abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25300434
Welke skin vinden jullie mooier:

deze:

of deze:

Ik neig zelf naar de Stone skin, omdat een beetje variatie in kleur wel leuk is. Beide zijn goed voor de ogen.
pi_25300548
en welke is de stone? en waar haal ik die 1ste vandaan die is wel leuk en ik wil het menu links dus daarom niet de 2de
  maandag 28 februari 2005 @ 17:34:03 #153
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25300636
Ik had die stone skin (bovenste toch?) eerst ook maar bij mij waren de menu's links vandaar dat ik hem weer heb teruggezet
Bernie en ik zijn tof.
pi_25300798
Bovenste is de Stone skin inderdaad. Onderste is de Elegance skin. De stone skin kun je downloaden op www.studiovista.com/skins en de elegance skin op www.sortitoutsi.net-> graphics-> skins-> various skins. Beide skins hebben zowel een rechts als een links menu, dat kun je zelf bepalen. Ik heb het menu zelf ook liever links, maar op het moment dat ik dat screenshot maakte had ik het nog niet veranderd.
pi_25301134
chelsea ontving mij en die wedstrijd werd 0-0 thuis ging het wat beter en scoorde crespo 2X en huysegems 1X stekelenburg keepte fantastisch vandaar een clean sheet en een 10. en zo moet in de halve finale aantreden tegen net als vorig jaar een italiaan alleen nu verliezend finalist van vorig jaar milan, nou gaat het zo goed met mij dat ik denk dat ik wel een kans heb. de andere halve finale is arsenal tegen fc bayern. word hoe dan ook een hele mooie finale
pi_25303894
Die skins interesseren me eigenlijk voor geen ene meter. Ik vind het wel best zo.
That's all folks!
pi_25305537
Ik denk uiteindelijk dat ik de Elegance skin, inclusief de Elegance doelnetten en cursors de prettigste skin vind om mee te werken. Skins interesseerden mij tijdens cm 03-04 ook niet, maar nu ik er mee bezig ben voor fm is het best wel leuk. Het spel ziet er naar mijn mening mooier uit met een van de mooie skins die inmiddels beschikbaar zijn. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het spel zelf
pi_25308805
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:42 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op in het echt kan ajax/feyenoord/psv verliezen van elke willekeurige club als je dan een ongeslagen reeks kan neerzetten van 17 wedstrijden in de hce dan mag je daar trots op zijn.
in het echt ja....... alleen met FM is een ongeslagen reeks van 17 wedstrijden niet echt bijzonder. Na 50 wedstrijden op rij zonder verlies wordt het pas een beetje interessant.......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25308839
dat haal je met ajax misschien alleen als je in de 1ste ronde van de champions league alles gelijk speelt en daarmee naar de uefa cup gaat of helemaal uitgeschakeld, want in de cl alles winnen is onmogelijk met ajax.
pi_25309523
Mijn eerste seizoen met Telstar is voorbij. En niet zonder succes.

De laatste periode werd gewonnen en daarin werd de concurrentie ver achter me gelaten en liep ik ze voorbij. Ik won de GGD! Het was spannend tot de laatste wedstrijd, Tiberkanine die net terugkwam na 4 maanden blessureleed speelde weer een belangrijke rol op de AMC-positie.
Telstar mag het gaan proberen op een hoger niveau. De salarisproblemen zijn voorbij, transfergeld ontbreekt vooralsnog, aangezien ik nog geen prijzengeld en TV-geld heb gehad (weet iemand of je prijzengeld krijgt als je de GGD wint?).

FC Den Bosch (rechtstreeks) en Willem II (Nacompetitie) zijn in ieder geval gedegradeert.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_25312532
na een goede eerste seizoenshelft (stond rond winterstop op de 3e plek) en een super 3e periode (won met groot gemak de 3e periodetitel) strote mijn elftal in de 4e periode een beetje in

ondakst deze slechte peiorde toch 4e geworden waar ik nu mag strijden in de nacompetitie
de poule indeling was niet al te goed uitgevallen voor mij Roda JC, Volendam en NAC zijn mijn tegenstanders

maar mijn team doet het momenteel weer zeer goed, sta zelfs samen met volendam gedeeld eerste beide met 8 punten uit 5 wedstrijden
de komende wedstrijd is noodlotigerwijs tegen volendam, een overwinning is noodzakelijk omdat zij over een beter doelsaldo beschikken

Aziz Moutawakil is uitgegroeid tot en van mijn belangrijkste spelers
hij was tevens lang in de race voor de titel van beste spelers van de GGD totdat een blesure hem 2 maanden aan de kant hield waardoor hij zijn puntenaantal niet kon verdedigen
pi_25313853
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
(weet iemand of je prijzengeld krijgt als je de GGD wint?).
je krijgt 10 miljoen aan tv geld

tenminste dat kreeg ik nadat ik net in het 3e seizoen promoveerde met Fortuna

alleen van het bestuur kreeg ik maar 750K om in te mogen kopen
pi_25314648
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:54 schreef Tim_G het volgende:

[..]

in het echt ja....... alleen met FM is een ongeslagen reeks van 17 wedstrijden niet echt bijzonder. Na 50 wedstrijden op rij zonder verlies wordt het pas een beetje interessant.......
Ja inderdaad en Valduz de skins vind ik ook niet zo boeind idd
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_25314732
Mijn Heerenveenselectie aan het begin van het tweede seizoen:

Het eerste seizoen net kampioen geworden en de Amstelcup gewonnen.
pi_25315109

Het waren inderdaad 3 schitterende bananenballen in de kruising..

En morgen de patch natuurlijk niet vergeten.
pi_25315208
Eerste seizoen is afgelopen, op de 5e plaats geëindigd met Tottenham. Vanden Borre heeft niet bijgetekend helaas dus die is nu vertrokken, maar verder heb ik mn belangrijkste spelers behouden.

Na aardig in te hebben gekocht/ transfervrije spelers hebben gehaald ga ik met vol vertrouwen het 2e seizoen in.

Opstelling:

GK: Paul Robinson
DL: Jose Julian De la Cuesta
DC: Naybet
DC: Ledley King
DR: Tomas Hübschman
MC: Mark van Bommel
MC: Sean Davis (met pijl naar achter)
MC: Jermaine Jenas
AMC: Daniel Fredheim Holm
SC: Fernando Cavenaghi
SC: Jermain Defoe

Wisselspelers:
van der Sar, Pamarot, Edman, Michael Brown, Simon Davies, Morrone, Gravesen, Redknapp, Carrick, Robbie Keane, Amoroso en Kanouté.
pi_25315453
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn eerste seizoen met Telstar is voorbij. En niet zonder succes.

De laatste periode werd gewonnen en daarin werd de concurrentie ver achter me gelaten en liep ik ze voorbij. Ik won de GGD! Het was spannend tot de laatste wedstrijd, Tiberkanine die net terugkwam na 4 maanden blessureleed speelde weer een belangrijke rol op de AMC-positie.
Telstar mag het gaan proberen op een hoger niveau. De salarisproblemen zijn voorbij, transfergeld ontbreekt vooralsnog, aangezien ik nog geen prijzengeld en TV-geld heb gehad (weet iemand of je prijzengeld krijgt als je de GGD wint?).

FC Den Bosch (rechtstreeks) en Willem II (Nacompetitie) zijn in ieder geval gedegradeert.
Jij ook al gepromoveerd?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:42:03 #168
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25315505
Na een slechte start met oranje-23 op de olympische spelen (een 3-2 veriles van costa rica) heb ik me aardig herpakt met een overwinning op China (5-2) en Zuid-Korea (6-0), in de kwart finales heb ik van Ivoorkust gewonnen met 5-0, ben benieuwd wie er in de halve finale mijn tegenstander word
Bernie en ik zijn tof.
pi_25315890
Zoow voor de 4e keer kampioen (dus de 5e keer voor Ajax) en ben inmiddels gevraagd voor het bondschoach schap . M'n plannen om naar het buitenland te gaan laat is dus tijdelijk even varen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:34:09 #170
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25316295
Olympische spelen gewonnen op strafschoppen Vos hield 2 penals waaronder een van Cristiano Ronaldo (Portugal -23 dus )
Bernie en ik zijn tof.
pi_25316380
zo mijn 3de seizoen bij ajax is begonnen en heb mijn zinnen gezet op de champions league, en natuurlijk de HCE voor de 3de keer en de amstel cup. Of de champions league nou wel of niet eindelijk weer naar amsterdam komt maakt niet uit, ik heb besloten om na dit seizoen te stoppen bij ajax en mij heil bij een andere club te zoeken, mocht geen club in het buitenland mij willen zal ik bij ajax blijven.

Omdat ik al met een luxe probleem zit en de jeugd van ajax een kans wilde geven, heb ik geen aankopen gedaan deze zomer en een paar mensen verkocht. toch is mijn team niet zwakker geworden.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:43:24 #172
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25316415
Ik heb dit seizoen ook geen nieuwe spelers aangetrokken maar als Escude vertrekt komt vanden Borre voor hem in de plaats. Maduro word eventueel wel aan mijn team toegevoegd aangezien hij transfervrij is en veel te goed om dat zo te laten verder heb ik 1 speler laten vertrekken, wederom een spits en wederom (net als mijn andere spitsen Bruggink/Huntelaar/Kone/Yildirim) naar Ajax, voor 10 miljoen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25316480
wie heb je laten vertekken dan? 10 miljoen is wel chill.
Ik heb net 8 miljoen gekregen omdat ik in het eerste seizoen sneijder voor 8.5¤M heb verkocht aan zaragoza met een clausule van 20% voor mij van volgende verkoop, en die kwam er hij ging voor ¤40,5M!!!! naar real dus kreeg 8 miljoen eigenlijk voor niets. das pas chill vind ik

[ Bericht 83% gewijzigd door S3rp3nt op 01-03-2005 18:52:40 ]
pi_25316548
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:43 schreef mordradead het volgende:
Ik heb dit seizoen ook geen nieuwe spelers aangetrokken maar als Escude vertrekt komt vanden Borre voor hem in de plaats. Maduro word eventueel wel aan mijn team toegevoegd aangezien hij transfervrij is en veel te goed om dat zo te laten verder heb ik 1 speler laten vertrekken, wederom een spits en wederom (net als mijn andere spitsen Bruggink/Huntelaar/Kone/Yildirim) naar Ajax, voor 10 miljoen
Voor mijn Heerenveenvoorhoede heb ik nu de keuze uit Collins John, Podolski, Huntelaar en Tuyp.
That's all folks!
pi_25316928
Net de loting voor de champions league gehad. wordt een leuk jaar, dit jaar speel ik tegen real madrid, aston villa en rosenborg. dat word denk ik weer genoegen nemen met een 2de plaats, maar je weet maar nooit. voor mij ook de eerste keer dat ik moet aantreden tegen een spaanse club in de champions league
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')