gelukkig welquote:Op zondag 6 maart 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Solo is aardig aan het doorbreken hoor.
Wel in mijn contrijen. Daar zijn ze zelfs alweer op hun retour.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:14 schreef star-fishie het volgende:
The Donnas!!Zijn al heel lang bezig maar niet echt bekend in NL
http://www.thedonnas.com
69 Charger, zo te merken.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Download ze maar.
Hoe heette het voorprogramma van gisteren ook alweer. Goeie Nederlandse band.
Charley 66 ofzo ?
Zoals ik in het Trivia topic al schreef: het zou ook Tinkerbel Even More Speedrock kunnen heten ...quote:Op maandag 7 maart 2005 06:52 schreef belsen het volgende:
[..]
69 Charger, zo te merken.
Kan me niet zo boeien eigenlijk, beetje saaie rock in de trend van Peter Pan.
hihi die Gaelle heb ik ookquote:Op zondag 6 maart 2005 16:09 schreef Hexagon het volgende:
Gaelle
[afbeelding]
Aya
[afbeelding]
2 fantastische deephousezangeressen. Mooie warme muziek. Alleen van de hoesjes krijg ik al zin in die muziek.
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Joanna Newsom had ik al lang genoemd, astral_clouds.
Die man kan zo mooi zingen, heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:23 schreef Solitarias het volgende:
Zijlstra.
Zou ik zo graaag is een keer live willen zien spelen, prachtige stem ook van de zangeres.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Autumn Tears, Die Verbannten Kinder Evas, Avrigus, Subway to Sally, Qntal, en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.....
waren een klein jaar gelee nog in tivoliquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:47 schreef Kemania het volgende:
Zou ik zo graaag is een keer live willen zien spelen, prachtige stem ook van de zangeres.
Dirk Ivens!quote:Sonar
en nog vele andere
ja, herinner me er nog even aan...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
waren een klein jaar gelee nog in tivoli
Live ook erg mooi! (gitarist is live ook stuk ruiger trouwens)
[..]
Dirk Ivens!
The Klinik
Dive
http://www.dirkivens.com/
Is een van de bekendere namen in het circuit (daarbuiten uiteraard niet nee)quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:58 schreef Kemania het volgende:
[..]
ja, herinner me er nog even aan...
nog 1, mijn persoonlijke favoriet:
Feindflug , schijnen ook niet echt bekend te zijn heb ik gemerkt...
Feindflug is toch een redelijk bekende naam als je naar goth/industrial luistert. Ik vind er zelf niet zoveel aan trouwens....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:58 schreef Kemania het volgende:
[..]
ja, herinner me er nog even aan...
nog 1, mijn persoonlijke favoriet:
Feindflug , schijnen ook niet echt bekend te zijn heb ik gemerkt...
Goede vriend bartrid!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
Feindflug is toch een redelijk bekende naam als je naar goth/industrial luistert. Ik vind er zelf niet zoveel aan trouwens....
Ah, goede vriend Kama, ik dacht al dat jj wel zou reagerenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:45 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goede vriend bartrid!
Feindflug vind ik idd ook niet veelBeetje fluitjes en piepjes en duits militair gesampel, weinig diepgang..
Voor de betere industrial zullen we wellicht wat meer terug in de tijd moetenAlhoewel je soms nog erg leuke plaatjes tegenkomt in het genre, zeker als je het wat breder zoekt...
briljant usericon trouwens! een v/d ergste personages uit LB![]()
Siechtum kende ik nog niet, ga ik vanavond is wat van zoeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is een van de bekendere namen in het circuit (daarbuiten uiteraard niet nee)
Heb ik deze zomer nog op summerdarkness gezien (viel tegen live)(nou hou ik op)
Als je feindflug leuk vind moet je combichrist, siechtum, infekktion, cenobita of hocico ook maar ns beluisteren, zover je dat al niet hebt gedaan.
Ik vind in dat genre vooral decoded feedback erg goed en god module.
Klinkt idd erg als de oude garde industrial bandsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:50 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ah, goede vriend Kama, ik dacht al dat jj wel zou reageren
Helemaal mee eens dat er niet echt goede industrial meer gemaakt wordt, maar goed zoeken en dan vind je nog best wel juweeltjes.
Album waar ik vorig jaar van onder de indruk was was Audio War (ex-cubanate), samples kun je hier luisteren: http://www.momt.co.uk/show.php?page=shop&catNum=MOMTCD003
je moet volgende week naar Red Nose Day kijken, daar komt een briljante sketch met `the only gay in the village' en Elton John
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |