quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:03 schreef Ferrari-racer het volgende:
Geen frustraties, gewoon een ondertekst waarvan niemand wijzer wordt. Provocerend....
Misschien komt het doordat iedereen hem zoveel aandacht geeft (positief en negatief).quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef Estolan het volgende:
Daarom graag geen posts meer van Mr. Ferrari Racer, want dat is zowat het enige Wat hij kan melden. Over ander mans auto's ipv van een auto van zichzelf or what so ever
word nu beetje er moe van dat hij altijd moet melden: " Ach ik ff in de Enzo blazen en dan ben ik weer de snelste" geratel
Gewoon ff serieus On Topic blijven
daar gaat dit topic toch gewoon over elkaar te overtreffen met nog hogere snelheden in nog mooiere auto's :Squote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef Estolan het volgende:
Daarom graag geen posts meer van Mr. Ferrari Racer, want dat is zowat het enige Wat hij kan melden. Over ander mans auto's ipv van een auto van zichzelf or what so ever
word nu beetje er moe van dat hij altijd moet melden: " Ach ik ff in de Enzo blazen en dan ben ik weer de snelste" geratel
Gewoon ff serieus On Topic blijven
DAT zouden meer mensen met een Volvo 440 moeten doen.quote:
tijdens me rijles presteer ik het al om te hard te rijden (140/145)quote:Op maandag 14 februari 2005 11:38 schreef babba het volgende:
90 op de urkerweg tussen urk en emmeloord (jah sorry ik zit nog op rijles)
Ten eerste, mag ik vragen wanner dat was?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:59 schreef Sloper het volgende:
210km/h in een Porche 911 Turbo, niet zelf gereden, was btw op de randweg bij Haarlem=70km/h![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |