En Everlast zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:01 schreef tong80 het volgende:
Elliot Smith is toch redelijk bekend hoor.
Ik heb een cd meegenomen uit Colombia toen ik daar was,.... Carlos Vives..... bayonata muziek noemen ze het..... best wel goed.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef Crizje het volgende:
Hele rij Colombiaanse artiesten. Niet zo gek dat men ze niet kent.
(en dan heb ik het dus niet over Shakira-achtige lui)
Haha, ja, dan mag je kwaad zijn iddquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste, de zanger heeft maar 1 arm
Het één sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje Dinosaur. Of je bent laat uitgeweest of je spoort niet en post op zondag ochtend om 7 uur.
Dikke matsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:07 schreef XQZ-me het volgende:
Brainstew.
kleine info...
(http://www.bandjes.nl/brainstew.html)
Hehe gruppo sportivo kenk 1 nummer van. When my guitar goes ah ah ah en the drums goes boom boomquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Champagnesupernova het volgende:
[..]
Ik heb een cd meegenomen uit Colombia toen ik daar was,.... Carlos Vives..... bayonata muziek noemen ze het..... best wel goed.
Uit Nederland .... niet bekend genoeg dus toch maar even noemen dan : Gruppo Sportivo
Nog steeds alive and kicking met een nieuwe cd , Topless 16 en een DvD : Career Movies
Zijn hier nog echte Gruppo fans? kom dan ff naar het Gruppo forum:\
http://grupposportivo.proboards38.com/index.cgi![]()
Tuurlijk: Everybody says that you're so fragile. Goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:12 schreef Elusive het volgende:
Idlewild! schotse band, kent iemand die?
Ik zou het Ranja niet laten zien...quote:
Dus toch iemand die ze kentquote:Op zondag 20 maart 2005 10:36 schreef belsen het volgende:
Ik heb hier het album trouwens ook liggen.
'k Heb ze ook nog een paar keer live gezien.quote:
Come eat yer, popsicle!quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:15 schreef belsen het volgende:
Starlight Mints, is trouwens ook zo'n band.
The Vision Bleak is wel aardig, hoewel ik Empyrium vééééél beter vind! Kan dan ook niet wachten op het album van Noekk!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Diabolique
Dronning Maud Land
The Vision Bleak (hoe ZONDE!)
En de rest is wel bekend, hoewel de meeste mensen vaak 'WAT?' zeggen als je een naam noemt, maar dat ligt dan weer aan de wansmaak van de mainstream denk ik
Empyrium heb ik 2 nummers van, vind het ook wel aardig ja. Maar zit toch meer te wachten op de nieuwe van The Vision Bleakquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
The Vision Bleak is wel aardig, hoewel ik Empyrium vééééél beter vind! Kan dan ook niet wachten op het album van Noekk!
één van die gasten van The Vision Bleak komt van Empyrium. Ik vrees dan ook dat het echt afgelopen is met Empyriumquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Empyrium heb ik 2 nummers van, vind het ook wel aardig ja. Maar zit toch meer te wachten op de nieuwe van The Vision BleakBinnenkort...
Dat wist ik. Maar goed om dat laatste kan ik me niet echt druk makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
één van die gasten van The Vision Bleak komt van Empyrium. Ik vrees dan ook dat het echt afgelopen is met Empyrium
Zeker wel. Vooral The fireworks of genesis vind ik een briljant nummerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar goed om dat laatste kan ik me niet echt druk maken
Oja ik vergat nog een band, Winds.Ook niet echt bekend.
Tss je verpest mijn vaagheidquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zeker wel. Vooral The fireworks of genesis vind ik een briljant nummer![]()
Hier nog es even op reageren: Ten eerste is het vallenato, maar okquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Champagnesupernova het volgende:
[..]
Ik heb een cd meegenomen uit Colombia toen ik daar was,.... Carlos Vives..... bayonata muziek noemen ze het..... best wel goed.
Razorlightquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Heathen het volgende:
Razorlight (nieuwe band)
Wilco (de roots liggen daarvan in de country)
The spirit that guides us (heerlijke emorock)
*Meldt. Heb er 2 ceedeetjes van, leuk gezelschap.quote:Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef ParanoidEv het volgende:
En wie vind Chamber ook zo geweldig?
Ik denk eerder dat Qntal daar wat verandering in heeft gebracht...quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
*Meldt. Heb er 2 ceedeetjes van, leuk gezelschap.
ESTAMPIE
Middeleeuwse muziekjes, erg leuk. Waren tot op heden erg onbekend, ik hoop dat Summer Darkness daar wat verandering in heeft gebracht.
Bij mij wel. Vind Estampie niet echt super maar ken ze welquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Qntal daar wat verandering in heeft gebracht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |