abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23620060
Een beetje frusterend is dat, dat je een bepaalde band/ bepaald nummer helemaal goed vind terwijl de mensen om je heen er nog nooit van gehoord hebben.

Post hier je favoriete nummers/bands/zangers etc. die niet de waardering krijgen die ze zouden moeten krijgen. Altijd leuk voor anderen, weer eens iets leuks om te downloaden. Wie weet steek je wel iemand aan

Ikzelf vind de muziek van Jonny Lang erg goed, maar heb nog nooit iemand ontmoet die ooit van hem gehoord heeft. Beetje jammer, want hij verdient veel meer aandacht vind ik. Vooral het nummmer Breakin' Me vind ik erg mooi, van het album Wander this World. Heel het album is goed trouwens, beetje blues-achtig.

Meer recente ontdekking: het nummer 'Your body is a wonderland' van John Mayer. Hij heeft blijkbaar heel wat cd's verkocht maar is volgens mij redelijk onbekend in Nederland.
  zondag 28 november 2004 @ 00:53:18 #2
22417 Tekno
I am the way...
pi_23620841
Pas geleden ontdekt, en er helemaal weg van: Apoptygma Berzerk - Until the end of the world.

Ik vind het supermooie muziek, techno, met een beetje gothic achtige, industrial invloeden, soms vrolijk, soms heel droevig.
Fuck you fuckin' fuck!
pi_23621128
De muziek van Daniel Lemma. Ik vind bijna alle liedjes die ik tot nu toe heb gehoord mooi van hem.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_23621215
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:20 schreef SilverRain het volgende:

[..]

Ikzelf vind de muziek van Jonny Lang erg goed, maar heb nog nooit iemand ontmoet die ooit van hem gehoord heeft. Beetje jammer, want hij verdient veel meer aandacht vind ik. Vooral het nummmer Breakin' Me vind ik erg mooi, van het album Wander this World. Heel het album is goed trouwens, beetje blues-achtig.
Nou nou... Jonny Lang is toch niet zo obscuur? Of is hij alleen bekend onder gitaristen?
Ik heb alleen "Lie to Me", overigens. En inderdaad... hij is érg goed. Heel goede stem ook.
pi_23621431
Dat heb ik dus bij Nightwish. Ondanks dat ze steeds commercieler en bekender worden.
pi_23624586
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Tekno het volgende:
Pas geleden ontdekt, en er helemaal weg van: Apoptygma Berzerk - Until the end of the world.

Ik vind het supermooie muziek, techno, met een beetje gothic achtige, industrial invloeden, soms vrolijk, soms heel droevig.
Ik heb het nummer gedownload, ondanks dat ik niet van techno hou, maar dit heeft wel iets. In ieder geval om je in een bepaalde stemming te krijgen
quote:
Op zondag 28 november 2004 01:06 schreef caradoc het volgende:
De muziek van Daniel Lemma. Ik vind bijna alle liedjes die ik tot nu toe heb gehoord mooi van hem.
Dit is dus echt mooi inderdaad! Had nog nooit van hem gehoord maar ben nu flink aan het downloaden geslagen. Heb nu Haze en if I used to Love you op mn computer staan, heb je nog favorieten die ik zou moeten downloaden?
quote:
Op zondag 28 november 2004 01:10 schreef Bombie het volgende:

[quote]
Nou nou... Jonny Lang is toch niet zo obscuur? Of is hij alleen bekend onder gitaristen?
Ik heb alleen "Lie to Me", overigens. En inderdaad... hij is érg goed. Heel goede stem ook.
Ik weet het niet maar ken in ieder geval niemand die van hem gehoord heeft. Lie to me is idd ook een mooi album, maar Wander this World blijft favoriet. Die laatste cd van hem vind ik iets minder, maar ook wel naar te luisteren.
quote:
Op zondag 28 november 2004 01:20 schreef Sport_Life het volgende:
Dat heb ik dus bij Nightwish. Ondanks dat ze steeds commercieler en bekender worden.
Ik dacht dat Nightwish toch best bekend was? Ik vind hun shirts etc. altijd wel mooi, die je in de Large ziet. Helaas is de muziek niet echt mijn smaak, anders had ik zo'n shirt/trui misschien wel gekocht
pi_23628401
Paula Cole, Holly Cole (geen familie), Hedningarna, Varrtina en zo heb ik regelmatig weer eens iets in handen dat mijn omgeving niet kent, niet wil kennen of het grote publiek pas een half jaar later leert kennen...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_23628446
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:41 schreef SilverRain het volgende:

Ik dacht dat Nightwish toch best bekend was? Ik vind hun shirts etc. altijd wel mooi, die je in de Large ziet. Helaas is de muziek niet echt mijn smaak, anders had ik zo'n shirt/trui misschien wel gekocht
Ruim 75% van de mensen aan wie ik het vertel (leeftijd 17-19 jaar) hebben er nog nooit van gehoord, enkele hebben er weleens van gehoord en heel weinig kennen het ook . Die ik spreek dan.
pi_23628522
Ik krijg sterk de indruk dat er maar weinig mensen bekend zijn met de muziek van Thomas Berge...
pi_23628853
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:41 schreef SilverRain het volgende:
Dit is dus echt mooi inderdaad! Had nog nooit van hem gehoord maar ben nu flink aan het downloaden geslagen. Heb nu Haze en if I used to Love you op mn computer staan, heb je nog favorieten die ik zou moeten downloaden?
Zelf vind ik deze ook erg mooi van hem:

1.) Daniel Lemma - Anything can happen ( bekend van de reclame van de hartstichting )
2.) Daniel Lemma - Red Lamp
3.) Daniel Lemma - Cordelia
4.) Daniel Lemma - Run tell john
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_23628882
niemand in mn omgeving heeft ook maar iets van de beatles gehoord...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_23628930
quote:
Op zondag 28 november 2004 16:18 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ruim 75% van de mensen aan wie ik het vertel (leeftijd 17-19 jaar) hebben er nog nooit van gehoord, enkele hebben er weleens van gehoord en heel weinig kennen het ook . Die ik spreek dan.
Ach, van de muziek die ik ik luister kennen mijn vrienden ook niet zoveel Ik vind het niet zo'n ramp.
  zondag 28 november 2004 @ 17:41:29 #13
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_23628971
Clan of Xymox
Nederlandse band.
Een aanrader.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_23629118
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:41 schreef Captain_Chaos het volgende:
Clan of Xymox
Nederlandse band.
Een aanrader.
iedereen die een beetje thuis is in de gothic zal die band heus wel kennen
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_23629379
Zijn niet zozeer onbekend alswel schandelijk onderlicht; WIRE!

Een van de beste postpunk/avantgarde bands uit de jaren tachtig, liefhebbers van die stijl; grijp uw kans!
pi_23629623
My morning jacket--alles-- maar vooral I will be there when you die......

dankjewel Kris
be human
  zondag 28 november 2004 @ 18:12:36 #17
107642 lot3
lot laat zich niet leiden
pi_23629660
quote:
Op zondag 28 november 2004 01:10 schreef Bombie het volgende:

[..]

ik vind Jonny Lang ook erg goed , beide eerder genoemde cd's zijn zeer OK ! in de film de Bluesbrothers 2000 heeft hij een klein rolletje (met een bezem) in dezelfde kategorie valt Kenny Wayne Shepherd; ook een jonge blueszanger. Iets ouder maar minstens zo goed is Guy Forsyth, een onvermoeibare blueszanger uit Austin , zijn cd High Temperature , opgenomen in Hengelo, vind ik erg goed, ook bij het grote publiek nogal onbekend
het lot bepaalt ,maar het lot laat zich niet leiden...
the sun is shining but it's raining in my heart
  zondag 28 november 2004 @ 18:17:37 #18
93940 dorian_g
Be Afraid, Arrrr
pi_23629777
Ik heb het idee dat ik alleen maar luister naar muziek die alleen ik ken

Rachael Yamagata en Bonneville zijn de laatse waarvan ik iets heb van: dude, die MOET je kennen!

maar mijn hele server staat vol met muziek die weinig mensen kennen, het is maar net waar je van houdt.
Astronaut, als je soms verdwaald ga recht door en wees niet bang. Goede reis en hou je taai.
pi_23629824
Maar vindt iedereen het hier dan irritant als niemand "zijn" muziek kent? Ik vind het juist andersom. Ik heb dan ook geen behoefte om (irl) over muziek te praten.
pi_23629897
Maria Mena
  zondag 28 november 2004 @ 19:24:57 #21
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_23631380
Alles van Chopin, iedereen loopt dan te schreeuwen dat klassieke muziek saai is :|
Fietstas.
pi_23631449
Yellowcard iemand?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_23631589
Yellowcard ken ik wel

Septembre..de nieuwe band van Terry Abbott (voormalig Vex Red zange/gitarist) super muziek
pi_23631670
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:34 schreef InsaneM666 het volgende:
Septembre..de nieuwe band van Terry Abbott (voormalig Vex Red zange/gitarist) super muziek
Ik ken wel Novembre, ook goed?
  zondag 28 november 2004 @ 19:47:57 #25
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_23631924
Heb hier meestal geen last van. Luister/draai in principe alleen maar house muziek. En me hele vrienden kring is der ook goed bekent mee.

Ruim een half jaar geleden had ik me vriendin toen der tijd wat house plaatjes laten horen. Die ik erg goed vond en nog steeds vind. Plaatjes als calinda van ritmo dynamics (toen nog laurant wolf) en Rune - calabria
Plaatjes vond ze wel aardig maar ze had ze nog nooit gehoord. En toen de plaatjes een paar maanden later op de bekendere radio stations gedraait werden kon ze die dus al omdat ik die aan der had laten horen. En toen ging ze er opeens wel op uit er dak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')