Misschien omdat alleen dat thema waar gezongen/ge'humd wordt (laatste nummer geloof ik) de moeite waard is.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:35 schreef Steeven het volgende:
Mensen kennen het wel maar luisteren het nooit: Gladiator Soundtrack.
Now We Are Free.. lisa gerrardquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:50 schreef michiel- het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen dat thema waar gezongen/ge'humd wordt (laatste nummer geloof ik) de moeite waard is.
Ja die ken ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:53 schreef fs180 het volgende:
Voodoo Glow Skulls: SkaPunk uit Mexico .. en dat hoor je
Dat kent m'n vriendin zelfs (that figures).quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Rinka het volgende:
Dead Can Dance....en volgende maand in Den Haag!
Little fluffy clouds.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het valt mij juist altijd tegen hoe weinig mensen The Orb kennen. Beetje electro fan moet dit herkennen.
Maar, in mijn omgeving kent niemand het.
Precies ja. Geniaal.quote:
Onbekend? Dat??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Precies ja. Geniaal.![]()
BT, Mad Season, Temple of the dog, Bent, Telepopmusik, Death in Vegas, Sleepy Jackson, Boards of canada, Ladytron, Dimitri From Paris, Coldcut, U-ziq.
Vrij onbekend en heb er albums van.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:33 schreef michiel- het volgende:
dZihan en Kamien ... hebben inmiddels zo'n 3 albums uit.
De stijl van dZihan en Kamien kenmerkt zich door fijne ritmes, geen overdadig gebruik van samples en soms de toevoeging van oosterse drums/instrumenten.
Met name lounge/world achtig.
Je kent 't allemaal? Of levert het hits op bij de search.quote:
Allemaal bekend hier, hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Heathen het volgende:
Razorlight (nieuwe band)
Wilco (de roots liggen daarvan in de country)
The spirit that guides us (heerlijke emorock)
Das een goed dingquote:
Zeker vrij onbekend. Wel bekend voor mijquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Precies ja. Geniaal.![]()
BT, Mad Season, Temple of the dog, Bent, Telepopmusik, Death in Vegas, Sleepy Jackson, Boards of canada, Ladytron, Dimitri From Paris, Coldcut, U-ziq.
Vrij onbekend en heb er albums van.
Noem dan liever wat iets wat meer onbekend is, als Adult. of Soldout bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
Indien je Ladytron leuk vindt, check Vive La Fete (www.vivelafete.be) en Miss Kittin, Felix da Housecat. De laatste twee hebben regelmatig mixen voor Ladytron gemaakt. Zul je misschien al wel kennen.
Ja, zoals jij mijn muziek dus kent, ken ik dat van jou. Zelfs Vive La Fete ken ik wel goed. Op Kink FM hebben ze een hitje gehad met het nummer "ah ah ah".quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zeker vrij onbekend. Wel bekend voor mij![]()
Mijn rijtje:
Kid Loco - relaxte lounge music.
Cex - electronisch
Black Dog - voorloper van Plaid (ook minder bekend). electronische mix met jazz klanken
Amon Tobin - drum 'n bass achtig electro
- Autechre (staat overigens 20 april live in de Effenaar, Eindhoven)
- Aphex Twin
- Prefuse 73
- Red Snapper
- LFO
Indien je Ladytron leuk vindt, check Vive La Fete (www.vivelafete.be) en Miss Kittin, Felix da Housecat. De laatste twee hebben regelmatig mixen voor Ladytron gemaakt. Zul je misschien al wel kennen.
Neerlands bandje. Wel gestopt dacht ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef prupke het volgende:
Claw boys claw..
Hetzelfde kan ik zeggen over Jocelyn Pook met de soundtrack van eyes wide shutquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:35 schreef Steeven het volgende:
Mensen kennen het wel maar luisteren het nooit: Gladiator Soundtrack.
Daarnaast is de soundtrack van Gladiator zo ongeïnspireerd gekopieerd van tig andere werken voornamelijk van dezelfde 'componist'quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:35 schreef kamagurka het volgende:
Dat vind ik dus van de soundtrack van eyes wide shut, a clockwork orange en apocalypse now (muziek van the doors).
Gladiator is mij te gelikt, evenals die zweefteverij van lord of the rings
Underwhelmed!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:37 schreef Laxe het volgende:
Sloan, geweldig leuke powerpop uit Canada. Een hele reeks prachtplaten gemaakt, maar hier hoor ik er nooit iemand over.
Toffe bandquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:30 schreef crN het volgende:
Avenged Sevenfold, amerikaanse metal/punk/hardcore band
In dat geval moet Eric's Trip (ja, naar dat nummer van SY ja) natuurlijk ook even genoemd worden!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:37 schreef Laxe het volgende:
Sloan, geweldig leuke powerpop uit Canada. Een hele reeks prachtplaten gemaakt, maar hier hoor ik er nooit iemand over.
Inderdaad heel aardig bandje.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:36 schreef krakkemieke het volgende:
The Brando's , Zuidelijke rock.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:27 schreef Type het volgende:
Log - Everytime a bell rings an angel gets his wings
heel rustige gitaarmuziek, ze hebben nog een cd, maar die heb ik hier niet. Heerlijk om bij weg te dromen of in slaap te vallen. Ze komen uit Zweden als ik me niet vergis, maar niemand kent het.
Jammer, op zich, want veel mensen zullen het vast wel kunnen waarderen.
Doet me denken aan de CD van Bash&Pop - een soort Replacement maar dan zonder Paul Westerberg. Het is dan ook het post-Replacemnets bandje van Tommy Stinson ...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
The Pontiac Brothers.
Een soort Replacements, maar dan op valium.
Jamaar.. DIE KEN IK!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:25 schreef zwareshag het volgende:
François de Roubaix
Patty Griffin!...Erg fijn..Met name "As cold as it gets"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
En ook:
Ron Sexsmith, Camera Obscura, Coparck, Joanna Newsom, Patty Griffin, Dayna Kurtz, Jolie Holland, Tom helsen, Helder, Adam Green, The Long Winters, Lucky Jim, Monsoon, Okkervil River, Gloricz Jim, Walker Diver, The Yearlings, Sukilove, Sharko...
Ron Sexsmith is geweldigquote:
dude .. das niet onbekend ofzo hoor...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:26 schreef NoD.nl het volgende:
Als je een beetje van Rock/Metal houd, luister dan echt een keer naar Mudvayne ....![]()
Death in Vegas ken ik wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:24 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, "die niemand kent"...
Laten we zeggen muziek die buiten de mainstream ligt,
dus die de gemiddelde cooldown-cafe-bezoeker nooit in z'n leven zal horen...
Shpongle (deel 3 is af !),
Boom Bip,
Blue Planet Corporation,
Death In Vegas,
dadamnphreaknoizphunk,
Walkner.Möstl (goed alternatief voor Kruder.Dorfmeister)
Vroeger had iedereen Mudvayne die van Nirvana en Pearl Jam hield. Die waren net zo 'verplicht' als Alce in Chains enzo...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
dude .. das niet onbekend ofzo hoor...
OPM.. iemand noemde die.. ik heb dr 2 nummers van.. wat is het verder voor soort muziek
Solo is aardig aan het doorbreken hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:50 schreef geertje89 het volgende:
Solo
Kevn Kinney's Sun Tangled Angel Revival
Coparck
Allemaal niet superonbekend hoor
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:50 schreef geertje89 het volgende:
Solo
Kevn Kinney's Sun Tangled Angel Revival
Coparck
Allemaal niet superonbekend hoor
Doughboys en Bitch magnet ken ik, die andere twee niet ...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:44 schreef tong80 het volgende:
Big Drill Car, The Doughboys, Bitch Magnet, Senseless Things.
Heel andere muziek maar wel dezelfde periodequote:Op zondag 6 maart 2005 19:50 schreef Doc het volgende:
De band waar ik The Nozems telkens mee verwar is de band De Kliek
gelukkig welquote:Op zondag 6 maart 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Solo is aardig aan het doorbreken hoor.
Wel in mijn contrijen. Daar zijn ze zelfs alweer op hun retour.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:14 schreef star-fishie het volgende:
The Donnas!!Zijn al heel lang bezig maar niet echt bekend in NL
http://www.thedonnas.com
69 Charger, zo te merken.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Download ze maar.
Hoe heette het voorprogramma van gisteren ook alweer. Goeie Nederlandse band.
Charley 66 ofzo ?
Zoals ik in het Trivia topic al schreef: het zou ook Tinkerbel Even More Speedrock kunnen heten ...quote:Op maandag 7 maart 2005 06:52 schreef belsen het volgende:
[..]
69 Charger, zo te merken.
Kan me niet zo boeien eigenlijk, beetje saaie rock in de trend van Peter Pan.
hihi die Gaelle heb ik ookquote:Op zondag 6 maart 2005 16:09 schreef Hexagon het volgende:
Gaelle
[afbeelding]
Aya
[afbeelding]
2 fantastische deephousezangeressen. Mooie warme muziek. Alleen van de hoesjes krijg ik al zin in die muziek.
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Joanna Newsom had ik al lang genoemd, astral_clouds.
Die man kan zo mooi zingen, heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:23 schreef Solitarias het volgende:
Zijlstra.
Zou ik zo graaag is een keer live willen zien spelen, prachtige stem ook van de zangeres.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Autumn Tears, Die Verbannten Kinder Evas, Avrigus, Subway to Sally, Qntal, en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.....
waren een klein jaar gelee nog in tivoliquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:47 schreef Kemania het volgende:
Zou ik zo graaag is een keer live willen zien spelen, prachtige stem ook van de zangeres.
Dirk Ivens!quote:Sonar
en nog vele andere
ja, herinner me er nog even aan...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
waren een klein jaar gelee nog in tivoli
Live ook erg mooi! (gitarist is live ook stuk ruiger trouwens)
[..]
Dirk Ivens!
The Klinik
Dive
http://www.dirkivens.com/
Is een van de bekendere namen in het circuit (daarbuiten uiteraard niet nee)quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:58 schreef Kemania het volgende:
[..]
ja, herinner me er nog even aan...
nog 1, mijn persoonlijke favoriet:
Feindflug , schijnen ook niet echt bekend te zijn heb ik gemerkt...
Feindflug is toch een redelijk bekende naam als je naar goth/industrial luistert. Ik vind er zelf niet zoveel aan trouwens....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:58 schreef Kemania het volgende:
[..]
ja, herinner me er nog even aan...
nog 1, mijn persoonlijke favoriet:
Feindflug , schijnen ook niet echt bekend te zijn heb ik gemerkt...
Goede vriend bartrid!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
Feindflug is toch een redelijk bekende naam als je naar goth/industrial luistert. Ik vind er zelf niet zoveel aan trouwens....
Ah, goede vriend Kama, ik dacht al dat jj wel zou reagerenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:45 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goede vriend bartrid!
Feindflug vind ik idd ook niet veelBeetje fluitjes en piepjes en duits militair gesampel, weinig diepgang..
Voor de betere industrial zullen we wellicht wat meer terug in de tijd moetenAlhoewel je soms nog erg leuke plaatjes tegenkomt in het genre, zeker als je het wat breder zoekt...
briljant usericon trouwens! een v/d ergste personages uit LB![]()
Siechtum kende ik nog niet, ga ik vanavond is wat van zoeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is een van de bekendere namen in het circuit (daarbuiten uiteraard niet nee)
Heb ik deze zomer nog op summerdarkness gezien (viel tegen live)(nou hou ik op)
Als je feindflug leuk vind moet je combichrist, siechtum, infekktion, cenobita of hocico ook maar ns beluisteren, zover je dat al niet hebt gedaan.
Ik vind in dat genre vooral decoded feedback erg goed en god module.
Klinkt idd erg als de oude garde industrial bandsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:50 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ah, goede vriend Kama, ik dacht al dat jj wel zou reageren
Helemaal mee eens dat er niet echt goede industrial meer gemaakt wordt, maar goed zoeken en dan vind je nog best wel juweeltjes.
Album waar ik vorig jaar van onder de indruk was was Audio War (ex-cubanate), samples kun je hier luisteren: http://www.momt.co.uk/show.php?page=shop&catNum=MOMTCD003
je moet volgende week naar Red Nose Day kijken, daar komt een briljante sketch met `the only gay in the village' en Elton John
kopen danquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Klinkt idd erg als de oude garde industrial bandsKen je Acumen nation ook? Absolute oldstyle industrial..
ik zag er al een voorstukje van gister (are you married?)![]()
Vind ik opzich nog wel vrij bekend, Aphex Twin en Autechre zeker in ieder geval. Staan nog regelmatig op festivals. Heb nog een geweldige liveset van Aphex Twin vs. Luke Vibert (Wagon Christ) op Pukkelpop 2002.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
Alles van het WARP label. (electronische / industrial achtige muziek):
- Autechre (staat overigens 20 april live in de Effenaar, Eindhoven)
- Aphex Twin
- Prefuse 73
- Red Snapper
- LFO
Deze namen ken ik allemaal wel van je lijstje.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:43 schreef Thunk het volgende:
hmm en ik:
Akufen
Ananda Project
Ben Onono
Cajmere
Carl Craig
Chez Damier
Crazy Penis
Dennis Ferrer
Detroit Grand Pubahs
Dzihan & Kamien
Eddie Matos
Fabrice Lig
Faze Action
Fred Everything
Gene Farris
Gilles Peterson
Gotan Project
Hakan Lidbo
Herbie Hancock
H-Foundation
Hipp-e
Jeff Mills
Joe Claussell
Joey Negro
John Coltrane
John Tejada
Johnny Fiasco
Jori Hulkkonen
Josh Wink
Kenny Dope
Kenny Hawkes
Kerri Chandler
Kevin Fisher
Kevin Yost
Kings Of Tomorrow
Laj & Quakerman
Larry Heard
Little Louie Vega
Llorca
Marshall Jefferson
Martin Buttrich
Miles Davis
Moodymann
Nick Holder
Nicola Conte
Nigel Hayes
Noel Nanton
Osunlade
Phonique
Ron Trent
Roy Davis Jr
Silicon Soul
Sonar Lodge
Steve Bug
Swag
Terry Lee Brown Jr
Theo Parrish
Tiefschwarz
Truby Trio
Jeetje Dinosaur. Of je bent laat uitgeweest of je spoort niet en post op zondag ochtend om 7 uur.quote:Op zondag 13 maart 2005 07:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik persoonlijk zou het wel leuk vinden als erbij gezet werd wat voor soort muziek het is, en vooral waarom het zo bijzonder is.
Wist niet dat er hier nog 1 rondliep, dan heb jij ook een prima smaakquote:Op zondag 13 maart 2005 09:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Deze namen ken ik allemaal wel van je lijstje.
Erg goed allemaal. Prima smaak.
Heb de cd sinds gisteren.. zag "oh my god" toevallig op MTV van de weekquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Kaiser Chiefs, vette Britse electropop.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:58 schreef fs180 het volgende:
death by stereo .. punk/hardcore
Je vergeet het belangrijkste, de zanger heeft maar 1 armquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
Give up the ghost
[afbeelding]
Emocore / Hardcore
Brute pure emo-hardcore. Kippevel teksten, opzwepende tracks. Helaas uit elkaar maar nog steeds een van de beste bands in z'n soort. Voor de liefhebbers van hardcore met geschreeuwde zang echt een must.
En Everlast zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:01 schreef tong80 het volgende:
Elliot Smith is toch redelijk bekend hoor.
Ik heb een cd meegenomen uit Colombia toen ik daar was,.... Carlos Vives..... bayonata muziek noemen ze het..... best wel goed.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef Crizje het volgende:
Hele rij Colombiaanse artiesten. Niet zo gek dat men ze niet kent.
(en dan heb ik het dus niet over Shakira-achtige lui)
Haha, ja, dan mag je kwaad zijn iddquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste, de zanger heeft maar 1 arm
Het één sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje Dinosaur. Of je bent laat uitgeweest of je spoort niet en post op zondag ochtend om 7 uur.
Dikke matsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:07 schreef XQZ-me het volgende:
Brainstew.
kleine info...
(http://www.bandjes.nl/brainstew.html)
Hehe gruppo sportivo kenk 1 nummer van. When my guitar goes ah ah ah en the drums goes boom boomquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Champagnesupernova het volgende:
[..]
Ik heb een cd meegenomen uit Colombia toen ik daar was,.... Carlos Vives..... bayonata muziek noemen ze het..... best wel goed.
Uit Nederland .... niet bekend genoeg dus toch maar even noemen dan : Gruppo Sportivo
Nog steeds alive and kicking met een nieuwe cd , Topless 16 en een DvD : Career Movies
Zijn hier nog echte Gruppo fans? kom dan ff naar het Gruppo forum:\
http://grupposportivo.proboards38.com/index.cgi![]()
Tuurlijk: Everybody says that you're so fragile. Goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:12 schreef Elusive het volgende:
Idlewild! schotse band, kent iemand die?
Ik zou het Ranja niet laten zien...quote:
Dus toch iemand die ze kentquote:Op zondag 20 maart 2005 10:36 schreef belsen het volgende:
Ik heb hier het album trouwens ook liggen.
'k Heb ze ook nog een paar keer live gezien.quote:
Come eat yer, popsicle!quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:15 schreef belsen het volgende:
Starlight Mints, is trouwens ook zo'n band.
The Vision Bleak is wel aardig, hoewel ik Empyrium vééééél beter vind! Kan dan ook niet wachten op het album van Noekk!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Diabolique
Dronning Maud Land
The Vision Bleak (hoe ZONDE!)
En de rest is wel bekend, hoewel de meeste mensen vaak 'WAT?' zeggen als je een naam noemt, maar dat ligt dan weer aan de wansmaak van de mainstream denk ik
Empyrium heb ik 2 nummers van, vind het ook wel aardig ja. Maar zit toch meer te wachten op de nieuwe van The Vision Bleakquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
The Vision Bleak is wel aardig, hoewel ik Empyrium vééééél beter vind! Kan dan ook niet wachten op het album van Noekk!
één van die gasten van The Vision Bleak komt van Empyrium. Ik vrees dan ook dat het echt afgelopen is met Empyriumquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Empyrium heb ik 2 nummers van, vind het ook wel aardig ja. Maar zit toch meer te wachten op de nieuwe van The Vision BleakBinnenkort...
Dat wist ik. Maar goed om dat laatste kan ik me niet echt druk makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
één van die gasten van The Vision Bleak komt van Empyrium. Ik vrees dan ook dat het echt afgelopen is met Empyrium
Zeker wel. Vooral The fireworks of genesis vind ik een briljant nummerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar goed om dat laatste kan ik me niet echt druk maken
Oja ik vergat nog een band, Winds.Ook niet echt bekend.
Tss je verpest mijn vaagheidquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zeker wel. Vooral The fireworks of genesis vind ik een briljant nummer![]()
Hier nog es even op reageren: Ten eerste is het vallenato, maar okquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Champagnesupernova het volgende:
[..]
Ik heb een cd meegenomen uit Colombia toen ik daar was,.... Carlos Vives..... bayonata muziek noemen ze het..... best wel goed.
Razorlightquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Heathen het volgende:
Razorlight (nieuwe band)
Wilco (de roots liggen daarvan in de country)
The spirit that guides us (heerlijke emorock)
*Meldt. Heb er 2 ceedeetjes van, leuk gezelschap.quote:Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef ParanoidEv het volgende:
En wie vind Chamber ook zo geweldig?
Ik denk eerder dat Qntal daar wat verandering in heeft gebracht...quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
*Meldt. Heb er 2 ceedeetjes van, leuk gezelschap.
ESTAMPIE
Middeleeuwse muziekjes, erg leuk. Waren tot op heden erg onbekend, ik hoop dat Summer Darkness daar wat verandering in heeft gebracht.
Bij mij wel. Vind Estampie niet echt super maar ken ze welquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Qntal daar wat verandering in heeft gebracht...
ja Xploding plastiX is gaaf!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:53 schreef PDOA het volgende:
Xploding PlastiX
Beetje een kruising tussen Bonobo, Kid Koala en Amon Tobin. Soms rielekst, soms opgefokt maar altijd een fijne stew van verschillende genres (hiphop, jazz, filmmuziek, rock, triphop etc)
Als ik het hierover heb dan staan kijken mijn vrienden me aan alsof ze water zien branden.
Grime heet die stijl. is in de UK aardig populair aan het worden. vult een beetje het gat tussen 2-step, hiphop en Drum n Bass.quote:Op maandag 19 september 2005 18:15 schreef zwareshag het volgende:
Dizzee Rascal
Oke, ik heb kennis met deze muzikant gemaakt via een clip van hem op TMF(!), dus zo onbekend kan hij nou ook weer niet zijn, maar ik hoor er niemand over reppen. Normaal gesproken hou ik niet zo van (lees: verafschuw) de rap/R'n'B hoek, maar deze gast vind ik zeer vermakelijk. Rap met, en nu komt het, wazige (soms breakcore achtige) beats eronder.
Af en toe luister ik zaterdagavond nog wel eens naar American Connection op R2.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef DrMarten het volgende:
Als ik de naam Admiral Freebee noem kijken veel mensen mij ook nog vragend aan, toch is het echt geweldige muziek.
Qntal daarentegen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bij mij wel. Vind Estampie niet echt super maar ken ze wel
Ja, terwijl ze als Estampie al langer muziek maken....quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Qntal daar wat verandering in heeft gebracht...
Vergeet deine lakaien nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze als Estampie al langer muziek maken....
Toen Ernst Horn Qntal verliet, leverde dat weer wat moois op dat prima past in deze topic:
HELIUM VOLA
Ik heb toch liever Deine Lakaien andersquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vergeet deine lakaien niet
Maar da's allamaal niet zo briljant als Qntal
Ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Deine Lakaien anders![]()
Zekers, maar qntal heeft zoveel prachtige nummers (flamma, Palestinalied, ecce gratum, morgen fruo, nihil, ad mortem festinamus, spiegelglasquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef dunc het volgende:
Nou, Helium Vola heeft Omnis Mundi Creatura (het nummer that is), en dat is toch echt wel super
Entre moi et mon amin is anders ook niet verkeerd...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zekers, maar qntal heeft zoveel prachtige nummers (flamma, Palestinalied, ecce gratum, morgen fruo, nihil, ad mortem festinamus, spiegelglas)
Ah gelukkig, nog iemand die ze kent! Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja Xploding plastiX is gaaf!
ze hebben ook een gave track met Eek-a-mouse (the Snarling Amble van het album The Donca Matic Singalongs)
heb ze zelfs een keer live gezien. daar ken ik ze vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:55 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ah gelukkig, nog iemand die ze kent! Ik dacht al dat ik de enige was.
en laat ik dat album nou net gisteravond tegenkomen in een enorme opendir! Vet album, vindt 'm nog beter dan de eerste! Vooral dat huppeldepup Blonde nummer met dat blije melodietje is meesterlijk!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:44 schreef Yorrit het volgende:
[..]
heb ze zelfs een keer live gezien. daar ken ik ze van
dat was gaaf
Bestaan ze nog dan? Ik dacht dat dead can dance alweder een paar jaartjes 'dood' was (meende ik ooit ergens opgevangen te hebben).quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Rinka het volgende:
Dead Can Dance....en volgende maand in Den Haag!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zekers, maar qntal heeft zoveel prachtige nummers (flamma, Palestinalied, ecce gratum, morgen fruo, nihil, ad mortem festinamus, spiegelglas)
Oh explain...dat wist ik niet. Heeft Ernst Horn dan Helium Vola opgericht of speelt ie daarin mee? Of hebben de overblijvende Qntal leden Helium Vola opgericht?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze als Estampie al langer muziek maken....
Toen Ernst Horn Qntal verliet, leverde dat weer wat moois op dat prima past in deze topic:
HELIUM VOLA
Ik ken dr wel hoor...paar nummers van dr dan. Wel ok/ mooi idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:32 schreef chibibo het volgende:
Kuro
Gåte
Loreena McKennitt
Canadese componiste, zangeres en musica die prachtige Keltische muziek maakt. Het nummer The Mummers' Dance van het album The Book of Secrets heeft het best goed gedaan in de USA, geloof ik, maar hier in Europa is ze volgens mij nog niet zo bekend.
quote:Virgin Black (ver-jin blak) : An anomalous harmony between the juxtapositions of purity and humanity’s darkness.
“Sombre Romantic”, Virgin Black’s debut album brought together maturity and experimentation with a poise and dignity that few seem to replicate. Fittingly, upon its independent release the band was signed to Massacre Records (King Diamond, Fates Warning) for Europe and The End Records (The Gathering, Arcturus, Ulver) for the U.S. and now take pride of place in a fledgling scene that has a unique set of values that place artistic integrity over safety and familiarity. Indeed critics weary of soulless, formula driven review material gorged themselves on the freshness, diversity and depth that the band offered on its debut.
10/10 “Dark Inspiration” (Australia)
96% “Full Strength” (Australia)
12/12 “Heavy oder was?” (Germany)
10/10 “Orkus” (& #2 in Soundcheck) (Germany)
14/15 “Legacy” (Germany)
9/10 “Metal Observer” (U.S.)
9.5/10 “Unrestrained” (Canada)
4.5/5 “Metal Crypt” (Brasil)
A dark opera, a classical doom touched epic, a sinister soundtrack to life’s bitterness. So what of the follow up? Does it follow the path that its forbearer laid? Is it an experimental upheaval?
“Elegant…and dying” is an experience that does not feel the need to answer those questions. It is a natural, heartfelt outpouring which is painstakingly compiled while devoid of deliberate commercial strategy. A 75 minute, elaborate journey that few will comprehend or absorb without adequate time and thought. That said, the flow of the album entices the listener in with the first tracks offering a fragile, open simplicity that defies the challenging complexity that follows.
Again, one is astonished with the cohesion that is displayed by the two composers who insist on writing individually. Rowan London (vocals, piano and keyboard) and Samantha Escarbe (lead guitar) have intertwined their personal touches throughout the album’s entirety. Further enhancing the depth that the two display, Escarbe again handles the beautiful and poignant artwork for the album, while London demonstrates his prowess in the production department. The satisfaction of the fans was again mirrored by critics:
15/15 “Legacy” (Germany)
9/10 “Orkus” (Germany)
8.5/10 “Terrorizer” (U.K.)
10/10 “Critical Mass” (U.S.)
4.5/5 “Metal Rules” (U.S.)
5/5 “Metalhel” (Finland)
10/10 "Oblivion" (Germany)
4/5 "Primal Agony" (Australia)
“Metal Maniacs” (U.S.) voted in Editor’s top 10 for best album of 2003
Along with the release of the new album, 2003 saw Virgin Black branching out on the live performance front. With a U.S. tour playing with America’s Agalloch and England’s Antimatter under their belt, Virgin Black moved onto the Wave-Gotik-Treffen festival in Germany where all expectations were surpassed and the band’s unique approach to its music encapsulated the large audience. The band continued in Australia with a national tour and rousing performance at Australia’s premier festival Metal For The Brain.
Having shared the stage with acts such as Opeth, Cathedral, Entombed, Paradise Lost, Vehemence and Tiamat, Virgin Black are gaining quite a reputation as a unique and powerful live act.
Further credits have included repeated soundtrack play on MTV programmes in the US. Voted editors top 10 best album of 2003 in Metal Maniacs (US), commendations from the Franco Corelli (Pavarotti, Bocelli) trained operatic tenor, Agim Hushi and being featured in the prestigious “Das Gothic-Und Dark Wave-Lexicon” encyclopedia.
One has the sense that Virgin Black are capable of an extraordinary career, the latest instalment is “Elegant…and dying”.
Rowan London : Vocals, piano & keyboard
Samantha Escarbe : Lead guitar
Dino Cielo : Drums
Craig Edis : Guitar, vocals
Ian Miller : Bass, vocals
Ik meen dat helium vola puur een project van Horn is zelfs.. nadat ie uit Qntal was gestapt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Oh explain...dat wist ik niet. Heeft Ernst Horn dan Helium Vola opgericht of speelt ie daarin mee? Of hebben de overblijvende Qntal leden Helium Vola opgericht?
Wist niet dat Qntal en Helium Vola connecties hadden.
Ernst Horn speelde in Qntal, maar daar kreeg 'ie ruzie. Toen heeft 'ie Helium Vola opgericht.quote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Oh explain...dat wist ik niet. Heeft Ernst Horn dan Helium Vola opgericht of speelt ie daarin mee? Of hebben de overblijvende Qntal leden Helium Vola opgericht?
Wist niet dat Qntal en Helium Vola connecties hadden.
Dat zijn toch allemaal zeer bekende acts...quote:Op maandag 26 september 2005 00:54 schreef wegwerp2004 het volgende:
Mijn lijstje:
- Fratsen
- Michael Franti
- The Shins
Voor jou wel, maar voor de gemiddelde radio 538 luisteraar niet, denk ik.....quote:Op maandag 26 september 2005 08:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal zeer bekende acts...
Admiral Freebee trouwens ook.
ja als dat het criterium wordt... dan kan je vrijwel alles hier wel neergooienquote:Op maandag 26 september 2005 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor jou wel, maar voor de gemiddelde radio 538 luisteraar niet, denk ik.....
I Love You Baby!quote:Album Description
Debut release for Norwegian technical metal act. For fans of Watchtower, Fates Warning, Death, Atheist and Cyncic. Produced by Neil Kernon (Queensryche, Judas Priest, Nevermore).
Nathan fake is vrij groot, maakt en draait minimal/deep house/technoquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:03 schreef Sjoewe het volgende:
Nathan Fake
Een DJ/Producer van het label Border Community, een fris nieuw geluid in de electro-wereld.
Klinkt een klein beetje als Aphex Twin in z'n Selected Ambient works tijd. Erg prettige muziek voor op de late avond
Superior, Born From Painquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:51 schreef Mukie het volgende:
37 stabwoundz
Cold as life
Rancor
HC metal dus
Heb ik ook een cd van (gekregen van een vriendin die 'm dubbel had toen ze ging samenwonen...)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:32 schreef chibibo het volgende:
Loreena McKennitt
Canadese componiste, zangeres en musica die prachtige Keltische muziek maakt. Het nummer The Mummers' Dance van het album The Book of Secrets heeft het best goed gedaan in de USA, geloof ik, maar hier in Europa is ze volgens mij nog niet zo bekend.
Woutertjequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:16 schreef HAL9000S het volgende:
Born from pain heeft altijd een goede vriend van me in gedrumd
Born From Pain wordt al te veel als de nieuwe Hatebreed gezien.quote:
Haar ken ik al een paar jaartjes en vind het nog steeds prachtigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:32 schreef chibibo het volgende:
Loreena McKennitt
Voornamelijk het debuut met zangeres Kelli Dayton. Spin spin sugarquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:27 schreef Mukie het volgende:
The Sneaker Pimps (beetje richting Portishead)
Niet echt onbekend bij het alternatieve publiek hoor. Vooral Thievery Corporation, Lamb en Goldfrapp zijn redelijk bekend, en gewaardeerd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Haar ken ik al een paar jaartjes en vind het nog steeds prachtig
Nog een paar:
Throwing muses (ookwel bekend van de song "Snake" in de film "Empire Records")
E-town concrete
Lamb, nog niet iedereen kent ze, maar zooo'n lekkere muziek om op weg te zweven.
Thievery Corporation: Richest man in Babylon
Goldfrapp
Cowboy Junkies: Beste nummer: Sweet Jane van de film "Natural Born Killers"
Musiq
Teddy Thompson "bekend" van de song Love Her For That
The Sneaker Pimps (beetje richting Portishead)
Grant Lee Phillips, Grant Lee Buffalo en Grandaddy: Maken vaak de muziek voor de "Gilmore Girls"
Bij het alternatieve publiek misschien niet, maar wel bij de meeste standaard luisteraars van bvb radio3quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:25 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niet echt onbekend bij het alternatieve publiek hoor. Vooral Thievery Corporation, Lamb en Goldfrapp zijn redelijk bekend, en gewaardeerd.
Laat ik zelf nog eens een duit in het zakje doen:
Overseer. Superdikke bigbeat waar Fatboy Slim en The Crystal Method nog een puntje aan kunnen zuigen! Helaas hoor je zijn muziek alleen in actiefilms zoals Snatch en Blade: Trinity, maar niemand die 'm kent.
En de Matrix, niet te vergeten. Dank zij die film heb ik hem 'ontdekt'.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:25 schreef PDOA het volgende:
Overseer. Superdikke bigbeat waar Fatboy Slim en The Crystal Method nog een puntje aan kunnen zuigen! Helaas hoor je zijn muziek alleen in actiefilms zoals Snatch en Blade: Trinity, maar niemand die 'm kent.
Dat vind ik niet gek, aangezien het leeuwendeel van zijn oeuvre bestaat uit slappe aftreksels van bestaande nummers.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:49 schreef michael-rozema het volgende:
In de jaren ´80 en ´90 heeft Ed Starink diverse instrumentale CD´s gemaakt, maar hij werd nooit echt een hele grote beroemdheid.
Goeie shitquote:Japanese turntablist and producer DJ Krush is one of the few island-nation throw-ups to be embraced by the global hip-hop world. Releasing material through Sony in Japan, Mo'Wax and Virgin in the U.K., and Axiom, Shadow, and A&M in America, Krush's heady brand of experimental, (largely) instrumental hip-hop has been praised by everyone from hardcore underground hip-hop 'zines like The Bomb to the speckless offices of Rolling Stone and Spin. Beginning as a bedroom DJ in the mid-'80s following the Japanese leg of the Wildstyle tour, Krush moved into mobile DJing, backing up rappers, and eventually solo production. Although his Japan-only debut freely mixed elements of R&B and acid jazz with the beefy breakbeat backbone of mid-tempo hip-hop, Krush's work has since tended more toward the abstract, applying heavy effects and sample manipulation to thick, smart breaks, layered, almost ambient textures, and subtle, inventive scratching.
Bij New Beat denk ik aan een soort langzame techno, die eind jaren tachtig/begin jaren negentig in Belgie is ontstaan, in de nasleep van de populariteit van Technotronic. Volgens mij is het echter nooit echt aangeslagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:31 schreef Knip het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren was er in die tijd een stroming die "New Beat" heette, The Headboys was dat genre.
Klopt. Een houseplaat van 45 toeren op 33 toeren afdraaien met 6% pitchcontrol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Bij New Beat denk ik aan een soort langzame techno, die eind jaren tachtig/begin jaren negentig in Belgie is ontstaan, in de nasleep van de populariteit van Technotronic. Volgens mij is het echter nooit echt aangeslagen.
Ik heb nog ergens een single'tje uit die tijd liggen van de Confetti's, een soort voorloper van Captain Jack.
[afbeelding]
Dat wil ik best geloven. Wat tegenwoordig R&B genoemd wordt, heeft ook niks meer te maken met Rythm & Blues.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:23 schreef Knip het volgende:
Neemt niet weg dat de naam New Beat voor deze stroming gejat was van die andere (punk-rockachtige) stroming van eind jaren 70, begin jaren 80.
Ik heb dat album, inderdaad een grappige band (alhoewel er beteren zijn in dat genre).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:52 schreef koen_pijl het volgende:
The Blue Van op hun site zijn 3 liedjes te downloaden. Zeer de moeite waard.
Dat album heb ik hier ook nog ergens liggen. Erg gaaf, vooral het nummer "I can't get behind that."quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef L.Denninger het volgende:
Net weer William Shatner zitten luisteren (album "Has been").
Wat ontzettend briljant is dat zeg !
Het nummer "You'll have time" - helemaal te gek
Meldt!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
ben eigenlijk benieuwd bij wie er een lampje gaat branden wanneer de namen Treponem Pal, Cop Shoot Cop en Solbakken genoemd worden![]()
Room 429quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
Cop Shoot Cop
Solbakken is best ok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
ben eigenlijk benieuwd bij wie er een lampje gaat branden wanneer de namen Treponem Pal, Cop Shoot Cop en Solbakken genoemd worden![]()
10$ bill is één van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
solbakken ken ik niet, maar cop shoot cop en treponem pal natuurlijk wel. En Grotus. De zanger van CSC speelt nu in Firewater, heel andere band met zigeunerinvloeden en blazers, maar nog steeds met zijn karakteristieke stem. Ik gooi Audio War, Vultures en Holon nog maar eens in dit topic. Te beluisteren op www.momt.co.uk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
Met zelfs een videoclip erbij destijds.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:cop shoot cop die hebben zo'n leuk fanfare achtig nummer is het niet 11 dollar bill ofzo
![]()
best wel bekend dus eigenlijk
Yep die zijn beide zeer fantastisch. Die bass in Up Rose the mountain. Heerlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Met zelfs een videoclip erbij destijds.
Room 429, surprise surprise en cut to the chase waren echter de betere nummers van die plaat.
GROTUS was echer nog beter, de platen slow motion apocalypse en vooral mass heb ik vaak aan mijn vrienden geprobeerd te slijten, maar die vonden het te freaky
Die riff van Wild Bill is echt magistraal! Faith no more op zijn ruigst, maar dan beter..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yep die zijn beide zeer fantastisch. Die bass in Up Rose the mountain. Heerlijk.
hey heb jij daar nu een END avatar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb een paar sampletjes van grotus geluisterd op allmusic en ik denk dat dit zeker de moeite waard is om op te zoeken![]()
dat moet ik dus maar eens doen
Jazekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hey heb jij daar nu een END avatar?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
cool
wil eigenlijk The Sound Of Disaster aanschaffen...
ja en 8 euro (ex porto) is natuurlijk een schappelijke prijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]vooral doen dat is een top plaat .. hehe dat is mijn bescheiden mening dan hè
Tekton Motor Corporation heb ik nog een mooi verhaal over gelezen lang geleden, dat ze met een live optreden dus echte formule 1 motoren hadden draaien waardoor hun drummer niet goed werd van de uitlaatgassen en afgevoerd moest wordenquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:45 schreef bartrid het volgende:
Hey, dat van Elephant system wist ik niet. En Static X is natuurlijk wel redelijk bekend
Ik gooi Unit:187 er nog even in, waar de nieuwe bassist van Fear Factory in speelt. Tekton Motor Corporation (sloveense techno met Formule 1 samples) heb ik ook nog niet voorbij zien komen.
3/4 bekend hoor.Van een groot gedeelte heb ik wel een CD. Van sommigen heb ik zelfs meerdere ceedees...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:38 schreef DearPrudence het volgende:
Sufjan Stevens, Belle &; Sebastian, Sondre Lerche, Neutral Milk Hotel, The Shins, Devendra Banhart, The Decemberists, The Coral, Death Cab For Cutie, Modest Mouse, Graham Coxon, Of Montreal, Bright Eyes, The Postal Service, Spiritualized, The Sleepy Jackson, Apples in Stereo, Eels, G.Love and Special Sauce, The Aislers Set, The Unicorns
Eindelijk uit in Nederland en meteen een stapelplaatje bij Plato.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:05 schreef belsen het volgende:
Weer een favorietje van mij:
Sugarplum Fairy
Zweedse garagepopband, de broertjes van Mando Diao. Om een of andere reden nog steeds niet uit Nederland, terwijl ze in Duitsland enorm gepromoot worden en in Scandinavië een enorme Mtv-hit hebben gehad met Sweet Jackie...
Zie de site voor meer fragementen...
Hoera!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:46 schreef belsen het volgende:
[..]
3/4 bekend hoor.Van een groot gedeelte heb ik wel een CD. Van sommigen heb ik zelfs meerdere ceedees...
Zeker namen als Belle & Sebastian en Eels zijn wel erg bekend.quote:
maargoed als je een volledig muzikaal failliete omgeving hebt... dan kennen mensen al snel dingen die niemand die ze kennen kent...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeker namen als Belle & Sebastian en Eels zijn wel erg bekend.
Hmm, true. Maar hier op Texel kennen ze hen niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeker namen als Belle & Sebastian en Eels zijn wel erg bekend.
Ja, ik heb het al een paar keer herlezen maar ik begrijp het nog steeds niet helemaal. hehe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:41 schreef Yorrit het volgende:
[..]
maargoed als je een volledig muzikaal failliete omgeving hebt... dan kennen mensen al snel dingen die niemand die ze kennen kent...
wat een zin he!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:20 schreef thispicture het volgende:
The Go! Team, Head Automatica, The Unicorns, Tilly and the Wall, The Robot Ate Me, Of Montreal, Metric, Her Space Holiday, Figurine, Desaparecidos, The Faint, Cocteau Twins, Animal Collective, Adult.
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: ja vast allemaal heeeel bekend bij jullie maar niet in mijn omgeving =O
Inderdaad. Dat zijn groten in Indie-wereld en dus erg beroemd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:20 schreef thispicture het volgende:
The Go! Team, Head Automatica, The Unicorns, Tilly and the Wall, The Robot Ate Me, Of Montreal, Metric, Her Space Holiday, Figurine, Desaparecidos, The Faint, Cocteau Twins, Animal Collective, Adult.![]()
![]()
![]()
![]()
edit: ja vast allemaal heeeel bekend bij jullie maar niet in mijn omgeving =O
Common Peoplequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef L.Denninger het volgende:
Net weer William Shatner zitten luisteren (album "Has been").
Wat ontzettend briljant is dat zeg !
Het nummer "You'll have time" - helemaal te gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |