Misschien omdat alleen dat thema waar gezongen/ge'humd wordt (laatste nummer geloof ik) de moeite waard is.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:35 schreef Steeven het volgende:
Mensen kennen het wel maar luisteren het nooit: Gladiator Soundtrack.
Now We Are Free.. lisa gerrardquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:50 schreef michiel- het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen dat thema waar gezongen/ge'humd wordt (laatste nummer geloof ik) de moeite waard is.
Ja die ken ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:53 schreef fs180 het volgende:
Voodoo Glow Skulls: SkaPunk uit Mexico .. en dat hoor je
Dat kent m'n vriendin zelfs (that figures).quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Rinka het volgende:
Dead Can Dance....en volgende maand in Den Haag!
Little fluffy clouds.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het valt mij juist altijd tegen hoe weinig mensen The Orb kennen. Beetje electro fan moet dit herkennen.
Maar, in mijn omgeving kent niemand het.
Precies ja. Geniaal.quote:
Onbekend? Dat??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Precies ja. Geniaal.![]()
BT, Mad Season, Temple of the dog, Bent, Telepopmusik, Death in Vegas, Sleepy Jackson, Boards of canada, Ladytron, Dimitri From Paris, Coldcut, U-ziq.
Vrij onbekend en heb er albums van.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:33 schreef michiel- het volgende:
dZihan en Kamien ... hebben inmiddels zo'n 3 albums uit.
De stijl van dZihan en Kamien kenmerkt zich door fijne ritmes, geen overdadig gebruik van samples en soms de toevoeging van oosterse drums/instrumenten.
Met name lounge/world achtig.
Je kent 't allemaal? Of levert het hits op bij de search.quote:
Allemaal bekend hier, hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Heathen het volgende:
Razorlight (nieuwe band)
Wilco (de roots liggen daarvan in de country)
The spirit that guides us (heerlijke emorock)
Das een goed dingquote:
Zeker vrij onbekend. Wel bekend voor mijquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Precies ja. Geniaal.![]()
BT, Mad Season, Temple of the dog, Bent, Telepopmusik, Death in Vegas, Sleepy Jackson, Boards of canada, Ladytron, Dimitri From Paris, Coldcut, U-ziq.
Vrij onbekend en heb er albums van.
Noem dan liever wat iets wat meer onbekend is, als Adult. of Soldout bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
Indien je Ladytron leuk vindt, check Vive La Fete (www.vivelafete.be) en Miss Kittin, Felix da Housecat. De laatste twee hebben regelmatig mixen voor Ladytron gemaakt. Zul je misschien al wel kennen.
Ja, zoals jij mijn muziek dus kent, ken ik dat van jou. Zelfs Vive La Fete ken ik wel goed. Op Kink FM hebben ze een hitje gehad met het nummer "ah ah ah".quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zeker vrij onbekend. Wel bekend voor mij![]()
Mijn rijtje:
Kid Loco - relaxte lounge music.
Cex - electronisch
Black Dog - voorloper van Plaid (ook minder bekend). electronische mix met jazz klanken
Amon Tobin - drum 'n bass achtig electro
- Autechre (staat overigens 20 april live in de Effenaar, Eindhoven)
- Aphex Twin
- Prefuse 73
- Red Snapper
- LFO
Indien je Ladytron leuk vindt, check Vive La Fete (www.vivelafete.be) en Miss Kittin, Felix da Housecat. De laatste twee hebben regelmatig mixen voor Ladytron gemaakt. Zul je misschien al wel kennen.
Neerlands bandje. Wel gestopt dacht ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef prupke het volgende:
Claw boys claw..
Hetzelfde kan ik zeggen over Jocelyn Pook met de soundtrack van eyes wide shutquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:35 schreef Steeven het volgende:
Mensen kennen het wel maar luisteren het nooit: Gladiator Soundtrack.
Daarnaast is de soundtrack van Gladiator zo ongeïnspireerd gekopieerd van tig andere werken voornamelijk van dezelfde 'componist'quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:35 schreef kamagurka het volgende:
Dat vind ik dus van de soundtrack van eyes wide shut, a clockwork orange en apocalypse now (muziek van the doors).
Gladiator is mij te gelikt, evenals die zweefteverij van lord of the rings
Underwhelmed!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:37 schreef Laxe het volgende:
Sloan, geweldig leuke powerpop uit Canada. Een hele reeks prachtplaten gemaakt, maar hier hoor ik er nooit iemand over.
Toffe bandquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:30 schreef crN het volgende:
Avenged Sevenfold, amerikaanse metal/punk/hardcore band
In dat geval moet Eric's Trip (ja, naar dat nummer van SY ja) natuurlijk ook even genoemd worden!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:37 schreef Laxe het volgende:
Sloan, geweldig leuke powerpop uit Canada. Een hele reeks prachtplaten gemaakt, maar hier hoor ik er nooit iemand over.
Inderdaad heel aardig bandje.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:36 schreef krakkemieke het volgende:
The Brando's , Zuidelijke rock.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:27 schreef Type het volgende:
Log - Everytime a bell rings an angel gets his wings
heel rustige gitaarmuziek, ze hebben nog een cd, maar die heb ik hier niet. Heerlijk om bij weg te dromen of in slaap te vallen. Ze komen uit Zweden als ik me niet vergis, maar niemand kent het.
Jammer, op zich, want veel mensen zullen het vast wel kunnen waarderen.
Doet me denken aan de CD van Bash&Pop - een soort Replacement maar dan zonder Paul Westerberg. Het is dan ook het post-Replacemnets bandje van Tommy Stinson ...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
The Pontiac Brothers.
Een soort Replacements, maar dan op valium.
Jamaar.. DIE KEN IK!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:25 schreef zwareshag het volgende:
François de Roubaix
Patty Griffin!...Erg fijn..Met name "As cold as it gets"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
En ook:
Ron Sexsmith, Camera Obscura, Coparck, Joanna Newsom, Patty Griffin, Dayna Kurtz, Jolie Holland, Tom helsen, Helder, Adam Green, The Long Winters, Lucky Jim, Monsoon, Okkervil River, Gloricz Jim, Walker Diver, The Yearlings, Sukilove, Sharko...
Ron Sexsmith is geweldigquote:
dude .. das niet onbekend ofzo hoor...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:26 schreef NoD.nl het volgende:
Als je een beetje van Rock/Metal houd, luister dan echt een keer naar Mudvayne ....![]()
Death in Vegas ken ik wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:24 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, "die niemand kent"...
Laten we zeggen muziek die buiten de mainstream ligt,
dus die de gemiddelde cooldown-cafe-bezoeker nooit in z'n leven zal horen...
Shpongle (deel 3 is af !),
Boom Bip,
Blue Planet Corporation,
Death In Vegas,
dadamnphreaknoizphunk,
Walkner.Möstl (goed alternatief voor Kruder.Dorfmeister)
Vroeger had iedereen Mudvayne die van Nirvana en Pearl Jam hield. Die waren net zo 'verplicht' als Alce in Chains enzo...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
dude .. das niet onbekend ofzo hoor...
OPM.. iemand noemde die.. ik heb dr 2 nummers van.. wat is het verder voor soort muziek
Solo is aardig aan het doorbreken hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:50 schreef geertje89 het volgende:
Solo
Kevn Kinney's Sun Tangled Angel Revival
Coparck
Allemaal niet superonbekend hoor
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:50 schreef geertje89 het volgende:
Solo
Kevn Kinney's Sun Tangled Angel Revival
Coparck
Allemaal niet superonbekend hoor
Doughboys en Bitch magnet ken ik, die andere twee niet ...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:44 schreef tong80 het volgende:
Big Drill Car, The Doughboys, Bitch Magnet, Senseless Things.
Heel andere muziek maar wel dezelfde periodequote:Op zondag 6 maart 2005 19:50 schreef Doc het volgende:
De band waar ik The Nozems telkens mee verwar is de band De Kliek
gelukkig welquote:Op zondag 6 maart 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Solo is aardig aan het doorbreken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |