260quote:Op maandag 14 februari 2005 11:26 schreef Frank79 het volgende:
Mijn record staat op ruim 240 met een Nissan 350Z.
Een 3,5 liter motor met 280 pk....
Die waren toch ook begrenst op de 250?quote:Op maandag 14 februari 2005 12:59 schreef Five_Aces het volgende:
285 km/u om even te proberen in de M3, niet voor wekelijkse herhaling vatbaar.
Laten chipen, heb je geen begrenzer meer. Is gewoon een toerentalbegrenzer in de 6e versnelling.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:15 schreef Duracell het volgende:
[..]
Die waren toch ook begrenst op de 250?
zoals ?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
zelf hardste: 180km/h VW Passat tdi (A73)
meegereden: 220km/h Volvo 850 (Duitsland)
210km/h Audi A4 (ergens in Nederland)
Valt me trouwens op dat er heel veel snelheden tussenstaan die niet eens haalbaar zijn met dat type auto.
Mijn dikke nevada gaat toch echt bijna 180km/hquote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
zelf hardste: 180km/h VW Passat tdi (A73)
meegereden: 220km/h Volvo 850 (Duitsland)
210km/h Audi A4 (ergens in Nederland)
Valt me trouwens op dat er heel veel snelheden tussenstaan die niet eens haalbaar zijn met dat type auto.
"Autobahn in Duitsland heb ik een keer met een Fiat Ducato TDI 190 gereden. Dat is een grote bestelbus............quote:
Que?quote:Op maandag 14 februari 2005 20:10 schreef alsem het volgende:
290 in een op 290 begrenste carrera,
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=19d57d68
(foto's van de desbetreffende auto)
wel dusquote:Op maandag 14 februari 2005 21:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Que?
AFAIK zijn porsches niet begrensd hoor...
wel dus is te makkelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 21:54 schreef alsem het volgende:
[..]
wel dus![]()
ik heb zelfs in een db7 gereden die op 240 was begrenst![]()
maar dat zijn dan gewoon dingen van zakenmannetjes..
whehe kan best een grapje zijn van die carrera, dat zou me niks verbazen van die gozerquote:Op maandag 14 februari 2005 22:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
wel dus is te makkelijkGing hij gewoon niet harder, of liep hij echt in de begrenzer, ik denk dat ie gewoon niet harder ging
En een db7 heeft ook geen begrenzer op 240 hoor...
![]()
edit: op de foto zie ik dat het een 911 carrera is, die loopt gewoon niet harder dan 290, dus niks begrenzer, tis gewoon uit met de pret bij die snelheid
Hey dat is toevallig, ik heb 393 in een Murciélago geredenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:48 schreef Hugster het volgende:
Hier even het bewijs, het dashboard van de Murciélago
[afbeelding]
Nice photoshop dudequote:Op maandag 14 februari 2005 23:47 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Hey dat is toevallig, ik heb 393 in een Murciélago gereden![]()
[afbeelding]
Foto doet het nietquote:Op maandag 14 februari 2005 23:53 schreef Youssef het volgende:
Teller was begrenstGing nog zeker 200 km harder
[afbeelding]
Oh, sorry, heb je verward met iemand anders. Dacht dat je die ene rode bandit eigenaar was!!;23;quote:Op maandag 14 februari 2005 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke?!?!?!?!?!
tering, mijn mt5 gaat niet boven 90 met 50cc snelquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:27 schreef -calimero- het volgende:
zelf 140 ofzo in een auto want k heb geen rijbewijs dus...
en 120 op de brommer Honda MT5 125cc....
260 km/uur mee gereden in een Audi TT 1.8T Quattro met 250 PK.
Filmpje Audi TT @ 260 km/uur
Dan doe je het nog beter dan hij, want hij haalde met een 125 niet meer dan 120, terwijl ik zo hard al ging met een 80cc mbx met een verotte leo vinci uitlaatquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:02 schreef alsem het volgende:
[..]
tering, mijn mt5 gaat niet boven 90 met 50cc snel![]()
hehehequote:Op maandag 14 februari 2005 23:47 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Hey dat is toevallig, ik heb 393 in een Murciélago gereden![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:01 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik moet weer iets doen zie ik...hehehe even die Enzo voluit trappen en dan ben ik weer de man he DJ_WB
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
die link staat al lang niet binnen fok meer
LOLquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:01 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik moet weer iets doen zie ik...hehehe even die Enzo voluit trappen en dan ben ik weer de man he DJ_WB
Volledig getuned voor veel geld en dan nog maar de 115? Prutserquote:Op woensdag 16 februari 2005 02:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
LOL
Straks niet meerdan is de Enzo dikke POEP
LOL
- Gilera Typhoon: 115km/h digi ( Malossi 70cc MHR AC, en volledig getuned door Koopmanstuning)
- Nissan 200SX S13 ( 1.8 Turbo ): 245 km/h digi
- Opel Astra Station ( 1.8i ): 215 km/h op teller
Ben jij diegene die zo praat over de traject controle en het niet kwijtraken van het rijbewijs? (vervolgens ram je ook nog een aantal geparkeerde fietsen omverquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:17 schreef Ferrari-racer het volgende:
Dit adje heeft er wel in gereden
![]()
![]()
Wat is dat nu voor domme reactie ineens?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:47 schreef Ferrari-racer het volgende:
Voor een provocerende vogel, heb ik nog wel een kogel: Zielig figuur!
Enzo en Muciélago filmpje heb je er iets meer over met uitleg hoe die fietsen werden geraakt en waarom dat er niet is uitgeknipt zoals jullie wel hadden gedaan. Maar dit goddelijke adje is er trots op, en voor Jochem, ik zat achter het stuur, en jij........adje, hoertje, BOLLE???
frustraties .....quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor domme reactie ineens?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:03 schreef Ferrari-racer het volgende:
Geen frustraties, gewoon een ondertekst waarvan niemand wijzer wordt. Provocerend....
Misschien komt het doordat iedereen hem zoveel aandacht geeft (positief en negatief).quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef Estolan het volgende:
Daarom graag geen posts meer van Mr. Ferrari Racer, want dat is zowat het enige Wat hij kan melden. Over ander mans auto's ipv van een auto van zichzelf or what so ever
word nu beetje er moe van dat hij altijd moet melden: " Ach ik ff in de Enzo blazen en dan ben ik weer de snelste" geratel
Gewoon ff serieus On Topic blijven
daar gaat dit topic toch gewoon over elkaar te overtreffen met nog hogere snelheden in nog mooiere auto's :Squote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef Estolan het volgende:
Daarom graag geen posts meer van Mr. Ferrari Racer, want dat is zowat het enige Wat hij kan melden. Over ander mans auto's ipv van een auto van zichzelf or what so ever
word nu beetje er moe van dat hij altijd moet melden: " Ach ik ff in de Enzo blazen en dan ben ik weer de snelste" geratel
Gewoon ff serieus On Topic blijven
DAT zouden meer mensen met een Volvo 440 moeten doen.quote:
tijdens me rijles presteer ik het al om te hard te rijden (140/145)quote:Op maandag 14 februari 2005 11:38 schreef babba het volgende:
90 op de urkerweg tussen urk en emmeloord (jah sorry ik zit nog op rijles)
Ten eerste, mag ik vragen wanner dat was?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:59 schreef Sloper het volgende:
210km/h in een Porche 911 Turbo, niet zelf gereden, was btw op de randweg bij Haarlem=70km/h![]()
Sinds een aantal maanden. Ik werd gevoelig voor het feit dat er telkens een (mooier) nieuwer model uitkomt van de R6. Verrekte Japanners doen het eromquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Sinds wanneer heb jij die Duc BertVIk wist niet beter of je reed R6..
met een snelle auto lukt het makkelijk om op te trekken en weer bij het volgende stoplicht tot 0 te komenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Ten eerste, mag ik vragen wanner dat was?
Bij elk kruispunt staat een flitspaal!
Er wordt allejezus veel gecontroleerd!
Het is er altijd stervensdruk!
En als het echt waar is: wat een vuile vieze tering mongool ben jij/je vriend om daar 210 te gaan rijden!
Dat je een keer doortrapt op de snelweg ok, moet je zelf weten, heb ik ook weleens gedaan op een stille weg om 4 uur snacht's! Maar daar 210 rijden is echt gekkenwerk en levensgevaarlijk! Ik mag echt hopen dat de volgende keer jij je/je vriend zijn auto helemaal total los rijdt tegen een grote eik langs de kant van de weg!
Ik ga straks eens kijken hoe lang dat stuk is, maar vanwege de groene golf bij 70km/u, kun je dat volgens mij Nooooooooooooooooooooooooooooooit halen!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
met een snelle auto lukt het makkelijk om op te trekken en weer bij het volgende stoplicht tot 0 te komen
dat stuk van inholland tot de afslag bloemendaal![]()
mooi dat heuveltje op en dan af rijden![]()
1 keer kleine street race gehad met undercover politie auto![]()
ze zeiden dat ze het door de vingers lieten zien maar volgens mij konden ze geen goeie meeting houden![]()
Rightttt...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef siekman het volgende:
in mijn carolla '94 GTSI 225 kmpu
doordeweekse dag lukt het ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga straks eens kijken hoe lang dat stuk is, maar vanwege de groene golf bij 70km/u, kun je dat volgens mij Nooooooooooooooooooooooooooooooit halen!
Ik vind het verraadquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef BertV het volgende:
[..]
Sinds een aantal maanden. Ik werd gevoelig voor het feit dat er telkens een (mooier) nieuwer model uitkomt van de R6. Verrekte Japanners doen het erom![]()
De nieuwe Duc 749 vind ik minder mooi dan de klassieke 748. Niet te verbeteren dat design sinds de 916 al 10 jaar geleden. Veilige koop lijkt me.
Die R6 was wel een stuk sneller dan de Duc, niet alleen topsnelheid maar ook acceleratie.
Nadeel van de R6 is dat je hem eerst moet "opwinden" terwijl je met de Duc al vaak in het toerental met de meeste trekkracht zit.
En het geluid eh... De R6 wekt agressie op met de gehuil bij omstanders, de Duc geeft blije gezichten.
Zelf vind ik mooi gehuil ook niet lelijk.
hoe bedoel je dat ??? (A)quote:DAT zouden meer mensen met een Volvo 440 moeten doen.
Die 340 rijders zijn helemaal berucht
Ding is al terug geweest voor een olie-lekkage.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vind het verraadNiet bang voor technische storingen enzo?
440 rijders zijn toch over het algemeen meer rechts rijders?quote:
hebben ze niet nodig hoor. ze kunnen ook gewoon de km teller aflezen en je daarom een bon geven.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
met een snelle auto lukt het makkelijk om op te trekken en weer bij het volgende stoplicht tot 0 te komen
ze zeiden dat ze het door de vingers lieten zien maar volgens mij konden ze geen goeie meeting houden![]()
Je bedoelt toch vanaf Inholland naar het Noorden toe????quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
Ik geloof dat het na dat kruispunt bij Bloemendaal Delftlaan wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:06 schreef DJ_WB het volgende:
das wel de enigste plek waar het echt mogelijk is
of daar bij haarlem uitrijden ter hoogte van velserbroek maar of dat nog randweg is ......
De enige plek waar je echt hard kunt rijden is de A7 tussen Hoorn en Den Oever, je moet gemiddeld 150-160 rijden om een auto in te halen. Er wordt trouwens niet of nauwelijks geflitst, succes ermee.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:06 schreef DJ_WB het volgende:
das wel de enigste plek waar het echt mogelijk is
of daar bij haarlem uitrijden ter hoogte van velserbroek maar of dat nog randweg is ......
maar dat is zowiezo geen halfweg meerquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:36 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
De enige plek waar je echt hard kunt rijden is de A7 tussen Hoorn en Den Oever, je moet gemiddeld 150-160 rijden om een auto in te halen. Er wordt trouwens niet of nauwelijks geflitst, succes ermee.
cOrollaquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef siekman het volgende:
in mijn carolla '94 GTSI 225 kmpu
in een oude carolla 1800 diesel 200 kmpu ( volgens mij was er door de vorige
eigenaar iets mee gerommeld )
Amsterdam - Purmerend de A7 (na Zaandam), een heel lang recht stuk zonder bomen en bosjes langs de zijkant, en flitspalen kan je al op een hele grote aftsand aan zien komenquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:36 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
De enige plek waar je echt hard kunt rijden is de A7 tussen Hoorn en Den Oever, je moet gemiddeld 150-160 rijden om een auto in te halen. Er wordt trouwens niet of nauwelijks geflitst, succes ermee.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:46 schreef alsem het volgende:
whehe een vriend van me heeft een keer 180 gereden door centrum van zutphen met bmw 5 serie.. is later wel te pletter geslagen tegen een trekker.. maar heeft het wel geflikt!
en hoezo dan niet? met een 1.8 Turbo RWD lukt het je wel, dan zit je in je 3e versnelling al over de 160km/h ( Althans, Nissan 200SXquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:29 schreef hoidoei het volgende:
uhuh tuurlijk 180 door een centrum tuurlijk.. in theorie kan het nogeneens man!
owja en die heuveltjes/bochtjes kun je ook met 180 nemen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
en hoezo dan niet? met een 1.8 Turbo RWD lukt het je wel, dan zit je in je 3e versnelling al over de 160km/h ( Althans, Nissan 200SX)
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:13 schreef Archie het volgende:
195 in m'n Saxo 1.6 VTS
Ehm 1.2 wind mee jij meesteppend en 2 vingers in je neus, serieus wat een gelul. Oh... je hebt hem natuurlijk opgefokt, Nitro erin gestopt en nog veel meer spannende dingen uithaald.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]
230 met mijn huidige Opel Corsa 1.2 16V
![]()
whehe een vriend van me heeft een keer 180 gereden door centrum van zutphen met bmw 5 serie.. is later wel te pletter geslagen tegen een trekker.. maar heeft het wel geflikt!
[pokerface-mode]quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:59 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
Ehm 1.2 wind mee jij meesteppend en 2 vingers in je neus, serieus wat een gelul. Oh... je hebt hem natuurlijk opgefokt, Nitro erin gestopt en nog veel meer spannende dingen uithaald.![]()
dat haalt de 2.0 misschien net... de 1.6 16V loopt echt niet over de 200, max rond de 190...quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:17 schreef MewBie het volgende:
Niet zelf gereden: ruim 220km/h in een Renault Megane 1.6 16V
Sterk....quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:46 schreef alsem het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:31 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Eindelijk mensen die de topsnelheden van anderen ook in twijfel trekken.
Ik las net iets van 185km/h in een 1.5 diesel, tuuuurlijkMaar zal wel een grapje zijn
![]()
He dat ben ik!!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Patser
205 in een kadett GSI 2.0 8V midden in de nacht op de snelweg van Uitgeest naar Haarlem!
Er reed echt werkelijk NIEMAND anders
(wel oppassen voor de flitspalen)
185 in een Civic 1.5 DXi, op hetzelfde stuk.....!230 met mijn huidige Opel Corsa 1.2 16V
![]()
Ja hallo!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:05 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Wat een frustatie!! D staat bijna altijd voor diesel dus zo gek is het niet dat ik dat dacht hoor, als JIJ een beetje verstand van auto's had, had je dat ook wel geweten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:24 schreef Robar het volgende:
-
Is maar net hoe je eigen beleving is... Als je nooit of weinig buiten de stad komt dan is 200 km/u erg hard als je het niet gewend bent. Rij je het vaker dan is het niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:47 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik geloof dat ik laatst ergens heb gezegd dat er menig mens is die 'zelf' niet harder dan 200km/u heeft gereden en al helemaal niet in NL. Kom toch redelijk wat mensen tegen die blijven steken onder de 200, niet dat dat niet hard is hoor en er stoer gedaan dient te worden over hoe harder des te beter maar toch.....grappig.
Your point being?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:47 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik geloof dat ik laatst ergens heb gezegd dat er menig mens is die 'zelf' niet harder dan 200km/u heeft gereden en al helemaal niet in NL. Kom toch redelijk wat mensen tegen die blijven steken onder de 200, niet dat dat niet hard is hoor en er stoer gedaan dient te worden over hoe harder des te beter maar toch.....grappig.
Je pa heeft een paarse Opel Combo (als ik me niet vergis een 1.4D).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:26 schreef J-Will het volgende:
ongeveer 240 in de Vanquish van m'n vader
Heuvel afwaarts op de Autobahnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:15 schreef jwstoop het volgende:
[..]
dat haalt de 2.0 misschien net... de 1.6 16V loopt echt niet over de 200, max rond de 190...
Dat noem ik weer eens een echtequote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Your point being?
Alsof het zo stoer is om in andersmans auto'tjes zo hard te rijden
En hoe hard heb je dan weleens in je eigen auto gereden?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:47 schreef Ferrari-racer het volgende:
wat rij jij dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:40 schreef Alfa_Boy het volgende:
net terug van belgie, stukje van maasmechelen richting nederland....260 op de klok, was een wedstrijdje tegen een vriend van me in zijn pa's E60 530D....![]()
volgens mijn broer wordt er nauwelijks gecontroleerd, dus
Welk filmpje?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:56 schreef F430 het volgende:
Dat filmpje van die murcielago is nog veel vetter, alles gaat voorbij alsof het stil staat , die gasten zitten mooii cooltjes in de auto hem kei en keihar door te trappen om later rustig over te stappen in een enzo en het zelfde rondje nog een gaan maken
Zon ding loopt 235 ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:47 schreef Alfa_Boy het volgende:
nee, ik reed in mijn Alfa 166 3.0 V6.....
Net nieuwe Fiesta 1.6 TDI gekocht... top van 180 dus kan wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:31 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Eindelijk mensen die de topsnelheden van anderen ook in twijfel trekken.
Ik las net iets van 185km/h in een 1.5 diesel, tuuuurlijkMaar zal wel een grapje zijn
![]()
topic lezenquote:
op de markt waar nu geen auto's meer mogen komen, danny zat onder de xtc en andere troep, hij beukte eerst wat geparkeerde auto's en kwam toen vanaf de ijselkade over de markt, daar voor de wijnhuistoren, flink gassen, langs die fontein, aan het eind van de weg stond een trekker, hij had waarschijnlijk door dat het al telaat was ofzo, anders stonden er wel remsporen..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:41 schreef Xtreem het volgende:
RS4 is van de TTC...
zoveel mensen hebben inmiddels geclaimed dat die foto van hun is
alsem: waar in centrum zutphen was dat nou ?
Uhm, zwart beeld. Welke codec mis ik nu weer?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
topic lezen
maar die link is nu dood, dit is de nieuwe url(153mb) tnx to www.mollie.nl voor de hosting
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef alsem het volgende:
[..]
op de markt waar nu geen auto's meer mogen komen, danny zat onder de xtc en andere troep, hij beukte eerst wat geparkeerde auto's en kwam toen vanaf de ijselkade over de markt, daar voor de wijnhuistoren, flink gassen, langs die fontein, aan het eind van de weg stond een trekker, hij had waarschijnlijk door dat het al telaat was ofzo, anders stonden er wel remsporen..
ik weet niet zeker of het een 5 serie was, hij hield idd erg van opvoeren, hij had ook een mt5 die 150 ging![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Your point being?
Alsof het zo stoer is om in andersmans auto'tjes zo hard te rijden
Zeggen de mannen die niet eens autootjes kunnen schrijven in het Hoe hard heb jij ooit gereden topic zonder ook maar een bewijs van hoe hard jullie ooit hebben gereden. Ik heb 293 gereden staat op film, ik heb ook eens 324 gereden maar heb er geen bewijs van....bespeur ik een beetje jaloezie......mannetjes, fijn hè dat ik iemand ken die mij zomaar zijn Enzo meegeeft en Murciélago.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat noem ik weer eens een echte
BURN!!!!!!![]()
Mensen, laten we ff niet OOK dit topic verneuken, deze heb ik juist geopend zodat je hier gewoon kon posten hoe hard je hebt gereden, om de discussies uit het topic over die 360 spider 'ontopic' te houden.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:43 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
[..]
Zeggen de mannen die niet eens autootjes kunnen schrijven in het Hoe hard heb jij ooit gereden topic zonder ook maar een bewijs van hoe hard jullie ooit hebben gereden. Ik heb 293 gereden staat op film, ik heb ook eens 324 gereden maar heb er geen bewijs van....bespeur ik een beetje jaloezie......mannetjes, fijn hè dat ik iemand ken die mij zomaar zijn Enzo meegeeft en Murciélago.![]()
daar zou ik dan maar niet mee door blijven rijden...... lijkt me niet verstandigquote:Op zondag 20 februari 2005 17:44 schreef Keiichi het volgende:
170 in m'n renault megane!
Momenteel komt het niet boven de 110 uit vanwege een verstopt filter
Er staat al een afspraak bij de garage voor maandag ochtend. Het kwam opeens vrijdag net voor sluitingstijd, even snel langsgeweest, even met een monteur een eindje gereden, afspraak gemaakt en ze hebben me weer weggestuurd. Ik neem aan dat het dan niet levensbedreigend voor de auto is.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:42 schreef jwstoop het volgende:
[..]
daar zou ik dan maar niet mee door blijven rijden...... lijkt me niet verstandig
Whateverquote:Op zondag 20 februari 2005 15:43 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
[..]
Zeggen de mannen die niet eens autootjes kunnen schrijven in het Hoe hard heb jij ooit gereden topic zonder ook maar een bewijs van hoe hard jullie ooit hebben gereden. Ik heb 293 gereden staat op film, ik heb ook eens 324 gereden maar heb er geen bewijs van....bespeur ik een beetje jaloezie......mannetjes, fijn hè dat ik iemand ken die mij zomaar zijn Enzo meegeeft en Murciélago.![]()
130 in een Koploperquote:Op zondag 20 februari 2005 22:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
WhateverMaar voorlopig heb je nog niet gezegd hoe hard je nou in je eigen auto gereden hebt
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:58 schreef boskov het volgende:
185 in een volgeladen laguna 1.8. Durfde op dat moment niet harder.
Laatst in een peugeot 205 1.2 gezeten die 165 op zijn teller liet zien. Was ook ongeveer zijn max.
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht die Boskov is zo stoer, die plankt er gewoon op los met een elleboogje uit het portier en de zonnebril op!
Nou, het zit zo......quote:
Is dat de topsnelheid van die 2.0i 8v GSi, dat lijkt me toch niet ? Een GSi 8v kan 200 volgens de specs, en dat betekent 210-215 ofzo @ tellerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Patser
205 in een kadett GSI 2.0 8V midden in de nacht op de snelweg van Uitgeest naar Haarlem!
Er reed echt werkelijk NIEMAND anders
(wel oppassen voor de flitspalen)
185 in een Civic 1.5 DXi, op hetzelfde stuk.....!230 met mijn huidige Opel Corsa 1.2 16V
![]()
Doodwensen zijn niet koelquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Ten eerste, mag ik vragen wanner dat was?
Bij elk kruispunt staat een flitspaal!
Er wordt allejezus veel gecontroleerd!
Het is er altijd stervensdruk!
En als het echt waar is: wat een vuile vieze tering mongool ben jij/je vriend om daar 210 te gaan rijden!
Dat je een keer doortrapt op de snelweg ok, moet je zelf weten, heb ik ook weleens gedaan op een stille weg om 4 uur snacht's! Maar daar 210 rijden is echt gekkenwerk en levensgevaarlijk! Ik mag echt hopen dat de volgende keer jij je/je vriend zijn auto helemaal total los rijdt tegen een grote eik langs de kant van de weg!
fototjes van de rai ertussenquote:Op maandag 21 februari 2005 15:49 schreef Ferrari-racer het volgende:
http://www.supercar-world.com/preview2.wmv dit kreeg ik van die jongen met zijn site. Kan je mij zien stoer zijn, 245 inrijden op een file.
weet je wat ik nou ZOOOO jammer vind...quote:Op maandag 21 februari 2005 15:49 schreef Ferrari-racer het volgende:
http://www.supercar-world.com/preview2.wmv dit kreeg ik van die jongen met zijn site. Kan je mij zien stoer zijn, 245 inrijden op een file.
uhuquote:Op maandag 21 februari 2005 22:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weet je wat ik nou ZOOOO jammer vind...
die TERING muziek dwars door die prachtige motorgeluiden...
heiligschennis!
Kan me niet voorstellen dat iemand die zo maar meegeeft en dat jij dan gelijk als een idiootquote:Op zondag 20 februari 2005 15:43 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb trouwens wel eens 160 gereden met de Crazy Reno Express
Zelfmoord.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
WTF is de crazy reno express?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zeker, zo snel was ie dat er zelfs een website van gemaakt is, iedereen in de omgeving van de CRE was er bang voorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is zijn vorige auto
een übergetunede renault express. echt dat ding ging hárd man!
http://www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk/quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:40 schreef Geqxon het volgende:
Hahaha, wat is het adres van die website dan? Google vind helaas maar weinig
Als dame zijnde kun je ook gewoon toegeven dat ik heel goed kan rijden en opschakelen......quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:06 schreef Kajalevi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand die zo maar meegeeft en dat jij dan gelijk als een idioot
daar mee rond mag scheuren.
Zelfs voor ervaren ferrari rijders is het nog een hele toer om zo hard en geconcentreerd te
blijven rijden. Vergt knap wat energie nl.
Je zal toch eerst ervaring met zon auto moeten opdoen om daar zo mee weg te kunnen rijden.
Ben trouwens als dame zijnde ook niet jaloers hoor. Hoef er nl nooit 1 te lenen...........
Trouwens met die snelheid rij je zelfs Schumacher van de sokken. Geloof je het zelf??????????
2004 Michael Schumacher Ferrari 328,9
2003 Michael Schumacher Ferrari 331,5
Monsterlijke wagens!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:34 schreef Mauzer het volgende:
Zelf:
200 in mijn Ford Capri 2.8 Carb
meegereden:
220 in een Ford Sierra 4x4 2.0 DOHC
OMG! echt waar zit jij met je gedachtes bij!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:14 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
Als dame zijnde kun je ook gewoon toegeven dat ik heel goed kan rijden en opschakelen......![]()
Gelukkig krijg ik die auto's wel zo mee, alleen de Enzo niet..die staat niet op kenteken dus das een beetje een toer om hem mee te krijgen.
Schumacher rijdt formule 1, ik 293 op de A28, 324 een keer in Duitsland, ik zie geen gelijkenis in deze. Schumacher voor de sokken rijden? Nee hoor Schumi![]()
![]()
Concentratie, als directiechauffeur ben ik wel gewend om km's te vreten en dus ook best een rondje Ferrari rijden. Ken je het woord Adrenaline........das best lekker om op te rijden hoor, gaat vanzelf.![]()
Ik heb in zoveel verschillende bakken rondgereden, daarbij rijdt ik al in zijn auto's vanaf mijn 18de dus heb een klein beetje ervaring.
Gelukkig hoef jij als dame er nooit 1 te lenen......jij hebt er zelf 1 natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
OMG! echt waar zit jij met je gedachtes bij!!!!
A. why altijd vermelden wat je wel en niet kan "lenen" en hoe hard je er stees mee rijd
DAT WEET IEDEREEN AL!
B. Dat concentratie gelul slaat ook nergens op. Leg dat maar uit aan Mr. Agent, dan kan je bv 40 jaar rij ervaring hebben, maar als je dat filmpje aan hun toont, vertellen ze jou dat dat Onverantwoord is
C. Post AUB niks meer! want het enige wat je kan ouwehoeren, is PATSGEDRAG! voor de rest heb je in Heel Fok nog niks Nuttigs gemeld!
inderdaad, een stakkerquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Estolan het volgende:
Een stoere bink die een Enzoooooo kan lenen
Meer niet
hehe
Wat is DIT nou weer voor onzinquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef Kajalevi het volgende:
De andere auto heb ik het maar niet over, die is gemaakt om hard
mee te kunnen rijden dus dat is helemaal niet stoer om te melden.
zeg het ffquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:23 schreef Kajalevi het volgende:
Het is juist leuk om met auto´s die er niet voor gemaakt zijn om daar hard mee te rijden.
Vind het leuk om allemaal te lezen.
Ben nog steeds harstikke trots op mn corsa`tje.
Hugster zoekt en gij zult vinden op internet.
Als we het toch over fietsen hebben...quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef Kajalevi het volgende:
Op zich een leuke topic. Zolang men maar niet overdrijft.
Op mn fiets dus ongeveer 30km per uur.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:49 schreef Waxxer het volgende:
Jajajaja, Ferrariracer betrapt: http://www.steinhardtverlag.de/mit100innekurve.wmv
Oh kut, ff me Murciéaglo binnenzetten. Ja sorry, eergisteren afgeleverd, weet nog niet zo goed hoe je dat moet spellen. Naja, snel doen, moet van de verzekeraar he, Toni van Univé hep 't geregeld en allemaal vet relaxed weet je....
je bedoelt van een berg/heuvel af?quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:54 schreef yup het volgende:
Is dat downhill ?
Offtopic: Wat is het nut van die oranje gedeeltjes op je km teller ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:55 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Met mijn E290 oostblokdiesel:
[afbeelding]
't Zijn echte km's want volgens mijn GPS wijkt de teller niet af![]()
Maw 'vraag mij alsjeblieft wat voor auto het is'quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef Kajalevi het volgende:
De andere auto heb ik het maar niet over, die is gemaakt om hard
mee te kunnen rijden dus dat is helemaal niet stoer om te melden.
Is het echt waar dan dat je in het echt atrijd iets langzamer rijdt dan je teller aangeeft?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:55 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Met mijn E290 oostblokdiesel:
[afbeelding]
't Zijn echte km's want volgens mijn GPS wijkt de teller niet af![]()
right... 185*2.4 = 444...quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:43 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Dit was lachen, onderweg met m'n vriendin in d'r Seat Arosa 1.7 SDi.
[afbeelding]
Maar in de Enzo van m'n oom in Dubai, waar ik regelmatig heen ga (en hij de tickets betaald uiteraard) heb ik deze snelheid toch met een multiplier van 2,4 kunnen overtreffen.![]()
![]()
Maar is de GPS dan wel helemaal goed qua meting? Dat vraag ik me nl ook af.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Er zijn tellers die wel iets afwijken, en er zijn ook tellers die niet afwijkenKeuze van de fabriek. Die marge is er zodat mensen niet geflitst worden als de teller net 1 mm boven de 80 staat bijvoorbeeld... Marge is vaak tussen de 5 en 10 % Die kun je uiteraard met een GPS meten
![]()
Wat een losers zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:49 schreef Waxxer het volgende:
Jajajaja, Ferrariracer betrapt: http://www.steinhardtverlag.de/mit100innekurve.wmv
Okay bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:53 schreef Five_Aces het volgende:
Als je een goeie GPS hebt wel... En de meeste tellers wijken idd iets af naar beneden.... 100 km/u op de teller is bij mij bijvoorbeeld 95 op de GPS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |