Misschien omdat alleen dat thema waar gezongen/ge'humd wordt (laatste nummer geloof ik) de moeite waard is.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:35 schreef Steeven het volgende:
Mensen kennen het wel maar luisteren het nooit: Gladiator Soundtrack.
Now We Are Free.. lisa gerrardquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:50 schreef michiel- het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen dat thema waar gezongen/ge'humd wordt (laatste nummer geloof ik) de moeite waard is.
Ja die ken ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:53 schreef fs180 het volgende:
Voodoo Glow Skulls: SkaPunk uit Mexico .. en dat hoor je
Dat kent m'n vriendin zelfs (that figures).quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Rinka het volgende:
Dead Can Dance....en volgende maand in Den Haag!
Little fluffy clouds.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het valt mij juist altijd tegen hoe weinig mensen The Orb kennen. Beetje electro fan moet dit herkennen.
Maar, in mijn omgeving kent niemand het.
Precies ja. Geniaal.quote:
Onbekend? Dat??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Precies ja. Geniaal.![]()
BT, Mad Season, Temple of the dog, Bent, Telepopmusik, Death in Vegas, Sleepy Jackson, Boards of canada, Ladytron, Dimitri From Paris, Coldcut, U-ziq.
Vrij onbekend en heb er albums van.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:33 schreef michiel- het volgende:
dZihan en Kamien ... hebben inmiddels zo'n 3 albums uit.
De stijl van dZihan en Kamien kenmerkt zich door fijne ritmes, geen overdadig gebruik van samples en soms de toevoeging van oosterse drums/instrumenten.
Met name lounge/world achtig.
Je kent 't allemaal? Of levert het hits op bij de search.quote:
Allemaal bekend hier, hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Heathen het volgende:
Razorlight (nieuwe band)
Wilco (de roots liggen daarvan in de country)
The spirit that guides us (heerlijke emorock)
Das een goed dingquote:
Zeker vrij onbekend. Wel bekend voor mijquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Precies ja. Geniaal.![]()
BT, Mad Season, Temple of the dog, Bent, Telepopmusik, Death in Vegas, Sleepy Jackson, Boards of canada, Ladytron, Dimitri From Paris, Coldcut, U-ziq.
Vrij onbekend en heb er albums van.
Noem dan liever wat iets wat meer onbekend is, als Adult. of Soldout bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
Indien je Ladytron leuk vindt, check Vive La Fete (www.vivelafete.be) en Miss Kittin, Felix da Housecat. De laatste twee hebben regelmatig mixen voor Ladytron gemaakt. Zul je misschien al wel kennen.
Ja, zoals jij mijn muziek dus kent, ken ik dat van jou. Zelfs Vive La Fete ken ik wel goed. Op Kink FM hebben ze een hitje gehad met het nummer "ah ah ah".quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zeker vrij onbekend. Wel bekend voor mij![]()
Mijn rijtje:
Kid Loco - relaxte lounge music.
Cex - electronisch
Black Dog - voorloper van Plaid (ook minder bekend). electronische mix met jazz klanken
Amon Tobin - drum 'n bass achtig electro
- Autechre (staat overigens 20 april live in de Effenaar, Eindhoven)
- Aphex Twin
- Prefuse 73
- Red Snapper
- LFO
Indien je Ladytron leuk vindt, check Vive La Fete (www.vivelafete.be) en Miss Kittin, Felix da Housecat. De laatste twee hebben regelmatig mixen voor Ladytron gemaakt. Zul je misschien al wel kennen.
Neerlands bandje. Wel gestopt dacht ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef prupke het volgende:
Claw boys claw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |