quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:03 schreef Ferrari-racer het volgende:
Geen frustraties, gewoon een ondertekst waarvan niemand wijzer wordt. Provocerend....
Misschien komt het doordat iedereen hem zoveel aandacht geeft (positief en negatief).quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef Estolan het volgende:
Daarom graag geen posts meer van Mr. Ferrari Racer, want dat is zowat het enige Wat hij kan melden. Over ander mans auto's ipv van een auto van zichzelf or what so ever
word nu beetje er moe van dat hij altijd moet melden: " Ach ik ff in de Enzo blazen en dan ben ik weer de snelste" geratel
Gewoon ff serieus On Topic blijven
daar gaat dit topic toch gewoon over elkaar te overtreffen met nog hogere snelheden in nog mooiere auto's :Squote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef Estolan het volgende:
Daarom graag geen posts meer van Mr. Ferrari Racer, want dat is zowat het enige Wat hij kan melden. Over ander mans auto's ipv van een auto van zichzelf or what so ever
word nu beetje er moe van dat hij altijd moet melden: " Ach ik ff in de Enzo blazen en dan ben ik weer de snelste" geratel
Gewoon ff serieus On Topic blijven
DAT zouden meer mensen met een Volvo 440 moeten doen.quote:
tijdens me rijles presteer ik het al om te hard te rijden (140/145)quote:Op maandag 14 februari 2005 11:38 schreef babba het volgende:
90 op de urkerweg tussen urk en emmeloord (jah sorry ik zit nog op rijles)
Ten eerste, mag ik vragen wanner dat was?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:59 schreef Sloper het volgende:
210km/h in een Porche 911 Turbo, niet zelf gereden, was btw op de randweg bij Haarlem=70km/h![]()
Sinds een aantal maanden. Ik werd gevoelig voor het feit dat er telkens een (mooier) nieuwer model uitkomt van de R6. Verrekte Japanners doen het eromquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Sinds wanneer heb jij die Duc BertVIk wist niet beter of je reed R6..
met een snelle auto lukt het makkelijk om op te trekken en weer bij het volgende stoplicht tot 0 te komenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Ten eerste, mag ik vragen wanner dat was?
Bij elk kruispunt staat een flitspaal!
Er wordt allejezus veel gecontroleerd!
Het is er altijd stervensdruk!
En als het echt waar is: wat een vuile vieze tering mongool ben jij/je vriend om daar 210 te gaan rijden!
Dat je een keer doortrapt op de snelweg ok, moet je zelf weten, heb ik ook weleens gedaan op een stille weg om 4 uur snacht's! Maar daar 210 rijden is echt gekkenwerk en levensgevaarlijk! Ik mag echt hopen dat de volgende keer jij je/je vriend zijn auto helemaal total los rijdt tegen een grote eik langs de kant van de weg!
Ik ga straks eens kijken hoe lang dat stuk is, maar vanwege de groene golf bij 70km/u, kun je dat volgens mij Nooooooooooooooooooooooooooooooit halen!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
met een snelle auto lukt het makkelijk om op te trekken en weer bij het volgende stoplicht tot 0 te komen
dat stuk van inholland tot de afslag bloemendaal![]()
mooi dat heuveltje op en dan af rijden![]()
1 keer kleine street race gehad met undercover politie auto![]()
ze zeiden dat ze het door de vingers lieten zien maar volgens mij konden ze geen goeie meeting houden![]()
Rightttt...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef siekman het volgende:
in mijn carolla '94 GTSI 225 kmpu
doordeweekse dag lukt het ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga straks eens kijken hoe lang dat stuk is, maar vanwege de groene golf bij 70km/u, kun je dat volgens mij Nooooooooooooooooooooooooooooooit halen!
Ik vind het verraadquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef BertV het volgende:
[..]
Sinds een aantal maanden. Ik werd gevoelig voor het feit dat er telkens een (mooier) nieuwer model uitkomt van de R6. Verrekte Japanners doen het erom![]()
De nieuwe Duc 749 vind ik minder mooi dan de klassieke 748. Niet te verbeteren dat design sinds de 916 al 10 jaar geleden. Veilige koop lijkt me.
Die R6 was wel een stuk sneller dan de Duc, niet alleen topsnelheid maar ook acceleratie.
Nadeel van de R6 is dat je hem eerst moet "opwinden" terwijl je met de Duc al vaak in het toerental met de meeste trekkracht zit.
En het geluid eh... De R6 wekt agressie op met de gehuil bij omstanders, de Duc geeft blije gezichten.
Zelf vind ik mooi gehuil ook niet lelijk.
hoe bedoel je dat ??? (A)quote:DAT zouden meer mensen met een Volvo 440 moeten doen.
Die 340 rijders zijn helemaal berucht
Ding is al terug geweest voor een olie-lekkage.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vind het verraadNiet bang voor technische storingen enzo?
440 rijders zijn toch over het algemeen meer rechts rijders?quote:
hebben ze niet nodig hoor. ze kunnen ook gewoon de km teller aflezen en je daarom een bon geven.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
met een snelle auto lukt het makkelijk om op te trekken en weer bij het volgende stoplicht tot 0 te komen
dat stuk van inholland tot de afslag bloemendaal![]()
mooi dat heuveltje op en dan af rijden![]()
1 keer kleine street race gehad met undercover politie auto![]()
ze zeiden dat ze het door de vingers lieten zien maar volgens mij konden ze geen goeie meeting houden![]()
Je bedoelt toch vanaf Inholland naar het Noorden toe????quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
met een snelle auto lukt het makkelijk om op te trekken en weer bij het volgende stoplicht tot 0 te komen
dat stuk van inholland tot de afslag bloemendaal![]()
mooi dat heuveltje op en dan af rijden![]()
1 keer kleine street race gehad met undercover politie auto![]()
ze zeiden dat ze het door de vingers lieten zien maar volgens mij konden ze geen goeie meeting houden![]()
Ik geloof dat het na dat kruispunt bij Bloemendaal Delftlaan wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:06 schreef DJ_WB het volgende:
das wel de enigste plek waar het echt mogelijk is
of daar bij haarlem uitrijden ter hoogte van velserbroek maar of dat nog randweg is ......
De enige plek waar je echt hard kunt rijden is de A7 tussen Hoorn en Den Oever, je moet gemiddeld 150-160 rijden om een auto in te halen. Er wordt trouwens niet of nauwelijks geflitst, succes ermee.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:06 schreef DJ_WB het volgende:
das wel de enigste plek waar het echt mogelijk is
of daar bij haarlem uitrijden ter hoogte van velserbroek maar of dat nog randweg is ......
maar dat is zowiezo geen halfweg meerquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:36 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
De enige plek waar je echt hard kunt rijden is de A7 tussen Hoorn en Den Oever, je moet gemiddeld 150-160 rijden om een auto in te halen. Er wordt trouwens niet of nauwelijks geflitst, succes ermee.
cOrollaquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef siekman het volgende:
in mijn carolla '94 GTSI 225 kmpu
in een oude carolla 1800 diesel 200 kmpu ( volgens mij was er door de vorige
eigenaar iets mee gerommeld )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |