende:
welke?
in ieder geval niet die van fm
Bedanktquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:54 schreef Arikay het volgende:
[..]
Hier is ie: http://files.filefront.com/fm2005fix/;3676492;;/fileinfo.html
Stond in deel 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |