Met wijde vleugelspitsen die naar binnen komen. ( gewoon de 4-3-3 attacking tactiek dus)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
Met wijde vleugelspitsen of gewoon 3 aanvallers?
Die werkt bij mij ook erg goed met Sparta. Al heb ik dan wel een middenvelder nog een stukje naar voren geschoven zodat die echt als een nummer 10 achter de centrale spits speelt. En ondanks dat mijn vleugelspelers altijd lage cijfers krijgen (5 of 6) win ik wel veel vaker dan eerst, dus dat neem ik maar op de koop toe totdat ik goede vleugelspeler kan aantrekken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met wijde vleugelspitsen die naar binnen komen. ( gewoon de 4-3-3 attacking tactiek dus)
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En ondanks dat mijn vleugelspelers altijd lage cijfers krijgen (5 of 6) win ik wel veel vaker dan eerst, dus dat neem ik maar op de koop toe totdat ik goede vleugelspeler kan aantrekken.
2 verliespartijen op rij is toch niet zo ergquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:43 schreef H.Flick het volgende:
Na de winterstop gaat het opeens heel slecht... 2 verliespartijen op rij. Mijn spelers zijn gewoon te slecht om kampioen te worden en er is geen transferbudget. Nacompetitie is het hoogst haalbare...
Ik stond heel goed in de periode... maar die heb ik hierdoor dus verspeeld. Dat is het probleemquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
2 verliespartijen op rij is toch niet zo ergik ben ook wel eens kampioen geworden met een aantal verliespartijen, heb je al een periodetitel op zak?
iig gewoon proberen te winnen tegen de directe tegenstanders voor het kampioenschap
Jordi Cruijff.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zojuist JP van Gastel gekocht en die doet het verbazingwekkend goed. Bogarde en Numan hadden helaas al een onderkomen gevonden, zijn er nog meer uitgerangeerde oude voetballers die ik vergeten ben aan te trekken?
Tackles staan gewoon op normaal. Ik kreeg dit seizoen ook eindelijk eens wat minder kaarten, totdat Dhr. Styles langskwam dus.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:58 schreef marc1982 het volgende:
@ Butra
oeh.. das is wel heer erg drama...
maar dat kan toch te maken hebben met hoe je tackles laat uitvoeren (voorzichtig / normaal / hard) ?
Maar Sparta wordt aan het begin van het nieuwe seizoen compleet schuldenvrij gemaakt en je krijgt zelfs een transferbudget, dus dan is het weer makkelijkerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:33 schreef Nywuob het volgende:
Met de nieuwste patch is het spel dus een stuk moeilijker geworden. Spelers waarvan het contract afloopt, worden meteen benaderd door veel andere clubs. Je haalt dus niet meer even gratis een handvol toppers binnen. De financiën zijn veel minder geworden; voor het kampioenschap in de HCE krijg je nog maar 3 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |